Näky; Tempaus

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus

Näky; Tempaus

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kun heräsin ja hiljennyin Herran läsnäoloon, tänä aamuna, sain kaksi kuvaa:
1. Ensimmäinen kuva oli heikko, mutta se oli kaunis. Näin Herran Jeesuksen Kristuksen, tulevan pilvessään alas, ja Hänen kirkkautensa levisi odottavien ihmisten ylle pilvienvälistä. Ihmiset seisoivat sankoin joukoin alhaalla, kädet ojennettuina kohti Herraansa.
2. Näin vihreän laatikon kulman hienossa, kuin erämaan hiekassa. Se näytti muoviselta ja tuo vihreä, muistutti armeijan käyttämää vihreää. Kohta näin kuinka tuo kulmakin hautautui tuohon hiekkaan, eikä sitä enää ollut, vain tuota hiekkaa...

29 Mutta kohta niiden päivien ahdistuksen jälkeen aurinko pimenee, eikä kuu anna valoansa, ja tähdet putoavat taivaalta, ja taivaitten voimat järkkyvät.
30 Ja silloin Ihmisen Pojan merkki näkyy taivaalla, ja silloin kaikki maan sukukunnat parkuvat; ja he näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suurella voimalla ja kirkkaudella.
31 Ja hän lähettää enkelinsä suuren pasunan pauhatessa, ja he kokoavat hänen valittunsa neljältä ilmalta, taivasten ääristä hamaan toisiin ääriin.
Matt.24.

Kuva
Sinettisormus

Re: Näky; Tempaus

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Miten osuva näkyni tänään, kun tuolla Päivittäistä sivustollakin, Jarmo on kirjoitellut tempauksesta ja elokuvasta; Katoava maailma. Olen joskus parisen vuotta sitten katsonut sen tv7:ltä ja se oli hyvä elokuva, todella katsomisen arvoinen.
Sinettisormus

Re: Näky; Tempaus

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

...enpä tiedä onko tällä mitään tarkoitusta, mutta silmäni osui tähän ja sai herätettyä ajatuksia: maanantai 29.8.2016 Iines, Iina, Inari
...Huom! Tuo nimi INARI, ...IN-ARI!!!

Juutalainen nimi Ari tarkoittaa ’leijonaa’. Armeniassa nimi merkitsee ’rohkeaa’, ja muinaisessa Skandinaviassa se on tarkoittanut ’kotkaa’.
Samuli

Re: Näky; Tempaus

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Yleensä en juuri koskaan kiinnnitä huomiota nimipäiviin, mutta tänään jostain syystä kanssa katsoin, että kenes nimipäivät tänään on... Mielenkiintoista.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky; Tempaus

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Sinettisormus kirjoitti:elokuvasta; Katoava maailma. Olen joskus parisen vuotta sitten katsonut sen tv7:ltä ja se oli hyvä elokuva, todella katsomisen arvoinen.
Sori mutta nyt puhutaan eri elokuvasta, samalla niellä ja sama innoittaja. Pari vuotta sitten tämä Nocolas Cagen tähdittämä leffa tuli vasta keväällä 2014 ensi-iltaan ja se tuli vuokraamoihin vasta 2015 alkuvuodesta. Nyt se on pyörinyt Netflixissä muutaman kuukauden.

Jos puhutaan siitä vanhasta leffasta, niin sehän on tämän leffan alkuperäisteos "Left behind".
http://www.leffatykki.com/elokuva/kadotettu-maailma

Kun tämä uusi on: https://en.wikipedia.org/wiki/Left_Behind_(2014_film)
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky; Tempaus

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Sinettisormus kirjoitti:...enpä tiedä onko tällä mitään tarkoitusta, mutta silmäni osui tähän ja sai herätettyä ajatuksia: maanantai 29.8.2016 Iines, Iina, Inari ...Huom! Tuo nimi INARI, ...IN-ARI!!!
Juutalainen nimi Ari tarkoittaa ’leijonaa’. Armeniassa nimi merkitsee ’rohkeaa’, ja muinaisessa Skandinaviassa se on tarkoittanut ’kotkaa’.
Amen! Tämä on sellanen juttu jonka sain tehtäväkseni julistaa mutta oli kuulkaa Rakkaat ystävät minulle vaikea paikka uskoa tuohon itsekään. Mutta se annettiin minulle erilaisin todistein juuri tasan niin kauan kunnes minun oli pakko uskoa ja alkaa puhua siitä. Kun olin aloittanut tästä Inarin miehestä saarnaamisen, niin sitten sain sen kaikkein kauneimman ja voimakkaimman henkilökohtaisen vahvistuksen tälle Inarin miehelle. Se lohdutti toki ja antoi voimaa jaksaa puskea tätä sanomaa.

Se miksi tätä pitää saarnata, niin se johtuu siitä että suomalaisten täytyy olla valmistautuneet ottamaan vastaan sen josta on jo ilmoitettu. Tämä taas on Jumalan asia, ei minun, siis miten sana leviää minun sanomani jälkeen. Ei se Tukholman profetiakaan kaiketi alkanut kuin viidestä C-kasetista.
Sinettisormus

Re: Näky; Tempaus

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos Jarmo selvennyksestä, siunausta sinun ja Samulin ja teidän kaikkien päivään. :P
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: Näky; Tempaus

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

Sinettisormus kirjoitti:
Näin Herran Jeesuksen Kristuksen, tulevan pilvessään alas
Olipa innostava näky, herättää toivoa, että lähellä ollaan!
Kiitos Jarmo elokuva-arvostelusta, minäkin olen jättänyt katsomatta, kun luulin sitä hollywood höpinäksi,
täytyypä yrittää joskus katsoa.

-Markku
Sinettisormus

Re: Näky; Tempaus

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... odottelinkin jo Jarmolta tätä Inari Profetiaa, siksi en lähtenyt itse sitä paisuttelemaan, kiitos Jarmo!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky; Tempaus

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Sinettisormus kirjoitti:... odottelinkin jo Jarmolta tätä Inari Profetiaa, siksi en lähtenyt itse sitä paisuttelemaan, kiitos Jarmo!
Ole hyvä Rakas sisar Sinettisormus!

On ehkä hyväkin ettei tuohon Inarin miehen profetiaan välttämättä silleen puututa, mikäli ei ole siihen erityistä PH:n kautta tullutta tahtoa. En minä itsekään tiedä muuta kuin sen että asia on siksi kerrottava ettei tänne jäävillä oikeen ole aikaa tulla esitellyksi ja vakuutelluiksi. Ajatelkaa kuinka paljon sitten tulee ihmet epäilemään kaikkea, "miksi sinä sitten jäit" tyyliin. Siksi on hyvä että asiaa on profetoinut joku joka lähti ja sitä kautta saa ihmisiin sen vaatiman uskottavuuden jäljellejäävien silmin. Koska kun Ari viimein ilmestyy julistamaan ja kastamaan jäljellejääneit, aloittaen Inarin järveltä, kuten olen sen profetoinut, niin sen aikainen jäljellejääneiden seurakunta avaa silmänsä ja sanoo yhtenä miehenä että AHA, TÄMÄ SE ON! Se avaa oikotien kristillisen maailman uskottavuuteen ja toki ihmeet alkavat sitten...
Mutta siinähän se juuri piileekin,
"Matteus 24:4-5 Silloin Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta."
siksi jonkun temmatun on se ensin näkyvästi profetoitava. Ymmärrätte heti kun mietitte asiaa tarkemmin.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky; Tempaus

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Markku_my kirjoitti:Kiitos Jarmo elokuva-arvostelusta, minäkin olen jättänyt katsomatta, kun luulin sitä hollywood höpinäksi, täytyypä yrittää joskus katsoa. -Markku
Kiitos, juu, katso ihmeessä. Itse yllätyin täysin. Olin siis aivan valmis keskeyttämään, mikäli se muslimi olis tempautunut siitä koneesta. Siihen olis jääny koko rioska saman tien.... mutta eikä mitä vielä, homma hoitui mallikkaasti ja SANAN mukaisesti loppuun saakka.
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: Näky; Tempaus

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

Hyvä kun otit esille ihmisten antamat huonot arvosanat elokuvalle, se on varma todiste siitä, että totuus teki kipeää,
pelkäävät tämän kaiken olevan sittenkin totta....JA NIINHÄN SE ONKIN :)
Hannah

Re: Näky; Tempaus

Viesti Kirjoittaja Hannah »

Katselin viime yönä tuon elokuvan Jarmon tutkielman innoittamana. Elokuva teki kyllä vaikutuksen, mm. heräsi ankara sääli niitä jäljelle jääneitä kohtaan. Mutta myös se toivonkipinä jäi loistamaan kaiken lohduttomuuden keskellä. En tiedä oliko se tarkoitettu siten ymmärrettäväksi, että kun ne ihmiset rukoilivat kriittisellä hetkellä koneen alas saamiseksi, niin he myös elossa alas pääsivät ikäänkuin rukouksen voimasta. Vai oliko tarkoitus vain saada elokuva Hollywoodimaisen näyttävästi päätökseen.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky; Tempaus

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Tein jutun tämän ketjun innoittamana päivittäiseen. Käykää lukemassa.

Ja Hannah, juuri sitä minäkin aina koen. Suuri sääli niitä kohtaan MUTTA myös iso ilo, koska he pelastuvat sen kautta.
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: Näky; Tempaus

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

Hyvä kirjoitus Jarmo, perustelit hyvin miksi Arista täytyi hiukan kertoa ennen tempausta. On sitten tunnistettava
hahmo, kun astuu esiin, julistus voi alkaa ilman työlästä vakuuttelua kuka on.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky; Tempaus

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Kiitos Markku... tämä Ari asia tietenkin on vielä toisinkin päin. Ari ei usko itsekään olevansa "se" ja siksi on yhtä pöllähtänyt kuin minä joka sain tämän sanan ja profetian hänestä ja lähetin sen pomaskan tälle vielä vain 15 minuuttia ennen kuin jouduin pöpilään tasan 10 vuotta sitten. Ajatteles!
Ari tulee olemaan ihan samassa tilanteessa ja uskon vahvistusta yhtä lailla kaipaava, ellei sitten vielä suuremmassa määrin.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky; Tempaus

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Tämän Arin pelastaa hänen omat virheensä aikaansaamat järkytävän kokoiset kautumuksen tunteet. Se vie Arin niin alas ettei jää kuin pelkkä selkä lattiassa näkyviin. Hän nousee siitä niin nöyränä... tiedän sen. Siitä nöyryydestä hän tulee ammentamaan Jumalan armossa sen voiman joka vie hänet sitten lopulta tekemään mitä ikinä tahtoo.
Sinettisormus

Re: Näky; Tempaus

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Se vie Arin niin alas ettei jää kuin pelkkä selkä lattiassa näkyviin. Hän nousee siitä niin nöyränä...
Tuo sai minut miettimään tuota toista näky kuvaani, jossa tuo "laatikon" kulma peittyi lopulta kokonaan tuohon hienoon hiekkaan, voisiko se jotenkin vertauskuvallisesti esittää tuota täydellistä nöyrtymistä? ...Tuli vain sellainen tunne....?
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky; Tempaus

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Sinettisormus kirjoitti:
Se vie Arin niin alas ettei jää kuin pelkkä selkä lattiassa näkyviin. Hän nousee siitä niin nöyränä...
Tuo sai minut miettimään tuota toista näky kuvaani, jossa tuo "laatikon" kulma peittyi lopulta kokonaan tuohon hienoon hiekkaan, voisiko se jotenkin vertauskuvallisesti esittää tuota täydellistä nöyrtymistä? ...Tuli vain sellainen tunne....?
Oikein erinomaisesti ja tiedän että HÄN tulee olemaan se NÖYRISTÄ SE NÖYRIN. Voin käsin koskettaa Arin sydämeen kun se tapahtuu hänelle. Hän putoaa selälleen kuin Saul, josta tulee sitten Paavali.
Aikoinaan eräs uskonystäväni näki hänestä vieläpä unen, joka oli niin kuvaava sen tilanteen osalta. Tältä petti suoli ja kaikki muutkin pidättäjälihakset, jonka seurauksena hän vaipui kalmanvalkoisena maahan, eikä omin voimin päässyt siitä enää ylös, vaan hänet piti auttaa ja taluttaa. Niin kovaa putoaa tämä mies sitten kun kaikki tapahtuu ja morsian katoaa maan päältä.
Tästä syystä se elokuva antaa hyvää osviittaa siitä, minkälaisessa tilanteessa siinä ollaan, kun lopulta ihmisille vuoro toisensa jälkeen alkaa hiljalleen valjeta, MIKÄ VEI NÄMÄ IHMISET JA PIKKULAPSET.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky; Tempaus

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Mutta katsokaas mitä löysin:

Kuvatekstistä InAri ja Ivalo, voidaan myös päätellä jotain: Tätä kuvaa nimittäin katsellessa muodostuu hassu johdannainen, josta on pakko vielä puhua. Katsokaas:
Kuva

InAri tarkoittaa käsittääkseni profeetan ilmestymispaikka ja olen itse kirjoittanut hänelle että "kun näet kaiken tapahtuvan, niin mene metsään ja ota kaikki kirjoitukset ja Raamattu sinne mukaan, lue ja odota sen 40 päivää ja tule sitten esille kastamaan ihmisiä".

Gematriassa I tarkoittaa nemeroa yhdeksän, joka lukuna on se kun Jeesus huusi ristillä Matteus 27:15-17 että miksi minut hylkäsit, joka on jälkjellejääneiden vaikerrus ristillä josta ei voi enää päästä irti ja maailma on pimennyt. Tempaushetkeä! Ja Gematrian N-kirjain tarkoittaa lukuna 40 jonka sanoin hänen joutuvan odottamaan.
Ari taas tarkoittaa leijonaa juutalaisen Gematrian mukaan.

Tässähän on siis koko Inarin sanoma yhdessä paketissa, yhdeksännestä hetkestä, tempaushetkestä 40 päivää ja Ari ilmestyy kastamaan ihmisiä.

I-valosta taas pohjolan valoa. Mitä tämä sama I on gematriassa 9 ja tarkoittaa juutalkaisuudessa myös Isää ja taas i = I´am (minä olen) ja VALO taas Pohjolan Valoa, Solna Polaris, joka myös on profetoitu ihan eri taholta.

Mielenkiintoista siis :)
Vastaa Viestiin