Vakava sanoma

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

PSALMIT 37
1. Daavidin virsi. Älä vihastu pahain tähden, älä kadehdi
väärintekijöitä.
2. Sillä niinkuin heinä heidät pian niitetään pois, ja he lakastuvat niinkuin vihanta ruoho.
3. Turvaa Herraan ja tee sitä, mikä hyvä on, asu maassa ja noudata totuutta;
4. silloin sinulla on ilo Herrassa, ja hän antaa sinulle, mitä sinun sydämesi halajaa.
5. Anna tiesi Herran haltuun ja turvaa häneen, kyllä hän sen tekee.
6. Ja hän antaa sinun vanhurskautesi nousta niinkuin valkeuden ja sinun oikeutesi niinkuin keskipäivän.
7. Hiljenny Herran edessä ja odota häntä. Älä vihastu siihen, jonka tie menestyy, mieheen, joka juonia punoo.
8. Herkeä vihasta ja heitä kiukku, älä kiivastu, se on vain pahaksi.
9. Sillä pahat hävitetään, mutta jotka Herraa odottavat, ne perivät maan.
10. Hetkinen vielä, niin jumalatonta ei enää ole; kun hänen sijaansa katsot, on hän jo poissa.
11. Mutta nöyrät perivät maan ja iloitsevat suuresta rauhasta.
12. Jumalaton miettii vanhurskaalle pahaa ja kiristelee hänelle hampaitansa;
13. mutta Herra nauraa hänelle, sillä hän näkee hänen päivänsä joutuvan.
14. Jumalattomat paljastavat miekkansa ja jännittävät jousensa, kaataaksensa kurjan ja köyhän, teurastaaksensa ne, jotka ovat oikealla tiellä.
15. Mutta heidän miekkansa käy heidän omaan sydämeensä, ja heidän jousensa särkyvät.
16. Vanhurskaan vähä vara on parempi kuin monen jumalattoman tavarain paljous.
17. Sillä jumalattomain käsivarret särjetään, mutta Herra tukee vanhurskaita.
18. Herra tuntee nuhteettomain päivät, ja heidän perintönsä pysyy iankaikkisesti.
19. Pahana aikana he eivät joudu häpeään, ja nälän päivinä heillä on kyllin syötävää.
20. Sillä jumalattomat hukkuvat, ja Herran viholliset ovat kuin niittyjen koreus: he katoavat, katoavat niinkuin savu.
21. Jumalaton ottaa lainan eikä maksa, mutta vanhurskas on armahtavainen ja antelias.
22. Sillä hänen siunaamansa perivät maan, mutta hänen kiroamansa hävitetään.
23. Herra vahvistaa sen miehen askeleet, jonka tie hänelle kelpaa.
24. Jos hän lankeaa, ei hän maahan sorru, sillä Herra tukee hänen kättänsä.
25. Olen ollut nuori ja olen vanhaksi tullut, mutta en ole nähnyt vanhurskasta hyljättynä enkä hänen lastensa kerjäävän leipää.
26. Aina hän on armahtavainen ja antaa lainaksi, ja hänen lapsensa ovat siunaukseksi.
27. Karta pahaa ja tee hyvää, niin sinä pysyt iankaikkisesti.
28. Sillä Herra rakastaa oikeutta eikä hylkää hurskaitansa; heidät varjellaan iankaikkisesti, mutta jumalattomain siemen hävitetään.
29. Vanhurskaat perivät maan ja asuvat siinä iankaikkisesti.
30. Vanhurskaan suu lausuu viisautta, ja hänen kielensä puhuu oikeuden sanoja.
31. Hänen Jumalansa laki on hänen sydämessään, hänen askeleensa eivät horju.
32. Jumalaton väijyy vanhurskasta ja etsii häntä tappaaksensa.
33. Mutta Herra ei jätä häntä hänen käsiinsä eikä tuomitse häntä syylliseksi, kun hänen asiansa on oikeudessa.
34. Odota Herraa ja ota vaari hänen tiestänsä, niin hän korottaa sinut, ja sinä perit maan ja näet, kuinka jumalattomat hävitetään.
35. Minä näin jumalattoman, väkivaltaisen, rehevänä kuin viheriöivä puu, juurtunut paikoilleen.
36. Mutta kun ohi kuljettiin, katso, ei häntä enää ollut; minä etsin häntä, vaan häntä ei löytynyt.
37. Ota nuhteettomasta vaari, katso rehellistä: rauhan miehellä on tulevaisuus,
38. mutta luopuneet hukkuvat kaikki, ja jumalattomain tulevaisuus leikataan pois.
39. Mutta vanhurskasten pelastus tulee Herralta, hän on heidän linnansa ahdingon aikana.
40. Herra auttaa heitä ja vapahtaa heidät, vapahtaa jumalattomista ja pelastaa heidät; sillä he turvaavat häneen.
VainYksinJeesus

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja VainYksinJeesus »

Sain äsken vahvistuksen eräältä ihmiseltä että nuo mun saamat sanomat on Herrasta. Hän on saanut näkyjä, missä on näytetty kamalia asioita mitä täällä suomessa tapahtuu kun venäjä miehittää tämän maan. Annoin hälle arvioitavaksi nuo sanomat ja hän sanoi että ne ovat Jumalalta. Tunsin valtavaa Pyhän Hengen läsnäoloa kun luin tuon ihmisen lähettämää vastausta. Täällä tulee olemaan kuolleita, naisia tullaan raiskaamaan.

Jeesus vain sinä olet meidän ainut turvamme, anna meille meidän kaikki rikkomuksemme anteeksi ja auta meitä hädän päivänä.
Sinettisormus

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Jeremian kirjan luvussa 31 Jumala sanoo: "9. Minä johdatan heitä, kun he kulkevat rukoillen." Jumala on luvannut johdattaa, kun jätämme asiamme rukouksessa hänen eteensä.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2202
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

kYSYN NYT UUDESTAAN!

MITÄ TE AIOTTE TEHDÄ ?
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Sinettisormus

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Minun vastaukseni oli tämä: Jumala on usein Profetioissaan, joissa Hän antaa varoituksen, ilmoittanut myös lohdutukseksi omilleen, että Hän tulee pitämään huolta heistä, omistaan. Eikö Hänen kätensä siihen olisi kyllin pitkä?

... ja llitin siihen vielä tuon ylhäällä olevan Psalmi 37.
Sinettisormus

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... saamme elää Jumalan johdatuksessa ja ohjauksessa, Hän pitää huolen meistä ja mitään Hän ei jätä ilmoittamatta omilleen.
VainYksinJeesus

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja VainYksinJeesus »

Mä uskon että jos pitää varautua vaikka hamstraamalla ruokaa sun muuta, niin siitäkin Herra varmasti puhuu. Mutta parhaiten sitä varautuu pysymällä Jeesuksessa, sillä mitään Hän ei tee ilmoittamatta siitä ensin palvelijoilleen. Uskon että Venäjän tulo Suomeen tulee yllätyksenä maailmalle, mutta ei Hänen omilleen.
Hän tuossa aiemmin puhui, että tulee antamaan lisää sanomia. Ja mun kait pitää niitä sitten kertoa eteenpäin. Tosin ymmärsin Hänen murehtivan kun Hänen sanaansa ei oteta vastaan.
Hän myös lähettää parantamaan sairaita ja vapauttamaan riivattuja. Tuosta Hän onkin jo aiemmin hieman puhunut.
Mun ongelma vaan on kun epäilen kuulenko mä Pyhän Hengen puhetta vai itseäni.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

AOAOAOAOAO kirjoitti:Ja, TE, jotka uskotte Suomen joutuvan sotaan Venäjän kanssa, tai peräti Venäjän valtaamaksi, mitä te aiotte nyt tehdä asian johdosta ? Jos todella uskotte näihin " Venäjä tulee"-profetioihin, eikö olisi silloin viisainta hakeutua turvaan, niin kuin Nooa perheineen, tai Loot.
Tää on vähän sellanen kysymys että se joko mittaa uskoa tai tekoja. Minä luotan siihen että Jumala on kanssamme ja johdattaa juuri siten knuin on määrätty. Se mitä minä teen, niin se on rukous, sitä minä aion tehdä, rukoilla. Uskosta se Mooseskin vei Israelin Punaisen meren yli, eikä omin voimin.
kiitosvirsi
Viestit: 106
Liittynyt: 12 Helmi 2016, 17:05

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja kiitosvirsi »

Olen rukoillut että jos minut tapetaan,niin toimenpide olisi nopea,ettei kidutettaisi.Koti-ikävä on jo kova.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Älkää turhaa ajatelko synkkiä. Ei Jeesus meitä murehtimaan käskenyt, vaan iloitsemaan siitä että Hän on luvannut pelastaa meidät hädän hetkestä, joka käy yli koko maan piirin, sillä yhtäkkiä silmänräpäyksessä me muutumme ja meidät temmataan Kristusta vastaan pilvissä ja sitten saamme olla Hänen kanssaan aina.
Salome1972

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja Salome1972 »

Hyviä vastauksia! Minäkin aion rukoilla. Herra kertoo, tarviiko kerätä ruokaa ja sitten jos tarvii, teen sen. Muuten pysyn Jeesuksen veren suojassa ja odotan häntä. Varustaudun nyt jo lukemalla paljon raamattua ja rukoilemalla. Meidän sota-asu on hengellinen ja siihen on hyvä pukeutua.
Venäjä ei välttämättä halua "elää rauhassa" Suomen kanssa, vaikka me kuinka sitä toivoisimme. Venäjällä on omat intressinsä, on ollut aina. 50-luvun alussa Stalin suunnitteli hyökkäävänsä Suomeen ja hävittävänsä meidät maan tasalle. Ruotsissa ja Norjassa rukoiltiin Suomen puolesta ja Jumala armahti suomalaisia vielä. Stalin kuoli v 1953, juuri kun oli tarkoitus hyökätä tänne. Tämän on kertonut hänen tyttärensä ja asia on dokumentoitu luotettavasti. Tämä rauhan aika, jota olemme Herran armosta saaneet elää näin kauan, on Suomen historian pisin.
Miten rakas AOAOjne ajattelet, että elävä kristitty haluaisi pelastaa oman nahkansa ja paeta ulkomaille? Itse haluan olla Kristus-valona niin kauan kuin henki pihisee, jHs.
Isäni, joka taisteli talvi-ja jatkosodassa, sanoi aina, että olkaa valmiit kun Venäjä hyökkää Suomeen. Hän on kuollut kymmeniä vuosia sitten, uskossa Herraan, ja hän oli varma sanomastaan. Jeesuksen rakkaus meidän kauttamme, kun hätä maassamme on suuri, on meidän tehtävämme ja siihen Herra itse meidät varustaa, kun pysymme Hänessä.
Olkaa siunatut!
VainYksinJeesus

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja VainYksinJeesus »

Kun Tuulallekkin Jumala sanoi että ei ole aikaa, kun Tuula sitä omaa yritystä ajatteli perustaa, niin alkaa ymmärtämään miten lähellä on se aika, kun kaikki muuttuu. Ja varmaan tämän takia ei ole aikaa yrityksien tai muun suunnitteluun.
tuula

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja tuula »

muistelen, että sinetti sekä jarmo muistanee tämän minun näyn n. 3 vuoden takaa.tämä näky tuli paljon ennen matu invaasiota, eli näitten pakolaisten tuloa. muistan sen vieläkin kuin olisin sen juuri vasta saanut sen näyn. tuossa näyssä kävelin työpaikalleni tavanomaista reittiä, mitä kävelen/kävelin aiemmin töihin.tuon urheiluhallin pihaan ajoi tuossa näyssä sellanen iso maasturi (hummel) musta väriltään ja tuosta maasturista hyppäsi 3 sellasta 20-30 vuotiasta lähi-idästä tulleen näköistä miestä, joilla oli kaikilla aseet kädessä.he alkoivat ampumaan kaikkea, mikä liikkui tuolla pihalla.juoksin metsään pakoon tuota porukkaa. Jumala varoitti että tuota on tulossa tulevaisuudessa. myöhemmin nuo sitten alkoivat vyörymään suomeen.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Tuossa Salome1972 kommentissa on ISO TOTUUS taustalla, jos vertaamme miten Jumala on ihmisiä ohjannut huolehtimaan siitä maasta, jonka häne meille antoi. Israelin kansa sai jopa kirotun päivän, ns. Tisha be Av Temppelin hävityksen päivän siitä kun he valitsivat erämaan luvatun maan sijasta. He sanoivat etteivät halua mennä sinne Jumalan osoittamaan maahan koska siellä asuu voimakkaita vihollisia ja jättiläisiä. He siis pelkäsivät puolustaa maataan, johon Jumala heille asunipaikan osoitti.
Suomi on puolustamisen arvoinen ja vaikka olen jo jonkin matkaa yli viidenkymmenen, niin jos minulle osoitetaan paikka rintamalla, niin en minä ole se joka pakenee, vaan osoitan olevani maani arvoinen puolustamaan sitä vihollisilta. En ikinä pakenisi minnekään! Voihan tämä olla Pietarin uhoakin mutta tuskin, koska olen joutunut oikean rohkeuteni ja kuolemanpelkoni jo monesti testaamaan ja se on kestänyt ainakin tähän saakka.
Mutta muutenkin, kun isoisäni ja hänen veljensä olivat siellä jossain ja tulivat elossa kotiin.

Tuulan unen muistan kyllä hetken mietittyäni ja se on juuri näin minkä minäkin olen ymmärtänyt. Venäjä kyllä miehittää Suomen mutta meillä alkaa enemmänkin sisaiset vainot ja murheet kuin ulkoiset. Venäjä ottaa pohjoisen ja värvää sitten puolelleen kaikki ne suomalaiset jotka ovat venäjän mielisiä. Heille nämä antavat varmasti likaisen työn etnisissä puhdistuksissa, ainakin mitä historian kirjat opettaa asiasta.
Eteläisessä Suomessa taas eletään tuhotuissa kaupungeissä ja etniset joukkiot mellastavat täällä sekä prätkäjengit. Onneksi he tuhovat lähinnä toinen toisensa siinä kamppailussa kun kaikesta on puute.
Vain ne jotka eivät lähteneet maailman perässä juoksemaan, vaan syttivät heti uskoon kun siemen oli kylvetty, niin heistä Jumala pitää huolen erilaisten ruokaihmeiden ym. juttujen kautta. Herätys on heti alussa valtava! Raamattuhan ennustaa että "he saavat yhden hetken menestyksen" joka tarkoittaa tempauksesta tänne jääneitä. Sitten alkaa vainot ja pako maan alle.

Tämä on minun näkemys tuulan näyn mukaan tulkittuna.
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

Hyviä vastauksia siskot ja veljet, vain Jumalassa meillä on oikea turva, oma voima loppuu hyvin nopeasti.
Viime vuosien keskustelut ovat osoittaneet, että Suomessa on vieläkin jäljellä paljon vihaa sisällissodan jälkeen.
Monet haluavat kostaa, mutta kenelle?? Kaikki syylliset on jo kuollut! No noita vihaajia voidaan sitten käyttää apuna, kun
etsitään "syyllisiä" miehittäjän toimesta.
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

Pahassa paikassa Israelin kansa sai näin selkeän ohjeen
2. Moos14:14 Herra sotii teidän puolestanne, ja te olkaa hiljaa."
VainYksinJeesus

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja VainYksinJeesus »

Tuntuu vähän kummalliselta, oon nyt kahtena yönä unessa puhunut jotain profetiaa, siis se on selvästi ollut jotain Jumalalta tullutta, mutta herätessä en muista sanaakaa.
Miksi näin, en tajua.
Samuli

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Ei kait aseet, ruoka, tai pako ihmistä pelasta. Ja Herra kyllä aseistaa ja ruokkii omansa ja avaa pakotien, jos se tarpeen on.

Jumalan armossa on kaikki. Vaikka olisit tehnyt mitä pahaa, mutta kadut sydämesi pohjia myöten Kristuksen puoleen ja teet parannuksen, niin Herramme on pitkämielinen ja armosta rikas ja Hän armahtaa. Myös nämä, jotka pakenisivat Ruotsiin tai betonibunkkereihin.
Jooel 2:13 Reväiskää rikki sydämenne, älkää vaatteitanne, ja kääntykää Herran, teidän Jumalanne, tykö; sillä hän on armahtavainen ja laupias, pitkämielinen ja armosta rikas, ja hän katuu pahaa.
Sinettisormus

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

oon nyt kahtena yönä unessa puhunut jotain profetiaa, siis se on selvästi ollut jotain Jumalalta tullutta, mutta herätessä en muista sanaakaa.
Minulla on ollut myös jokunen kerta tällaisia öitä, olen kokenut, että olen niissä jonkinlaisessa koulussa. Ne kestävät kokoyön, asioita toistetaan ja muistan niiden olleen hengellisiä. Saatan herätäkkin välillä, mutta kun olen nukahtanut, niin tuo unikin jatkuu. Aamulla kun herään, en enää muista mitään, mitä unessa puhuttiin, näytettiin, vain sen jäljelle jääneen tunteen hengellisyydestä.
Ehkäpä olemme tuolloin, jossakin hengellisessa opissa, joka on tarkoitus muistaa ja ottaa käyttöön myöhemmin, oikean ajan tullessa, näin nuo unet koen.
Sinettisormus

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Illalla katselin Alfa-tv:stä Israelin uutisia ja siinä kyseltiin eräältä Israelilaiselta Profetioista ja hän totesi, että Profetioiden täyttyminen näkyy jo vahvana. Esim. Venäjän mukaan tulo on yksi vahva merkki, kera Turkin konfliktien. Hän sanoi suoraan, että Jeesuksenkin tulo on pian lähellä. Häneltä kysyttiin myös tämä tärkeä kysymys, josta mekin olemme keskustelleet:
- " Miten tähän kaikkeen tulee valmistautua?"
(Tuo kysymys oli minulle aivan kuin merkki) Mies vastasi:
- " Tähän yleisesti vastattaisiin, että hankkimalla aseita ym. ym tekoja....., mutta minä ymmärrän, että on tärkeämpää valmistautua sydämen tasolla rukouksessa ja Jumalan Sanassa, että kun tuo kaikki tapahtuu, olisi sydämemme täynnä RAKKAUTTA, sillä tuo aika tulee olemaan kylmä ja kenellä on sydämessään vahvasti RAKKAUTTA, tulee kestämään loppuun saakka."
Vau, mikä vastaus! Aivan täydellinen ja tämän minäkin allekirjoitan. Tiedän että tuolloin tulee olemaan kylmää ja ihmisillä on paljon KÄRSIMYSTÄ. Silloin avain sana kuitenkin jaksamiseen on: RAKKAUS!
Vastaa Viestiin