Näky; Tempaus

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2220
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Näky; Tempaus

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

No, en itse usko Ariin, enkä hänen "profeetan" tehtäväänsä.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky; Tempaus

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Niin, eihän tämä profetia olekaan tarkoitettu uskottavaksi nyt, vaan sille on ihan saman tekevää uskooko siihen edes kukaan muu kuin minä jonka on vähään niinku pakko julistaa tätä. Tilanne muuttuu erilaiseksi kun se toteutuu.
Ei se ole Arinkaan syy että hänestä tehdään tällaistaprofetiaa, eikä tämä ole tässä ajassa kenellekään tarpeellista tietoa. Pääasia on että tämä tieto on annettu.
Ei Aria tarvitse odottaa ja valvoa... ei hän ole minkään vapahtaja, eikä tie, vaan vain tulevaisuuden tienviitta.

Tehdään tällainen vertauskuva. Tradi julkistaa uuden liikennemerkin, joka on niin harvinainen, ettei niitä ole kuin yksi. Sitten Trafi antaa tämän liikenemerkin tuntomerkit ja mitä se tarkoittaa. Eikä sinun tarvitse välttämättä koskaan nähdä tuota merkkiä. Riittää vain että tiesit että sellainen saattaa tulla joskus vastaan. Tällainen on Arin rooli. Ei epäjumala, eikä mikään suurempi kuin ihmisjärki.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky; Tempaus

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

AOAOAOAOAO kirjoitti:No, en itse usko Ariin, enkä hänen "profeetan" tehtäväänsä.
Yksi asia tässä kommentissa on vaan hieman ikävää... samalla kun ilmoitat ettet usko tähän sanomaan, niin et usko minun puheisiini, etkä uskoni vilpittömyyteen. Paavali kyllä on antanut selvät ohjeet, miten tulee menetellä profetioiden suhteen. Koettele, punnitse, pidä mikää hyvää on mutta älä koskaan halveksu profetiaa. Ja tässä on viisas sanoma mukana! Nimittäin et koskaan ovi olla varma, kun sanot ettet usko.
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: Näky; Tempaus

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

Kuvatekstistä InAri ja Ivalo, voidaan myös päätellä jotain
Oli kyllä hieno oivallus, mitä löytyy sanoista Inari ja Ivalo, ei voi kuin hämmästellä miten selvästi tuo alue kertoo,
kuka sieltä pian lähtee julistamaan.
Sinettisormus

Re: Näky; Tempaus

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Totta, Markku, itse ajattelin samaa, miten hieno oivallus tuo on....
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2220
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Näky; Tempaus

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Minulla on Jarmo monesta muustakin asiasta eri näkemys kanssasi, mutta en jaksa niistä lähteä vääntämään, mm. nämä "omerit", "morsiamen tempaus", jne.

Meillä ON erilaisia mielipiteitä ja uskomuksia, ja tulee olemaankin.

Aidossa keskustelussa on erilaisia mielipiteitä.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky; Tempaus

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

AOAOAOAOAO kirjoitti:Minulla on Jarmo monesta muustakin asiasta eri näkemys kanssasi, mutta en jaksa niistä lähteä vääntämään, mm. nämä "omerit", "morsiamen tempaus", jne. Meillä ON erilaisia mielipiteitä ja uskomuksia, ja tulee olemaankin. Aidossa keskustelussa on erilaisia mielipiteitä.
Ei ole välttämättä tarkoituksenmukaista olla pakkomielle erimielisyyteen. Raamattukin puhuu että eläkää sopuisasti ja käyttäytykää sävyisästi ja kunnioittavasti toaisanne kohtaan.
Ei kyse ole siitä että olisimmekaan samaa mieltä, vaan millä tavalla eriävät mielipiteemme esitämme.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky; Tempaus

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Mutta hyvät ystävät, me kaikki voimme huomata että henkimaailma käy kimppuun kun siihen sattuu totuus!
Sinettisormus

Re: Näky; Tempaus

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

31. mutta ne, jotka Herraa odottavat, saavat uuden voiman, he kohottavat siipensä kuin kotkat. He juoksevat eivätkä näänny, he vaeltavat eivätkä väsy.
Jesaja 40.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky; Tempaus

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Herraansa odottava ei koskaan ole sellaisessa asemassa, jossa olisi toivoton tai joutuisi sen vuoksi onnettomaan asemaan, ellei pilkkaajia lasketa, jotka ovat lopulta ne kaikkein huonoimpaan asemaan joutuvat.
Koko Raamattu on pullollaan opetusta, jossa kehotetaan odottamaan ja valvomaan. Tätä odottamisen ja valvomisen sanaa vaan vääristellään aivan samoin kuin mitä tahansa. Mutta kaikenkaikkiaan miten sanaa odottaminen ja valvominen voi vääristellä. ME ODOTAMME HERRAA JEESUSTA, emme sadan vuoden, emmekä kymmenen vuoden päässä, VAAN NYT!

Sen sijaan ne jotka siirtelevät Herran tulemusta koko ajan "riittävän kauas" tulevaisuuteen, heillä täytyy olla siihen jokin muu syy kuin ajan merkit tms. Minä olen kuitenkin tullut uskoon 1976 ja nähnyt jo herran odottamiseta siitä saakka, kun isoisä oli aivan samanlainen kuin minä nyt ja hän odotti Herraa Jeesusta jo 1967 kun alkoi kuuden päivän sota. Muistan lapsena ne rukoukset joita hän ääneen minun kuullen rukoili.
Tämän aidon Herramme Jeesuksen odotuksen rinnalla olen kaikki nämä vuosikymmenet nähnyt myös sen toisen "odotuksen" joka siirtää aina muutaman vuosikymmenen päähän Herran tulemista, MUTTA samalla kuuluttaa odottavansa ja valvovansa. Tässä piileekin se toinen puoli!!!
Matteus 22:3-5 Ja hän lähetti palvelijansa kutsumaan häihin kutsuvieraita, mutta nämä eivät tahtoneet tulla. Vielä hän lähetti toisia palvelijoita lausuen: 'Sanokaa kutsutuille: Katso, minä olen valmistanut ateriani, minun härkäni ja syöttilääni ovat teurastetut, ja kaikki on valmiina; tulkaa häihin'. Mutta he eivät siitä välittäneet, vaan menivät pois, mikä pellolleen, mikä kaupoilleen;
Vastaa Viestiin