Synnytys

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Vieras

Synnytys

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Makasin synnytyspöydällä ja odotin tutkimusta, kun synnytys ei ollut alkanutkaan normaalissa aikataulussa. Raskausvatsa oli aika pieni ja polttoja ei juuri ollut. Tuntui, että näinkö tässä edes oikeasti synnytetään vielä. Lääkäri viipyi ja joku ympärillä olevista ihmisistä sanoi, että pitäisihän sinun itse jo tietää, missä vaiheessa synnytys on menossa eli kuinka paljon olen kohdun suusta auki. Unessa kun kaikki on mahdollista, kumarruin katsomaan ja samassa lapsivesi lensi kaaressa ulos. Poltot loppuivat ja synnytys ei edennyt. Sitten löytyi lääkärikin, joka sen enempää tutkimatta sanoi: " Tämä pitää leikata. Kahden kolmen sentin syvä haava ja saadaan synnytys väkisin käyntiin".
Vieras

Re: Synnytys

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Kaksi asiaa nousee yhtä voimaakkasti esille: ensimmäinen on meidän odotus lopunajoista ja tempauksesta, ja toinen maailman tila ja pinnan alla oleva yleinen odotus väkivallan puhkeamisesta kaaokseksi. Ensimmäiseen meille uskoville - me laskemme määräaikoja ja monet meistä jäävät niiden määräaikojen vangiksi ja elämässä Lapsi ei saa kasvaa sen oikean rytmin mukaisesti vaan lapsen kasvua seurataan päivän ja vuosiviikkojen tarkkuudella. Toinen maailman tilasta - jokainen sukukunta Paavalin ajoista on odottanut lopun aikoja ja on heitä, jotka sitä haluavat nopeuttaa istuttamalla pahaa sinne minne se ei kuulu. Tähän sain Jeremia 40. Miten teille ystävät täällä tämä kohta aukeaa.
Sinettisormus

Re: Synnytys

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Mielenkiintoisen unen olet nähnyt ja täytyy myöntää, että nämä omakohtaiset unet ja näyt ovat sitä parasta antia jolla voimme todistaa Jeesuksesta elämässämme, näin me voimme omalta kohdalta kirkastaa Jeesusta Kristusta.
Ensimmäisenä ajatukseni kohdistui siihen, että kerroit itse olevasi synnyttämässä. Uteliaisuuteni heräsi, oletko meille sisko vai veli, sillä en tiedä näkevätkö miehet synnytys unia? :?:
Tuo omatulkintasi oli mielestäni aika hyvä, raamatussakin on paikka jossa sanotaan kuinka maailma on synnytys tuskissaan ja sen on vaikea synnyttää. Heitämme paljon arvauksia, koska Jeesus tulee takaisin noutamaan omiaan, mutta niin monesti tuo aika on mennyt pieleen. Odotus alkaa tänään monella käydä jo tuskaiseksi, sillä maailma muuttuu päivä päivältä pahemmaksi. Odottavan aika on pitkä, sanotaan, ja tottahan se on, niille jotka Herraa odottavat kaiket päivät saapuvaksi, minäkin kuulun heihin.
Siunausta päivääsi.
Sinettisormus

Re: Synnytys

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... tuosta vielä heräsi ajatus, kun lääkäri lopulta saapui paikalle (Jeesus) ja kehoitti: "Tämä pitää leikata." (Elonkorjuu).
Viimeksi muokannut Sinettisormus, 26 Heinä 2016, 11:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sinettisormus

Re: Synnytys

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Itse näin tänä aamuna kaksi kuvaa, en ole varma oliko ne näkyjä, mutta jotenkin ne voisi sopia tähän uneesi. Ensin näin nurmikko alueen joka oli juuri leikattu (elonkorjuu) ja tuo alueen ulkopuolella niitty kasvoi villinä ja vapaana (muu maailma, uskottomat). Toisessa kuvassa, joka näytetiin nopeasti, näin sahan joka alkoi sahaamaan oksaa... (Elonkorjuu)?
Sinettisormus

Re: Synnytys

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

9. Minäkö avaisin kohdun sallimatta synnyttää, sanoo Herra, tahi minäkö, joka saatan synnyttämään, sulkisin kohdun?
10. Iloitkaa Jerusalemin kanssa ja riemuitkaa hänestä kaikki, jotka häntä rakastatte; iloitsemalla iloitkaa hänen kanssaan, te, jotka olette hänen tähtensä surreet,
11. että imisitte ja tulisitte ravituiksi hänen lohdutuksensa rinnoista, että joisitte ja virkistyisitte hänen kunniansa runsaudesta.
12. Sillä näin sanoo Herra: Minä ohjaan hänen tykönsä rauhan niinkuin virran ja kansojen kunnian niinkuin tulvajoen. Ja te saatte imeä, kainalossa teitä kannetaan, ja polvilla pitäen teitä hyväillään.
13. Niinkuin äiti lohduttaa lastansa, niin minä lohdutan teitä, ja Jerusalemissa te saatte lohdutuksen.
Jesaja 66.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2221
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Synnytys

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Sinetin saamasta näystä;

Tuli mieleen tämän palstan ja Suomi24:n välinen ero. Toista hoidetaan, ja myös karsitaan, mutta toinen saa rehoittaa TÄYSIN vapaasti.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Sinettisormus

Re: Synnytys

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... itselleni nousi heti ne nähtyäni, samatulkinta kuin sinulle AO, (odotin tuota kommettia,tulkintaa) mutta sopii myös aloitukseen, jossa puhutaan myös leikkaamisesta. :)
Siunausta ja Rauhaa myös sinun päivääsi.
Vieras

Re: Synnytys

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Muutaman synnytyksen kokeneena tuossa unessa lapsiveden menon jälkeen tuli suuri hätä syntymättömän lapsen puolesta, kun synnytys ei lähtenytkään käyntiin. Normaalisti poltot alkavat tihentyä ja supistelut ovat rytmikkäitä. Nyt ei ollut mitään, ei supistuksia, ei kipuja, ei edes liikettä vatsassa. Istukka huolehtii lapsen ravinnosta, hapensaannista, mutta myös synnytyksen jatkumisesta laajentamalla kohdun suuta. Ymmärsin unessa, että istukka ei toimi normaalisti.
Sinettisormus

Re: Synnytys

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... istukka on se, mistä tuo syntymätön saa ravintonsa. Ehkä ja näin monesti onkin, tämänpäivän ihmisillä, että tuo hengellisen ravinnon saanti on käynyt heikoksi, sen saanti ei enää automaattisesti toimi normaalisti. Seurakunnissakin keskitytään enempi ja enempi kaikkeen epäolennaiseen ja Jumalan Sana ja sen Sanoma jää ainaenempi taka alalle.
Sinettisormus

Re: Synnytys

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Minä en enää ole maailmassa, mutta he jäävät maailmaan, kun tulen luoksesi.
Pyhä Isä, suojele heitä nimesi voimalla, sen nimen, jonka olet minulle antanut,
jotta he olisivat yhtä, niin kuin me olemme yhtä. ... Minä rukoilen, että he kaikki
olisivat yhtä, niin kuin sinä, Isä, olet minussa ja minä sinussa. Niin tulee heidänkin
olla yhtä meidän kanssamme, jotta maailma uskoisi sinun lähettäneen minut.
Sen kirkkauden, jonka sinä olet antanut minulle, olen minä antanut heille, jotta he
olisivat yhtä, niin kuin me olemme yhtä. Kun minä olen heissä ja sinä olet minussa,
he ovat täydellisesti yhtä, ja silloin maailma ymmärtää, että sinä olet lähettänyt
minut ja että olet rakastanut heitä niin kuin olet rakastanut minua. Isä, minä tahdon,
että ne, jotka olet minulle antanut, olisivat kanssani siellä missä minä olen. Siellä he
näkevät minun kirkkauteni, jonka sinä olet antanut minulle, koska olet rakastanut
minua jo ennen maailman luomista. Vanhurskas Isä, maailma ei ole sinua tuntenut,
mutta minä tunnen, ja nämä, jotka ovat tässä, ovat tulleet tietämään, että sinä olet
lähettänyt minut. Minä olen opettanut heidät tuntemaan sinun nimesi ja opetan yhä,
jotta heissä pysyisi sama rakkaus, jota sinä olet minulle osoittanut, ja jotta minä
näin pysyisin heissä. (Joh. 17:11, 21-26)
Sinettisormus

Re: Synnytys

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kun vertaan esim. kirkon Jumalanpalveluksia ja niissä olevaa, tai melko olematonta yhteyttä niihin, joita esim. kotonani olemme pitäneet, on niissä valtava ero. Kirkon tai seurakunnan penkissä istuvat touhuavat ja ajattelevat omiaan, papin saarnatessa omin sanoin kirjoitettua tekstiään. Kuinka paljon tuossa tekstissä on sitä oikeaa Raamatun Sanomaa, vai puhutaanko enempi sitä, mitä maailma edustaa tänään?
Omissa rukoushetissä, kodeissa, pienissä ryhmissä, on valtavaa rakkauden Hengeä, siellä tuntee että yhteys on vielä tallella ja me kaikki rukoilemme Jeesuksen puoleen, mitä kelläkin on sydämellään ja kaikkien puolesta rukoillaan, ketään ei jätetä ilman. Henkilökohtaisesti, haluava asetetaan tuolille, huoneen keskelle, rukoiltavaksi ja voideltavaksi ja kaikki asettuvat hänen ympärilleen.
Näin kaikki osallistuu ja yhteys on valmis. Tätä lisää keskuuteemme....
Sinettisormus

Re: Synnytys

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Jeesus kehoitti: "Etsikää ensin Taivaan Valtakuntaa, niin sitten saatte mitä anotte..."
Sinettisormus

Re: Synnytys

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... kun seurakunnan keskelle saapuu joku nukkavieru, ehkä vielä päissään, on monesti nähty kuinka tämä on saateltu nopeasti ulkoovelle. Tai jos edessä on enää yksi paikka ja sen tarvitsee tuo nukkavieru tai joku mielestään tärkeämpi henkilö ja heidän tulisi ratkaista kumpi sen paikan saa, tässäkin tuo nukkavieru läheteään ovelle. Kertoo hyvin siitä yhteydestä, mikä kulloisessakin tilanteessa ja ihmisissä on ...
Vieras

Re: Synnytys

Viesti Kirjoittaja Vieras »

tämä pitää vielä sanoa että tämä vieras en taas ole mä...

eli kun sanoin että lähen palstalta niin se myös tarkotti sitä ja lähen määrittelemättömäksi ajaksi pois hiljaisuuteen...

joten tulevat vieraat jotka kirjoittaa en ole mä...
Sinettisormus

Re: Synnytys

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... näin ymmärsin aloituksesta, ettet kyseessä ollut sinä, veljeni, vaan joku siskoni. Ottakaapa vaikka molemmat Raamatusta jokin sana, joka kuvaa teitä persoonina ja tehkää tuosta sanasta nimikerkkinne tänne, niin tunnistamme teidät tuosta sanasta. Tai eräälle uskovalle ystävälleni tärkeiksi on tulleet kyyhkyset, joka on Pyhän Hengen vertauskuva, tälle ihmiselle sopisi nimimerkiksi siis kyyhkynen tai kyyhky, näin esimerkkinä. :P
Vieras

Re: Synnytys

Viesti Kirjoittaja Vieras »

ette ehkä ymmärrä sitä että täs on taas "sota" käynnissä jota käydään "näkymättömästi" jota ette esdes tajua... :mrgreen:

joka juontaa juurensa tuolta suomi 24:lta eli sotaa voidaan käydä nätisti ja pehmeesti tai sitten rumasti ja kovasti...

ette tiedä sitä mitä tuollla muilla palstoilla on tapahtunut suomi 24:en puolella esim. sinkut palstalla jne... jos ette ole ollut siellä kirjoittamassa?

tieädttekö vinoilukin voidaan kääntää nätiksi tai sitten voidaan tehdä se rumasti ja tämä voidaan naamioida vaikak "profetiaksi" tia "näyksi" jolla ei ole muuta virkaa kun pilkata jotaina henkilöä... ;)
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Synnytys

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Komppaan Sinettisormusta :D ...niin olisi paras. Kukaan täällä kun ei ole kiinnistunu teidän taustoista. Saammehan me ip osoitteet jo pelkkänä "vieras" nimimerkistä ja voimme erottaa siten operaattorien sijaintien perusteella. Mutta me emme tee sitä, koska se ei ole kristillinen tapa toimia.
Lähdemme sellaiseen vasta jos palstaa vastaan hyökätään laittomasti.
Sinettisormus

Re: Synnytys

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Jos yhtäaikaa kirjoittaa vaikka kolme vierasta, on vaikeaa erottaa heitä toisistaan, täytyy olla pätevä rivienvälistä lukija, että osaa rivienvälistä erotuksen tehdä. Kirjautumis pakkoahan täällä ei ole, mutta se helpottaa molemminpuolista keskustelua. Enhän minäkään kirjoita omalla nimelläni, vaan tuolla nimimerkilläni jonka Herra on minulle monen kautta vahvistanut ja näin siitä on tullut tärkeä minulle ja kuvastaa minua Kristuksessa. Teiltäkin löytyy varmasti tällainen asia, josta tehdä tunnistettava nim.merkki.
Vieras

Re: Synnytys

Viesti Kirjoittaja Vieras »

no joo mutta ottakaa huomioon se että jotkut tekevät tahallaa profetioita jne... leikien uskovaa vaan pilkatakseen uskovia...

tämä juttu on lainattu jouko pihon sivulta eli pitää osata erottaa myös "provot"... ;)
1.10.2009

Ilmoitus häiriköstä, joka on lähettänyt valheviestejä sivuilleni

Viime aikoina on tietooni tullut sellaista, että eräs henkilö (ehkä useampiakin) on lähettänyt tahallaan minulle vääriä eli itse tekaisemiaan profetioita matkien uskonnollista kielenkäyttöä.

Sitten tämä henkilö on kerskaillut eräällä foorumilla, miten hän on onnistunut petkuttamaan minua ja kehottanut muita yrittämään samaa.

Vaikka minä olen nyt siis tietoinen, että tällaista vedätystä on tehty, niin sanomien paljouden takia minun on mahdotonta tietää, mistä viestistä tai viesteistä mahtaisi olla kyse, koska petos on tehty taitavasti.

On vain tyydyttävä raamatulliseen vertaukseen, että lopunaikana vehnä ja valhevehnä (luste) kasvavat yhdessä, mutta tuomiopäivänä ne erotetaan toisistaan. Silloin myös tämä valheprofeetta ja tyhjänpäivänen suunpieksijä saa tuomionsa, ei minulta vaan Jumalalta.

Sitä ennen pyydän lukijoita olemaan tarkkana. Näiden sivujen sanomat eivät ole Jumalan Sanaa, vaan vajavaisten ihmisten saamia viestejä, joiden joukossa on sitten jokunen täysi petossanomakin.
Vastaa Viestiin