Näky: viesti puhelimessa

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus

Re: Näky: viesti puhelimessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
Sinettisormus

Re: Näky: viesti puhelimessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

TAPAHTUKOON SINUN TAHTOSI, NIIN MAAN PÄÄLLÄ, NIINKUIN TAIVAASSA!!!
Sinettisormus

Re: Näky: viesti puhelimessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4875
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Näky: viesti puhelimessa

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen! Olen pyytänyt Herralta merkkiä moneen otteeseen ja aina Hän on antanut ja silti epäilen. Teillä, jotka olette eläneet Herran kanssa minua pidempään tämä on varmasti tuttua. Mutta tätä merkkiä minä en voi ohittaa, tiedän että sen varmemmaksi se ei käy. Rukoilen ja rukoilkaamme, että meidän Pyhä Kansamme saisi merkin ja kääntyisi Herran Jeesuksen Kristuksen puoleen kun vaikeat ajat alkavat. Luulen, että se on lähellä.

Herra, tule, pelasta meidät, Sinä olet ainoa, joka tiedät kaikki, tunnet kaikki ja silti olet Laupea. Aamen! Tule Herra Pian!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Näky: viesti puhelimessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Totisesti se on lähellä, saithan tänään selkeän kutsun, vahvistettuna Jumalan Sanalla, Ilm.7:llä. Kiitos ja Kunnia Jeesukselle Kristukselle! Kiitämme sinua odottaen alati!!!
Salome1972

Re: Näky: viesti puhelimessa

Viesti Kirjoittaja Salome1972 »

Luin koko ketjun, ja nyt niiskutan täällä.
Näin muutamia öitä sitten pahaa unta, josta en paljoa (onneksi) muista, mutta sen muistan, että unessa sianporsas kävi kimppuuni, oikein hyppäsi ylös ja koitti purra kaulaani. Se ei ollut mikään pikkupossu, vaan sellainen jo aika iso porsas. Se ei jättänyt minua millään rauhaan, mutta silti vaikutti, ettei se ollut vihainen. Sain torjuttua puremiset ja sain lopulta vain muutamia naarmuja. Unessa ihmettelin, kun kukaan ei tullut minua auttamaan. Jotenkin jäi sellainen käsitys, että meille oli tulossa vieraita ja kaikki oli mullin mallin ja mulla naama naarmuilla.
Kerron tämän vain siksi, että mulle itselleni uni puhui puhdistumisesta, pahan vastustamisesta ja valmiina olemisesta. Ketjun aloittaja "Herran Nimessä" oli myös kokenut itseään koskevan sanoman. Minunkin uskonelämäni on ollut kompurointia, vasta viime vuosina olen ymmärtänyt mitä kuuliaisuus merkitsee ja sydämestäni halunnut tehdä Jumalan tahdon ja olla murehduttamatta Pyhää Henkeä. Saatana, joka on Syyttäjä ja Kiusaaja, tuo vanhoja asioita mieleeni. Asioita, joita olen todella tehnyt uskossa ollessani ja joita syvästi häpeän. Syyttäjä sanoo, ettei niitä VOI saada anteeksi. Joka kerta, kun tämä tapahtuu, olen nyt tehnyt niin, että sanon: Kiitos rakas Jeesus, että sinun veresi on minut puhdistanut. Kiitos kalliista verestäsi, joka voi tuommoisetkin teot puhdistaa. Kiitos siitä, että veressäsi olen puhdas! Halusin tuoda tämän varsinkin sinulle aloittaja lohduksi, että tarraa kaikilla voimillasi Herraan. Hänellä on voima, meillä ei. Häneltä tulee tahto ja tekeminen. Herra on armollinen sinulle, niinkuin on ollut minullekin, jo yli 44 v.
Olkaa siunatut! Kohta lähetään!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4875
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Näky: viesti puhelimessa

Viesti Kirjoittaja Eero »

Herra, Aamen, siunausta sinullle Salome1972, ja tulkoon Herran Siunaus myös meille kaikille, ja nouskaamme ylös kun sen aika on. Tule Herra, sinä kaikista ylin, Jumalan poika, ihmisten Vapahtaja. Tule pian!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Näky: viesti puhelimessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Salomolle haluaisin yrittää hieman tulkita tuota unta.
Koen että tuo sika kuvaa maailmaa ja sen lihallisuutta. Raamatussakin sikaa ei katsottu puhtaaksi eläimeksi ja Jeesus siirsi riivajat juuri sikoihin. Olet joutunut taistelemaan kovasti noita maailman olosuhteita vastaan ja siinä hengisesti välillä naarmuttunutkin. Nuo naarmut kertovat juuri siitä, että olet taistellut tuota pahaa vastaan, et ole hyväksynyt sitä elämääsi, ja niin sen tulee ollakkin. Itse asiassa, olet tämän tainut itsekkin ymmärtää. Siunausta ja Rauhaa sinulle!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4652
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky: viesti puhelimessa

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Kiitos Sinetti tulkinnasta. Se tosiaan mitä Jeesus teki niiden sikojen osalta on myös viimeisten päivien vertausta. Ne pahat henget tosiaan siirretään kaikki noihin jotka eivät halua luopua synneistään ja sitten kun ne ovat siinä tilassa, josta niitä ei enää voi pelastaa, ne ajetaan jyrkänteeltä alas. Näin käy siellä lopun päivinä, joista onneksi me pääsemme niitä näkemästä.

Rauhaa ja siunausta kaikille. Tule Herra Jeesus!
Sinettisormus

Re: Näky: viesti puhelimessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

"...Hän antoi niille luvan. Silloin saastaiset henget lähtivät miehestä ja menivät sikoihin, ja lauma syöksyi jyrkännettä alas järveen. Sikoja oli noin kaksituhatta, ja ne hukkuivat kaikki.

Sikopaimenet lähtivät pakoon ja kertoivat kaikesta tästä kaupungissa ja kylissä. Ihmisiä lähti katsomaan, mitä oli tapahtunut. He tulivat Jeesuksen luo ja näkivät pahojen henkien vaivaaman miehen istuvan siellä. Mies, jossa oli ollut legioona henkiä, istui vaatteet yllään ja täydessä järjessään. Tämä sai heidät pelon valtaan.

Paikalla olleet kertoivat heille, mitä pahojen henkien vaivaamalle oli tapahtunut ja kuinka sikojen oli käynyt. Silloin kaikki alkoivat pyytää, että Jeesus poistuisi siltä seudulta."
Mark. 5:13-17 [kr92] [kr38]

Kuva
Viimeksi muokannut Sinettisormus, 09 Loka 2016, 10:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4652
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky: viesti puhelimessa

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Tähän vois vielä lisätä ilmestyskirjan 9. luvun jakeet 20-21 Ja jäljelle jääneet ihmiset, ne, joita ei tapettu näillä vitsauksilla, eivät tehneet parannusta kättensä teoista, niin että olisivat lakanneet kumartamasta riivaajia ja kultaisia ja hopeaisia ja vaskisia ja kivisiä ja puisia epäjumalankuvia, jotka eivät voi nähdä eikä kuulla eikä kävellä. He eivät tehneet parannusta murhistaan eikä velhouksistaan eikä haureudestaan eikä varkauksistaan.
Vastaa Viestiin