Jes 17:1-2 Ennustus Damaskosta. Katso, Damasko poistetaan kaupunkien luvusta ja luhistuu raunioiksi. Autioiksi jäävät Aroerin kaupungit, karjalaumojen haltuun; ne lepäävät siellä, kenenkään peloittelematta.
Aamos 1
Ennustus Damaskoa, Filisteaa, Tyyroa, Edomia ja Ammonia vastaan.
1 Aamoksen sanat, hänen, jolla oli lammaslaumoja Tekoassa; mitä hän näyssä näki Israelista Ussian, Juudan kuninkaan, päivinä ja Jerobeamin, Jooaan pojan, Israelin kuninkaan, päivinä, kaksi vuotta ennen maanjäristystä.
2 Ja hän sanoi:
Herra ärjyy Siionista,
hän jylisee Jerusalemista,
ja paimenten laitumet lakastuvat,
ja Karmelin laki kuivuu.
3 Näin sanoo Herra:
Damaskon kolmen rikoksen, neljän rikoksen tähden
minun päätökseni on peruuttamaton.
Koska he ovat puineet Gileadin
rautaisilla puimaäkeillä,
4 sentähden minä lähetän tulen
Hasaelin linnaa vastaan,
ja se kuluttaa Benhadadin palatsit.
5 Minä särjen Damaskon salvat,
ja minä hävitän Bikat-Aavenin asukkaat
ja Beet-Edenin valtikanpitäjät,
ja Aramin kansa viedään
pakkosiirtolaisuuteen Kiiriin,
sanoo Herra.
6 Näin sanoo Herra:
Gassan kolmen rikoksen, neljän rikoksen tähden
minun päätökseni on peruuttamaton.
Koska he ovat vieneet pakkosiirtolaisuuteen
ja luovuttaneet Edomille kaiken väen,
7 sentähden minä lähetän tulen
Gassan muuria vastaan,
ja se kuluttaa sen palatsit.
8 Minä hävitän Asdodin asukkaat
ja Askelonin valtikanpitäjät,
ja minä käännän käteni Ekronia vastaan,
ja filistealaisten tähteet hukkuvat,
sanoo Herra, Herra.
Ennustus Damaskosta.
Ennustus Damaskosta.
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Re: Ennustus Damaskosta.
Katsokaa uusia dronevideoita Gazasta ja Damaskosta. Kumpikin paikka on käytännössä kivimurskaa.
Jotta Damaskoa ei enää lueta kaupunkien joukkoon saattaa vielä vaatia kunnon ryminät, mutta videomateriaalin perusteella tuota ei kyllä mielestäni voi kaupungiksi enää kunnolla kutsua.
Jotta Damaskoa ei enää lueta kaupunkien joukkoon saattaa vielä vaatia kunnon ryminät, mutta videomateriaalin perusteella tuota ei kyllä mielestäni voi kaupungiksi enää kunnolla kutsua.
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Raamattu toteutuu päivä päivältä 
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.
Raamattu - ainoa historiallinen teos, jonka tapahtumia yritetään jatkuvasti selittää pois tai korvata vaihtoehtoisella, nykyaikaan sopivammalla katsantokannalla.
Raamattu - ainoa historiallinen teos, jonka tapahtumia yritetään jatkuvasti selittää pois tai korvata vaihtoehtoisella, nykyaikaan sopivammalla katsantokannalla.