Näky; Palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri.

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus

Näky; Palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Pari tuntia sitten olin juuri laittamassa illalla saamani näkyä tänne, kun samalla tuli ovesta vieraita ja asia keskeytyi. Nyt sitten paremmalla onnella.
Illalla kun olin käynyt jo levolle ja Herran läsnäoloon sain näyn, jossa pieni ihminen seisoi hiekkaisella mäellä. Katselin tuota kuvaa ylempää ja siksi tuo ihminenkin näytti pienelle. Samassa, tuon ihmisen vierellä, alkoi hiekka liikkua ja esiin ilmestyi valtava vaaleansininen jalokivi. Se oli paljon isompi kuin tuo ihminen ja hyvin kaunis, hiottu jalokivi.
Muistin tuon näkyni vasta tuossa puolilta päivin tänään ja nyt sen pääsin teille jakamaan.

Luuk. 6:22-23

22 ”Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin. 23 Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri. Samoinhan tekivät heidän isänsä profeetoille.
Viimeksi muokannut Sinettisormus, 27 Heinä 2016, 19:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2211
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Näky; Palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri.

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Mitä tuo näky tarkoittaa ?
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Sinettisormus

Re: Näky; Palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... ehkä tuo raamatun kohta valaisee asiaa? Se tuli kuin vastauksena vastaan, kun tuota yritin availla ja minusta se on kovinkin sopiva sananpaikka.
Jeesusta aikanaan vihattiin ja herjattiin, niin myös tänään meitä, jotka Jeesusta seuraamme. Se on totista erämaa vaellusta ja saamme kokea tuota samaa vihaa ja herjaa ja myös väkivaltaa Jeesuksen nimen tähden, että hänet uskallamme tunnustaa, ehkä tuo hiekkainen mäki kuvastaa noita vaikeuksia joita Jeesuksen seuraajina saamme kohdata. Jalokivi joka on suurempi kuin tuo ihminen, kuvastaa taas sitä suurta palkkaa, jonka autuaina uskossamme, odottaa meitä taivaassa. Näin tuon näyn tulkitsen, ehkä jollakin on toisenlainen näkemys?
Viimeksi muokannut Sinettisormus, 28 Heinä 2016, 13:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sinettisormus

Re: Näky; Palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tämä Sananpaikka avaa myös vastausta tuohon näkyyn:

JESAJA 62
1. Siionin tähden minä en voi vaieta, ja Jerusalemin tähden en lepoa
saa, ennenkuin sen vanhurskaus nousee kuin aamunkoi ja sen autuus kuin palava tulisoihtu.
2. Ja kansat näkevät sinun vanhurskautesi, kaikki kuninkaat sinun kunniasi; ja sinulle annetaan uusi nimi, jonka Herran suu säätää.
3. Sinä tulet kauniiksi kruunuksi Herran kädessä ja kuninkaalliseksi päähineeksi Jumalasi kädessä.
4. Ei sinua enää sanota "hyljätyksi", eikä sinun maatasi enää sanota "autioksi"; vaan sinua kutsutaan "minun rakkaakseni" ja sinun maatasi "aviovaimoksi", sillä Herra rakastaa sinua, ja sinun maasi otetaan avioksi.
5. Sillä niinkuin nuori mies ottaa neitsyen avioksi, niin sinun lapsesi ottavat sinut omaksensa; ja niinkuin ylkä iloitsee morsiamesta, niin sinun Jumalasi iloitsee sinusta.
6. Sinun muureillesi, Jerusalem, minä asetan vartijat; älkööt he milloinkaan vaietko, ei päivällä eikä yöllä. Te, jotka ylistätte Herraa, älkää itsellenne lepoa suoko.
7. Älkää antako hänelle lepoa, ennenkuin hän on asettanut ennallensa Jerusalemin, tehnyt sen ylistykseksi maassa.
8. Herra on vannonut oikean kätensä ja väkevyytensä käsivarren kautta: En totisesti minä enää anna jyviäsi sinun vihollistesi ruuaksi, eivätkä juo enää muukalaiset sinun viiniäsi, josta sinä olet vaivan nähnyt.
9. Vaan jotka viljan kokoavat, ne sen syövät ja ylistävät Herraa; ja jotka viinin korjaavat, ne sen juovat minun pyhissä esikartanoissani.
10. Käykää, käykää ulos porteista, tasoittakaa kansalle tie, tehkää, tehkää valtatie, raivatkaa kivet pois, kohottakaa lippu kansoille.
11. Katso, Herra on kuuluttanut maan ääriin asti: Sanokaa tytär Siionille: Katso, sinun pelastuksesi tulee. Katso, hänen palkkansa on hänen mukanansa, hänen työnsä ansio käy hänen edellänsä.
12. Ja heitä kutsutaan "pyhäksi kansaksi", "Herran lunastetuiksi"; ja sinua kutsutaan "halutuksi", "kaupungiksi, joka ei ole hyljätty".
Sinettisormus

Re: Näky; Palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Huomenta ja Shalom teille, ystäväni!
Nyt ei tullut näkyjä, mutta minulla on vain tämä ja huominen ja sitten hiljenen n. kuukaudeksi, jollei sitten Herra tee omia ihmeitään meille, siinä välillä ja sitähän me odotamme, me jotka Jeesukseen Kristukseen uskomme.
Nostatan vielä vähäisen tätä eilen tuomaani näkyä, sananpaikalla joka sopii näkyyn ja aloitukseen:

KOOTKAA AARTEITA TAIVAASEEN!
Matt. 6:19-24
19. Älkää kootko itsellenne aarteita maan päälle, missä koi ja ruoste raiskaa ja missä varkaat
murtautuvat sisään ja varastavat.
20. Vaan kootkaa itsellenne aarteita taivaaseen, missä ei koi eikä ruoste raiskaa ja missä
eivät varkaat murtaudu sisään eivätkä varasta.
21. Sillä missä sinun aarteesi on, siellä on myös sinun sydämesi.
22. Silmä on ruumiin lamppu. Jos siis silmäsi on terve, niin koko sinun ruumiisi on valaistu.
23. Mutta jos silmäsi on viallinen, niin koko ruumiisi on pimeä. Jos siis se valo, joka sinussa
on, on pimeyttä, kuinka suuri onkaan pimeys!
24. Ei kukaan voi palvella kahta herraa; sillä hän on joko tätä vihaava ja toista rakastava,
taikka tähän liittyvä ja toista halveksiva. Ette voi palvella Jumalaa ja mammonaa.
Sinettisormus

Re: Näky; Palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Sananl. 21:26: "Ahne on aina ottamassa, vanhurskas antaa, ei kitsastele."
Vastaa Viestiin