Markus Esan kirjoittama profetia.

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2210
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Markus Esan kirjoittama profetia.

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Laitan linkin Markus Esan "profetiaan", joka on saatu 14.10.2014 . Tämä on ollut linkitettynä mm. Suomi24-sivulla profetiat osassa ja todennäköisesti myös Jouko Pihon sivuilla.

Videon kohdassa, n.3.30-4.18 puhutaan "jostain pahasta asiasta", mutta ei sanota mikä se on. Mitä te muut palstalaiset ajattelette tuosta, ja viestistä ylipäänsä ?

Itse pidän viestiä aitona.


https://www.youtube.com/watch?v=wPH7zuc ... yhC7AxZWdQ
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Markus Esan kirjoittama profetia.

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Tuo aika on hyvin näkyvissä. Kristikunta jakaantuu kahtia, vaikka se olisikin Kristusruumis. Mä ainakin näen sen ja ymmärrän hyvin kuinka Jumalan armo on pelissä koko ajan mukana. Kaikki se minkä ihmiset kokevat kauheaksi, sekin on tarkoituksenmukaista. On paljon ihmisiä joille ei olisi mitään pelastustietä, ellei näitä lankeemuksia tulisi ja kauheita asioita taphtuisi.

Pahin on vasta edessä ja me kaikki olemme vasta tulossa siihen. Mutta kuten tuossakin sanottaan selkeästi, ÄLÄ PELKÄÄ, kaikki on silti koko ajan Jumalan käsissä ja 100% kontrollissa.
olli

Re: Markus Esan kirjoittama profetia.

Viesti Kirjoittaja olli »

Koetin katsoa videon kuten yleensä teen, eli silmät ja sydän avoinna; valmiina vastaanottamaan sen mitä siinä sanotaan, mutta samalla ollen valmis arvostelemaan sitä henkeä tai Henkeä joka sen on tuottanut.

Kun pääsin loppuun, minulla oli rauha sydämessä ja hyvä olo. Kaikki mitä siinä esitettiin oli sopusoinnussa Raamatun kanssa, itse asiassa koko video oli pitkälti Raamatunlauseita hieman eri sanoiksi puettuna.

Tällaisista videoista (profetioista) minulla on kaksi mielipidettä. Ensinnäkin se, etten näe mitenkään että tämä Jeesusta korottava video olisi jotenkin väärä. Mutta toisaalta myöskin se, ettei se myöskään antanut mitään "uutta ja ihmeellistä", joten tuo oli pitkälti sellainen joka tukee meitä matkallamme eteenpäin. --> Rohkaisun sanoja jotka ohjaavat meitä luottamaan Häneen joka on luvannut nostaa, kantaa ja pelastaa.

Näitä rohkaisun sanoja meidän tulisi jakaa myös toisillemme.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2210
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Markus Esan kirjoittama profetia.

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Kun näinkin moni on katsonut tuon Markus Esan video-todistuksen, niin mikä on tuo "paha asia" ?
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
olli

Re: Markus Esan kirjoittama profetia.

Viesti Kirjoittaja olli »

Minusta itse video ei tuo siihen mitään uutta; eli meillä on Raamatussa kaikki tämä jo kerrottuna - tässähän vain todettiin että tietyt asiat tapahtuvat nopeasti - mutta ei välttämättä kaikkia uskovia yllättäen, vaikka uskovien joukossa on monia jotka nukkuvat tyhjin astioin.

Mikä sitten voi tapahtua yllättäen nykymaailmassa ? No melkein mitä vain. Media on antanut meille systemaattisesti väärennettyä tai peiteltyä informaatiota uskotellen että kaikki on hyvin.

Tukholman profetian toteutuminen, islamilainen nousu Euroopassa, Turkin tilanteen yltyminen avoimeksi sodaksi ?
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2210
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Markus Esan kirjoittama profetia.

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

" Se on kauhea, paha ja pelottava asia. Se tulee arvaamatta kuin onnettomuus."
"....silti se yllättää."

Harvoin sota täysin yllättää, ja nykyaikana ehkä harvemmin, kehittyneen tiedustelun ja sateliittivalvonnan ansiosta.

Luonnonmullistus tai jokin nopeasti syntyvä ja leviävä epidemia voisi yllättää. Tai, Fukushiman ja Tshernobylin kaltainen ydinkatastrofi.

Yritin miettiä Raamatun antamia esikuvia tällaisista "pahoista asioista".


....Egyptin vitsaukset tulivat nopeasti. Nooan aikainen tulva ja Lootin aikainen Sodoman ja Gomorran tuho ei taas sovi, koska ne kuvasivat Herran Päivää, eli lopullista tuomiota, tuhoutumista.

Joosefin aikana Jumala varoitti niin koko Egyptiä kuin Israelin kansaa tulevasta nälänhädästä, että he Joosefin johdolla OSAISIVAT VARAUTUA siihen.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2210
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Markus Esan kirjoittama profetia.

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Videolta :

" kaikki näyttää nyt hyvältä, mutta se tapahtuu yhtäkkiä. Tulette näkemään paljon pahaa, pimeyttä, tuskaa ja pelottavia asioita. "

Videon alussa on jo viittaus : " Minun taivas ja maa tulevat järkkymään."
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
olli

Re: Markus Esan kirjoittama profetia.

Viesti Kirjoittaja olli »

Harvoin sota täysin yllättää, ja nykyaikana ehkä harvemmin, kehittyneen tiedustelun ja sateliittivalvonnan ansiosta.
Tästä nyt en ole aivan samaa mieltä. Kaikki voi olla ohi 24 tunnissa, eikä välttämättä edes koko kansa kuule asiasta ennen kuin on liian myöhäistä. Nykyajan sotia ei enää käydä miekoilla, keihäillä ja jalkaväellä. Esimerkin vuoksi, yksi ainoa ydinpommi oikeaan kohtaan ja puolet (2.4 miljoonaa) Suomen kansasta elää täydellisessä pimennossa. Se, etten itse pidä tuollaista skenaariota todennäköisenä, on taas toinen asia.

Islamin nousu - jos jokainen Ruotsin muslimi ottaa (tai saa) tehtäväkseen panna päiviltä vähintään 10 kantaruotsalaista, on meillä 24 tunnissa naapurimaana islamilainen kalifaatti jossa muslimit ovat enemmistönä. Ranskassakin on muuten 10% muslimeja, ja Venäjällä vielä suurempi osuus.

Luonnonkatastrofi ei taas mielestäni tuohon oikein sovi, sillä mainitsemasi "pimeys" ei toteudu kansakunnan kohdatessa neutraalin luonnonuhan. Mutta edelleenkään en lähtisi tekemään tämän videon pohjalta paljon arvauksia siitä mikä tuo "paha asia" olisi konkreettisella tasolla.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Markus Esan kirjoittama profetia.

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Loppu on tuleva äkisti ja rutosti, toisteli isoisäni aina kun olin lapsi.
Jesaja 47:8-11 Mutta nyt kuule tämä, sinä hekumassa-eläjä, joka istut turvallisena, joka sanot sydämessäsi: "Minä, eikä ketään muuta! Minä en ole leskenä istuva enkä lapsettomuudesta tietävä." Mutta nämä molemmat tulevat sinun osaksesi äkisti, yhtenä päivänä: lapsettomuus ja leskeys; ne kohtaavat sinua täydeltänsä, huolimatta velhouksiesi paljoudesta, loitsujesi suuresta voimasta.
Sinä luotit pahuuteesi, sinä sanoit: "Ei kukaan minua näe". Sinun viisautesi ja tietosi, ne sinut eksyttivät, ja niin sinä sanoit sydämessäsi: "Minä, eikä ketään muuta!"
Sentähden kohtaa sinua onnettomuus, jota et osaa manata pois; sinut yllättää tuho, josta et lunnailla pääse, äkkiä kohtaa sinua perikato, aavistamattasi.
Lopussa on kaksi loppua ja kolmas lopullinen sitten tuhatvuotiskauden päässä.
Ensimmäinen loppu tulee kun häpeään joutuminen tapahtuu...
Ps. 6:10 Kaikki minun viholliseni joutuvat häpeään ja suuren pelon valtaan; äkisti he joutuvat häpeään, kääntyvät pois.
...ja sitten vihaan joutuminen....
Ps. 2:12 Sillä hänen vihansa syttyy äkisti. Autuaat ovat kaikki, jotka häneen turvaavat.
...elikkä Matteus 24:15-20
tuula

Re: Markus Esan kirjoittama profetia.

Viesti Kirjoittaja tuula »

AOAOAOAOAO kirjoitti:Kun näinkin moni on katsonut tuon Markus Esan video-todistuksen, niin mikä on tuo "paha asia" ?


uskon tuon pahan asian olevan ihan oven edessä. ja uskon sen liittyvän muslimien jihadiin, jonka aikovat toteuttaa tänä syksynä Euroopassa.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Markus Esan kirjoittama profetia.

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Luin juuri uutisen Antti tuiskun keikasta jota halveksuttiin ja hän oli juuri esittänyt kapppleensa "peto irti" jonka tahdissa koko monituhatpäinen festariyleisö sekosi kannustamaan ja huutamaan yhtenä miehenä tuota lausetta. Siitähän tässä on pohjimmiltaan juuri kyse ja sitähän minä en halua olla katsomassa, vaan poistemmattuna, kuten Raamattu lupaa, "pelastan sinut hädän hetkestä, joka on käyvä yli koko maan piirin".
http://www.iltasanomat.fi/musiikki/art- ... 34457.html
Vastaa Viestiin