Vakava sanoma

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4764
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja Eero »

Mä kiinnitin myös huomiota siihen, että aivan alkuperäisessä profetiassa ei ole mitään aikamääreitä eli ei tätä voi suoraan ”romukoppaankaan” heittää.

Sitten on huomioitava mun mielestä myös se, että jos Venäjän hyökkäystä vastaan rukoillaan varmasti muuallakin kuin Suomessa.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Koska tämä ketju tuli juuri nyt esiin niin uskon, että Herra Jumala haluaa meidän kaikkien Suomessa tekevän parannuksen kaikista synneistä; ahneudesta ja väärän voiton pyytämisestä sekä kurottautumisesta maailman syliin ja sen viettelyksiin.

Nyt on aika etsiä kasvojani sillä jo pian myrskytuulet nousevat ja monet ovat silloin hämillään ja eksyksissä.
Monet vanhat uskonnolliset rakenteet romahtavat Henkeni tulessa ja lopun ajan tuulissa ja vain se, joka on tässä ajassa rakentanut rukouksin ja kyyneliä vuodattaen
Kristuskalliolle kulkee vahvana ja voittoisana ajassa, jossa väärää sanotaan oikeaksi ja oikeaa vääräksi.

Nouse ja ole kirkas niin Herra sinua valaisee ja saat kulkea turvasaatossa voitosta voittoon nähdäksesi kuinka vihollisen rakentama tässä maassa ensin paljastetaan ja sitten murskataan. Sijaan rakennetaan ajaksi Herran vahva voittolinnoitus tähänkin maahan ja joka ulottuu Hengen maailmoissa joka kylään ja joka kaupunkiin.

Sinä rukouksen ihminen joka tämän sanoman luet, saat pian voiman olla veren evankeliumini julistaja siellä missä olet ja mihin liikutkaan. Julistan sinulle anteksiantoa synneistäsi ne eteeni tuodessasi ja ne muille tunnustaessasi.

Vain syntisi päivittäin tunnustaessasi ja itsellesi täydellisesti kuolleena voit olla käytössäni. Siis puhdistaudu jo nyt pian veressäni rakas lapseni ja suostu myös luopumaan tämän maailman himoista ja haureuksista, jotka niin salakavalasti viettelevät monia ja jälleen monia.

Vain hetki ja olet luonani taivaassa - ylistä ja palvo Minua päivittäin ja hetkittäin sekä vuodata lakkaamattomin rukouksin kyyneleesi eteeni.

Pian Minä tulen tähänkin maahan Henkeni kautta herätyksen ja monet voimalliset tapahtumat ihmein ja merkein kätten päällepanemisten kautta mukanani tuoden.

Älä siis tänään katso itään tahi länteen vaan katso ylös tyyssijaani ja usko, että Minä aivoitusteni mukaan liikutan niin joukot kuin joukkiotkin niin ettei yksikään piirto suunnitelmastani jää toteutumatta eikä näin tuottamasta nimelleni kunniaa.

Siunatkaa päättäjiänne ja rukoilkaa heidän puolestaan, sillä täysin eksytettyinä he eivät tiedä mitä he ovat tekemässä.

Nyt pian saatte kuulla surusanomia ja monista kodeista viedään rakkaita viimeiselle matkalle. Olen sallinut pimeyden työskennellä tähän asti kuolemaa kylväen mutta nyt myrkynkylväjät kylvävät kyyn siementä omaksi rangaistuksekseen, sillä Minä Herra ja Jumala en enää aio sallia että viattomista viattomimpia lapsiani so. imeväisiä ja lapsen kengissä olevia rakkaitani tuodaan surmapaikoille surmansiementä saadaksensa.

Sinä, joka hengessä tuon kauhistuksen näet ja ymmärrät, käy jo tänään rukoukseen ja paastoon vanhurskaan tahtoni toteutumiseksi ja rakkaitteni pelastumiseksi.

Herralle Jeesukselle Kristukselle yksin kiitos, kunnia, ylistys ja palvonta!
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Eero kirjoitti: 07 Heinä 2021, 21:34 Mä kiinnitin myös huomiota siihen, että aivan alkuperäisessä profetiassa ei ole mitään aikamääreitä eli ei tätä voi suoraan ”romukoppaankaan” heittää.

Sitten on huomioitava mun mielestä myös se, että jos Venäjän hyökkäystä vastaan rukoillaan varmasti muuallakin kuin Suomessa.
Kyllä myöhemmässä viestissä "profetian" saanut nimimerkki selvästi sanoi ; " ensi vuonna", eli vuonna 2017 ! Tässä ei ole mitään epäselvyyttä.

Väärä, mikä väärä.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Uskon Jeesukseen kirjoitti: 07 Heinä 2021, 22:25 Koska tämä ketju tuli juuri nyt esiin niin uskon, että Herra Jumala haluaa meidän kaikkien Suomessa tekevän parannuksen kaikista synneistä; ahneudesta ja väärän voiton pyytämisestä sekä kurottautumisesta maailman syliin ja sen viettelyksiin.

Nyt on aika etsiä kasvojani sillä jo pian myrskytuulet nousevat ja monet ovat silloin hämillään ja eksyksissä.
Monet vanhat uskonnolliset rakenteet romahtavat Henkeni tulessa ja lopun ajan tuulissa ja vain se, joka on tässä ajassa rakentanut rukouksin ja kyyneliä vuodattaen
Kristuskalliolle kulkee vahvana ja voittoisana ajassa, jossa väärää sanotaan oikeaksi ja oikeaa vääräksi.

Nouse ja ole kirkas niin Herra sinua valaisee ja saat kulkea turvasaatossa voitosta voittoon nähdäksesi kuinka vihollisen rakentama tässä maassa ensin paljastetaan ja sitten murskataan. Sijaan rakennetaan ajaksi Herran vahva voittolinnoitus tähänkin maahan ja joka ulottuu Hengen maailmoissa joka kylään ja joka kaupunkiin.

Sinä rukouksen ihminen joka tämän sanoman luet, saat pian voiman olla veren evankeliumini julistaja siellä missä olet ja mihin liikutkaan. Julistan sinulle anteksiantoa synneistäsi ne eteeni tuodessasi ja ne muille tunnustaessasi.

Vain syntisi päivittäin tunnustaessasi ja itsellesi täydellisesti kuolleena voit olla käytössäni. Siis puhdistaudu jo nyt pian veressäni rakas lapseni ja suostu myös luopumaan tämän maailman himoista ja haureuksista, jotka niin salakavalasti viettelevät monia ja jälleen monia.

Vain hetki ja olet luonani taivaassa - ylistä ja palvo Minua päivittäin ja hetkittäin sekä vuodata lakkaamattomin rukouksin kyyneleesi eteeni.

Pian Minä tulen tähänkin maahan Henkeni kautta herätyksen ja monet voimalliset tapahtumat ihmein ja merkein kätten päällepanemisten kautta mukanani tuoden.

Älä siis tänään katso itään tahi länteen vaan katso ylös tyyssijaani ja usko, että Minä aivoitusteni mukaan liikutan niin joukot kuin joukkiotkin niin ettei yksikään piirto suunnitelmastani jää toteutumatta eikä näin tuottamasta nimelleni kunniaa.

Siunatkaa päättäjiänne ja rukoilkaa heidän puolestaan, sillä täysin eksytettyinä he eivät tiedä mitä he ovat tekemässä.

Nyt pian saatte kuulla surusanomia ja monista kodeista viedään rakkaita viimeiselle matkalle. Olen sallinut pimeyden työskennellä tähän asti kuolemaa kylväen mutta nyt myrkynkylväjät kylvävät kyyn siementä omaksi rangaistuksekseen, sillä Minä Herra ja Jumala en enää aio sallia että viattomista viattomimpia lapsiani so. imeväisiä ja lapsen kengissä olevia rakkaitani tuodaan surmapaikoille surmansiementä saadaksensa.

Sinä, joka hengessä tuon kauhistuksen näet ja ymmärrät, käy jo tänään rukoukseen ja paastoon vanhurskaan tahtoni toteutumiseksi ja rakkaitteni pelastumiseksi.

Herralle Jeesukselle Kristukselle yksin kiitos, kunnia, ylistys ja palvonta!
Eikö tälle viestillesi UJ olisi ollut parempi tehdä oma aloitus, uusi ketju. Viestisi ei liity ketjun aiheeseen.

Ja, kysyn nyt vielä UJ, mikä osa tässä viestissäsi on "omaasi", ja mikä on suoraa Jumalan puhetta ? Minulle tämä jäi epäselväksi.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

VainYksinJeesus kirjoitti: 05 Syys 2016, 18:32 Anteeksi ao...kirjoitan ylös vain sen mitä ymmärrän Pyhän Hengen puhuvan...

Aiemmin kun kävin aili heinosen kokouksessa. Niin henkilökohtaisesti kun juteltiin hän sanoi että näkee mun kirjottavan. Nojoo alotin viime talvena kyllä,,joitain asioita kirjottanu ylös kirjaan,,mutta en ymmärrä... nyt tulee hetkiä kun tunnen pyhän hengen niin että tiedän että hän aikoo sanoa jotakin. Silloin hiljennyn niin että saattaisin kuulla vqin häntä. En oikein luota itseeni, ja oon rukoillut että saisin kirjoittaa vain sen mitä Hän puhuu, ei omia ajatuksia.
Itseä nuo kirjoitukset ei pelota eikä ahdista mutta mietin että ne ihan oikeasti varmaan järkyttää toisia.
Eihän ihmiset halua että tämä kaikki yhtäkkiä muuttuisi ja joutuisi luopumaan siitä kivasta elämästä mitä nyt saa elää.....
Eerolle....tässä selvästi nimimerkki ilmoittaa Pyhän Hengen puhuvan.....eli viesti on siis Jumalalta...
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

VainYksinJeesus kirjoitti: 05 Syys 2016, 18:43 Sitä voi miettiä mitä maailmalla tapahtuu....tulee kovia maanjäristyksiä. Oliko niitä ihmisiä varotettu tulevasta? Jos oli, niin olovatko he uskoneet?

Tai jos kukaan ei heitä varottanut, niin olisivatko he halunneet että joku varoittaa?

Må en tiedä uskallanko tätä näin julkisesti kertoa...jos meinaa käy niin että mitään ei tapahdukkaan, en halua olla valehtelija.
Kysyin minä vuonna se venäjän tulo tapahtuu...
...ja, tässä nimimerkki todistaa kysyneensä Jumalalta milloin "Venäjä tulee" !
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

VainYksinJeesus kirjoitti: 05 Syys 2016, 19:25 Ensi vuonna. Sanoin että mitä jos ensi vuonna ei mitään tapahdukkaan, sanoi hän: se tapahtuu.

....JA, TÄSSÄ NIMIMERKKI ILMOITTAA VENÄJÄN TULEVAN "ENSI VUONNA", ELI VUONNA 2017.

----> Kyllä saa aika lailla sanoja pyöritella, etteikö tätä selvää ilmoitusta näe, että vuonna 2017 olisi Venäjän pitänyt tulla. Olihan tätä kysytty Pyhältä Hengeltä, joka nimimerkin todistuksen mukaan tässä viimeisessä viestissään vielä vahvistaa, että näin varmasti tapahtuu !

Kysyn nyt Eero sinulta. Milloin SINUN mielestäsi profetia osottautuu vääräksi profetiaksi ?
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Vastaan ihan omana ja omasta päästäni tulleena sanomana ettei Venezuela hyökkää Suomeen nyt eikä myöskään vuonna 2017.

Venetsiasta tosin en sano mitään :mrgreen:

Venezuelan ja Venetsian ketjuhyökkäys kanootein gondolein viidakkoveitsin tikarein ei toteudu myöskään.

Lukitsen vastauksen.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4764
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja Eero »

Koitas nyt AO rauhottua, tein vain huomion, että varsinaisessa profetiassa ei puhuta ajoista mitään eli sitä ei voi silloin todeta vääräksi. Raamattu sanoo myös selvästi, että profetoimisemme on vajavaista ja mitä aikamääreisiin tulee, niin varmasti sitäkin enemmän.

1.Korinttolaiskirje:
13:9 Sillä tietomme on vajavaista, ja profetoimisemme on vajavaista.
13:10 Mutta kun tulee se, mikä täydellistä on, katoaa se, mikä on vajavaista.

Mitäpä jos Herra nosti tämän ketjun esiin sinun kauttasi juuri tähän hetkeen? Se palvelisi silloin hyvin tarkoitustaan :)
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Eero kirjoitti: 08 Heinä 2021, 01:26 Koitas nyt AO rauhottua, tein vain huomion, että varsinaisessa profetiassa ei puhuta ajoista mitään eli sitä ei voi silloin todeta vääräksi. Raamattu sanoo myös selvästi, että profetoimisemme on vajavaista ja mitä aikamääreisiin tulee, niin varmasti sitäkin enemmän.

1.Korinttolaiskirje:
13:9 Sillä tietomme on vajavaista, ja profetoimisemme on vajavaista.
13:10 Mutta kun tulee se, mikä täydellistä on, katoaa se, mikä on vajavaista.

Mitäpä jos Herra nosti tämän ketjun esiin sinun kauttasi juuri tähän hetkeen? Se palvelisi silloin hyvin tarkoitustaan :)
Kysyn vielä uudestaan, Eero. Millä kriteereillä profetia sinun mielestäsi on väärä ?
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4764
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja Eero »

En mä osaa sanoa?
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Jos profetia ei toteudu, eikä se silloin ole väärä ?
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

5.Moos.18:20-23

Mutta profeetta, joka julkeaa puhua minun nimessäni jotakin, jota minä en ole käskenyt hänen puhua, tahi puhuu muiden jumalien nimessä, sellainen profeetta kuolkoon.'

Ja jos sinä ajattelet sydämessäsi: 'Mistä me tiedämme, mikä sana ei ole Herran puhetta ?' niin huomaa: kun profeetta puhuu Herran nimessä, ja kun se, mitä hän on puhunut, ei tapahdu eikä käy toteen, niin sitä sanaa Herra ei ole puhunut; julkeuttaan se profeetta on niin puhunut; älä pelkää häntä."
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4764
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja Eero »

Mun mielestä tässä on huomattava, että ei tämä nimimerkki ole puhunut julkeuttaan, vaan kun noita viestejä lukee, niin selviää että hän nimenomaan pelkää ja rukoilee sen puolesta, että ei kirjoittaisi omiaan, vaan sen mitä Herra hänelle kertoo.

No, eihän Venäjä hyökännyt Suomeen vuonna 2017, se on selvää. Sitten kannattaako alkaa ”noitavainoihin” tämän vuoksi, niin jättäisin ne asiat Herran haltuun ja niin teenkin. Aamen.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Jer.5:31 profeetat ennustavat valhetta, ja papit hallitsevat yksissä neuvoin heidän kanssaan, ja sitä Minun kansani rakastaa. Mutta mitä te teette, kun tästä tulee loppu?

Jer.14:14
Mutta Herra sanoi minulle: "Valhetta ennustavat profeetat Minun nimessäni; Minä en ole lähettänyt heitä, en käskenyt heitä enkä puhunut heille. Valhenäkyjä, turhia ennustuksia ja oman sydämensä petosta he ennustavat teille.

Jer.20:6 Ja sinä, Pashur, ynnä kaikki, jotka talossasi asuvat, te saatte vaeltaa vankeuteen, ja sinä tulet Baabeliin; sinne sinä kuolet ja sinne sinut haudataan, sinut ja kaikki ystäväsi, joille olet valhetta ennustanut."

Jer.23:25-26 Minä olen kuullut, mitä sanovat nuo profeetat, jotka ennustavat Minun nimessäni valhetta sanoen: 'Minä olen nähnyt unta, olen nähnyt unta'. Kuinka kauan ? Mitä on mielessä noilla profeetoilla, jotka ennustavat valhetta, ennustavat oman sydämensä petosta ?

Jer.27:14-15 Ja älkää kuulko niiden profeettain sanoja, jotka sanovat teille näin: "Ette te joudu palvelemaan Baabelin kuningasta"; sillä valhetta he ennustavat teille. Sillä Minä en ole lähettänyt heitä, sanoo Herra, vaan he ennustavat Minun nimessäni valhetta ja saattavat Minut karkoittamaan teidät, ja te hukutte, te ja nuo profeetat, jotka teille ennustavat.

Jer.29:9 Sillä valhetta he ennustavat teille Minun nimessäni; Minä en ole lähettänyt heitä, sanoo Herra.

Hes.13:6 Mitä he ovat nähneet, on petosta, ja heidän ennustelunsa on valhetta, kun he sanovat: 'Näin sanoo Herra', vaikka Herra ei ole heitä lähettänyt; ja he muka odottavat, että Hän toteuttaisi heidän sanansa.

Hes.13:9 Minun käteni on profeettoja vastaan, jotka petosnäkyjä näkevät ja valhetta ennustelevat. Ei pidä heidän oleman Minun kansani yhteydessä, ei heitä kirjoiteta Israelin heimon kirjaan, eivätkä he tule Israelin maahan; ja te tulette tietämään, että Minä olen Herra, Herra.

----------------------------

Raamattu kertoo, että tällaisia vääriä profeettoja ja vääriä profetioita on ollut aina. Niin tänäkin päivänä, sen takia niitä tulee tutkia, tarkastella, ja tarvittaessa paljastaa väärä vääräksi, ettei kukaan tulisi petetyksi. Jos profetia on oikea se kestää tarkastelun eikä haittaa ketään.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Eero kirjoitti: 08 Heinä 2021, 01:49 Mun mielestä tässä on huomattava, että ei tämä nimimerkki ole puhunut julkeuttaan, vaan kun noita viestejä lukee, niin selviää että hän nimenomaan pelkää ja rukoilee sen puolesta, että ei kirjoittaisi omiaan, vaan sen mitä Herra hänelle kertoo.

No, eihän Venäjä hyökännyt Suomeen vuonna 2017, se on selvää. Sitten kannattaako alkaa ”noitavainoihin” tämän vuoksi, niin jättäisin ne asiat Herran haltuun ja niin teenkin. Aamen.
Juu, ei ole kyse "noitavainosta", ja nimimerkkihän on poistunut jo foorumiltakin. Mutta tuo vääräksi osoittautunut "profetia" oli hyvä paljastaa. Sillä me ihmiset unohdamme hyvin nopeasti nämä vanhat profetiat, ja harvoin pyrimme tarkistamaan toteutuiko profetia. :geek:
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

...vielä

Seurakunnan paimenvirka on mm.juuri tätäkin varten, että lampaat eivät olisi niin helppoja saaliita susille, jotka tekeytyvät " valheveljiksi, valheapostoleiksi ". Paimen vartioi laumaa.

2.Tim.4:2-4 saarnaa sanaa, astu esiin sopivalla ja sopimattomalla ajalla, nuhtele, varoita, kehoita, kaikella pitkämielisyydellä ja opetuksella. Sillä aika tulee, jolloin he eivät kärsi tervettä oppia, vaan omien himojensa mukaan korvasyyhyynsä haalivat itselleen opettajia ja kääntävät korvansa pois totuudesta ja kääntyvät taruihin.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4764
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja Eero »

Niin siis tarkalleen ottaen hänen saamansa sana sen ajankohdasta.

Peace Brother :)
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Eero kirjoitti: 08 Heinä 2021, 01:59 Niin siis tarkalleen ottaen hänen saamansa sana sen ajankohdasta.

Peace Brother :)
Hyvää yötä. :)
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4764
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Vakava sanoma

Viesti Kirjoittaja Eero »

Hyvää yötä Herrassa!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Vastaa Viestiin