Näky; Susi ja Vuohi

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky; Susi ja Vuohi

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Sinettisormus kirjoitti:Tuosta nousi mieleeni uneni jonka sitten tulkitsit Jarmo, Raamatun mukaan: 15.2.2015 Yritin etsiä muistiinpanoistani...
Nonnih... Amen, Sinetti. Juuri tämä... hyvä kun muistit ja toit se uudelleen esille. Tämä valasee vielä hieman lisää.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky; Susi ja Vuohi

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Tämä on minulle Jeesuksen ristin jälkeen se kaikkein Rakkain aihe, koska tämä on mulle kutsumusvirka julistaa kolmen sadonkorjuun sanomaa.

Tänään on mm. tasan 10 vuotta siitä kun pääsin hullujenhuoneelta terveen paperit kädessä pois. Siksi muistan erityisen elävästi kun avioero-oikeudenkäynnissä tuomari kysyi minulta että oletko sinä kirjoittanut nämä sanat. Sitten hän luki ääneen, pelastussanoman keskeisimmän osan katkelman. Sydämeni pompsahti riemusta ja vastasin KYLLÄ ON. Josta syystä menetin huoltajuuteni lapsiini ja jo aiemmin vapauteni.
Pääsin silti terveen paperit kourassa kolmantena päivänä "kalan vatsasta" Peijaksen P3 vastentahtoiselta aikuisosastolta ja lapset muuttivat itse luokseni asumaan, eikä siihen tarvittu yhtään ainoaa oikeuskäsittelyä.
Sinettisormus

Re: Näky; Susi ja Vuohi

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Aa-men! Ja tuosta kutsumuksesta ei tule luistaa! Samoin on minulla kutsumuksena; Jeesuksen RAKKAUS meissä, tuota sanomaa yritän ilmentää teille itsestäni, joka minussa on Jeesus Kristus.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky; Susi ja Vuohi

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Lisäsin vielä muutaman rivin edelliseen... sori.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky; Susi ja Vuohi

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Tänään olis siis hyvä päivä vapautuksellemme! ;)
Sinettisormus

Re: Näky; Susi ja Vuohi

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Se oli sinun "Joonaan" merkkisi, joka sittemin todelliseksi astui elämääsi. Herra on meille hyvä!
Ja TOTISESTI tämä päivä olisi sopiva TÄYDELLISEEN Vapauteen Herrassa!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky; Susi ja Vuohi

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Sinettisormus kirjoitti:Se oli sinun "Joonaan" merkkisi, joka sittemin todelliseksi astui elämääsi....
Kyllä, amen! Siinä hetekssä kun nämä kaikki tapahtuivat, niin minulle se oli vakuutus siitä että saan julistaa sanomaa, joka totisesti on maailman vihaamaa ja Jumalan suunnitelmaa.
Sinettisormus

Re: Näky; Susi ja Vuohi

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... sillä maailmalle tuo SANOMA on hullutus.... :o
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky; Susi ja Vuohi

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Lohtu sille että varsinkin alkuvuosina pidin melkeen kauheana että kuinka uskovat hyökkäsi mua vastaan. Sitten aloin tottua ja ymmärtää että tämä sanoma oli aika paljon liikaa monelle ja poikkesi kaikesta mitä oli ennen kuultu. Minäkin oli jo vuosia kuullut puhuttavan tepauksesta ja sen jälkeen jos aikoo pelastua, niin vain kuoleman kautta. Minua kauhistutti aina nuo puheet, koska näin ettei ne olleet linajassa Jumalan Rakkauden kanssa.

Olihan se sitten mahtavaa käsittää myös vuohien ja lampaiden, tyhmien ja viisaiden neitsyiden yhteys pelastajaansa. Hyvä paimen ei anna eksyneiden lampaiden eksyä lopullisesti, vaan eksyminen on opetus, rankka opetus.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky; Susi ja Vuohi

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Mutta se on kaiken ymmärryksen avain... kuinka PALJON JUMALA MEITÄ RAKASTAA, että antoi ainokaisen poikansa. Vain maailma on julma ja armoton, joka näkee usein vain itsensä Taivaassa ja kaikki ne jotka kerrankin erehtyivät, joutuvat kadotukseen. Itse kuitenkin on saanut erehtyä monen monta kertaa ja aina saa uuden armon osakseen.
Tämä tilanne johtaa siihen että joka hetki maailmassa on jollekin se hetki, jolloin ensimmäisen kerran erehtyy. Sellaiseen hetkeen ei kuitenkaan Jeesus saisi jako suorittaa. Tässä kohtaa iskee se sokeus. Ei nähdä että oikeesti, olen itse ehkä pelastunut mutta jollekin se hetki olisi ensimmäinen mahdollisuus josta tuli sitten myös viimeinen. Jumalan armo vaan ei toimi näin!
Sinettisormus

Re: Näky; Susi ja Vuohi

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen Jarmo! ...nyt minun valitettavasti tarvitsee poistua, sillä käsillä olisi aika tuolle diabeteshoitajalle... näkemisiin ja kuulumisiin...
Sinettisormus

Re: Näky; Susi ja Vuohi

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

...ps. mutta jatkakaa te ....
Vastaa Viestiin