Uni; tempauksesta

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
VainYksinJeesus

Re: Uni; tempauksesta

Viesti Kirjoittaja VainYksinJeesus »

Mä ymmärsin itse näin, että kun nämä vainot alkaa ym, niin on aika nostaa se katse ylös, sillä pian me oikeasti saadaan nähdä Jeesus!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Uni; tempauksesta

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

VainYksinJeesus kirjoitti:Pyhä Henki täyttää ja se puhe tulee ajatuksiini, niin voimakkaana että uskon että se on Herran puhetta, niin kirjoitan sen ylös. Rukoile että Pyhä Henki vahvistaa sulle onko tuo sanoma Häneltä.
Pyhä Henki vahvistaa miullekin monia asioita, samoin kuin varottaa monista toisista. MUTTA myös kertoo miksi ja millä tavalla.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2221
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Uni; tempauksesta

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Jarmo !

Tuo on SINUN mielipiteesi, ei tosiasia. Itselläni on ainakin jo ollut ahdistuksen aikoja, sinusta en tiedä.

Ja, minä luotan kyllä Jumalaan, vaikka sinä kirjoituksellasi yrität muuta väittää.

Minä en tosin usko kaikkea mitä jotkut uskovat luulevat tulevan tapahtumaan "kohta", "ihan pian". Siinä on suuri ero.

Ja, kysyn sinulta Jarmo nyt KOLMANNEN kerran tuosta Kemppaisesta.....onko mahdollista kuulla "profetia"-nauhoitetta Pelastussanomien sivuilla ?
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2221
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Uni; tempauksesta

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

"Rukoile että Pyhä Henki vahvistaa sulle onko tuo sanoma Häneltä."

Aamen.

Ja, josJumala minulle haluaa tuosta asiasta puhua, lupaan todistaa sen myös tällä palstalla.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2221
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Uni; tempauksesta

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Jarmo kirjoitti ;

" MINÄ! ...siis en usko 2-4 vuoden, vaan alle yhden vuoden sisällä!"

No, tuo oli SUORA vastaus.

Viittaan Jumalan minulle antamiin mm. uniin, niin meillä menee vielä "pitkään" täällä maan päällä. Jumala antoi minun nähdä ja TUNTEA, miltä sillä hetkellä uskovasta ihmisestä TUNTUU, kun Jeesus TULEE !

Mutta, valitettavasti, se ei tapahdu niin pian kuin monet luulevat.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Uni; tempauksesta

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

VainYksinJeesus

Re: Uni; tempauksesta

Viesti Kirjoittaja VainYksinJeesus »

AO, uskot kyllä uniin mutta et Pyhän Hengen puheeseen? Ei kaikki unet ole Jumalasta. Vai oletko satavarma että ne unet oli Jumalalta?
VainYksinJeesus

Re: Uni; tempauksesta

Viesti Kirjoittaja VainYksinJeesus »

Kerrotko vielä AO, että miltä ihmisestä silloin tuntuu kun Jeesus tulee? Mielenkiinnosta kysyn.
VainYksinJeesus

Re: Uni; tempauksesta

Viesti Kirjoittaja VainYksinJeesus »

Kerrotko vielä AO, että miltä ihmisestä silloin tuntuu kun Jeesus tulee? Mielenkiinnosta kysyn.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Uni; tempauksesta

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

AOAOAOAOAO kirjoitti:No, tuo oli SUORA vastaus.

Viittaan Jumalan minulle antamiin mm. uniin, niin meillä menee vielä "pitkään" täällä maan päällä. Jumala antoi minun nähdä ja TUNTEA, miltä sillä hetkellä uskovasta ihmisestä TUNTUU, kun Jeesus TULEE !

Mutta, valitettavasti, se ei tapahdu niin pian kuin monet luulevat.

No oli tupkin suora kuin tikka. Kunnioitan käsitystäsi ja sanomaasi. Se ei vie meitä kuitenkaan muuhun kuin uskomme kautta siihen mihin uskomme. Se ei ole Jeesuksen Kristuske veri... ONNEKSI! Vaan esaktologinen käsityksemme.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2221
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Uni; tempauksesta

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Sinettisormuksen laittama otsikko unelleen, ei ehkä ole oikea.

Voisiko sopivampi olla esim. " eksytys", tai väärä julistus/evankeliumi,jonka kautta tuo unessa ollut nainen ikään kuin "temmattin pois", mutta se tarkottaisi itse asiassa tuon naisen "lankeamista pois".

Raamattu kertoo vääristä opettajista, "toisesta evenkeliumista", eksytyksestä. jne.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Uni; tempauksesta

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Minuakin kiinnostaa tietää millainen kokeuksesi oli AO... kun Jeesus tulee. Tiedän että uskot vain Jeesuksen näkyvään paluuseen, elikkä siihen posttribunatiolismiin. Mutta jos jätämme siihen liittyvät käytännön ongelmat pois, niin millainen se sinulle on? En siis ala väittämään mitään.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Uni; tempauksesta

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

AOAOAOAOAO kirjoitti:Sinettisormuksen laittama otsikko unelleen, ei ehkä ole oikea. Voisiko sopivampi olla esim. " eksytys", tai väärä julistus/evankeliumi,jonka kautta tuo unessa ollut nainen ikään kuin "temmattin pois", mutta se tarkottaisi itse asiassa tuon naisen "lankeamista pois".
Raamattu kertoo vääristä opettajista, "toisesta evenkeliumista", eksytyksestä. jne.
Älä ala tuohon AO... se ei tee sinulle eikä kenellekään oikeutta!
Hannah

Re: Uni; tempauksesta

Viesti Kirjoittaja Hannah »

Mutta, valitettavasti, se ei tapahdu niin pian kuin monet luulevat.[/quote]

Eli sinulla on AOAO.. omanlaisesi aikakäsitys ajankohdasta. Miksi se poikkeaa mielestäsi muiden arvioista?
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2221
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Uni; tempauksesta

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Lyhyesti;

Kun SE hetki koittaa, JOKAISESSA JEESUKSEN OMASSA TAPAHTUU KUIN YDINREAKTORIN KÄYNNISTYMINEN SISIMMÄSSÄ!

Jumala "käynnistyy" SINUSSA. ihminen on täysin statisti. Matkalainen, ohjaaja on Jumala.

Jumalan Kirkkaus tulee VALTAVANA VALO MUURINA/SEINÄMÄNÄ, SE YLTÄÄ MAASTA TAIVAISIIN, JA MAAN ÄÄRESTÄ TOISEEN.

KAIKKI, KAIKKI LUOTU, KUN KOHTAA TUON "SEINÄMÄN", ALKAAA HEHKUA KUIN AHJOON LAITETTU KULTA.

Asiat, esineet, olennot, LAKKAVAT OLEMASTA, niitä EI ENÄÄ OLE.

Tämä lyhyesti. Pitäisi voida kertoa kasvotusten. Jumala näytti myös, että ennen tuota, on pimeää, jne.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2221
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Uni; tempauksesta

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Hannah kirjoitti;

"Eli sinulla on AOAO.. omanlaisesi aikakäsitys ajankohdasta. Miksi se poikkeaa mielestäsi muiden arvioista?"

Tähän olen vastannut jo aiemmin, kun asiasta väännetty. Laitoin Jumalan minulle antaman unisarjan, joka liittyy asiaan.

Jumala näytti, että MEILLÄ on vielä työsarkaa jäljellä.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
VainYksinJeesus

Re: Uni; tempauksesta

Viesti Kirjoittaja VainYksinJeesus »

Pimeää? Hengellisesti pimeää?
Eikö tässä ala olemaan jo aika pimeää, koko ajan tapahtuu luopumusta.
Ja kun on luovuttu Jumalasta niin alkaa todellisten kristittyjen vainot.
Hannah

Re: Uni; tempauksesta

Viesti Kirjoittaja Hannah »

AO.. mutta tässähän painetaan hommia kokoajan.
VainYksinJeesus

Re: Uni; tempauksesta

Viesti Kirjoittaja VainYksinJeesus »

Mä olen saanut kokea, kun Pyhä Henki tulee niin voimakkaasti ylle, että kun makasin sängyssä, niin Henki nosti mut ilmaan ja hetken aikaa keinutti eestaas. Tunsin kuitenkin että oon kehossani ja olin silmät auki. Näin siis itekkin kun keinuin.
Näitä voimakkaita kokemuksia on tapahtunu ennenkin, mutta nyt eritavalla.

Tää nyt ei ehkä liity mihinkään mut tuli mieleen ao:n kertomuksesta
VainYksinJeesus

Re: Uni; tempauksesta

Viesti Kirjoittaja VainYksinJeesus »

Eikö tuossa sanomassa ollut, että Jeesus tulee vainojen keskellä parantamaan, vapauttamaan ja pelastamaan sieluja? Ja Jeesus tulee kaiken tekemään niin ettei yksikään ihminen siitä kunniaa ota itselleen.
Vastaa Viestiin