Vakava sanoma

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

🤔 .. harmillista. Tunnen tämän VainYksinJeesus nimimerkin henkilökohtaisesti ja tämä kirveltää myös omaa sydäntä. Laittaa miettimään myös nämä omat näyt 🤔 .. ehkä on aika hiljetä niissä ja jakaa ne vain omaan blogiini...
Kuinka moni niistä on toteutunut? Sen tietää vain Jumala. Monasti ne saattavat olla vain jollekkin ja hän tunnistaa niissä Jumalan puheen itse. Mutta täältä ne on aika siivota...saa tehdä puhdistuksen myös jakamistani... tulee palstalle paljon lisä tilaa kun laitatte myös tekstini poistoon. Ovat jo vanhoiksi käyneet ja kuinka vääriä lie?
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Huomenta! En nyt lukenut koko ketjua alusta saakka, mutta kommentoin tähän loppuun kuitenkin :)
Meitä kaikkia kehoitetaan ja jokaisen vastuulla on tutkia sydämessään kaikki profetiat ja tarkastakoon, mitkä on sen hedelmät. Oma ajatukseni on, että oli tämä profetia sitten oikea tai väärä eli, jos vaikka saimme armon Jumalan edessä ja ajankohtaa siirrettiin tai vaikka olisi ollut väärä. Hedelmä, ei kuitenkaan ollut huono. Ei haittaa koidu suomalaisille olla aralla tunnolla ja rukouksessa, että sopu naapurimaan välillä säilyy. Toista olisi hedelmä ollut (minun mielestä), jos olisi profetoitu, esim että venäjä ei tule hyökkäämään suomeen. Onhan se tehnyt sen ennenkin!
Vääriä profeettoja ja profetioita ei tarvitse pelätä, mutta toista on, jos se on oikea!!
Seuraaja
Viestit: 267
Liittynyt: 03 Joulu 2019, 07:12

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja Seuraaja »

Viikolla tuli pakottava tarve ottaa sotilaan virsikirja ja avata se. Virsi 580. Sitä olen lukenut ja rukoillut sen myötä.
1.
Oi kuningasten kuningas,
sä maan ja taivaan valtias,
myös tähän maahan silmäs luo
ja armos runsaat lahjat suo.

2.
On meidän kansa vähäinen
ja vähäinen on voima sen,
vaan mitä mahtavinkaan vois,
jos et sä, Herra, voimaa sois.

3.
On edessäsi tuhkaa vain
maailman mahti voimakkain.
Kun viittaat, korkein alenee
ja alhaisinkin ylenee.

4.
Vaan tehtäviisi valitset
useinkin pienet, alhaiset,
niin että heissä näkyisi
vain sinun suuri voimasi.

5.
Näin muinoin kansa pienoinen
sai hoitaa tulta totuuden,
ja köyhä seutu Juudean
on synnyinpaikka Korkeimman.

6.
Suo, Herra, meille Henkesi,
tee meissä armotyötäsi.
Pois väärät pyyteet karkota
ja rakkauteen kasvata.

7.
Tee kansastamme kansasi
ja sinun palvelijasi.
Sen töitäsi suo toimittaa
ja kunniaasi julistaa.

Lisäksi rukoillut

Vapahtaja, tee minusta rauhasi välikappale,
niin että sinne, missä on vihaa,
toisin rakkauden,
missä loukkausta, toisin anteeksiannon,
missä epäsopua, toisin yksimielisyyden,
missä erehdystä, osoittaisin totuuden,
missä epäilystä, auttaisin uskoon,
missä epätoivoa, nostaisin luottamukseen,
missä pimeyttä, loisin sinun valoasi,
missä surua, virittäisin ilon ja lohdutuksen.

Niin että, oi Mestari, en yrittäisi niin paljon
etsiä lohdutusta kuin lohduttaa muita,
hakea ymmärtämystä kuin ymmärtää toisia,
pyytää rakkautta kuin rakastaa muita,
sillä antaessaan saa,
kadottaessaan löytää,
unohtaessaan saa anteeksi,
kuollessaan nousee iankaikkiseen elämään.

Kiitos Sinetti sinulle, että jaat saamiasi viestejä ja näkyjä Herralta. Niiden tehtävä on virkistää ja ylevöittää meitä. Meidän aikakäsityksemme ei ole Taivaan Isän aikakäsitys. Ei riidellä siitä, mitä emme pysty kokonaisuudesta irrottamaan. Hyvät teot syntyvät uskosta Kristukseen. Sitä varten me olemme tällä alustalla.
Älä anna sinuas voitettaa pahalta, vaan voita sinä paha hyvällä. (Room. 12:21) Biblia 1776
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Sinettisormus kirjoitti: 08 Heinä 2021, 09:02 🤔 .. harmillista. Tunnen tämän VainYksinJeesus nimimerkin henkilökohtaisesti ja tämä kirveltää myös omaa sydäntä. Laittaa miettimään myös nämä omat näyt 🤔 .. ehkä on aika hiljetä niissä ja jakaa ne vain omaan blogiini...
Kuinka moni niistä on toteutunut? Sen tietää vain Jumala. Monasti ne saattavat olla vain jollekkin ja hän tunnistaa niissä Jumalan puheen itse. Mutta täältä ne on aika siivota...saa tehdä puhdistuksen myös jakamistani... tulee palstalle paljon lisä tilaa kun laitatte myös tekstini poistoon. Ovat jo vanhoiksi käyneet ja kuinka vääriä lie?
:) Sinetti,sinä saat näkyjä Jumalalta, se on lahja sekä kutsumustehtävä jakaa niitä. Jaa edelleen mitä saat jaettavaksi.

Tämän vanhan ketjun noston tarkoituksena oli kiinnittää palstalaisten huomiota että "profetioita" tulee myös JÄLKEENPÄIN, ja erityisesti jälkeenpäin, seurata toteutuvatko ne.

Olen sinun saamiasi näkyjä lukenut aina tuolta Suomi24-sivustolta alkaen, eli vuosia on vierinyt monta, ja edelleen niitä luen. :) En niitä lukisi, jos en pitäisi niitä luetettavina.

...niin, ja muistatko Sinetti erästä viestiäsi, jossa joku siellä hoitolaitoksessa kertoi sinulle, ettei Suomi joudu enää sotaan ? Muistaakseni tämä vanhus kertoi että joko Jumala, tai enkeli, oli hänelle tästä puhunut,kun tämä henkilö oli tätä asiaa pelännyt.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja Eero »

Mä kyllä jaan tuon Sinettisormuksen huolen, ei näistä väärien profeettojen kaivamisista mitään hyvää seuraa, etkö näe mitä tällainen toiminta tekee palstan hengelle, oli se sitten kuinka Raamatunmukaista tahansa?
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tämä ketju muuttui " vakavaksi asiaksi" , josta Jumala tahtoo meitä varoittaa.
Tuo "PUNAINEN KESKUSTELU PALLO" on palstan päällä ..
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Eero kirjoitti: 08 Heinä 2021, 10:57 Mä kyllä jaan tuon Sinettisormuksen huolen, ei näistä väärien profeettojen kaivamisista mitään hyvää seuraa, etkö näe mitä tällainen toiminta tekee palstan hengelle, oli se sitten kuinka Raamatunmukaista tahansa?
Voiko väärän profetian, toteutumattoman, muille kertominen olla väärin ?

Oletetaan, etten olisi nostanut asiaa esille. On hyvin todennäköistä, että jossain vaiheessa tulisi taas uusia sanomia Venäjän tulevasta hyökkäyksestä. Vai, epäileekö joku tätä ?

Ei pidä kenenkään loukkaantua, ottaa itseensä asian vuoksi.

Olen käynyt muutaman päivän aikana läpi näitä vanhoja viestejä profetiapalstalta, noin 140-150, alkaen sieltä alkupäästä, ja karkeasti voi sanoa, että 90-99 % sanomista ei ole ollut vääriä, niin kuin tämä nostamani viesti taas oli.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja Eero »

Joo, kyllä se on varmasti oikein, mutta sitä en kysynyt, vaan sitä että mitä tällainen toiminta tekee palstan hengelle.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Lähden nyt mökille, joten en ihan heti pääse ottamaan osaa keskusteluun. :)
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Eero kirjoitti: 08 Heinä 2021, 11:15 Joo, kyllä se on varmasti oikein, mutta sitä en kysynyt, vaan sitä että mitä tällainen toiminta tekee palstan hengelle.
Eihän hammaslääkäriinkään mennä sen vuoksi että siellä on "hauskaa", vaan koska se on tarpeellista/,ja joskus välttämätöntä. :geek:
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja Eero »

Siunattua mökkimatkaa, ehkä siellä vähän rentoudut, niin me ei täällä saada ihan koko ajan ”Raamatusta päähän”, no offence :)
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja Eero »

Mihin muuten katosi täältä nyt se alkuperäinen sanoma?
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Se on näemmä poistettu?
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Mikä on poistettu?
Sinettisormus

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tämän ketjun aloitus sanoma; vakava sanoma.
Sinettisormus

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tämä ketju alkaa sinun aamenella Jarmo, tuohon aloitus sanomaan jota ei enää ole.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja Eero »

Ahaa, olit käynyt AO siirtämässä sen johonkin aivan muuhun ketjuun palstalla, miksi?
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja Eero »

No, mä kävin nyt palauttamassa sen oikealle paikalleen viestiketjun alkuun ja pidetään se nyt siellä.

Tästä on AO monet kerrat puhuttu, että jos teet valvojan toimenpiteitä, niin niistä on ilmoitettava palstalla. Toisekseen, tämä vaikuttaa mielivaltaiselta siirrolta, eikä valvojan toimenpiteeltä. En lähde arvailemaan syytä, mutta jokin selitys olisi sinulta nyt hyvä saada.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Vastaan tässä kaikille nyt sekä itsenäni, että sivuston ja keskustelualustan opmistajana.

Eero, olet aivan oikeassa ja nyt AO, sun täytyy alkaa noudattamaan ylläpidolle hyvin tärkeää yhteistyötä ja antaa keskustelujen elää. Itsekään en poista päivittäispalstalta koskaan mitään, koska on hyvä että kaikki näkee myös virheellisyytemme jälkikäteen.
Täällä ei valvojat, eikä sen enempää ylläpito saa tehdä kuten tahdotaan. Tarkoituksemme on antaa niin paljon tilaa keskustelulle, kuin mahdollista ja antaa keskustelujen jäädä, vaikka ne olisivatkin jollain tavalla itselle kipeitä katseltavaa. Poistamme vain alatyyliset ja selvästi vihamieliset kommentit, sekä Raamattua selkeästi pilkkaavat kommentit. Tämä ei tarkoita, että poistamme niitä kommentteja, jotka eivät kulje meidän näkemystemme kanssa linjassa. Meille virheellisen oloiset kommentit saavat olla rauhassa, me emme harrasta mielipidesensuuria. Minäkin uskon pretribunatiolismiin ja AO taas posttribunatioilismiin ja jos sinä AO kirjoitat oman näkemyksen, niin en minä poista sitä. Se on hyvä että se kommentti ja teksti jää tänne.

Sanalla sanoen, ylläpidon tehtävä ei ole jarruttaa minkään mielipiteen johdosta käytävää keskustelua, vaan valvoa käyttäytymistä ja ettei keskusteluissa synny isompia riitoja. Samoin valvomme uusia kirjoittajia, jotta näemme heidän sosiaalisen osaamisen jotta voimme luottaa heihin jatkossa. Puutumme lähinnä siihen, jos joku kuumentaa tarpeettomasti tunteita.

Jatkossa myös nimimerkkien poisto ei saa tapahtua yhden ihmisen yksin päätöksellä, vaan siihen tarvitaan yhteinen päätös.


Siunausta kaikille!

Nöyrimmin veljenne
-jarmo-
Maaret

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja Maaret »

VainYksinJeesus kirjoitti: 02 Syys 2016, 08:32 Yöllä jo Herra aloitti, mutta se jäi kesken...mutta Hän sanoi: varoita kansaasi tuhosta.

Minä pyysin näyttämään mitä se tarkoittaa. En saanut näkyä ja nukahdin.
Aamulla seitsemän aikoihin jatkoin kyselyä mitä se tuho tarkoittaa. En pysty kuvittelemaan mitä kauheaa täällä vois tapahtua.
Otin tuon kirjan ja rukoilin että Hän kertoisi selvästi, niin että voin olla varma että se on Häneltä.
Koetelkaa.

Tämän maan syntimitta on tullut täyteen.
Minun vihani on syttynyt.
Sorrettua ja kurjaa et sinä auttanut.
Tähän maahan tulee tuho.
Ihmiset ovat peloissaan.
Minä kauhistan heitä.
Tätä maata pommitetaan.
Tästä maasta tulee sotatantere.
Ihmiset ovat kauhuissaan.
Ei ole ketään joka heitä auttaisi.
Hallituksen jäsenet piiloutuvat bunkkereihin.
Suomen kansa jää ypöyksin.


He itkevät ja valittavat, mutta Minä en kuule heitä.
Minun omani Minä varjelen.
He loistavat kuin tähdet pimeyden keskellä.
He johtavat monta Minun tyköni.
Minä annan anteeksi ja hoidan haavoittuneet.
Minä säälin heitä.
Kurjat ja köyhät Minä pelastan.

Monet menehtyvät.
Ei ole auttajaa heillä jotka eivät käänny,
tee parannusta synneistänsä.
Suomi vaipuu polvilleen Minun edessäni.

Te ette ole valmistautuneita.
Tämä alkaa äkkiarvaamatta.
Voi pientä Suomea, rakastin tätä maata,
mutta sen syntimitta on tullut täyteen.
Voi heitä jotka eivät ole valmistautuneet.
Minä murehdin, ei ole heillä auttajaa.

Katso Itään, karhu näkyy jo.
Joka tälle sanomalle nauraa,
nauran Minä hänelle tuhon päivänä.

Minun vihani leiskuu.
Minua ei enää pilkata tässä maassa.
Tehkää parannus suomen kansa.
Näin sanoo Herra, teidän Jumalanne.
Kun maa jättää jatkuvasti murhaajat tuomiotta tai pienille tuomioille, niin mitään pahuutta ei estetä vaan lisätään.
Mikä muu tuomio silloin tulisi tälle maalle?
Ei kaiketi Jumala siunaa murhaamista ja sen hyväksymistä?
Vastaa Viestiin