Näky, Hengenravinto

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus

Näky, Hengenravinto

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Shalom, te kaikki rakkaat siskot ja veljet!
Tänä aamuna sain kuvan, jota tässä olen pihtaillut, mutta nyt ajattelin sen kuitenkin jakaa, että voimme sitä yhteisesti purkaa:

Näin kuinka kädet toivat ruokaannoksen ja se pläjäytettiin kerralla lautaselle, sen enempiä sitä asettelematta, vaan kaikki oli siinä yhtenä möykkynä ja lautasen reunalla oli jokin pieni pussi josta minulle tuli mieleeni heti, lisäravinne...

Meidän varmasti tulisi miettiä miten syömme? Tämä oli ensimmäinen ajatukseni, ettemme joutuisi käyttämään noita niin maallisia lisäaineita, joiden hyödyistä ei ole niin varmaa. Sitten ajatukseni lähtivät Jumalan Sanaan, joka on meille sitä parasta hengellistä ravintoa ja sitä voimme nauttia niin paljon kuin sielusietää ja siinä on kaikki meille tärkeä tallella.
Olkaat siunatut Jeesuksessa Kristuksessa!

Kuva
Viimeksi muokannut Sinettisormus, 16 Syys 2016, 11:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sinettisormus

Re: Näky, hengenravinto

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Jos ihminen lopettaisi kaiken maallisen viihteen ja alkaisi lukea Raamattua, niin alkaisi Jumalan Pyhä Henki tehdä hänessä työtään sanan kautta, mutta sielunvihollinen pyrkii kaikin keinoin estämään ettei ihminen vain avaisi tuota kirjaa tai jos avaisikin niin hän tahtoisi olla tulkitsijana. Matt.4:4: " Mutta hän vastasi ja sanoi: "Kirjoitettu on: 'Ei ihminen elä ainoastaan leivästä, vaan jokaisesta sanasta, joka Jumalan suusta lähtee'."" Joh.6:63: "Henki on se, joka eläväksi tekee; ei liha mitään hyödytä. Ne sanat, jotka minä olen teille puhunut, ovat henki ja ovat elämä."
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky, hengenravinto

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Se on juuri näin ja vaikka Danielin kirjan ja monen muunkin kirjan lopussa sanotaan että sinetöi tämä lopunaikoja varten, niin vaikka nämä sinetit avataan ja niistä tulee sitä mitä itsekin olen saanut julistaa, "avattua salattua mannaa", niin se ei kumoa mitään entistä, vaan on kaunis lisäys.

MUTTA! Sitten on tätä maallista lisäainetta, jota tosiaan jokainen kirkko on tuonut pussukkana kunkin seurakuntalaisen viereen. Mikä tuo sen mausteen ja mikä tuon mausteen. Ne kuitenkin tunnistaa siitä, että ne vaativat aina tekoihin. Jumalan sanan Rakkaus ei vaadi tekojamme, pikemminkin lihamme tekemättömyyden mutta sydämemme tekoja.
Sinettisormus

Re: Näky, hengenravinto

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

"avattua salattua mannaa", niin se ei kumoa mitään entistä, vaan on kaunis lisäys.
... olipa hauskasti sanottu nuo sanat, näin kuinka ne kuvaavat juuri tuota näkyni annosta. Salattu manna, olisi tuo ruoka annos.Siinä on tuo sana kumoa, tosin tuo annos juuri kumottiin lautaselle, ja lopussa lukee tuo "kaunis lisäys", aivan kuin lisäravinne pussi tuon lautasen reunalla.
.... huomaatko Jarmo tuon saman kuin minä noissa kirjoittamissasi sanoissa ja ehkä niin oli tarkoituskin.... :D
Sinettisormus

Re: Näky, Hengenravinto

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kävin tuolla suomi24:llä seikkailemassa eri palstoilla ja vähän tekemässä omaa tutkiskelua, kun täällä on käynyt niin hiljaiseksi, ja jaoin siellä ehkä tuota salattua manaakin, lisämausteineen, tosin siellä ei juurikaan ole enää vastaanottoa. Yritin siellä rakentaa Jumalan sanoin, sitä rikkimennyttä ja katkeroitunutta, mutta se oli aivan turhaa. Tuon sanan merkitystä tuskin huomattiin, mutta pilkka huuto soi sitä kovemmin. Siksi toivonkin että pysyisimme pois tuosta käärmeenpesästä, missä Jumalan sanaa ei enää oteta vastaan ja toivon että ne vähäisetkin uskovat lähtisi sieltä pois, sillä Jeesus sanoi opetuslapsilleen, missä ei oteta vastaan, tulee siellä kääntää selkä ja lähteä pois ja se tulee olemaan syntitaakkana tuolle paikalle.
Henki siellä on kuitenkin niin paha, että suoraan sanottuna kävi oksettamaan... :oops:

16. Älkää siis antako sen hyvän, mikä teillä on, joutua herjattavaksi;
17. sillä ei Jumalan valtakunta ole syömistä ja juomista, vaan vanhurskautta ja rauhaa ja iloa Pyhässä Hengessä.
18. Joka tässä kohden palvelee Kristusta, se on Jumalalle otollinen ja ihmisille kelvollinen.
19. Niin tavoitelkaamme siis sitä, mikä edistää rauhaa ja keskinäistä rakentumistamme.
Viimeksi muokannut Sinettisormus, 16 Syys 2016, 16:10. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Sinettisormus

Re: Näky, Hengenravinto

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kirje roomalaisille 14
1. Heikkouskoista hoivatkaa, rupeamatta väittelemään mielipiteistä.
2. Toinen uskoo saavansa syödä kaikkea, mutta toinen, joka on heikko, syö vihanneksia.
3. Joka syö, älköön halveksiko sitä, joka ei syö; ja joka ei syö, älköön tuomitko sitä, joka syö, sillä Jumala on ottanut hänet hoivaansa.
4. Mikä sinä olet tuomitsemaan toisen palvelijaa? Oman isäntänsä edessä hän seisoo tai kaatuu; mutta hän on pysyvä pystyssä, sillä Herra on voimallinen hänet pystyssä pitämään.
5. Toinen pitää yhden päivän toista parempana, toinen pitää kaikki päivät yhtä hyvinä; kukin olkoon omassa mielessään täysin varma.
6. Joka valikoi päiviä, se valikoi Herran tähden; ja joka syö, se syö Herran tähden, sillä hän kiittää Jumalaa; ja joka ei syö, se on Herran tähden syömättä ja kiittää Jumalaa.
7. Sillä ei kukaan meistä elä itsellensä, eikä kukaan kuole itsellensä.
8. Jos me elämme, niin elämme Herralle, ja jos kuolemme, niin kuolemme Herralle. Sentähden, elimmepä tai kuolimme, niin me olemme Herran omat.
9. Sillä sitä varten Kristus kuoli ja heräsi eloon, että hän olisi sekä kuolleitten että elävien Herra.
10. Mutta sinä, minkätähden sinä tuomitset veljeäsi? Taikka sinä toinen, minkätähden sinä halveksit veljeäsi? Sillä kaikki meidät asetetaan Jumalan tuomioistuimen eteen.
11. Sillä kirjoitettu on: "Niin totta kuin minä elän, sanoo Herra, minun edessäni pitää jokaisen polven notkistuman ja jokaisen kielen ylistämän Jumalaa".
12. Niin on siis meidän jokaisen tehtävä Jumalalle tili itsestämme.
13. Älkäämme siis enää toisiamme tuomitko, vaan päättäkää pikemmin olla panematta veljenne eteen loukkauskiveä tai langetusta.
14. Minä tiedän ja olen varma Herrassa Jeesuksessa, ettei mikään ole epäpyhää itsessään; vaan ainoastaan sille, joka pitää jotakin epäpyhänä, sille se on epäpyhää.
15. Mutta jos veljesi tulee murheelliseksi ruokasi tähden, niin sinä et enää vaella rakkauden mukaan. Älä saata ruuallasi turmioon sitä, jonka edestä Kristus on kuollut.
16. Älkää siis antako sen hyvän, mikä teillä on, joutua herjattavaksi;
17. sillä ei Jumalan valtakunta ole syömistä ja juomista, vaan vanhurskautta ja rauhaa ja iloa Pyhässä Hengessä.
18. Joka tässä kohden palvelee Kristusta, se on Jumalalle otollinen ja ihmisille kelvollinen.
19. Niin tavoitelkaamme siis sitä, mikä edistää rauhaa ja keskinäistä rakentumistamme.
20. Älä ruuan tähden turmele Jumalan työtä. Kaikki tosin on puhdasta, mutta sille ihmiselle, joka syö tuntoansa loukaten, se on pahaa.
21. Hyvä on olla lihaa syömättä ja viiniä juomatta ja karttaa sitä, mistä veljesi loukkaantuu tai joutuu lankeemukseen tai heikoksi tulee.
22. Pidä sinä itselläsi Jumalan edessä se usko, mikä sinulla on. Onnellinen on se, joka ei tuomitse itseään siitä, minkä hän oikeaksi havaitsee;
23. mutta joka epäröi ja kuitenkin syö, on tuomittu, koska se ei tapahdu uskosta; sillä kaikki, mikä ei ole uskosta, on syntiä.
Sinettisormus

Re: Näky, Hengenravinto

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Lauletaan virttä yhdessä; Leipää pelloilta maan: https://www.youtube.com/watch?v=GSikWcA1CxQ
Sinettisormus

Re: Näky, Hengenravinto

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... tänään on ollut sellainen päivä, että sydämeni itkee. Odotan Jeesusta aivan valtavasti. Mietin, josko hiljenen Hänen tuloonsa asti, hiljenen Hänen läsnäoloonsa ... sydämeni itkee, kärsivien vuoksi, niiden jotka ei näe totuutta.... :cry:
Sinettisormus

Re: Näky, Hengenravinto

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... anteeksi, mutta koen epäonnistuneeni... :oops:
Hannah

Re: Näky, Hengenravinto

Viesti Kirjoittaja Hannah »

Jos Sinetti tarkoitat näitä vallitsevia olosuhteita, mm. näkökyvyttömiä ihmisiä jotka pimeydessä vaeltavat niin muista, että he eivät ole sinun harteillasi vaan Jeesuksen. Me emme pysty heitä kantamaan omin voimin emmekä saa kantaa, tuodaan heitä Herran eteen rukoiltavaksi kaikkivaltiaan eteen.
Sinettisormus

Re: Näky, Hengenravinto

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen, Hannah, Amen! Nyt rukouksen kautta eteenpäin, tähän vihtiksen vanhaan yritykseen en saa kaatua enkä kaadu, eikä kaadu Jarmokaan, sillä Herra on kanssani ja kanssamme! Halleluja! Kiitos ja kunnia Jeesukselle Kristukselle!
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: Näky, Hengenravinto

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

rukous on todellakin paras lääke! Jos sanoma ei mene "läpi" on se aika vaikea takoa väkisin toisen kalloon. Itsekin sain tällä viikolla kynsilleni, kun olin turhan agressiivinen erään tutun kanssa.....ei ottanut vastaan ja siitä aiheutui pieni suuttumus hänen puoleltaan. Jouduin pyytelemään anteeksi ja vetäytymään hiljaisuuteen.
Sinettisormus

Re: Näky, Hengenravinto

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

“Maan päällä ei ole yhtäkään niin hurskasta, että hän tekisi aina vain hyvää eikä koskaan syntiä.” 1 Joh. 1:8 sanoo: “Jos väitämme, ettemme ole syntisiä, me petämme itseämme eikä totuus ole meissä.” Kaikki synti on pohjimmiltaan kapinointia Jumalaa vastaan (Psalmi 51:4). Sen vuoksi tarvitsemme kipeästi Jumalan anteeksiantoa. Jos syntejämme ei ole annettu anteeksi, vietämme iankaikkisuuden kärsien syntiemme seurauksista (Matt. 25:46; Joh. 3:36).
Sinettisormus

Re: Näky, Hengenravinto

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Room.

8:26 Samoin myös Henki auttaa meidän heikkouttamme. Sillä me emme tiedä, mitä meidän pitää rukoileman, niinkuin rukoilla tulisi, mutta Henki itse rukoilee meidän puolestamme sanomattomilla huokauksilla.
8:27 Mutta sydänten tutkija tietää, mikä Hengen mieli on, sillä Henki rukoilee Jumalan tahdon mukaan pyhien edestä.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky, Hengenravinto

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Sori... oon koko päivän ollut hakemassa Hesasta yhletä vanhalta tutulta hälytysjärjestelmää yhteen pikku kahvilaan, johon toissayönä kävi varkaat. Meni siis koko päivän ja nyt sain klo 01:00 vasta yöllä sinne hälyt päälle.

Palaan aamulla. Nopeasti luin Sinetti sun viestejäs... Olemme kyllä melkoinen pari sun kaa... :) mä melkeen joskus tiedän mitä ajattelet. Pyhä Henki on niin läsnä aina sun kans.... mutta älkää ihmeessä ajatelko että siinä ne kaks nyt fiilistelee... Olen monesti tuntenut hetkellisesti ihan sitä samaa monen teidän kirjoitustenne läpi... tiätteks, ikäänkuin näkisin sieluunne mitä siellä olette tunteneet, kun kirjoitatte. Se on sellaista henkien tunnistamista tai ymmärtämistä.

Meissä on minä, lihani ja se himo. Sitten minulla on henki, joka tottelee lihaa jos totutan sen siihen. Toisaalta jos taistelen vastaan, niin henkeni alkaa elämään parempaa elämää. Vain henki osaa jutella hengen kanssa, joten henkeni on osa minua, joka juttelee Pyhän Hengen kanssa.
Vain sieluni on se osa minua, joka pelkästään ottaa vastaan mikä sille annetaan. Se on syvin sisimpäni, jossa minä tiivistyn Jumalan edessä.
Sinettisormus

Re: Näky, Hengenravinto

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos Jarmo! Kävin tuolla puolustelemassa sinua ja pelastussanomia ja sain vain pahemman härdellin aikaan. Olen rukoillut illalla ja nyt aamulla, että Herra vahvasti johdattaisi ja neuvoisi tässä asiassa, sillä kyse täytyy olla riivaajasta/riivaajista. Pyysin tänne Hänen verensä suojaa ja sotaasua henkivaltoja vastaan. Sillä kimpussamme on TODELLA sairas yksilö, joka ei tunnista omaa sairauttaan. Hän kyttää esim. tätä ketjua ja ilmoittelee sitten kirjoituksiamme klon.tarkkuudella. Voiko sairaampaa enää olla? Ihmettelen ettei tällaista käyttätymistä pannata?
Mutta kaikesta huolimatta meille kaikille tänne toivotan SIUNAUSTA ja RAUHAA! Herralle jätin tämän ongelmamme, että Hän, Jeesus Kristus tulee ottamaan kiinni tämän ihmispoloisen ja estämään tämän pahat aikeet. Me emme siihen kykene omissa oimissamme, mutta Kristus voi!
Amen!

10. Lopuksi, vahvistukaa Herrassa ja hänen väkevyytensä voimassa.
11. Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.
12. Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.
13. Sentähden ottakaa päällenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne pahana päivänä tehdä vastarintaa ja kaikki suoritettuanne pysyä pystyssä.
14. Seisokaa siis kupeet totuuteen vyötettyinä, ja olkoon pukunanne vanhurskauden haarniska,
15. ja kenkinä jaloissanne alttius rauhan evankeliumille.
16. Kaikessa ottakaa uskon kilpi, jolla voitte sammuttaa kaikki pahan palavat nuolet,
17. ja ottakaa vastaan pelastuksen kypäri ja Hengen miekka, joka on Jumalan sana.
18. Ja tehkää tämä kaikella rukouksella ja anomisella, rukoillen joka aika Hengessä ja sitä varten valvoen kaikessa kestäväisyydessä ja anomisessa kaikkien pyhien puolesta;
Efes.6.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky, Hengenravinto

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Sinettisormus kirjoitti:...Hän kyttää esim. tätä ketjua ja ilmoittelee sitten kirjoituksiamme klon.tarkkuudella...
Joo mä tiedän ja siksi olin Raunoon yhteydessä. Uskon että kohta tapahtuu tuon riivaajan kohdalla jotain yllättävää. Mutta toisaalta se kyllä vahvistaa palstamme asemaa ja oikeat uskovat johdattuvat tänne ihan itsestään. Täällä toivotetaan lämpimästi jokainen Jeesuksen oma vastaan.

Mä muistan aikaa joskus 20 vuoden takaa kun Helsingion poliisi teki erikoisen linjauksen yhdessä kaupungin kanssa. Se koitti saattaa tietynlaiset ihmiset yhteen paikkaan, asettamalla sinne pienelle alueelle, lähellä vahvaa poliisilaitosyksikköä, niin päihde- sosiaali- kuin asunnottomienkin yhdistykset ja toimistot. Ja ihan sen keskelle tietyllä paikallisasukkaiden tavalla hyvin varistettu Alko. Ne vietiin kaikki Sörnäisiin ja niin syntyi ns. Kallion kulttuuri, kaikki saatsa vain 16 korttelin sisällä hesari, Vaasankatu ja Aleksiskiven katu, Hämeentieltä aina Stuurenkadulle. Helppo valvoa, kun kaikki pääasiallisesti tapahtuu samalla alueella.
Matteus 13:24-30 Toisen vertauksen hän puhui heille sanoen: "Taivasten valtakunta on verrattava mieheen, joka kylvi hyvän siemenen peltoonsa.
Mutta ihmisten nukkuessa hänen vihamiehensä tuli ja kylvi lustetta nisun sekaan ja meni pois.
Ja kun laiho kasvoi ja teki hedelmää, silloin lustekin tuli näkyviin.
Niin perheenisännän palvelijat tulivat ja sanoivat hänelle: 'Herra, etkö kylvänyt peltoosi hyvää siementä? Mistä siihen sitten on tullut lustetta?'
Hän sanoi heille: 'Sen on vihamies tehnyt'. Niin palvelijat sanoivat hänelle: 'Tahdotko, että menemme ja kokoamme sen?'
Mutta hän sanoi: 'En, ettette lustetta kootessanne nyhtäisi sen mukana nisuakin.
Antakaa molempain kasvaa yhdessä elonleikkuuseen asti; ja elonaikana minä sanon leikkuumiehille: Kootkaa ensin luste ja sitokaa se kimppuihin poltettavaksi, mutta nisu korjatkaa minun aittaani.'"
Sinettisormus

Re: Näky, Hengenravinto

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos Jarmo tuosta selvityksestäsi. Itselläni on myös vahva olo rukoiltuani asian puolesta, sillä koen että Herra todella on ottanut tämän hoitoonsa, eikä meidän enää tarvitse siitä murehtia, vaan mennään eteenpäin, aina vain vahvempina ja tiiviimpänä rintamana. Ja aivan kuin Samuli tuolla Lehtimaja juhlilla iloitsi, niin todella saamme iloita täällä myös noista uusista siskoista ja veljistä. Kiitos ja kunnia vain yksin Jeesukselle Kristukselle!

Taivas ehjäksi rakastaa: https://www.youtube.com/watch?v=37LMmGB0DUQ
Viimeksi muokannut Sinettisormus, 17 Syys 2016, 12:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky, Hengenravinto

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Aivan Sinetti, AMEN!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky, Hengenravinto

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Mutt akyllä se saa sielunvihollisen henkimaailman sekoamaan raivosta kun se näkee tämän palstan, eikä mitään voi tehdä. Siksi tätä kaikkea tapahtuu.

Vanhana voimailu-urheilijana "tietynlainen kipu" oli koukuttavan hyvän olon aikaan saaja. Tedätte varmaan mitä se tarkoittaa? Siksi olemme saman tyyppisessä tilanteessa kun meitä pilkataan ja meistä vääristellään ja valehdellaan. Me kärsimme, mutta suurin ilo sydämessä, Jeesuksen takia!
Vastaa Viestiin