Pyhän Hengen puhetta tänään

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
VainYksinJeesus

Pyhän Hengen puhetta tänään

Viesti Kirjoittaja VainYksinJeesus »

Ihmiset odottavat herätystä.
He odottavat herätystä, mutta eivät sitä saa.
Sillä herätys ei tule sillä tavalla kuin luulevat.
He heräävät vasta kaaoksen keskellä.
Tuomiot ovat alkaneet ja se on alkanut Herran huoneesta.
Minä paljastan heidän häpeälliset syntinsä.
Heidän ylpeytensä Minä murskaan.
He ovat häpäisseet Minut, Minun Pyhän Sanani.
Minä syöksen heidät turmioon.
He ovat kauhistus Minun silmissäni.
Itkekää ja valittakaa, repikää rikki sydämenne, Minun kansani,
Minun vihani on syttynyt.

Tehkää parannus , sulkeutukaa rukouskammioonne Minun kasvojeni eteen,
murehtikaa ja itkekää mikä tätä maata kohtaa.
Tuhotkaa epäjumala-alttarinne.
Samaan aikaan kun te nautitte siitä väkivallasta, Minun omiani
vainotaan, kidutetaan, murhataan.
Olen jo matkalla, sinä morsiameni, puhdistaudu, hylkää kaikki
mikä ei ole Minun sanani mukaista.
Minun omani tuntevat Paimenensa äänen.
Minä olen teidän Hyvä Paimen.

Suomen hallitus; Sinä häpäiset kurjan ja köyhän.
Naura ja iloitse, sillä ilosi muuttuu itkuksi.
Sinä poljet ihmisarvon jalkoihisi.
Minun tuomioni tuli tulee kuluttamaan tämän maan.
Tämä kansa tulee vaipumaan polvilleen Minun edessäni.
Heikot ja sairaat Minä parannan.
Jokainen joka kääntyy pois synneistänsä,
Minä hänet pelastan.

Kirjoitin ylös, pyysin että Hän vahvistaisi että tämä ei ollut omasta itsestäni.
Luin kirjoituksen ja kun pääsin kohtaan, että tulisi tuhota epäjumala-alttarit, eli siis kun telkkarista tulee niin paljon kaikkea hirveyksiä, niin tunsin hengessäni että Jeesus todella murehtii sitä. Hän näkee miten kristittyjä ihmisiä vainotaan, miten he joutuu kokemaan kaikkea kauheaa ja samaan aikaan me, joiden tulisi kärsiä yhdessä heidän kanssaan, istutaan katselemassa aikamme kuluks kaikkea hirveää väkivalta ohjelmia.
Ja mä itkin, miten välinpitämättömiä voidaan olla.
Laitoin kirjoituksen piiloon ja tulin nyt sitten lukemaan sen uudelleen ja en voinut itkemättä lukea, kun Pyhä Henki kosketti. Laitan tän nyt teillekin.
Viimeksi muokannut VainYksinJeesus, 01 Syys 2016, 20:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sinettisormus

Re: Pyhän Hengen puhetta tänään

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Jumalan puhetta Pyhän Hengensä kautta. Jeesus itkee, niin myös minun sydämeni...... käykäämme Herran läsnäoloon, hänen Sanansa ääreen.
Sinettisormus

Re: Pyhän Hengen puhetta tänään

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

KIITOS; VainYksinJeesus, kun toit tämän tänne. Olet siunattu Jeesuksessa Kristuksessa!
VainYksinJeesus

Re: Pyhän Hengen puhetta tänään

Viesti Kirjoittaja VainYksinJeesus »

Siunausta Sinetti. En voi lopettaa itkemistä, Jeesus todella murehtii koko Suomen kansaa. Hänen omiaan niin täällä kuin muualla maailmassa. Ihmisiä jotka eivät ole valmistautuneet.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Pyhän Hengen puhetta tänään

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Niin, sanokaas muuta... mä oon kanssa ollu niiden ihmispolojen puolesta ja kantanu sitä murhetta heidän sijastaan, koska he eivät itse näe missä asemassa ovat. Se kuulostaa tekohurskaalta ja hurskastelulta sivustaseuraajista, jotka näkevät vain oman tulevaisuutensa tässä maailmassa mutta kun me kaikki tiedämme että se tapahtuu yhdessä silmänräpäyksessä ja sitte kaatuu yhdessä hetkessä maailman niskaan ja silloin me emme ole enää täällä. Se meitä surettaa, kun me tiedämme sen häpeän määrän ja sen itsensä syytösten määrän ja sen kaiken kauhun määrän mikä siitä seuraa.

Kuitenkin meille suureksi lohduksi on tieto siitä että näin on tarkoitettu ja se on heille kaikille hyväksi.
Samuli

Re: Pyhän Hengen puhetta tänään

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Kiitos VainYksinJeesus ja Herrallemme tästä viestistä. Tämä koskettaa syvälle sydämeen. Tuntuu siltä, että joka päivä asiat ovat yhä hullummin. Myönnän myös, että on vaikea katsoa kärsivää silmiin, kun itsellä on kaikki hyvin. Ja tässä kaikessa on hyvin vaikeaa nähdä koko totuutta. Mikä on kenenkäkin syytä ja onko sillä väliä, syntihän se perimmäinen syy on. Vaikka pahimmalta tuntuu nämä lapsiin kohdistuvat vääryydet, raiskaukset, sodan uhrit, nälänhätä, vanhempien puute, rakkauden puute, hyväksikäytöt jne.

Anna Jeesus meille armahduksesi ja anna meille mahdollisuus kääntyä pois kaikesta tästä pahasta, niin että sinä saat tulla sydämiimme Vapahtajanamme.
Salome1972

Re: Pyhän Hengen puhetta tänään

Viesti Kirjoittaja Salome1972 »

Kiitän minäkin tästä viestistä. Vahvistaa omaa viimeaikaista kamppailuani väkivallan tulvaa vastaan. Kunpa tämä sanoma koskettaisi mahdollisimman monia kristittyjä. Nyt ei ole aikaa enää mukautua maailmaan vaan muuttua ja tehdä itkien parannusta, alkaen Herran huoneesta. Itse koen olevani kurjista kurjin, enkä todellakaan kuvittele, ettei tämä koske minua. Olen järkytetty sydänjuuriani myöten ja pyydän Jeesuksen veren puhdistusta ja suojaa!
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: Pyhän Hengen puhetta tänään

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

Kiitos "VainYksinJeesus" kun jaoit sanoman! Vetää vakavaksi, tämä kansa on suurten muutosten edessä.
Tämän päivän hallituksen tiedotus tilaisuus sopii tähän...luullaan että parilla "kikalla" ruusut taas kukkii, mutta
todellinen menestys on Jumalan siunauksesta kiinni.
Vastaa Viestiin