Vakava sanoma

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
VainYksinJeesus

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja VainYksinJeesus »

Voi Suomi Suomi. Etsikkoaikaasi et tuntenut. Minä itken tähtesi.
Kaikki maat tulevat tulevat ihmettelemään sinun kurjuuttasi, säälien he sinua katsovat.
Tänä pahana aikana sinä et apua saa. Apu tulee yksin Minulta.
Minä etsimällä etsin sitä kadonnutta, eksynyttä, joka ottaisi vastaan Minut, syntien sovittajana.
Minä kolkutan ja joka avaa sydämensä Minulle, Minä aterioitsen hänen kanssaan.
Vain harva ymmärtää missä ajassa eletään. Tuomiot ovat alkaneet.
Teistä ei yksikään pääse pakoon sitä kauhua mikä valtaa tämän maan.
Olen varoittanut palvelijoitteni kautta, mutta tämä uppiniskainen kansa ei kuuntele.
Minä tulen, nopeammin kuin arvaattekaan.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

"Teistä ei yksikään pääse pakoon sitä kauhua mikä valtaa tämän maan." Vai, niin.

"Olen varoittanut palvelijoitteni kautta, mutta tämä uppiniskainen kansa ei kuuntele." Keitä nämä "palvelijat" ovat ??


Nimimerkin " VainYksinJeesus " viestit alkavat kuulostaa yhä enemmän samanlaisilta kuin palstalta poistuneen "vieras"-nimimerkin käyttäjän viestit olivat.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Valitettavasti "AO" tämä kaikki mitä tätä profetiaa tulee vähän joka puolelta, viittaa samansisältöiseen lopputulokseen, eikä tämän "VainYksinJeesus" antama sanoma ole mitenkään pahimmasta päästä edes. Tukholman profetia 1984 kertoo tätä ihan samaa, "naapurimaat eivät ota teitä vastaan" ja monet muut joista voi hyvin päätellä että lähde on Pyhän Hengen tuoma varoittava sanoma. Se ei kaunistele asiaa, koska se ei valehtele. Pahimmat sanomat ovat sen sisältöisiä ettei niitä viitsi edes puhua, vaikka nekin vaikuttavat aidoilta.
Totuus on kumminkin se, ettei Jumala jätä rankaisematta Pyhiä arvoja ja Jeesuksen veren merkitystä halveksunutta ja laiminlyönyttä Suomen kansaa. Kyse on kollektiivisesta rangaistuksesta! Aivan samalla tavalla Jumala on muistuttanut Israelin kansaa siitä kaikesta missä se teki väärin. Suomen kansan on mahdotonta pelastua jo se saa jatkaa näin.
VainYksinJeesus

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja VainYksinJeesus »

Anteeksi ao...kirjoitan ylös vain sen mitä ymmärrän Pyhän Hengen puhuvan...

Aiemmin kun kävin aili heinosen kokouksessa. Niin henkilökohtaisesti kun juteltiin hän sanoi että näkee mun kirjottavan. Nojoo alotin viime talvena kyllä,,joitain asioita kirjottanu ylös kirjaan,,mutta en ymmärrä... nyt tulee hetkiä kun tunnen pyhän hengen niin että tiedän että hän aikoo sanoa jotakin. Silloin hiljennyn niin että saattaisin kuulla vqin häntä. En oikein luota itseeni, ja oon rukoillut että saisin kirjoittaa vain sen mitä Hän puhuu, ei omia ajatuksia.
Itseä nuo kirjoitukset ei pelota eikä ahdista mutta mietin että ne ihan oikeasti varmaan järkyttää toisia.
Eihän ihmiset halua että tämä kaikki yhtäkkiä muuttuisi ja joutuisi luopumaan siitä kivasta elämästä mitä nyt saa elää.....
VainYksinJeesus

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja VainYksinJeesus »

Sitä voi miettiä mitä maailmalla tapahtuu....tulee kovia maanjäristyksiä. Oliko niitä ihmisiä varotettu tulevasta? Jos oli, niin olovatko he uskoneet?

Tai jos kukaan ei heitä varottanut, niin olisivatko he halunneet että joku varoittaa?

Må en tiedä uskallanko tätä näin julkisesti kertoa...jos meinaa käy niin että mitään ei tapahdukkaan, en halua olla valehtelija.
Kysyin minä vuonna se venäjän tulo tapahtuu...
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

VainYksinJeesus kirjoitti:Sitä voi miettiä mitä maailmalla tapahtuu....tulee kovia maanjäristyksiä. Oliko niitä ihmisiä varotettu tulevasta? Jos oli, niin olovatko he uskoneet? Tai jos kukaan ei heitä varottanut, niin olisivatko he halunneet että joku varoittaa? Må en tiedä uskallanko tätä näin julkisesti kertoa...jos meinaa käy niin että mitään ei tapahdukkaan, en halua olla valehtelija. Kysyin minä vuonna se venäjän tulo tapahtuu...
Sano suoraan vaan! Mä huomaan kyllä että Henki puhuu sulle. Ei sä ole ainoa profeetta, joka näitä saa. Minäkin saan... ja moni muu.

Jos olette lukeneet vaikkapa Arkkipiispa Johanssonin profetian, joka on suora enkelinäky Turun Tuomiokirkossa, niin se kertoo lyhyesti suoraan mitä tapahtuu. WW2:n tapahtumat ovat pientä tulevaisuuden tapahtumien rinnalla. Tämä koskee siis erityisesti myös Suomea!
http://www.pelastussanoma.fi/Profetiat/ ... omelle.htm
Jos taas olette lukeneet ns. "viiden enekelin sanoman" joka on saatu Patmoksella:
http://www.pelastussanoma.fi/Profetiat/ ... 6.1998.htm
Sitten kolmiosainen unisarja Japanissa 1959, surullista luettavaa:
http://www.pelastussanoma.fi/Profetiat/ ... umista.htm
Useat Euroopan maat, samoin kaikki Pohjoismaat, olivat äkkiä tulleet kauheaksi sodan näyttämöksi. Kuin kussakin maassa mukana ollen saan katsella tuota kaameata tuhoa. Kaiken sen yksityiskohtaiseen kertomiseen ei kykyni riittäisi - ei myöskään paperi. Näen hirvittävää hätää ja epätoivoa. Kaikkialta kuuluu toivotonta, aivan eläimellistä huutoa, itkua, valitusta ja vaikerointia. Näen silpoutuneita ihmisiä, kuolevia sotilaita, raadeltuja lapsia ja vanhuksia. Kaupungit sortuvat, savupatsaat nousevat ja liekit nuoleskelevat ahnaasti joka suuntaan. Ilman täyttää pistävä ja polttava kaasumainen sumu. Atomipommeja ei kuitenkaan vielä käytetä.
Tätä samaa on jo viisi sukupolvea ennustanut. Minun isoisäni ennusti tätä samaa jo-70 luvulla ja vanhimmat jo 1800 luvulla. Ei tämä ole sattumaa, eikä yhtäkkiä jokin asia kumoa tätä sanomatulvaa. NE VAAN TAPAHTUU! Eihän hammaslääkäriinkään voimennä postamaan mätää hammasta luullen ettei sen poistaminen satu yhtään, eikä tule verta. Se on valhetta, jos niin väittää.
VainYksinJeesus

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja VainYksinJeesus »

Ensi vuonna. Sanoin että mitä jos ensi vuonna ei mitään tapahdukkaan, sanoi hän: se tapahtuu.
Sinettisormus

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

VainYksinJeesus, kun kerroit tuon:
sanoi hän: se tapahtuu.
... koin Pyhän Hengen läsnäolon, uskon kertomaasi. Ole siunattu siskoni, Jeesuksessa Kristuksessa!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

VainYksinJeesus kirjoitti:Ensi vuonna....sanoi hän: se tapahtuu.
Sama juttu täällä.. AMEN! Sen pitääkin tapahtua pian, koska tämä ei saa jatkua näin.

Pikku vinkki taas: Muistaakseni... siis laskin tuossa joku aika sitten omerin 29.5.2017 siis muistaakseni. Ja vakava avioliittolaki astuu voimaan 1.3.2017 ja sillä välillä. Niilo Ylivainion näky! HUOM! Myrsky nousee idästä ja silloin....
Näin suunnilleen hehtaarin kokoisen viljavainion. Seisoin sen reunassa. Minulla oli halu ruveta sitä leikkaamaan, mutta vainio oli vihreä.
Kuva katosi niin kuin filmi katoaa.
Sitten ilmestyi sama vainio taas. Nyt se näytti kypsältä, mutta kun katsoin sitä, siinä oli ohdakkeita ja juolaa. Taaskin minulla oli tunne, että pitäisi ruveta leikkaamaan.
Mutta tämäkin kuva katosi.
Sitten tuli kolmas kerta. Pelto oli muuttunut kullankeltaiseksi. Sellaiseksi kuin pellon pitää leikkuuaikana olla.
Taas kuva katosi ja tuli sitten neljännen kerran. Tuuli nousi, idästä, toi synkkiä pilviä, isoja lonkoja, ne laskeutuivat alaspäin. Minulle tuli tunne, että tulossa on hirmumyrsky.
Juuri silloin lähtivät vanhanaikaiset vankkurit liikkeelle. Tuli miehiä, jotka nostivat hirmuisella kiireellä lyhteitä vankkureille, leikattua viljaa, pilvien alla, tuulessa, mustien pilvien alla.
Siihen päättyi näky.
Sinettisormus

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

...Henki on VAHVASTI LÄSNÄ ... kun tätä lukee ...
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Sinettisormus kirjoitti:...Henki on VAHVASTI LÄSNÄ ... kun tätä lukee ...
Niin on.. Minä olen usein tuntenut vahvana niin, että tämä aihe on erityisen tärkeä henkimaailmassa, niin molemmin puolin. Se aiheuttaa aina kovaa hengen paloa sydämessä, sekä kovaa vastarintaa samoin.
Tämä aihe on kulminaatiopiste, jossa morsian lunastetaan ja maailma alkaa jakaa sieluja hirvittävän sekasorron keskellä, joka huipentuu Jeesuksen paluuseen. Se ei ole kenellekään mikään pikkujuttu, joten pelkkä siitä puhuminen aiheuttaa "seismistä" mullistusta henkien keskuudessa.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

No, nyt saatiin selvä merkki; "ensi vuonna" . Siis vuonna 2017 Venäjä tulee Suomeen. Onko Piho sitten myös "oikeassa" kaikissa muissakin "profetioissaan" ?

..esim. " Suomi ja Venäjä yhdessä vastustavat antikristusta", " Suomi saa sitä sun tätä takaisin". jne. jne.

En usko Venäjän tulevan vuonna 2017 Suomeen. Ja, jatkan rukousta sen puolesta.


Internetissä on myös aivan päinvastaisia profetioita koskien Suomea. En tiedä mitkä ovat Jumalalta ja mitkä eivät, mutta halusin mistuttaa erilaisten " profetioiden"runsaudesta, monet keskenään täysin ristiriitaisia.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
VainYksinJeesus

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja VainYksinJeesus »

Olinkin tulossa vielä kirjoittamaan että rukoilen että Herra vahvistaa tuon...venäjän tulon...
Kiitos Herralle että Hän puhuu.

Ite kun luen profetioita niin pyydän että Henki vahvistaisi mikä on Häneltä.

Ite tunsin vahvaa Pyhän Hengen läsnäoloa sillä hetkellä kun luin tuon Jarmon kehotuksen kertoa mitä koin kuulevani.
Kylläpä eletään jännittäviä aikoja.
kiitosvirsi
Viestit: 106
Liittynyt: 12 Helmi 2016, 17:05

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja kiitosvirsi »

Sinun turvasi on ikiaikojen Jumala, sinua kannattavat iankaikkiset käsivarret.
tuula

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja tuula »

mitteepä tänne kuuluu? näemmä ootte pähkäilleet maailman menoo. oishan se kumma, jos venäläinen ei tulisi kohta rajan yli. meno on sen verran irstasta jo. rautatie aseman kaiuttimistakin jo rumia ääniä kuului.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Internet on sellainen paikka jonka nimi halventaa yleisesti kaiken profetian. Mutta älkää antako sen tehdä niin, vaan internet on pelkkä hyvän ja pahan tiedon massajakelupiste, jossa on sekaisin kaikki halpa ja kallis, vain parin näppäillyn kirjaimen päässä. Meillä on edelleen isoisiemme pöytälaatikoista kaivamamme profetiat, jotka ovat sittemmin digitalisoitu, eivätkä ne siitä ole miksikään muuttuneet, vaan ovat täällä nyt katseltavissa, siinä missä nekin halvat profetiat jotka lupaavat tyhjiä lupauksia.
Meidän täytyy vaan nyt kirkkaana ymmärtää ne Raamatusta luetut monet-monet varoitukset, jotka meille on annettu lopunaikojen eksyttäjistä ja vääristä profeetoista. He lupaavat meille kymmenen hyvää ja sata kaunista, maanpäällistä ikuista hyvinvointia, terveyttä, rauhaa ja suurenmoista yhteiseloa naapurikansojen kanssa. Se kaikki vaan kumoaa sekä Raamatun että isoisiemme pöytälaatikoissa olleet vakavat vanhat profetiat, jotka ovat kantaneet vuosikymmeiä ja satoja.

Siksi kysynkin, miksi ette halua tulla pois maailmasta, teidät on uloskutsuttu, Jeesuksen veren suojaan ja antaakaa sen maailman mennä kohti omaa loppuaan? Miksi pitää siitä pitää kiinni, koska emme me voi sitä auttaa kuin tiettyyn pisteeseen ja se piste on jo saavutettu. Evankeliumi on saarnattu kaikkieen maailmaan ja kaikki tietää kuka on Jeesus Kristus. Toisille se on hullutus ja toisille se on ikuinen elämä.

PS. Toi oli muuten hyvä huomio Tuula sisar.
rautatie aseman kaiuttimistakin jo rumia ääniä kuului
Ja tänään oli Helsingin keskustassa iso paksusavuinen tulipalo, joka näytti ihan suuronnettomuudelta ja sitten oli vielä massiivinen poliisioperaatio harjoitus Olympiaterminaaliin, jossa harjoiteltiin maahantunkeutumista tms. suurempaa terroritekoa. Suuri 16 paikkainen rajavartiolaitoksen helikopteri leijui kauan sataman yllä, kuin varoituksena tulevasta.
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

Tuntuu oikealta tuo sanoma ensi vuodesta, ei Suomi voi näin jatkaa.
Samuli

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Uni 3 karhua. Rhonda oli vanhalla mökillään ja katselle katselee yläkerran lasioven lävitse pihalle ja huomaa karhut. Kaksi pienempää karhua seisoo takajaloillaa, sitten kolmaskin nousee ja se on iso lähes 3 metrinen. Sitten hän huomaa leijonan oikealla puolellaan ja nämä karhut lähtevät jahtaamaan sitä. Ja juoksevat yliluonnollisen nopeasti sitä kiinni. Niistä huokuu viha leijona kohtaan.
alkaa kohdasta 3.50
https://www.youtube.com/watch?v=lan6YOEIKVA
Ilm 12 ja Hes 38

Tämä uni vahvistuksena liittyen tähän profetiaan ja myös tulevaan Israelin ahdistukseen.
Jos korvissa on vaikkua tai silmissä rähmää, niin kaiketi nämä tapahtumat tulee yllätyksenä. Mutta on meitä kyllä hyvin monesti ja pitkään näistä jo varoiteltu.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Amen Samuli!
VainYksinJeesus

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja VainYksinJeesus »

Amen. Jumala puhuu ja varoittaa.
Mutta mun on pakko kertoa eräs asia, mä siis koen että kuulin Pyhän Hengn puhuvan vahvemmin eilen illalla, mutta nyt Hän puhui sellaista, että joudun miettimään kuulinko tai ymmärsinkö ihan oikein. Liittyen omaan elämään.

On ihminen joka on välillä todella ilkeä puheissaan.
Erityisesti eilen illalla.
Siinä kun kuuntelin sitä pilkkaa ja solvausta rukoilin vain hiljaa mielessäni...
Mutta kun olin huoneessani....Pyhä Henki oli niin vahvasti siinä ja sitten Hän puhui...
Tuolla pilkkaajalla on vuosi aikaa. Ja häntä kohtaa tuomio. Ymmärsin että Jumala ottaa tuon ihmisen pois. Mutta mun on varoitettava tuota ihmistä, että hän tekisi parannuksen, se on asia mitä Henki puhui.
Pyhä Henki sanoi näin: minun omiani ei pilkata ilman rangaistusta.

Tämä on asia mistä joku saattaa hermostua...mutta puhuuko Jumala tälläistä koskaan kenellekkään?
Vastaa Viestiin