Brandon Biggsin saama profetia sodan alkamisesta

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
AOAOAOAOAO
Site Admin

Brandon Biggsin saama profetia sodan alkamisesta

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Laitan tähän linkin videoon koskien 3.maailmansodan syttymisestä, tai paremminkin laajenemisesta. Video on julkaistu jo 7.5.2024, mutta katsoin sen vasta eilen. Oli kyllä masentava, raivostutti, v...tti, ärsytti, masensi..jne. Ei mikään "hyvä mielen" profetia.

Laitan sen kuitenkin, jos joku lukijoista on itse saanut asiaan liittyviä unia tai näkyjä...

https://www.youtube.com/watch?v=6soUjaK ... LL&index=1
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat Minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Uskon Jeesukseen

Re: Brandon Biggsin saama profetia sodan alkamisesta

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Tälläinen löytyi.... ja eikös tuossa olekin jo kyse 3. maailmansodasta... :?:

https://www.armo.info/blogi/article/147 ... tian-sanaa

Phillib Barnett profetian sanaa
Julkaistu 1 10 2024 - 21:21 by Keijo

(tässä voi olla virheitä kun on automaatti käännös, mutta on aika erikoista, tulee mieleen A.A.Allenin näky vuonna 1954:

“A.A. Allenin näky ydinpommin tai laskeuman kohteeksi joutuvista kaupungeista liittyy hänen vuonna 1954 raportoimaansa profetiaan, näkyy. Yhdysvaltojen ylle tulevan tuhon ja Jumalan tuomion. Allenin näyssä kuvattiin useita suurkaupunkeja Yhdysvalloissa, joihin ydinpommit tai laskeuma osui. Näyssä mainittiin seuraavia kaupunkeja tai alueita:

New York City, Washington D.C., Los Angeles, San Francisco, Seattle, Chicago, Miami, New Orleans

Näiden lisäksi Allen kuvasi suurta tuhoa eri puolilla Yhdysvaltoja, ja usein näyt liitetään yleiseen tuhon visioon, jossa ydiniskut ja muut katastrofit koettelevat Yhdysvaltoja laajamittaisesti.

Allen ei kuitenkaan yksilöinyt tarkkaan kaikkia mahdollisia kaupunkeja, ja tulkinnat hänen näystään voivat vaihdella riippuen lähteestä.

Phillib Barnett profetian sanaa
Tässä on suomennos:

Kirjoitin sen muistiin, ja se tapahtui vuonna 2007. Se kesti viisi tuntia, ja Jumala oli Ukrainaa vastaan. Tulisi sota Ukrainan ja Venäjän välillä, ja lopulta Venäjä valloittaisi Itä-Ukrainan, ei Länsi-Ukrainaa, vaan Itä-Ukrainan. Lopulta he valloittaisivat Kiovan. Kiovasta tapahtuisi kaksi evakuointia. Ensimmäinen tapahtuisi, kun Venäjä aloittaa hyökkäyksen. Toisen ydinaseiden sodan aikaan käydään keskustelu Yhdysvaltojen ja uudelleen muodostuneen Neuvostoliiton kanssa, joka koostuu Venäjästä, Valko-Venäjästä ja Itä-Ukrainasta.

Venäjä lähettää nyt taktisia ydinaseita Valko-Venäjälle. He ovat varustaneet ainakin tusinan verran hävittäjiään kuljettamaan niitä Valko-Venäjälle. He myös asentavat mannertenvälisiä ballistisia ohjuksia (ICBM) 81 jäljellä olevaan putkeen tai siiloon, jotka olivat Neuvostoliiton aikaisia. He ovat kunnostaneet viisi tai kuusi niistä ja suunnittelevat kunnostavansa lisää. Venäjä ei vain anna Valko-Venäjälle taktisia ydinaseita, vaan he antavat myös todellisia ICBM:itä, jotka olivat kuin valtavia jäävuoria.

JATKUU sivustolla...
Uskon Jeesukseen

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

http://www.reijotelaranta.fi/reijon_blo ... mion_aika/

”Ei mene enää kauan, kun maailmaa kohtaa vertaansa vailla oleva mullistusten ja kuohunnan aika. Älkää pelätkö; se olen Minä, HERRA, joka järisytän kaikkea.

Aloitin nämä järistykset ensimmäisen maailmansodan myötä ja lisäsin niitä entisestään toisen maailmansodan aikana. Vuoden 1973 jälkeen olen antanut niille entistä enemmän voimaa. Viimeisessä vaiheessa olen suunnitellut päättäväni kaiken itsensä maailmankaikkeuden järkkymiseen auringossa ja kuussa ja tähdissä näkyvine merkkeineen.

Mutta ennen kuin tämä hetki koittaa, Minä tuomitsen kansakunnat, ja tämä aika on lähellä. Minä en tuomitse niitä ainoastaan sotien ja sisällissotien, anarkian ja terrorismin tai monetaaristen romahdusten kautta, vaan myös kaikenlaisten luonnonmullistusten kautta: maanjäristysten, pula-aikojen ja nälänhädän sekä vanhojen ja uusien kulkutautien kautta. Tuomitsen heidät antamalla heidän kulkea omia teitään laittomuuteen, rakkaudettomaan itsekkyyteen, eksytykseen ja valheen uskomiseen, väärään uskontoon ja luopuneeseen seurakuntaan ja jopa Minua vailla olevaan kristinuskoon.

Älkää pelätkö, kun nämä asiat alkavat tapahtua, sillä Minä paljastan ne teille ennen kuin ne alkavat tapahtua, että voisitte valmistautua ja kykenisitte seisomaan vankkoina ja voitokkaina vaikeuksien ja pahuuden päivän koittaessa. Sillä tarkoitukseni on, että te toimisitte rohkaisun ja vahvistuksen välineinä monille heikoille, mutta Minua rakastaville ihmisille. Toiveeni on, että teidän kauttanne monet tulisivat vahvoiksi Minussa ja suuret määrät ihmisiä löytäisi Minun pelastukseni teidän kauttanne.

Ja kuulkaa tämä!

Älkää pelätkö Kremlin mahtia tai islamilaisen vallankumouksen voimaa, sillä Minun suunnitelmissani on niiden kummankin murskaaminen Israelin kautta. Minä kukistan niiden ylpeyden ja ylimielisyyden ja murskaan heidät, koska he ovat rienanneet Minun nimeäni.

Tuona päivänä Minä kostan kaikkien marttyyrien veren ja kaikkien viattomien veren, jotka he ovat teurastaneet. Minä tekemällä teen nämä asiat, koska he ovat ajatelleet, ettei ole olemassa ketään, joka tuomitsisi heidät. Mutta Minä olen nähnyt heidän tekonsa ja Minä olen kuullut sorrettujen ja vainottujen huudot ja Minä murran heidän valtansa ja teen heistä lopun.

Olkaa siis valmiina, sillä silloin kun tämä kaikki tapahtuu, teille annetaan viimeinen suuri mahdollisuus saarnata vapaasti evankeliumia kaikille kansoille.

Kaikkien näiden mullistusten ja järistysten keskellä ja kaiken ytimessä on Minun seurakuntani. Taivaallisissa se liitetään Minuun yhdessä Hengessä, ja Minun tahdostani sen on määrä istua valtaistuimella.

Te Minun rakkaani, jotka Minä olen pelastanut ja voidellut – te olette Minun. Minä varustan teidät ja annan teille voiman, ja te nousette ylös ja tulette tekemään suuria tekoja Minun nimessäni, jopa kaiken pimeyden ja pahuuden keskellä. Sillä Minä paljastan voimani ja armoni ja kirkkauteni teidän kauttanne. Älkää epäröikö älkääkä kyseenlaistako toimiani, sillä kaikessa, mitä teille teen, Minä olen aina pitänyt mielessäni, että te olette osa morsiusjoukkoani ja hallitsette yhdessä Minun kanssani.

Älkää unohtako, että tämä vaatii erityistä kurinalaisuutta ja koulutusta. Antautukaa siis Minulle, että voisin tehdä teissä työtäni tämän jäljellä olevan ajan kuluessa, sillä Minä haluan, kaikkien näiden järistystenkin keskellä, että morsiameni valmistaa itsensä.

Keskelle maailman kansakuntia, joita levottomuudet ja konfliktit kuohuttavat, Minä olen asettanut oman Israelini.

Kyllä, Minä sanon Minun Israelini, vaikka he ovat tottelemattomia ja vaeltavat rikkomuksissa, sydämiltään itsepäisinä ja Minusta eronneina epäuskonsa vuoksi.

Muistakaa kuitenkin aina, että Minä tein heistä evankeliumin vihollisia teidän tähtenne. Minä, HERRA, Minä itse sokaisin heidät ja kovetin heidät, että pelastus tulisi pakanoille kaikessa täyteydessään. Mutta he ovat edelleen Minun omiani, Minun rakkaitani, joita rakasta hellällä ja loppumattomalla rakkaudella. He ovat Minun sukulaisiani ja ystäviäni, ja Minä rakastan heitä. Luopuisinko heistä kaiken sen vuoksi, mitä he ovat Minulle tehneet? kysyy HERRA.

Kuitenkin Minä olen sallinut heidän osakseen surun, sydämen tuskan ja jatkuvat kärsimykset. Mutta Minä en ole ikinä luopunut heistä. Kaikissa heidän kärsimyksissään myös Minä kärsin, vaikka en vapauttanut enkä pelastanut heitä kuolemalta. Olen kuitenkin ollut läsnä; Minä, Israelin Kuningas olen ollut läsnä kaikissa heidän kärsimyksissään, vaikkakin huomaamattomana ja vailla kunnioitusta. Ei ole ollut ainuttakaan kaasukammiota eikä joukkoteurastusta, jossa en olisi ollut läsnä.

Mutta nyt totisesti on koittanut aika, jolloin otan heidät vastaan, sillä Minä paljastan heille itseni, ja hämmästyneinä he tunnistavat Minut.

Sillä näiden tuomioiden keskellä joukoittain ihmisiä pelastuu kaikkien kansakuntien keskuudesta. Olette ymmällänne, ja sadon kokoaminen tuottaa teille vaikeuksia, mutta Minun Henkeni varustaa teidät tätä tehtävää varten. Ja tuona päivänä Minä käännyn myös Israelin puoleen ja sulatan kovuuden, joka on sitä kohdannut. Minä poistan heidän sokeutensa ja revin esiripun pois heidän sydämiensä edestä. Silloin heidät lunastetaan sydämet murtavalla ilolla, ja siitä tulee uuden ylösnousemuselämän lähde kaikille pelastetuille.

Älkää pelätkö näitä päiviä, sillä Minun tarkoitukseni on, että te seisoisitte Minun vierelläni ja palvelisitte Minua heissä.

Älkää pelätkö, sillä Minä rakastan teitä ja suojelen teitä ja varustan teidät. Minä, HERRA, voitelen teidät uudella voitelulla, ja te tulette tekemään Minun tekojani ja olemaan Minun edustajani.

Te tulette seisomaan Minun, koko maailman HERRAN edessä, ja te palvelette Minua ymmärryksessä ja voimassa, ja näinä kyseisinä päivinä te tulette hallitsemaan yhdessä Minun kanssani.

Mutta ennen kaikkea pyydän teitä toimimaan esirukoilijoina.

Näin sanoo Herra.”
AOAOAOAOAO
Site Admin

Eräs uskova vinkkasi tuosta Brandon Biggistä...ja antoi linki Mike Wingerin videoon, jossa Winger käsittelee 2,5 tunnin mittaisella videolla Biggsin "profetioita".

Wingerin videon sisällysluettelo jo kertoo paljon. https://www.youtube.com/watch?v=hwisXDKSwdM&t=1500s

Koska olen tuonut muutaman Brandon Biggsin videon-linkin, katson itseni velvolliseksi tuomaan Biggsin "profetiat" arvioitavaksi uudelleen Wingerin videon kautta.

Wingerin videon katsottua, saa kyllä negetiivisin käsityksen Biggsistä, on oikea satu-setä, ainakin useimmiten. :cry: :cry:

Katsokaa tuo Wingerin video vaikka pätkissä, jos tuntuu liian pitkältä, itse tein niin, ja loppuosakin on vielä katsomatta, reilut puolisen tuntia.

ps.Omasta mielestäni Winger analysoi hyvin Biggsin toimintaa, mutta tuo Trumpin-ampumatapaus profetian tapaus on poikkeus, sitä Winger, minun mielestäni, ei kunnolla selittänyt vääräksi.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat Minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

AOAOAOAOAO
Site Admin

...vielä

Mike Winger teki tuon videon 25.7.2024 live-lähetyksenä, ja joku lähetystä seurannut henkilö lähetti Mike Wingerin lähetyksen aikana hänelle tekstiviestin, jossa kertoi Brandon Biggsin, tai jonkun hänen läheisensä, POISTAVAN VIDEOITA YOUTUBESTA, sitä mukaan kun Winger oli niistä maininnut, ja niissä olevista ristiriitaisuuksista !!

Härskiä toimintaa !

Mirjami

Viesti Kirjoittaja Mirjami »

Minä olin juurikin tänä aamuna laittanut kyselyä tuonne yleiselle jutustelu-osiolle tämän tyyppisistä you tube-kanavista. Nyt kun vilkaisin tuota Wingerin sisältöä, tuli samanlainen olo kuin niistä mistä olin esimerkkiä laittanut. Videioiden otsikot ovat aina hyvin provosoivia ja huutomerkit kovassa käytössä. Tulin siihen tulokseen että ei me tällaisia tarvita. Varmasti on ihan hyvä seurata mitä maailmallakin puhutaan, ja toki siellä on joukossa ihan oikeitakin profeettoja. Mutta tuskin he tuovat itseään esille ihan tällä tavoin.
Sanna
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Sanna »

AOAOAOAOAO kirjoitti: 02 Joulu 2024, 15:19
Wingerin videon katsottua, saa kyllä negetiivisin käsityksen Biggsistä, on oikea satu-setä, ainakin useimmiten. :cry: :cry:

Katsokaa tuo Wingerin video vaikka pätkissä, jos tuntuu liian pitkältä, itse tein niin, ja loppuosakin on vielä katsomatta, reilut puolisen tuntia.

ps.Omasta mielestäni Winger analysoi hyvin Biggsin toimintaa, mutta tuo Trumpin-ampumatapaus profetian tapaus on poikkeus, sitä Winger, minun mielestäni, ei kunnolla selittänyt vääräksi.

Yritin kattoo pätkittäin mut en jaksanu keskittyä. Siis minkä voimalla sanoo Brandonin näyt vääräksi? Raamatun vai oman mutuilun?

Melko pöllyssä saa olla että omasta päästä keksisi kaiken sen mitä Brandon on jakanut.

En ymmärrä muutenkaan tässä ajassa sitä, että kallisarvoinen aika tehdä Jumalan valtakunnan työtä käytetään muiden veljien ja sisarien nostamiseen tikunnokkaan. Eri asia toki jos Jumala käskee jostakin varoittaa. Oliko tuosta Wingeristä mitään taustatietoa?
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
AOAOAOAOAO
Site Admin

Sanna kirjoitti: 02 Joulu 2024, 19:21
AOAOAOAOAO kirjoitti: 02 Joulu 2024, 15:19

Yritin kattoo pätkittäin mut en jaksanu keskittyä. Siis minkä voimalla sanoo Brandonin näyt vääräksi? Raamatun vai oman mutuilun?

Melko pöllyssä saa olla että omasta päästä keksisi kaiken sen mitä Brandon on jakanut.

En ymmärrä muutenkaan tässä ajassa sitä, että kallisarvoinen aika tehdä Jumalan valtakunnan työtä käytetään muiden veljien ja sisarien nostamiseen tikunnokkaan. Eri asia toki jos Jumala käskee jostakin varoittaa. Oliko tuosta Wingeristä mitään taustatietoa?
Wingerin sivulta saa infoa miehestä, ollut 14 vuotta pastorina, ym.

Kaidan tien kaahari

Viesti Kirjoittaja Kaidan tien kaahari »

YouTube on suorastaan turvoksissa "kristillisistä" kanavista, joiden pääasiallinen tarkoitus on vain paisuttaa itseään.
Ajankohtaiset ilmiöt käärittynä profetaalisuuteen saa tilauksia ja klikkauksia. Maine ja julkisuus on huumetta, kuten myös raha.
Lopunajan tapahtumat on tällä hetkellä pop ja markkinat ovat suuret.
Kaikki ne ylituotetut kanavat, jotka suoltavat liukuhihnalta hyvin ennalta arvattavia asioita näkyinä, ilmestyksiä ja muuna profetaalisuutena, nämä ovat käytännössä kaikki sellaista mässäilyä ja hekumointia ajan ilmiöillä.
Eletään omantunnon puhtautta vaalien samalla myöntäen oman vaelluksen rikkinäisyys.
Mirjami

Viesti Kirjoittaja Mirjami »

Aivan samaa mieltä, en vain osannut pukea sanoiksi mutta tässähän se jutun ydin varmaan onkin! Ja taitaa olla tekoälyllä tuotettua suuri osa.
Vastaa Viestiin