Vanhanajan C-kasetti

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Kotimatkailija

Vanhanajan C-kasetti

Viesti Kirjoittaja Kotimatkailija »

Haluaisiko joku tulkita untani:

Minulla oli unessa vanhanajan kasettisoitin jonka kasettikotelossa oli sinne jäänyt C-kasetti. Joku halusi minulta soittimen ja kasetin, ja lupasin antaa.

En tiennyt, mitä se kasetti sisälsi, joten se piti puhdistaa. En halunnut kuunnella kasettia vaan kysyin joltain neuvoa, miten sisältö poistetaan. Hän näytti nappulan, josta poistetaan, ja aloin vimmattuna puhdistaa sitä. En ehkä onnistunut puhdistamaan loppuun asti, kun sen ottaja tuli sitä hakemaan. Olin huolissani, että mitähän sinne jäi.
RISE AND SHINE !
Sanna
Site Admin

Re: Vanhanajan C-kasetti

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Häpeä menneisyydestä? pelko jonkin paljastumisesta? arkuus todellisen minän ja uskon näyttämiseen?

Jos/kun uni Jumalasta kannattaa häneltä kysellä, ihmisten tulkinta on aina ihmisten tulkintaa. Sulle varmaan joku viba tuli siitä unesta? Itelle ainakin yleensä tulee heti tunne esim. enneunista onko positiivista vai negatiivista.

Toki voihan toi uni olla esim että haluat suurella innolla antaa vain parasta. Tai jokin muu positiivinen asia.
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
katso7

Re: Vanhanajan C-kasetti

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Tuossa oli minulle tärkeä vastaus. Kiitos Herralle!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Vastaa Viestiin