kuulin sanat

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
tuula

kuulin sanat

Viesti Kirjoittaja tuula »

kuulin sanat tänään hengessäni: " ei ole enää aikaa". sananpaikka tähän joka sopii on ilmestyskirja 10
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: kuulin sanat

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Amen! Halleluja, tule Herra Jeesus! TULE ja hae meidät kotiin, Taivaan lehtimajanjuhliin.
tuula

Re: kuulin sanat

Viesti Kirjoittaja tuula »

tässä 10 ilmestyskirjan luvussahan enkeli tulee taivaasta alas kirjakäärö kädessä ja hän vannoo Jumalan salaisuuden täyttyvän silloin, kun seitsemäs enkeli puhaltaa pasuunaan
tuula

Re: kuulin sanat

Viesti Kirjoittaja tuula »

kaunis laulu tuo "siunattu varmuus".
kyllä jarmo veliseni. kyllä täältä jo joutaisi taivaan iloihin.
Eot

Re: kuulin sanat

Viesti Kirjoittaja Eot »

Näyttää tosiaan siltä, että aika on käynyt vähiin): Niin monesta suunnasta tulee "merkkejä".
tuula

Re: kuulin sanat

Viesti Kirjoittaja tuula »

ilmestyskirja 10 jakeet 5-7

5)ja enkeli, jonka minä näin seisovan meren päällä ja maan päällä, kohotti oikean kätensä taivasta kohti.
6) ja vannoi hänen kauttansa joka elää aina ja iänkaikkisesti, hänen joka on luonut taivaan ja mitä siinä on ja maan ja mitä siinä on ja meren ja mitä siinä on, ettei enää ole oleva aikaa.
7) vaan että niinä päivinä, jolloin seitsemännen enkelin ääni kuuluu hänen puhaltaessaan pasuunaan Jumalan salaisuus käy täytäntöön sen hyvän sanoman mukaan, jonka hän on ilmoittanut palvelijoillensa profeetoille.
Vieras

Re: kuulin sanat

Viesti Kirjoittaja Vieras »

ottamatta kantaa ite tukiaiseen niin varsin mieleenkiintoinen todistus... ;)

Johanna Tukiainen - Elämälläni on tarkoitus

https://www.youtube.com/watch?v=_d6MEbVZjlc
Sinettisormus

Re: kuulin sanat

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Minulle nousee tähän tuon Pihon sivulle oleva uninäky:
17.7.2016 Juha Saaren toukokuussa 2016 näkemä uninäky

Näin tämän uninäyn elonkorjaajista toukokuussa 2016. Unessa olin sukuni vanhassa asuinpaikassa, jossa meitä on asunut jo 1500-luvulla perimätietojen mukaan. Tämä näky on vaivannut minua ja nyt se täytyy kertoa.

Näyssä olin yksin Kelottijärven saaressa Käsivarressa, oli alkukesä. Istuin laattakiven päällä ikivanhan sukuasuinrakennukseni ja tallin välissä. Näin minusta itäänpäin kaksi enkeliä kasaavan vanhoja puunjuuria ja sitten he kantoivat ne kivelle, jossa istuin. Juurista oli muodostunut pitkä neliömäinen kaunis kasa kuin mestariteos. Enkelit sanoivat minulle, että he tulevat takaisin elokuussa, johon kysyin heiltä, että hillan kokoamisaikaanko, ja he vastasivat: ”Kyllä.”
Matteus 13:38-39—43
Pelto on maailma. Hyvä siemen tarkoittaa niitä, jotka kuuluvat taivasten valtakuntaan, rikkavilja niitä, jotka ovat paholaisen vallassa.
Paholainen, joka kylvi rikkaviljaa, on saatana, elonkorjuu on maailman loppu, ja korjuumiehet ovat enkeleitä.
... ja tuula kertoo kuulleensa sanat: "Ei ole enää aikaa..."
Todellakin, ensimmäiset hillat ovat jo kypsyneet ja tuo aika on käsillä, elonkorjuu alkaa elokuulla, kun enkelit saapuvat takaisin, hilla aikaan.
Tule Jeesus pian!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: kuulin sanat

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

AMEN, AMEN, AMEN...!!! Tule Jeesus Rakas, TULE ja hae meidät luoksesi!
Sinettisormus

Re: kuulin sanat

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tuo Juha Saaren uninäky on puhuttanut kovasti sen jälkeen kun se tuotiin meille kaikille ja nuo tuulan sanat vain vahvistavat sitä.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2206
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: kuulin sanat

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Itse luulen vielä kestävän tovin verran, ennen kuin täältä päästään pois.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Sinettisormus

Re: kuulin sanat

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

PSALMIT 100
1. Kiitosuhri-virsi. Kohottakaa riemuhuuto Herralle, kaikki maa.

2. Palvelkaa Herraa ilolla, tulkaa hänen kasvojensa eteen riemulla.
3. Tietäkää, että Herra on Jumala. Hän on meidät tehnyt, ja hänen me olemme, hänen kansansa ja hänen laitumensa lampaat.
4. Käykää hänen portteihinsa kiittäen, hänen esikartanoihinsa ylistystä veisaten. Ylistäkää häntä, kiittäkää hänen nimeänsä.
5. Sillä Herra on hyvä; hänen armonsa pysyy iankaikkisesti ja hänen uskollisuutensa polvesta polveen.
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: kuulin sanat

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

Enkelit sanoivat minulle, että he tulevat takaisin elokuussa, johon kysyin heiltä, että hillan kokoamisaikaanko, ja he vastasivat: ”Kyllä.”
Mielenkiintoinen tuo että puhuttiin hilloista....voisi viitata rypäleiden kypsymiseen. Sadosta tuodaan näyte 50 päivän välein. Omer 50 (12.6) on vehnä valmis ja siitä 50 päivän jälkeen on viinirypäleet kypsyneet, silloin saavutaan elokuun alku päiville.

http://www.timeanddate.com/date/dateadd ... ad=50&rec=
Eot

Re: kuulin sanat

Viesti Kirjoittaja Eot »

Näin ajattelen, olkaamme valmiita tänään eikä vasta tovin päästä. Meitä odotetaan nyt!
tuula

Re: kuulin sanat

Viesti Kirjoittaja tuula »

ei mutta milloskas se riemuvuosi nyt alkoikaan? eikö se ollut tänä syksynä? todella jännittävää aikaa elämme.. nuo sanat sain tuossa yhteydessä, kun kerjäsin taas Jumalalta, kuin kerjäläinen, että antaisi minulle hyvin menestyvän firman.
tuossa yhteydessä kuulin jonkun kuiskaavan henkeen nuo sanat. "ei ole aikaa". kai se sitten aika muiltakin loppuu, kuin minulta ajattelin.
Sinettisormus

Re: kuulin sanat

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Julkisen toimintansa alussa Jeesus ilmoitti hänen tulemisensa merkinneen riemuvuoden alkamista siteeraten Jesajan kirjaa;
1 Herran, Herran Henki on minun päälläni, sillä hän on voidellut minut julistamaan ilosanomaa nöyrille, lähettänyt minut sitomaan särjettyjä sydämiä, julistamaan vangituille vapautusta ja kahlituille kirvoitusta,
2 julistamaan Herran otollista vuotta (Herralle otollista aikaa)... ja meidän Jumalamme kostonpäivää, lohduttamaan kaikkia murheellisia. (Jes. 61:1-2,. KR 1938)

Lue lisää: http://www.israelprofetiassa.fi/36
Vieras

Re: kuulin sanat

Viesti Kirjoittaja Vieras »

(napsu)

jarmolata lainaus tuolta yhestä kirjoituksesta...
12.6.2016

Toinen laskenta perustuu ihan 3. Mooseksen kirjan 23:15 kirjoitettuun tekstiin, jossa voidaan myös tulkita tuota lauseella 7 viikkoa eli tähän päivään ja tästä päivästä sitten vielä 50 päivää, joka osuu yllättävän myöhään, elikkä vasta 1.8.

maanantai päivälle, josta siitäkin voisi vielä soveltaa tuota +10 päivän teoriaa. Molemmat perustuvat kyllä Raamatun tulkintaan, enkä oikein ole varma onko kukaan tätä niin varmuudella koskaan ihan vedenpitäväksi tulkinnut.
tähän juttuun pitää laitta pohjustuksesksi se kun tein diilin saatanan kanssa ja lankesin mustaan raamattuun muutama vuosi sitten niin manasin yhden saatanan enkeliruhtinaista esille ja se on juuri Babhomet....

(napsu) Pelkkä linkki riittää.
http://www.reinosav.net/5776-6-6.html

tää on varsin mielenkiitoinen juttu tää on silloin kun jarmon kaa tutustuttiin niin tämä juttu on silloin kirjoitettu ja löytyy sieltä löysin itseni profetiasta ketjusta ja on minun kirjoitttamani olen kirjoittanut sen tuolle avaajalle...

(napsu)
Kirjoitus "kysymys??????? 3.7.2008 21:20" linkistä: http://keskustelu.suomi24.fi/t/5978468/loysin-itseni
Samuli

Re: kuulin sanat

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Sain suurinpiirtein samanlaisen vastauksen, kun noin puolisen vuotta sitten hieman haeskelin hengellistä kotia. "Nyt ei ole sen aika, nyt ei ole sille aikaa"
Ajattelin silloin, että ok että minun tulee varmaan viettää aikaa Herran läsnäolossa sanaa tutkien ja myös perheeni kanssa enemmän aikaa. Ja tähän olen kiitos Herran saanut mahdollisuuden. Mutta nyt jälkeenpäin ymmärsin, että se myös tarkoittaa sitä että morsiamen tulee valmistautua Yljän tuloon. Ei ole enää aikaa turhuuksiin!
nuo sanat sain tuossa yhteydessä, kun kerjäsin taas Jumalalta, kuin kerjäläinen, että antaisi minulle hyvin menestyvän firman.
tuossa yhteydessä kuulin jonkun kuiskaavan henkeen nuo sanat. "ei ole aikaa". kai se sitten aika muiltakin loppuu, kuin minulta ajattelin.
tuula

Re: kuulin sanat

Viesti Kirjoittaja tuula »

entäpä mitä siihen sanotte. tänään iltapäivällä siivosin asuntoa, kun mies lähti yöksi töihin. kun olin saanut siivottua, niin henkeeni sanottiin sanat: tämä oli sitten viimeinen kerta, kun siivosin. aluksi mietin sanonko tätä ollenkaan, koska uskoin, että minun lihani sanoi tämän, mutta en tiedä, ennekuin nyt näen. ajattelin siivota seuraavan kerran 1.8. katsoin jo almanakasta, kun asia vaivasi sen jälkeen.
olli

Re: kuulin sanat

Viesti Kirjoittaja olli »

tämä oli sitten viimeinen kerta, kun siivosin
No, nämä ovat ainakin sanat jota harva mies haluaisi ainakaan naiselta kuulla, mutta nyt kun asiayhteys on hieman eri niin pistää miettimään.
Vastaa Viestiin