Vakava sanoma

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
VainYksinJeesus

Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja VainYksinJeesus »

Yöllä jo Herra aloitti, mutta se jäi kesken...mutta Hän sanoi: varoita kansaasi tuhosta.

Minä pyysin näyttämään mitä se tarkoittaa. En saanut näkyä ja nukahdin.
Aamulla seitsemän aikoihin jatkoin kyselyä mitä se tuho tarkoittaa. En pysty kuvittelemaan mitä kauheaa täällä vois tapahtua.
Otin tuon kirjan ja rukoilin että Hän kertoisi selvästi, niin että voin olla varma että se on Häneltä.
Koetelkaa.

Tämän maan syntimitta on tullut täyteen.
Minun vihani on syttynyt.
Sorrettua ja kurjaa et sinä auttanut.
Tähän maahan tulee tuho.
Ihmiset ovat peloissaan.
Minä kauhistan heitä.
Tätä maata pommitetaan.
Tästä maasta tulee sotatantere.
Ihmiset ovat kauhuissaan.
Ei ole ketään joka heitä auttaisi.
Hallituksen jäsenet piiloutuvat bunkkereihin.
Suomen kansa jää ypöyksin.


He itkevät ja valittavat, mutta Minä en kuule heitä.
Minun omani Minä varjelen.
He loistavat kuin tähdet pimeyden keskellä.
He johtavat monta Minun tyköni.
Minä annan anteeksi ja hoidan haavoittuneet.
Minä säälin heitä.
Kurjat ja köyhät Minä pelastan.

Monet menehtyvät.
Ei ole auttajaa heillä jotka eivät käänny,
tee parannusta synneistänsä.
Suomi vaipuu polvilleen Minun edessäni.

Te ette ole valmistautuneita.
Tämä alkaa äkkiarvaamatta.
Voi pientä Suomea, rakastin tätä maata,
mutta sen syntimitta on tullut täyteen.
Voi heitä jotka eivät ole valmistautuneet.
Minä murehdin, ei ole heillä auttajaa.

Katso Itään, karhu näkyy jo.
Joka tälle sanomalle nauraa,
nauran Minä hänelle tuhon päivänä.

Minun vihani leiskuu.
Minua ei enää pilkata tässä maassa.
Tehkää parannus suomen kansa.
Näin sanoo Herra, teidän Jumalanne.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Amen! Tapahtukoon sinun tahtosi, niin Taivaissa kuin maan päällä!
Sinettisormus

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

146. Psalmi.

I. Jumalaa tulee alati kiittää. II. Ei pidä uskallettaman ihmisiin, vaan Jumalaan; sillä hän on voimallinen ja ijankaikkinen auttaja.

Halleluja!
I. Kiitä Herraa, minun sieluni.
2. Minä kiitän Herraa niinkauvan kuin minä elän, ja Jumalalleni kiitoksen veisaan, niinkauvan kuin minä täällä olen.
3. II. Älkäät uskaltako päämiehiin; ihmiset he ovat*, ei he voi mitään auttaa.
4. Sillä ihmisen henki pitää erkaneman, ja hänen täytyy maaksi tulla jälleen*: silloin ovat kaikki hänen aivoituksensa hukassa.
5. Autuas on se, jonka apu Jakobin Jumala on, jonka toivo Herrassa hänen Jumalassansa on;
6. Joka taivaan ja maan, meren ja kaikki, jotka niissä ovat, tehnyt on*, joka totuuden pitää ijankaikkisesti;
7. Joka oikeuden saattaa niille, jotka väkivaltaa kärsivät, joka isoovaiset ravitsee. Herra kirvottaa vangitut:
8. Herra avaa sokian silmät: Herra nostaa kukistetut*: Herra rakastaa vanhurskaita.
9. Herra varjelee vieraat, ja holhoo orpoja ja leskiä*, ja jumalattomain tien hajoittaa.
10. Herra on kuningas ijankaikkisesti, sinun Jumalas, Zion, suvusta sukuun*, Halleluja!
Sinettisormus

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Aamullinen näkyni ihmetytti minua, mutta nyt saan huomata, että se sopii hyvin tämän ketjun aloituksen Sanomaan. Kun heräsin ja jäin Herran läsnäoloon, näin kuvan keskiöstä, tämä oli samanlainen kun kuivaakakkua tehtävässä kakkuvuoassa on keskellä. Hain tuon sanan merkitystä Raamatussa ja suurin osa vastauksista oli, että Raamatun Sana on keskiössä. Nyt on aika ottaa Jumalan Sana KESKIÖÖN, elämässämme ja muuttukoon se sitäkautta rukoukseksemme. Tapahtukoon Herra sinun Tahtosi!
Amen.

Kuva

Eilisestä Pyhän Hengen Sanomasta, jonka VainYksinJeesus toi illalla, noukin vielä tähän kommenttiini sopivan kohdan:
He ovat häpäisseet Minut, Minun Pyhän Sanani.
Viimeksi muokannut Sinettisormus, 02 Syys 2016, 09:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

Näistä sanomista tulee mieleen "tukholman profetia", kaiken muuttuminen on lähellä ja vain Jumala voi Suomen
kohtalon muuttaa. Sääli että tarvitaan näin kovaa "koulutusta", ennenkuin kansa ja sen johtajat kääntyy takaisin
Jumalan puoleen.
VainYksinJeesus

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja VainYksinJeesus »

Niin mullekkin tuli mieleen tukholman profetia.
Mutta kyselin Herralta puhuiko Hän todella pommituksista, sillä en ole sellaisia profetioita lukenut.
Pyysin että saisin tähän sanomaan vahvistusta. Olisi hirveetä puhua jotain Jumalan nimissä ja huomata ettei se Häneltä ollutkaan..

Näin ikkunasta sellaisia pilvinäkyjä jossa oli ympyrän muotoinen todella paksu pilvi ja sen keskellä reikä. Siis rengas ja sen keskellä oli kuin ihminen seisomassa.
Sitten se lähti ylöspäin kun tämä pilvirengas näytti pysyvän paikallaan.

Hetken päästä oli pilvi joka näytti ihmiseltä jolla oli toinen käsi koholla.
Ja kohta näytti siltä kuin se olisi seissyt vaakatasossa olevan "neidon" päällä.
Siis tietysti tuli ajatus suomineito.

Olin kysellyt Herralta miksi on niin paljon profetioita suomesta joka saisi vain menestyä, tapahtuisi suuria asioita ja kaikki muut maat sitten hämmästelee....mutta ei yhtään sellaista joka ennustaisi suomelle pelkkää kärsimystä ja tuhoa...johon sain vastauksen että ne on valheptofeettoja...
Jeremia14:10
Kopsasin nyt pätkän "tultataivaasta.omasivu"

Viimeaikoina olen taas saanut usean kerran ilmestyksen Suomen siniristilipusta jossa keskellä kultainen leijona ja vierellä luku 6000. mikä määärä tarvitaan esirukoiljjoita että Suomi säilyttäisi iitsenäisyyden. Tämä ilmestys on alkanut tulla samanlaisena 2012 marraskuusta lähtien. Venäjäon tarkistanut kasarmeja tässä maassa viime kesänä. Näin varoittavan unen heinäkuussa pommituksista jotka olisivat voineet kohdistua ko kohteisiin pääkaupunkiseudullemme niistä olen tehnyt selkoa facebookissa ja youtubissa sekä raioohjelmissani vuodesta 1987 lähtien.
VainYksinJeesus

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja VainYksinJeesus »

http://tultataivaasta.omasivu.fi/
Oletteko käyneet aijemmin tuolla sivulla? Ite vasta löysin tuon kun kävin vähän googlailemassa...
tuula

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja tuula »

aamen. tämä sanoma on Jumalalta. siunausta sen saanneelle sekä kaikille täällä palstalla oleville.
VainYksinJeesus

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja VainYksinJeesus »

Siunausta sullekkin Tuula.

Sillä katso, siitä kaupungista alkaen, joka on otettu minun nimiini, minä alotan onnettomuuden tuottamisen; ja tekö jäisitte rankaisematta! Te ette jää rankaisematta, sillä minä kutsun miekan kaikkia maan asukkaita vastaan, sanoo Herra Sebaot. Mutta sinä, ennusta heille kaikki nämä sanat ja sano heille: Herra ärjyy korkeudesta, antaa äänensä kaikua pyhästä asunnostansa. Hän ärjyy väkevästi yli laitumensa. Hän nostaa kuin viinikuurnan polkijat huudon kaikkia maan asukkaita vastaan. Pauhina käy maan ääriin asti, sillä Herralla on riita-asia kansoja vastaan, hän käy oikeutta kaiken lihan kanssa: jumalattomat hän antaa miekalle alttiiksi, sanoo Herra. Näin sanoo Herra Sebaot: Katso, onnettomuus kulkee kansasta kansaan, ja suuri myrsky nousee maan perimmäisistä ääristä.” – Jeremia 25:29-32

Kaatunut on neitsyt Israel eikä enää nouse; hän viruu kaadettuna maassansa, eikä ole, kuka hänet nostaisi.” – Aamos 5:2
VainYksinJeesus

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja VainYksinJeesus »

Risto Arhon profetia (1979):
”Tästä maasta karkotetaan myös ihmisiä, ennen kuin kaikki on päättynyt. Ja vainot kylvävät tuhoaan tämän kansan elämään. Katso, maa ja rakennukset monissa paikoissa pian palavat. Ihmiset menettävät turvallisuutensa ja kaikkialla on kuolemaa.Joka puolelta tulee sotaväkeä: Tulee Turun kautta, tulee lännestä. Katso, katso, tulee myös Helsinkiin nousemaan sotavoimia. Eikä ole sitä paikkaa, missä ei maatanne piiritettäisi. Sen tähden: Valmistautukaa kohtaamaan Jumalanne. Herra tulee kääntämään tämänkin taistelun osittain kansansa onneksi.Katso, maa jaetaan mittanuoralla keskeltä Suomea. Suurempi osa Suomesta jää idälle. Vedetään raja! Katsokaa, että olette omalta puoleltanne valmiina julistamaan evankeliumia! Sillä katso, länsi on vielä saava oikeuden ja uskonnonvapauden. Katso, Itä-Suomi joutuu pimeäksi ja mustaksi. Siellä alkaa kristittyjen vaino. Sen tähden olkaa uskollisia Herralle. Ja tehkää minkä voitte tehdä ennen kuin myrsky puhkeaa! Herra sanoo: ’Te olette todella lähestymässä vaikeinta aikaa. Tämä turvallisuus ja hyvinvointi, mikä nyt on, tulee kestämään enää vain hetken’.”
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Minä en usko, että Jumala sallii Suomen enää joutua sotaan, ei pieneen eikä suureen, ei lyhyeen eikä pitkään. Ei minkäänlaiseen.

Uskon, että Jumala haluaa rauhan säilyvän. Omiin rukousaiheisiin kuuluu mm. rauhan säilyminen Suomen ja Venäjän välillä Jeesuksen tuloon saakka.

Pyydän myös Jumalalta Hänen HYVÄN tahtonsa mukaista SIUNAUSTA Suomen ja Venäjän kahdenkeskisiin suhteisiin, huolimatta erimielisyyksistä joissakin asioissa, mm. Krim tällä hetkellä.

Jumala ei ole antanut minulle yhtäkään unta, ilmestystä, tai tiedon sanaa siitä, että Suomi ja Venäjä tulisivat vielä sotimaan.


Tässä Raamatun kohdassa puhutaan ennen kaikkea Jumalan suojeluksesta omaa, UUDEN LIITON SEURAKUNTAA kohtaan, mutta minä uskon sen olevan myös Jumalan ajatus Suomea ja sen asukkaita kohtaan;

Jes. 54:15

Jos sinun kimppuusi karataan, ei se ole minusta; joka kimppuusi karkaa, se eteesi kaatuu.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Sinettisormus

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Rukous Suomen puolesta

Taivaallinen Isämme, katso armossasi kansamme puoleen. Sinä olet luonut sen ja rakastat sitä. Sinä näet, että se on mitä suurimmassa vaarassa. Siksi rukoilemme Sinua: Herra, auta meitä hädässämme äläkä anna meidän hukkua. Lahjoita kääntymys synnin ja laittomuuden teiltä, jotka johtavat kansamme tuhoon. Herra, armahda meitä.

Herra Jeesus Kristus, ilman sinua olemme voimattomia hävittäviä voimia vastaan, jotka tulvivat kansamme yli ja myrkyttävät sen. Siksi me kerskaamme Sinun voitostasi pahuuden henkivaltoja vastaan, joiden vaikutukset ovat joka päivä sanoin ja kuvin julkisuudessa nähtävissä. Herra, sinä olet Golgatan ristillä voittanut pimeyden vallat. Niiden täytyy väistyä myös tänään, koska ylistämme Sinun nimeäsi niiden ylitse. Tähän me uskomme, sillä Sinä voit myös meidän aikanamme varjella ihmiset saatanalliselta eksytykseltä. Herra, armahda meitä.

Auta meitä Pyhän Henkesi kautta ryhtymään omassa elämässämme taisteluun syntiä vastaan ja olemaan kestäviä loppuun asti. Tee meidät kansamme keskellä merkiksi Sinun vapahtavasta armostasi. Täytä meidät niin Sinun rakkaudellasi, että me tulemme kuuliaisiksi Sinun käskyillesi. Rakkautesi olkoon meissä se voima, joka voittaa pimeyden vallat kansassamme.

Herra Jeesus Kristus, kaiken voimme Sinun kauttasi, siihen me uskomme. Armahda meitä. Amen.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

AOAOAOAOAO kirjoitti:Minä en usko, että Jumala sallii Suomen enää joutua sotaan, ei pieneen eikä suureen, ei lyhyeen eikä pitkään. Ei minkäänlaiseen. Uskon, että Jumala haluaa rauhan säilyvän.
Mä ymmärrän mistä tämä ajatus juontaa. Mutta totuus on kuitenkin sellainen, että mikäli Suomi selviäsi ilman minkäänlaista rangaistusta tästä kaikesta luopumuksesta minkä se aloitti jo hyvin varhain -60 luvulta alkaen, kiistämällä Jumalan teot ja häpäisemällä sitten Jumalan sanaa.
Me ollaan tultu jo siihen pisteeseen että maamme kirkot siuanaavat salaa homoja ja lesboja, mutta kohta ne jo vihkii heitä Jumalan nimeen.
Sen lisäksi koulumme ovat luopuneet kristillisestä kasvatuopeista, lainsäätäjämme säätää nykyään maallisista lähtökohdista lakeja Raamatun ilmoitusta vastaan ja perhearvot ovat viety jo täysin Jumalan sanaa vastaan toimiviksi pilipaliliitoiksi, joilla ei ole enää mitään sitovuutta. Aborttejakin tehdään jo kyymmeniä tuhansia vuodessa, eli murhataan lapsia kohtuihin lain sallimana toimenpiteenä. Ei niin tehty -50 luvulla ja jos kuuntelitte Talvisodan aikaisia eduskunnan tilaisuuksia, niin ne avattiin rukouksella, samoin kuin koulujen aamuavaukset hartaudella. Mitään ei ole enää jätetty Jumalan työn hedelmistä jäljelle. Ei se ole enää Jumalan silmin sormien läpi katsottavissa.

Tätä kaikkea peilikuvaa vasten, Suomi ei kertakaikkiaan VOI SELVITÄ ilman Jumalan rangaistusta!

Mikäli Suomi selviäisi tästä kaikesta tekemästään ilman sanktioita, niin koko Raamatun sana menettäisi tarkoituksensa. Jumala on kaikille kansoille ollut oikeudenmukainen ja kovakätinen kun Hänen lakejaan on rikottu tarpeeksi kauan. Jumalan viha syttyy ja sitten se leppyy. Mutta jos se ei syttyisi, niin Jumalan sana raukeaisi tyhjiin ja sitähän se ei tule tekemään.
Muutenkin profeetat ovat sanoneet sanansa ja nämä profeetat eivät ole vääriä ja valheprofeettoja, koska kaikki mikä muu heidän sanomassaan on ollut, sen lähde on selvästi Jumalasta.

Väärät profeetat tuovat kauniita valheita, koska kaikkihan haluavat kuulla kauniita ja ihania lupauksia. Siksi kaikki jotka ovat tuoneet totuutta, joutuvat suuren kansan sylkykupeiksi. Kukaan ei halua kuulla joutuvansa synneistään vastuuseen.
Sinettisormus

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Rakas Jumala, Tapahtukoon Sinun Tahtosi!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Sinettisormus kirjoitti:Rakas Jumala, Tapahtukoon Sinun Tahtosi!
NÄIN JUURI... Amen!
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Jarmo kirjoitti ;

" Väärät profeetat tuovat kauniita valheita, koska kaikkihan haluavat kuulla kauniita ja ihania lupauksia. Siksi kaikki jotka ovat tuoneet totuutta, joutuvat suuren kansan sylkykupeiksi. Kukaan ei halua kuulla joutuvansa synneistään vastuuseen."

Kyllä väärät profeetat tuovat myös "kirouksiakin", siis kirouksia, joita Jumala ei ole tahtonut langettaa, esim. tämä;


4.Moos. 22:3-6


"Ja Mooab pelkäsi tätä kansaa suuresti, kun sitä oli niin paljon; ja Mooab kauhistui israelilaisia.

Mooab sanoi Midianin vanhimmille: "Nyt tuo lauma syö puhtaaksi kaiken meidän ympäriltämme, niinkuin härkä syö kedon vihannuuden". Ja Baalak, Sipporin poika, oli Mooabin kuninkaana siihen aikaan.


Hän lähetti sanansaattajat Bileamin, Beorin pojan, tykö Petoriin, joka on Eufrat-virran varrella, heimolaistensa maahan, kutsumaan häntä ja käski sanoa hänelle: "Katso, Egyptistä on lähtenyt liikkeelle kansa; katso, se on tulvinut yli maan ja asettunut minua lähelle.

Tule siis ja kiroa minun puolestani tämä kansa, sillä se on minua väkevämpi; ehkä minä sitten saan sen voitetuksi ja karkoitetuksi maasta. Sillä minä tiedän, että jonka sinä siunaat, se on siunattu, ja jonka sinä kiroat, se on kirottu."

Mutta, mitä Jumala ilmoitti :

22:12 ; " Mutta Jumala sanoi Bileamille: "Älä mene heidän kanssaan äläkä kiroa sitä kansaa, sillä se on siunattu".


Minun kirjoitukseni ei ole profetiaa, jos olisi, sanoisin sen. Minä en vain usko Suomen joutuvan sotaan Venäjän kanssa, ja myös rukoilen tämän asian puolesta.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Hyvän ja pahan opetus lapselle:

Isä sai pojan kiinni näpistelystä, jonka jälkeen hän antoi pojalle isän kädestä selkään ja opetti samalla poikaa vastaisuuden varalle että mitä se varastaminen tuo tullessaan kun sitä jatkaa ja jatkaa, eikä piittaa seuraamuksista.

Eräs toinen isä, mustalais-isä meni poikansa kanssa torille ja poika jäi kiinni kun yritti näpistellä ja torimyyjä katsoi isään kysyvästi, jolloin isä torui poikaa sanomalla että "tsot tsot, poika, ei saa varastaa" ja samalla jatkoi mustalaisten omalla kielellä että jatka vaan varastamista.

Sananl. 13:24 Joka vitsaa säästää, se vihaa lastaan; mutta joka häntä rakastaa, se häntä ajoissa kurittaa.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

AOAOAOAOAO kirjoitti:Minun kirjoitukseni ei ole profetiaa, jos olisi, sanoisin sen. Minä en vain usko Suomen joutuvan sotaan Venäjän kanssa, ja myös rukoilen tämän asian puolesta.
Amen! Ymmärsin sen kyllä!
VainYksinJeesus

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja VainYksinJeesus »

Mulla on sisäinen rauha tämän sanoman kanssa. Rukoilin vielä ja kyselin että olisinko sittenkin erehtynyt. Pyhä Henki on ollut hyvin voimakkaana näinä päivinä ja nytkin tunsin Hänen voimansa. Ja niin yliluonnollinen rauha sisimmässä, että on mahdotonta että jatkaisin epäilyä siitä onko Hän puhunut.
Tapahtukoon Jumalan tahto.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Sen jälkeen kun Mooses oli saanut kymmenen käskyä ja peloissan oli kansa vannonut Pyhän liiton:
2.Mooses 20:19-20 Ja he sanoivat Moosekselle: "Puhu sinä meidän kanssamme, niin me kuulemme. Älköön Jumala puhuko meidän kanssamme, ettemme kuolisi." Mutta Mooses vastasi kansalle: "Älkää peljätkö, sillä Jumala on tullut koettelemaan teitä, että Herran pelko olisi teidän silmäinne edessä ja ettette syntiä tekisi".
Ei yksikään Jumalan kansa selviä ilman koettelemuksia!

Suomen puolesta tosiaan kannattaa rukoilla, mutta aivan kuten Sinettisormus ja VainYksinJeesus kokevat. Tapahtukoon sinun tahtosi, ei meidän toivomuksemme, koska vain Herra sinun tahtosi vie meidät voitokkaasti kotiin.
Vastaa Viestiin