Näky, Hengenravinto

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus

Re: Näky, Hengenravinto

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen, näin jo eilen, kuinka henkimaailma sekosi raivosta ja totisesti tänään, tunnen tuon kaiken kuin lihaskipuna jonkin suorituksen jälkeen, mutta juuri tuolla hyvällä tavalla, niinkuin asian sanoit. Kärsimme Jeesuksen Kristuksen nimen tähden.

Suuri Rakkauden Meri: https://www.youtube.com/watch?v=FKE0sKM1fO0
tuula

Re: Näky, Hengenravinto

Viesti Kirjoittaja tuula »

jaa- enpä yhtään ihmettele enää profetia 24 palstan menoa. en ole aikoihin katsonut sen luolan touhuja enkä katso. siellä ei pannata ollenkaan tekstejä, jotka pitäisi ja kajotaan uskovien teksteihin ja jätetään julkaisematta. taisi olla viime keväänä, kun katsahdin sinne kerran ja meno oli vieläkin roisimpaa, kuin aiemmin.
Sinettisormus

Re: Näky, Hengenravinto

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... niin tuula, kuinka surulliseksi tuo paikka on käynyt. Eilen sitten saimme kuulla kunniamme, me kaikki olimme Jarmon sivupersoonia, toisia nikkejä, joita Jarmo käyttää, myös sinä tuula, yhtäkään ei jätetty pois. Mutta tänään saamme iloita, sillä totisesti olemme yhtä ruumista, joka on Kristus ruumis.
Olemme kaikki yhtä Jeesuksessa Kristuksessa ja vahvana seisomme tuon nimen edessä.
Amen.

Hymni: https://www.youtube.com/watch?v=Xc3QwGUoPeo
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky, Hengenravinto

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Kävin just katsomassa noita S24 ketjuja. En kommentoinut niihin enää mitään mutta kauhistelin että kyllääpä siellä on suuri viha saastaisten henkien toimesta. Eihän ne muutakaan voi. En enää osaa sanoa kumpaa siellä on enemmän, riivaajien aiheuttamaa sairautta vai riivaajien aikaansaamaa kirjoittelua.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky, Hengenravinto

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Sinettisormus kirjoitti:Mutta tänään saamme iloita, sillä totisesti olemme yhtä ruumista, joka on Kristus ruumis. Olemme kaikki yhtä Jeesuksessa Kristuksessa ja vahvana seisomme tuon nimen edessä. Amen.
Tämä sai sydämeni pomppaamaan ilosta! Totisesti, Halleluja Jeesus Kristus jossa olemme kaikki YHTÄ!
Sinettisormus

Re: Näky, Hengenravinto

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... vieläkin puistattaa tuo kaikki eilinen. Muistin juuri kun kirjoitin tuonne näkyyn; Ristin voitto maailmasta, samaisena iltana näkemäni unen, jonka nyt koen tuoksi eilisen päivän tapahtumaksi:
Minäkin näin aamusta outoa unta. En tiedä tarkoittaneeko mitään. Näin erään "seurakunnan" lähestyvän minua ja miestäni. He lauloivat ja etsivät kokoontumispaikkaa, sillä heillä ei ollut sellaista. Joka paikassa ovet sulkeutuivat heidän edessään. He olivat jokin"veljesyhteisö".

Sitten joku virkanainen tuli ja aukaise heille tilan jossa saivat pitää kokoustaan.
Sanoin miehelleni, että mennään mekin kuuntelemman, keitä he ovat? Mieheni vastusteluistaan huolimatta tuli mukaan. Se oli hyvin vakava seurakunta ja heillä oli aivan omat säännöt.

Jossain kohtaa tuli kutsu myös, että halukkaat pääsi saunomaan ja minähän menin. Mutta kun tulin pois saunasta oli vaatteeni varastettu. Olin hyvin vihainen, oli minulla jotakin ylläni, mutta omat vaatteeni olivat possa ja ne olivat melko uudet. Naiset selittivät, että olivat silläaikaa vahingossa laittaneet ne erääseen pesukoneeseen ja ne olivat sulaneet siellä veden mukana viemäriin.
En halunnut uskoa heitä. Tiesin että minua petkutettiin. Vaadin uusia vaatteita, jos omia ei löydy, mutta mitään ei tapahtunut. Sitten vaadin että he korvaavat ne rahalla seurakunnan rahoista ja heidän pappinsa toikin minulle rahat "kolikkoina". Tyydyin kuitenkin hetkesi niihin, kunnes huomasin että minua taas yritettiin pettää. Nuo kolikot muuttuivat muovisiksi.

Kutsuin poliisitkin paikalle, mutta he eivät voineet näille mitään. Kertoivat että näiden keskuudessa on ennenkin tapahtunut samaa, mutta ei voinut mitään todistaa. Minulle oli tarjottu myös sellaista uutta Marttojen sinivalkoista paitaa johon sanoin että se kelpaa, mutta rahaa täytyy tulla lisäksi.
Mutta se ei onnistunut.

Kun kaikki alkoi mennä pieleen, pyysin että he antaisivat minulle kaksi Martta paitaa, niin se riittää minulle. Eräs nainen lähti hakemaan paitoja, mutta heillä ei niitä ollut ... sitten uni loppui ja olin siitä tyytyväinen sillä unessa ei ollut hyvää energiaa ....

.. ehkä tuo uni oli alustusta myös tuolle näylle ...
Peräänkuulutin tuossa unessa oikeudenmukaisuutta, niinkuin Jumalakin on oikeudenmukainen.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky, Hengenravinto

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Olipas mielettömän kuvaava uni. Tuo uni kosketti minua paljon. Seurakuntamme on kaksinaamainen ja jäljelle ei jää kuin morsian joka ei enää kelpaa mihinkään. Se on pakko ottaa tästää maasta ulos.
Jesaja 5:11-16 Voi niitä, jotka aamuvarhaisesta väkijuoman jäljessä juoksevat ja iltamyöhään viipyvät viinistä hehkuvina! Kanteleet, harput, vaskirummut, huilut ja viinit on heillä pidoissansa, mutta Herran tekoja he eivät tarkkaa, eivät näe hänen kättensä töitä. Sentähden minun kansani siirretään maastansa äkkiarvaamatta, sen ylhäiset kärsivät nälkää, ja sen remuava joukko nääntyy janoon. Sentähden tuonela levittää kitansa ammolleen, avaa suunsa suunnattomaksi; ja sinne menee sen loisto, sen remuava ja pauhaava joukko, kaikki sen ilonpitäjät. Silloin ihminen masentuu ja mies painuu maahan, maahan painuvat ylpeitten silmät; mutta Herra Sebaot on oleva korkea tuomiossa, pyhä Jumala on oleva pyhä vanhurskaudessa.
Sinettisormus

Re: Näky, Hengenravinto

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Sinettisormus

Re: Näky, Hengenravinto

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ylistetää lisää, sillä paha ei voi sitä sietää: https://www.youtube.com/watch?v=z-j_1e13qlE
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky, Hengenravinto

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Tässä on hyvät ystävät konkreettisesti Jeesuksen palava odotus käymässä vedenjakajaksi, aivan kuin Raamattu siitä puhuu. Eräät sanovat valvovansa, mutta he eivät halua, eivätkä odota Jeesusta NYT JA HETI. Tässä syntyy iso erottaja morsiamen ja häävieraiden kesken.
Sinettisormus

Re: Näky, Hengenravinto

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

AA-MEN!!! On outoa jos valvotaan mutta ei odoteta, tässä meidät erottaa.
Sinettisormus

Re: Näky, Hengenravinto

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Mutta me valvomme ja ODOTAMME! MARANATA!! Tule pian Jeesus Kristus!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky, Hengenravinto

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Palstalla on aika selväksi käynyt ne, jotka tosiaan joka hetki odottavat.

Silti minä sanon niille, jotka jäävät, että olen teitä siunannut. Juuri teille pelastussanoma on tehty. Ei minulle ja Sinettisormukselle. Me odotamme palavasti ja palavina me myös lähdemme. Mutta te kylmät ja penseät,teille minä tahdon lohduttaa tällä koko web saitilla kaikki ne 10 vuotta, jotka olen yrittänyt tätä sanomaa julistaa, että se aika jonka joku joutuu jäämään, kun toinen lähtee, ei ole sinun vikasi. Se on Jeesuksen valinta, eikä sinun vika. Armahda itsesi ja ota se vastaan, minkä sen jälkeinen elämä tuo. MUTTA ole valmis vaikka menettämään henkesi Jeesuksen nimessä ja veren tähden. Me kannamme jo nyt sitä pilkkaa, jota pityäisi kylmien ja penseidenkin kantaa. Eroina vaan penseiden ja kylmien välillä on se, että kylmä tulee palavaksi heti mutta penseän on vaikeampi muuttua.
tuula

Re: Näky, Hengenravinto

Viesti Kirjoittaja tuula »

laittauduin eilen illalla nukkumaan normaalisti ja sammuttelin sähköt asunnosta. katsoin ulos ja näin siinä pimeässä metsän laidassa valon, joka sykki kuin sydän. katsoin tuota valoa, mutta en voinut sitä nähdä, kun katsoin sitä kohti suoraan vaan näin tuon valon sykkivän sivusilmällä. valo ei tullut mistään autoista eikä muusta tämän maailman lähteistä. uskon, että se oli enkeli. sitten se hävisi nopeasti, eikä sitä enää näkynyt vaikka kuinka hain tuota valoa. uskon, että näin meitä totuutetaan tuohon henkimaailmaan aika-ajoin uskoville näytetään asioita.
Samuli

Re: Näky, Hengenravinto

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Näin kanssa tänä aamuna, kun vielä torkuin kevyttä unta sellaisen lyhyehkön kirkkaan valonvälähdyksen, joka ei johtunut ulko- tai sisävaloista. En kyllä uista että olisin vastaavaa ennen nähnyt ja se jäi kyllä aamulla mietityttämään.
sisar

Re: Näky, Hengenravinto

Viesti Kirjoittaja sisar »

Minäkin näin eilen ilallla kirkkaan valonvälähdyksen juuri ennen nukkumaanmenoa. Huone oli täysin pimeä, eikä mitään laitteita tms. ollut päällä, joista valo olisi voinut tulla. Voi Jeesus tule pian!
Sinettisormus

Re: Näky, Hengenravinto

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Aika mielenkiintoista, sillä minäkin näin illalla vuoteellani rukouksessa valon katon rajassa ja pysyi siinä jonkun aikaa, mutta kun yritin paremmin sitä katsoa, se hävisi. Näin monella meistä on siis samoja kokemuksia. MARANATA!!!
Sinettisormus

Re: Näky, Hengenravinto

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Me eletään aivan ihmeellistä aikaa, koemme asioita yhtä aikaa, avaimet ja ym. yksityis ja postilaatikko viestit, nro. 7 kera Herra puhuu vahvasti kauttamme, sillä meillä on sama Hengen yhteys Häneen, Jeesukseen Kristukseen!
Vastaa Viestiin