Näky; Jeesus on ovi

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky; Jeesus on ovi

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Itseasiassa! Nyt mä alan muisteleen sitä lapsuutta, ennen kastetta, mitä minä mietin silloin. Mulla oli suuri ahdistus ja pelkäsin Jumalaa ja koska olin kuullut ja mulle oli opetettu Jeesuksen paluu, kadotustuomiot, ikuisen elämä, sen vaatimukset ja muut tällaiset. Niin muistelen niitä tuntemuksia silloin lapsuuden aikoina kun tiesin tehneeni syntiä ja tunsin etten kelpaisi Jeesukselle. Pelkäsin kovasti Jeesuksen tulemusta silloin 10-12-vuotiaana siihen päivään saakka kun menin kasteelle kesällä elokuun 7. päivä 1976. Sen jälkeen olen saanut odottaa ilolla!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky; Jeesus on ovi

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Aiheeseen sopii muuten Raunon uusin saarna. Markku veli lähetti linkin aamulla:

Rauno Helppi - Jeesuksessa meillä on kaikki - Helsinki 7.9.2016
https://www.youtube.com/watch?v=tXXohmkxmXE
Sinettisormus

Re: Näky; Jeesus on ovi

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Mielenkiintoista, minutkin tässä valtaa muistelut menneeseen, tässä lisää unia vuodelta 2013:

25.3. yöllä näin todella ihmeellistä unta. Minut oli temattu taivaaseen tai johonkin välitilaan. Siellä oli muitakin ihmisiä ja rakennuksia. Jeesus käveli ihmisten keskellä ja keskusteli heidän kanssaan. Yritin myös päästä keskustelemaan ja kysyin kerran Herralta:
”Olenko jossain välitilassa? Voiko täältä nähdä alas maahan, mitä siellä tapahtuu, kun tempaus on vienyt meidät pois sieltä?” Etsiikö edes mieheni minua?”En saanut vastausta.

Jeesus kävi välillä jossain muualla ja kun hän palasi takaisin, kaikki juoksivat iloiten häntä vastaan:
- ”Jeesus tulee!”
Minäkin juoksin häntä vastaan ja huusin, kädet sivuilla levitettyinä:
- ”Jeesus! Jeesus!”
Jeesus myös juoksi kädet sivuilla levällään ja hän tuli minua kohti, huutaen nimeäni. Kun pysähdyimme, katsoen toisiamme, kysyin:
- ”Menemmekö me naimisiin?”
Hän katsoi minuun ja vastasi:
- ”Mitä sinä minulle antaisit?”
Vastasin:
- ”Itseni!”
Jeesus vastasi minulle:
- ”Se ei riitä.”
Kysyin:
- ”Miksei?”
Jeesus vastasi minulle jotain, mutta en ymmärtänyt sanoista mitään, on kuin ne olisi puhuttu väärinpäin. Siihen asti olin ymmärtänyt kaikki hänen sanansa. Tämä oli tarkoitettu jostain syystä vielä salaisuudeksi.

Uni oli todella outo? Oliko aika lähteä? Ajattelin puu näkyä, jossa puu oli kaatuamassa, mutta se ei mennyt näyssä maahan asti, niinkuin muissa puu unissani aina meni. Ne olivat aina unia, mutta tämä tuli näkynä. Jos minut tempaistaan raketin lailla kolmanteen taivaaseen. Siksi puu ei mennyt maahan asti?

Maailmasta on tullut paha ja uskovien vaino alkaa jo näkyä ja pahimmalta se tuntuu, kun se tulee omilta, rakkailta, lähimmäisiltä. Muistin uneni n. vuosi sitten, jossa tyttäreni kanssa ajoimme kahdestaan avoautolla ja näimme enkeleitä taivaalla ja enkelit ottivat käsistämme kiinni ja rukoilimme enkeleiden kanssa. Olisin halunnut kysyä tyttäreltäni:
- ”Joko nyt uskot?”
Jostain syystä en kuitenkaan pystynyt?

Tapahtuuko jotain sellaista, mikä aiheuttaa rukousta, avoimen taivaan alla? Haluaisin kysyä tuon kysymyksen, mutta en pysty, koska olen jossakin muualla? Nähtäväksi jää? Siksi kirjoitan tämän tähän, että jos näin tapahtuu, on tämä todistus siitä ja tämä teksti on kysymys itseltäni, läheisilleni:
- ”Joko nyt uskotte?”

Joskus hengellisissä tilaisuuksissa pääsee juttelemaan toisten uskovien kanssa. Tässä pari keskustelua, joissa näkyy Herran ihmeellisyys ja jopa todistaa hänestä.

Eräs henkilö kerran kertoi minulle unensa jota kukaan ei
vielä ollut pystynyt selittämään hänelle.
Hän kertoi, että oli erään uskovan saarnaajan seurassa kalastamassa. Saarnaaja meni pidemmälle veteen, mutta hän itse halusi jäädä lähelle rantaa, katsomaan saisiko ison lohen, jota oli jo yritetty tavoitella, ja hän sai sen ja uitti lohta hellästi vieressään, matalassa vedessä.

Sanoin, että koin hänen saavan jonkun uskoon, hänen ensimmäinen kalan saaliinsa ja hän tulee tukemaan tämän ensimmäisiä uskon askeleitaan. Hän oli ihmeissään selityksestäni ja sanoi:
- ”Itseasiassa eilen illalla, minun tyttäreni tuli uskoon ja yritän nyt kannustaa häntä...”.
Ilostuin ja sanoin hänelle että tämähän vahvistui unen vastaukseksi, se oli jo tapahtunut, mutta ei kyennyt sitä näkemään.
Hänkin iloitsi ja sanoi että oli itsekkin ollut kahden vaiheilla uskonsa kanssa, mutta oli salaa seuraillut minua sivusta ja minun puheeni oli vahvistanut hänen uskoaan niin että oli päättänyt mennä uskonkasteellekkin.
- ”Hallelujah! Kiitos Herra!”
Olin tästä hyvin iloinen, että olin voinnut johonkin näin vaikuttaa, tai itseasiassa, Herra sen teki kauttani, tämä pitää aina muistaa.

Kerran eräs kertoi minulle, että oli nähnyt unessa kuinka Jeesus oli antanu minulle kultaisen sormuksen, jossa oli taivaansininen, kaunis kivi. Jäin suu auki.
Sitten kerroin hänelle näyistä jotka sain; ensin vain kultainen sormus ja n. Puoli vuotta myöhemmin näin taas saman sormuksen, mutta nyt siinä oli taivaansininen, kaunis kivi. Kiitin iloiten että hän kertoi tämän minulle, sillä hänen unensa vahvisti minun sormus näkyjä iloisesti!
- ”Herran tiet on niin ihmeelliset!”
Viimeksi muokannut Sinettisormus, 09 Syys 2016, 13:33. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky; Jeesus on ovi

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Voisiks Sinetti hieman editoida tuota ja jakaa kappaleisiin sen eri osat. Olis helpompi lukea.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky; Jeesus on ovi

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Mä olen myös nähnyt unen siellä Taivaan jossain välitilassa. En tiedä mikä paikka se oli. Muistutti jotain hienoa avaruusalusta jostain Scifi leffasta tms. en osaa kuvailla paikkaa. Mutta siellä kumminkin ollessa kysyin Jeesukselta että saisinko nähdä millainen maa on kun siellä on ne pahat ajat. Ymmärsin että silloin ollaan siellä juuri ennen Jeesuksen takaisin tuloa, elikkä kaikki Pyhät ovat jo temmattu, elikkä myös penseät puhdistuneet häävieraat.
No sitten minulle avattiin luukku, josta sain katsoa maata kuin jostain satelliittista, mutta paljon kauempaa, niin että maapallo oli sellainen jakapallon kokoisen näköisenä siinä edessä.
Näin maan joka oli joka puolelta pimeän musta, savuinen ja maa oli sieltä täältä haljennut ja laavameriä ja järviä näkyi kaikkialla. Maa oli kuin haavoja täynnä oleva kuoleva pallo. Siellä tosiaan jos elämää enää on, niin siellä jos jossain on itku ja hammasten kiristys.

Sellainen uni, joskun 2007-2008 nähty.
Sinettisormus

Re: Näky; Jeesus on ovi

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Jumala toimii meissä uskon periaatteen pohjalta. Hän antaa meille sanansa, odottaen, että toimimme sen mukaan.

Luin vanhaa kirjaa; Nyt ymmärsin lisää kärsimyksestä elämässä. Kaikki kärsimys ja vastoinkäymiset vahvistaa meitä Jeesuksessa, niinkuin jo aiemmin kirjoitin, mutta me myös kirkastumme Kristuksessa, siksi on hyvä että niitä on uskovan elämässä.

Jos yritämme vältellä niitä ja päästä helpompaa tietä, menetämme samalla hänen kirkkauttan. Niinkuin Jeesuskin saavutti täydellisen kirkkauden ristinpuulla, ylösnousemuksen jälkeen hän saavutti täydellisen kirkkauden, on tämä tie meillekkin kuolemassa portti hänen kirkkauteensa, taivaan kotiin.

Meidän tulee elää hänen tahtonsa mukaan, ei omamme. Iloita kaikesta, vaikka olisi kuinka vaikeaa. Tätä kirkkautta en halua antaa pois! Jumala koettelee näin uskoamme, kuljemmeko nöyrästi tien loppuun vai käytämmekö mahdollisia oikopolkuja ja mukavampaa elämää. Meidän pitää unohtaa itsemme ja antaa majamme (itsemme) Jumalan käyttöön.

Kuva
Samuli

Re: Näky; Jeesus on ovi

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Läheiset on monesti lähellä sydäntä ja rukoksissa. Kai se on Jumalan rakkaus, joka sen tuskan tuo meille siitä, että osa ei vielä ole vastaanottanut täydellistä rakkautta sydämiinsä. Meidän lohtu on se, että saamme Isämme tahdosta tuoda viestin tästä heille. Monesti tuntuu, kun näin tekee tavalla tai toisella, että ei saa minkäänlaista reaktiota. Vaikka sisimmässäni tiedän, että se on Jumalan tahto ja usein se on se pieni siemen mikä jää sinne itämään. Tosin luulen, että monen kohdalla se jää odottamaan sitä suurta armoa, jonka Herra pelastussuunitelmansa kautta meille antaa.

Mutta kuten sanoit Sinettisormus rukous on tärkeää. Se tuo hyvän tuoksun Isällemme ja valmistaa läheisiä armon vastaanottamiseen.
"sydämeen sattuu, sillä omat lapseni perheineen eivät halua ottaa vastaan tuota Sanomaa."
Sinettisormus

Re: Näky; Jeesus on ovi

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Rauno Helpiltä tekstiä:

Hyvä Sanoma Jeesuksen Kristuksen hallinnasta ja ylivoimaisesta voitosta kaikissa näissä tilanteissa on se, että ilman Jeesusta me emme voi mitään tehdä, mutta että Hänessä on kaikki mahdollista, jokaiselle Häneen turvaavalle! Jeesus sanoi:

“Minä olen viinipuu, te olette oksat. Joka pysyy Minussa ja jossa Minä pysyn, se kantaa paljon hedelmää, sillä ilman Minua te ette voi mitään tehdä.” Joh.15:5

Paavali sanoi:

“Kaikki minä voin Hänessä (Kristuksessa), joka minua vahvistaa.” Fil.4:13

“Kun Hän (Jumala)...näki hyväksi ilmaista minussa Poikansa.” Gal.1:15-16

“Se kyky, mikä meillä on, on Jumalasta.” 2.Kor.3:5

“Kristus teissä, kirkkauden toivo.” Kol.1:27

Näistä teksteistä käy selvästi ilmi, ettei meidän tulekaan kohdata mitään tilannetta yksin omin voimin. Tarkoitus ei ole se, että me itse tulisimme esille. Me teemme tilaa Jumalan esille tulolle ja hallinnalle.

“Sillä sota ei ole meidän, vaan Jumalan!” 2.Aik.20:15

“Ei väellä, eikä voimalla, vaan Minun Hengelläni sanoo Herra Sebaot.” Sak.4:6

“Älkää huolehtiko siitä, miten tahi mitä puhuisitte, sillä teille annetaan sillä hetkellä mitä teidän on puhuminen, sillä ette te itse puhu, vaan teidän Isänne Henki puhuu teissä.” Matt.10:19-20

Koko Raamattu on kirjoitettu meille opiksi, että me sallisimme Jumalan todellistua hallitsemaan kaikkea ja ilmenemään kaikessa. Mitään merkittävää ei koskaan tapahtunut ihmisen ‘näyttämöllä’ olosta Raamatun kertomuksissa. Kysymyksessä oli aina Jumalan esille tulo, hallinta ja toiminta.

Lue lisää: http://www.pelastussanoma.fi/Profetiat/ ... 0_2008.htm
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: Näky; Jeesus on ovi

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

sinettisormus kirjoitti:
Siinä oli valkoinen ovi ja käsi sen kahvalla, joka vain hieman raotti ovea, mutta myös samalla painoi sen kahvasta kiinni
Kumminpäin tuo nyt sitten oli, meneekö ovi kiinni vai auki??

Kiinni meneminen voisi viitata Jom kippuriin, jolloin Rosh Hashanan aikaan avautunut ovi menee kiinni.
Sinettisormus

Re: Näky; Jeesus on ovi

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

...käsi ensin raotti ovea ja sen jäkeen painoi sen kiinni, eli ovi menee näyn mukaan kiinni ....
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: Näky; Jeesus on ovi

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

7 Ja Filadelfian seurakunnan enkelille kirjoita: 'Näin sanoo Pyhä, Totinen, jolla on Daavidin avain, hän, joka avaa, eikä kukaan sulje, ja joka sulkee, eikä kukaan avaa:
8 Minä tiedän sinun tekosi. Katso, minä olen avannut sinun eteesi oven, eikä kukaan voi sitä sulkea; sillä tosin on sinun voimasi vähäinen, mutta sinä olet ottanut vaarin minun sanastani etkä ole minun nimeäni kieltänyt.
9 Katso, minä annan sinulle saatanan synagoogasta niitä, jotka sanovat olevansa juutalaisia, eivätkä ole, vaan valhettelevat; katso, minä olen saattava heidät siihen, että he tulevat ja kumartuvat sinun jalkojesi eteen ja ymmärtävät, että minä sinua rakastan.
10 Koska sinä olet ottanut minun kärsivällisyyteni sanasta vaarin, niin minä myös otan sinusta vaarin ja pelastan sinut koetuksen hetkestä, joka on tuleva yli koko maanpiirin koettelemaan niitä, jotka maan päällä asuvat.
11 Minä tulen pian; pidä, mitä sinulla on, ettei kukaan ottaisi sinun kruunuasi.
Lähellä ollaan.....
Sinettisormus

Re: Näky; Jeesus on ovi

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

AA-MEN!!! Kiitos Markku, olet siunattu Jeesuksen Kristuksen nimeen! Kiitos ja Kunnia Jeesukselle Kristukselle!

Kun katselee noita viimeaikaisia lähimpiä, näkyjä ja Sanomia, eri ihmisten saamina, aivan selvästi kaikki kertoo samaa Sanomaa, eri näkökohdista katseltuina, ne kaikki ohjaavat ja johdattavat meitä tiettyyn päätepisteesee, Jeesuksen toiseen tulemiseen.
Sinä, jonka elämässä, ei ole vielä Jeesusta Kristusta, KEHOITAN SINUA, PIDÄ KIIRETTÄ, sillä ovi sulkeutuu pian!
Viimeksi muokannut Sinettisormus, 09 Syys 2016, 15:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: Näky; Jeesus on ovi

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

Kiitos Sinettisormus! Olet myös siunattu Jeesuksen nimeen!
Sinettisormus

Re: Näky; Jeesus on ovi

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos myös sinulle Markku, siunauksestasi. Tänään on ollut tarve jostain syystä siunata kaikkia kanssa keskustelijoitani. Siunatut olkaa myös te, jotka hiljaa luette näitä taustalla, Jeesuksen Kristuksen nimeen!

Kuva
Viimeksi muokannut Sinettisormus, 09 Syys 2016, 19:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sinettisormus

Re: Näky; Jeesus on ovi

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

PELASTUS RUKOUS
Rukoile ääneen näin:

Rakas Jeesus, tule sydämeeni asumaan. Anna anteeksi kaikki syntini. Tahdon puhdistua ja vapautua syntikahleista.
Jeesus, kiitos että kuolit puolestani ristillä! Uskon, että nousit ylös kuolleista ja tulet pian takaisin hakemaan meidät Taivaan kotiin.
Jeesus, Ainoa Pelastajani, täytä minut Pyhällä Hengellä!
Anna minulle rohkeus kertoa sinusta niille, jotka eivät vielä tunne sinua.
Olen nyt pelastunut! Olen uudestisyntynyt! Olen saanut syntini anteeksi, ja olen nyt matkalla taivaaseen, koska sinä Jeesus asut sydämessäni!
Kiitos Herrani Jeesus! Aamen.

Jos rukoilit äskeisen ääneen ja todellisesti sitä tarkoittaen, on syntisi todellakin nyt annettu anteeksi!

Jumala rakastaa sinua ja Hänellä on suurenmoinen suunnitelma elämääsi varten.
ONNEA JA SIUNAUSTA SINULLE!
Seuraava askel on kaste vedessä Jeesuksen nimeen.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky; Jeesus on ovi

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Minä siunaan myös teitä kaikkia. Antkaa ovenne olla selkoselällään Jeesusta varten! Tule Herra Jeesus!
Vastaa Viestiin