Vakava sanoma

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Jumala voi kyllä varoittaa ja sinun tehtäväsi on viedä viestiä eteenpäin. Muistanemme, kuinka Egyptiä varoitettiin Raamatussa.
kiitosvirsi
Viestit: 106
Liittynyt: 12 Helmi 2016, 17:05

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja kiitosvirsi »

Herätti minussa vähän ristiriitaisia tunteita. Johtuiko pilkkaaminen Sinun uskosi vuoksi vai onko kyseessä jokin muu seikka.
VainYksinJeesus

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja VainYksinJeesus »

Joo. Siis jumalanpilkkaa. Mutta solvaamista myös ihan muistakin asioista. En nyt ymmärrä tätä.
Sinettisormus

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Herra ilmoitti sinulle, että: "se tapahtuu ensi vuonna". Joten siihen asti on mahdollista tehdä parannusta, mutta kun hetki tulee, myös tuo tuomio saattaa täyttyä.
VainYksinJeesus

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja VainYksinJeesus »

Ok se voi olla. Mutta olen tänään sanonut kys. Ihmiselle että hänen on tehtävä parannus.
On siis varoitettu.
Ja uskon että jos olen oikein kuullut niin saan vahvistusta siihen.
Olen kyllä nähnyt jo kauan sitten unen liittyen tähän ihmiseen. Olimme korkeassa rakennuksessa,,tiesin että se sortuu, pyysin tätä ihmistä mukaani mutta hän ei tullut. Lähdin ite pois ja sillä hetkellä se rakennus romahti ja katsoin kun se ihminen kensi mukana.
En tiedä liittyykö se uni tulevaan....mitenkään.
Sinettisormus

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kyllä kuulostaa siltä, että tuo uni liittyy juuri tuohon tulevaan, jossa kaikki entinen, siihen asti rakennettu elämä tulee sortumaan...
VainYksinJeesus

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja VainYksinJeesus »

Muistan kun jokin aika sitten tuli kaksi kertaa mieleen sana "talentti", ihmettelin että miksi.

Mutta jotenkin se nyt liittyy varmaan siihen kun Pyhä Henki puhui, asioista mitä mun pitäisi tehdä.

Mutta en tiedä onko musta siihen että pitäisi viedä eteenpäin sitä mitä Jumala puhuu.
En tykkää facebookista mutta ajattelin että oon vähän aikaa ja jaan ne sanomat siellä niin että kaikki näkee....
No nyt siellä satelee kaveripyyntöjä koko ajan ja tosissani mietin että en halua edes kirjottaa siellä mitään vaikka nyt oonkin jakanu mitä Herra on puhunut.
Ja en ois uskonu aiemmin mutta eilen kerroin kolmelle ihmiselle ketä tapasin, en tosin mitenkään sen syvällisemmin mutta hieman mitä Jumala on puhunut.
Onko tämä nyt sitä mitä Jumala odottaa mun tekevän. Oon vähän ahdistunut ja aion lähteä facebookista koska se ei vaan oo mun juttu.

Kunhan tulin purkamaan ajatuksiani tänne..
tuula

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja tuula »

huomenta sisaret ja veljet. voin sanoa, että olen nurissut koko ikäni Jumalalle siitä, että olen syntynyt väärään aikakauteen. ja miksi hän antoi minun syntyä tähän maailmaan. olisin halunnut elää joko Jeesuksen aikaan taikka keskiajalla taikka sata vuotta sitten. en tykkää yhtään nyky teknologiasta. en tykkää internetistäkään piirun vertaa, mutta mitä voin. pakko käyttää, kun muuta en voi. haluan kuitenkin elää sen ajan mukaisesti, mikä kullekkin ajalle on ominaista. se hyvä puoli tässä ajassa on, että kohta saamme nähdä Jeesuksen.
VainYksinJeesus

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja VainYksinJeesus »

Tuula ihan samoja ajatuksia täälläkin.
Vaikka ei se varmasti ollut elämä yhtään sen helpompaa silloinkaan mutta ihan väärään aikaan ollaan synnytty :)
tuula

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja tuula »

no ei se helpompaa varmastikkaan ole ollut. sitä en usko, mutta ihmiset ovat nykypäivänä tekopyhiä. varmasti johtuu osalti nykyteknologiastakin.ja autot. haisevat vain pahalle ja niissä tyhmyys tiivistyy, kun miesten tulee näyttää kenellä on isoin ja mahtavin pirssi. miksi ei kaikilla ole hevosta? varmasti hevosella taikka aasillakin pääsisi ihan samat matkat kuin autolla eikä edes saastuta samallalailla.joo-o.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Tässä ajassa on omat huonot puolensa, esim. ihmisten erkaantuminen Jumalasta. Jumalasta vaietaan. Hän on tullut etäiseksi ihmisten tavallisesta arjesta.

Mutta, en kyllä haluaisi eräästä tietystä syystä kyllä elää esim. 100-500 vuotta sitten....

...ja se on mm. hammaslääkärit, puudutus, kivunlievitys, tai sen estäminen sairaanhoidossa.

Harvassa on ihmiset, jotka innolla odottaa seuraavaa hammaslääkärireissua, vaikka olisi pelkkä tarkastus.

Juurihoito ilman puudutusta, tai hampaan poisto. Synnyttäminen ilman kivunlievitys mahdollisuutta jne. jne.

Eikä se jääkaappikaan mikään huono laite ole.

Meidän aikamme ajassa on juuri NYT. Näin Jumala päätti jo ennen kuin Hän maailman loi.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
tuula

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja tuula »

kai sitä ilman hampaitakin on pärjännyt. ei se mikään kynnyskysmys ole, miksi en olisi halunnut elää 500 vuotta sitten, että en olisi muka hammaslääkäriin päässyt. joo-o. samoin. ihminen pärjää kyllä ilman lääkkeitäkin ja jos kuolema korjaa niin korjaa sitten. kaikille kuolema kuitenkin tulee.noh. nykypäivänä ei samanlainen eläminen onnistuisi kuin silloin.joten eletään nyt vain tätä aikakautta, kun kerta täällä ollaan.
sisar

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja sisar »

tuula kirjoitti:huomenta sisaret ja veljet. voin sanoa, että olen nurissut koko ikäni Jumalalle siitä, että olen syntynyt väärään aikakauteen. ja miksi hän antoi minun syntyä tähän maailmaan... se hyvä puoli tässä ajassa on, että kohta saamme nähdä Jeesuksen.
AAMEN!

Ihana kuulla, että jollakin toisella on samanlaisia ajatuksia ja tunteita.

En ole profeetta, enkä profetoi, mutta kerron viimeaikaisen kokemukseni, ehkä sillä ei ole merkitystä, mutta tuonpa sen julki kuitenkin.

Parin viikon ajan minulla on ollut ihan hirveän painostava olla, ihan kuin ennen ukkosmyrskyä, ennen kuin "virta" purkautuu. Olen odottanut ja tutkinut uutisia, milloin "jysähtää", koska en ole osannut "paikallistaa", mistä painostava tunne tulee. Olen toki rukoillut ja kysynyt Herralta, mikä nyt on, mutta en ole saanut vastausta. Tänään rukouksessa tuli mieleen Ilmestyskirjan kohta missä taivaaseen laskeutui hiljaisuus (Ilm 8:1) " 1 Ja kun Karitsa avasi seitsemännen sinetin, tuli taivaassa äänettömyys, jota kesti noin puoli hetkeä."

En tosiaan tiedä, merkitseekö tuo mitään, mutta olo on oikeasti kuin odottaisi jotain suurta "pamausta". Ilmestyskirjan kahdeksannessa luvussahan tulee enkeleiden vuoro puhaltaa pasuunaan.


Siunausta sisaret ja veljet Kristuksessa
VainYksinJeesus

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja VainYksinJeesus »

Kiitos kun kerroit. Jotenkin vahvistaa entisestään että jotakin on tulossa. Ei sitä oikein tunnu itekkää vielä kunnolla ymmärtävän..siunausta :)
Samuli

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Rosh Hashanah:sta alkaa 10 päivän katumusjakso, joka huipentuu jom kippuriin tuomion, vapautuksen ja pelastuksen päivään. Sanotaan, että ne jotka katuvat saavat nimensä elämän kirjaan.
Torah kalenterin mukaan nyt olisi tämä ajankohta käsillä. Sisar tunnen kanssa tuon "jännitteen". Odotus kasvaa koko ajan suuremmaksi. Monethan ovat nähneet unia tai näkyjä siitä, että kohta syntyy lapsi. Luulen että liittyy tähän myös.
viewtopic.php?f=4&t=332
VainYksinJeesus

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja VainYksinJeesus »

Jäin miettimään kun facebookissa yksi ihminen uskova siis oli sitä mieltä että ei Jumala tuo mitään sanomia sodista, vaan me kuullaan niistä maailmalta mutta Jumala ei sellasia profetioita anna.

Toisaalta taas Jumala on silloin aikoinaan varoittanut suomen kansaa, kun stalin suunnitteli tuhoavansa suomalaiset. Ja stalinhan kuoli sinä päivänä kun sen huökkäyksen piti tapahtua.

Mutta mietin oliko nuo mun kirjoittamat sanomat liian pelottavia ja ahdistavia?
Vai onko vaan niin että uskovatkaan ei halua kuulla vaan mitään pahaa...
Samuli

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Sanoisin, että tälläiset viestit ovat ahdistavia ja pelottavia heille, joille niiden kuuluu ollakin. Tälläisten viestien tuominen on aika yksinäistä hommaa, koska ei monikaan halua kuulla saati lähde olkapäälle taputtelemaan kuultuaan. Tärkeää onkin pysyä jatkuvassa yhteydessä Kristukseen, Hän neuvoo ja antaa voiman. Omasta kokemuksesta voin sanoa, että todella harvalta saa kiitosta näissä asioissa, mutta kiitos ja ilo tuleekin Jumalaltamme.
VainYksinJeesus

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja VainYksinJeesus »

Tuo onkin ollut mielessä jo pari päivää, että ei kukaan tule kiittelemään tuollasista sanomista vaan siinä voi käydä juuri pänvastoin, kun ihmiset kärsii ja on tapahtunut se mistä on varotettu niin aletaan syyttää niitä jotka tuomioista on varottanu...voisko siitä alkaa sitten myös kristittyjen vaino...
Suljin facebookin. Ahdistuin kun koko ajan tuli kaveripyyntöjä enkä usko että niitten sanomien takia.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

VainYksinJeesus kirjoitti: 05 Syys 2016, 19:25 Ensi vuonna. Sanoin että mitä jos ensi vuonna ei mitään tapahdukkaan, sanoi hän: se tapahtuu.
Juu, kuinkas sitten kävikään. :|

Ei tullut Venäjä, ei.

Suosittelen palstalaisia lukemaan tämän vanhan ketjun.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja Maria »

Minulla tuli mieleen Aamos. En tiedä liittykö AO:n nostama profetia aivan suoraan tähän mieleeni nousseeseen ajatukseen, mutta tuon tämän silti tässä yhteydessä esille, sillä Aamos minulle mieleen tulee. Nimenomaan Aamos ja 7. luku. Aamos rukoili Jumalaa: "Herra, Herra, anna anteeksi. Kuinka voi Jaakob pysyä, sillä hän on vähäinen?
"Niin Herra katui sitä. "Ei se ole tapahtuva", sanoi Herra.
Tämän näytti minulle Herra, Herra: Katso, Herra, Herra kutsui tulen toimittamaan tuomiota, ja se kulutti suuren syvyyden, ja se kulutti peltomaan.
Niin minä sanoin: "Herra, Herra, lakkaa jo. Kuinka voi Jaakob pysyä, sillä hän on vähäinen?"
Niin Herra katui sitä. "Ei sekään ole tapahtuva", sanoi Herra, Herra.

Haluan tuoda esille vielä sen, että mehän rukoilemme kukin tahoillamme päivittäin erityisiä asioita, pyydämme varjelusta Suomen ylle, ja pyydämme että Jumala armahtaa meitä ja kuten Aamoskin sai kokea, Jumala peruutti tuomionsa ajaksi. Mutta koska Jumala on Jumala, Hän ei tee itseään vastaan, Hän toteuttaa lopulta sen, minkä on sanonut, koska kansa ei tehnyt sitä, mitä olisi pitänyt.

Kansa ei kuitenkaan kääntynyt Jumalan puoleen, vaikka Jumala armahti. Tulisiko armon lisäksi rukoilla enemmän sitä, että kansamme kokosydämisesti kääntyy Jumalan puoleen? Voisiko lisätä rukousta siinä, että Jumala antaa puhtaita sanomia palvelijoidensa kautta, ja ennen kaikkea Jeesuksen nimeä kirkastavia sanomia? Profetoimisen lahja on vajavaista, rukoillaan myös toistemme puolesta, että lahjamme saisi kasvaa ja puhdistua, että saisimme Jumalan kansana kuulla Hänen varoituksensa oikeaan aikaan ja varjeltuisimme vääriltä profetioilta. Että erotamme oikein Jeesuksen äänen ja tunnistamme totuuden.
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Vastaa Viestiin