Näky; Minun Isäni kodissa

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus

Näky; Minun Isäni kodissa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Shalom, rakkaat siskot ja veljet!
Aikaisin aamulla kun mieheni lähti työhön ja ajattelin että nukun vielä hetken. Ykskaks siinä sängyllä maatessa, näin kuinka joku nainen käveli meidän pihapolkua ylös, taloa kohti. Säikähdin, hypähtäen, että kuka meille on tulossa? Sitten samalla ymmärsin, että sehän oli näky, enhän olisi voinut nähdä tuota tulijaa sängyn pohjalta.
En tiedä mikä tuon näyn tarkoitus on, mutta koin sen kovin aitona. Sitten nukahdin ja kun heräilin uudestaan, aloin Herran läsnäoloon rukouksin. Aloin nähdä näkyä, joka kesti kauan. Olin todella lähellä jotain taloa, en kuitenkaan nähnyt sitä terävästi, mutta tiesin sen olevan aivan vieressäni, olisin voinut koskea sen ulkoseiniä, näin sen ikkunoita ja ovia.
Tuo kaikki kesti monia minuutteja ja samalla kuulin välillä, toistuen rauhallisen äänen sanovan:
- " Minun Isäni kodissa ..... .... Minun Isäni kodissa......"
Nuo sanat kyllä kertoivat, mihin Sananpaikkaan ne kuuluvat ja hain ne tähän kaikkien luettavaksi ja mietittäväksi, jokaiselle, omalle kohdalleen.
Olkaat hyvät:

Evankeliumi Johanneksen mukaan 14
1. "Älköön teidän sydämenne olko murheellinen. Uskokaa Jumalaan, ja uskokaa minuun.
2. Minun Isäni kodissa on monta asuinsijaa. Jos ei niin olisi, sanoisinko minä teille, että minä menen valmistamaan teille sijaa?
3. Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte siellä, missä minä olen.
4. Ja mihin minä menen - tien sinne te tiedätte."
5. Tuomas sanoi hänelle: "Herra, me emme tiedä, mihin sinä menet; kuinka sitten tietäisimme tien?"
6. Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.
7. Jos te olisitte tunteneet minut, niin te tuntisitte myös minun Isäni; tästälähin te tunnette hänet, ja te olette nähneet hänet."
8. Filippus sanoi hänelle: "Herra, näytä meille Isä, niin me tyydymme".
9. Jeesus sanoi hänelle: "Niin kauan aikaa minä olen ollut teidän kanssanne, etkä sinä tunne minua, Filippus! Joka on nähnyt minut, on nähnyt Isän; kuinka sinä sitten sanot: 'Näytä meille Isä'?
10. Etkö usko, että minä olen Isässä, ja että Isä on minussa? Niitä sanoja, jotka minä teille puhun, minä en puhu itsestäni; ja Isä, joka minussa asuu, tekee teot, jotka ovat hänen.
11. Uskokaa minua, että minä olen Isässä, ja että Isä on minussa; mutta jos ette, niin uskokaa itse tekojen tähden.
12. Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka uskoo minuun, myös hän on tekevä niitä tekoja, joita minä teen, ja suurempiakin, kuin ne ovat, hän on tekevä; sillä minä menen Isän tykö,
13. ja mitä hyvänsä te anotte minun nimessäni, sen minä teen, että Isä kirkastettaisiin Pojassa.
14. Jos te anotte minulta jotakin minun nimessäni, niin minä sen teen.
15. Jos te minua rakastatte, niin te pidätte minun käskyni.
16. Ja minä olen rukoileva Isää, ja hän antaa teille toisen Puolustajan olemaan teidän kanssanne iankaikkisesti,
17. totuuden Hengen, jota maailma ei voi ottaa vastaan, koska se ei näe häntä eikä tunne häntä; mutta te tunnette hänet, sillä hän pysyy teidän tykönänne ja on teissä oleva.
18. En minä jätä teitä orvoiksi; minä tulen teidän tykönne.
19. Vielä vähän aikaa, niin maailma ei enää minua näe, mutta te näette minut; koska minä elän, niin tekin saatte elää.
20. Sinä päivänä te ymmärrätte, että minä olen Isässäni, ja että te olette minussa ja minä teissä.
21. Jolla on minun käskyni ja joka ne pitää, hän on se, joka minua rakastaa; mutta joka minua rakastaa, häntä minun Isäni rakastaa, ja minä rakastan häntä ja ilmoitan itseni hänelle."
22. Juudas, ei se Iskariot, sanoi hänelle: "Herra, mistä syystä sinä aiot ilmoittaa itsesi meille etkä maailmalle?"
23. Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Jos joku rakastaa minua, niin hän pitää minun sanani, ja minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen tykönsä ja jäämme hänen tykönsä asumaan.
24. Joka ei minua rakasta, se ei pidä minun sanojani; ja se sana, jonka te kuulette, ei ole minun, vaan Isän, joka on minut lähettänyt.
25. Tämän minä olen teille puhunut ollessani teidän tykönänne.
26. Mutta Puolustaja, Pyhä Henki, jonka Isä on lähettävä minun nimessäni, hän opettaa teille kaikki ja muistuttaa teitä kaikesta, minkä minä olen teille sanonut.
27. Rauhan minä jätän teille: minun rauhani - sen minä annan teille. En minä anna teille, niinkuin maailma antaa. Älköön teidän sydämenne olko murheellinen älköönkä peljätkö.
28. Te kuulitte minun sanovan teille: 'Minä menen pois ja palajan jälleen teidän tykönne'. Jos te minua rakastaisitte, niin te iloitsisitte siitä, että minä menen Isän tykö, sillä Isä on minua suurempi.
29. Ja nyt minä olen sanonut sen teille, ennenkuin se on tapahtunut, että te uskoisitte, kun se tapahtuu.
30. En minä enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee, ja minussa hänellä ei ole mitään.
31. Mutta että maailma ymmärtäisi minun rakastavan Isää ja tekevän, niinkuin Isä on minua käskenyt: nouskaa, lähtekäämme täältä."
Sinettisormus

Re: Näky; Minun Isäni kodissa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Joh.15:15:15. En minä enää sano teitä palvelijoiksi, sillä palvelija ei tiedä, mitä hänen herransa tekee; vaan ystäviksi minä sanon teitä, sillä minä olen ilmoittanut teille kaikki, mitä minä olen kuullut Isältäni.
Kuva
Viimeksi muokannut Sinettisormus, 28 Heinä 2016, 17:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sinettisormus

Re: Näky; Minun Isäni kodissa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ja Johannes 15, kokonaisuudessaan, niin on hyvää sanomaa:

Evankeliumi Johanneksen mukaan 15
1. "Minä olen totinen viinipuu, ja minun Isäni on viinitarhuri.
2. Jokaisen oksan minussa, joka ei kanna hedelmää, hän karsii pois; ja jokaisen, joka kantaa hedelmää, hän puhdistaa, että se kantaisi runsaamman hedelmän.
3. Te olette jo puhtaat sen sanan tähden, jonka minä olen teille puhunut.
4. Pysykää minussa, niin minä pysyn teissä. Niinkuin oksa ei voi kantaa hedelmää itsestään, ellei se pysy viinipuussa, niin ette tekään, ellette pysy minussa.
5. Minä olen viinipuu, te olette oksat. Joka pysyy minussa ja jossa minä pysyn, se kantaa paljon hedelmää; sillä ilman minua te ette voi mitään tehdä.
6. Jos joku ei pysy minussa, niin hänet heitetään pois niinkuin oksa, ja hän kuivettuu; ja ne kootaan yhteen ja heitetään tuleen, ja ne palavat.
7. Jos te pysytte minussa ja minun sanani pysyvät teissä, niin anokaa, mitä ikinä tahdotte, ja te saatte sen.
8. Siinä minun Isäni kirkastetaan, että te kannatte paljon hedelmää ja tulette minun opetuslapsikseni.
9. Niinkuin Isä on minua rakastanut, niin minäkin olen rakastanut teitä; pysykää minun rakkaudessani.
10. Jos te pidätte minun käskyni, niin te pysytte minun rakkaudessani, niinkuin minä olen pitänyt Isäni käskyt ja pysyn hänen rakkaudessaan.
11. Tämän minä olen teille puhunut, että minun iloni olisi teissä ja teidän ilonne tulisi täydelliseksi.
12. Tämä on minun käskyni, että te rakastatte toisianne, niinkuin minä olen teitä rakastanut.
13. Sen suurempaa rakkautta ei ole kenelläkään, kuin että hän antaa henkensä ystäväinsä edestä.
14. Te olette minun ystäväni, jos teette, mitä minä käsken teidän tehdä.
15. En minä enää sano teitä palvelijoiksi, sillä palvelija ei tiedä, mitä hänen herransa tekee; vaan ystäviksi minä sanon teitä, sillä minä olen ilmoittanut teille kaikki, mitä minä olen kuullut Isältäni.
16. Te ette valinneet minua, vaan minä valitsin teidät ja asetin teidät, että te menisitte ja kantaisitte hedelmää ja että teidän hedelmänne pysyisi: että mitä ikinä te anotte Isältä minun nimessäni, hän sen teille antaisi.
17. Sen käskyn minä teille annan, että rakastatte toisianne.
18. Jos maailma teitä vihaa, niin tietäkää, että se on vihannut minua ennen kuin teitä.
19. Jos te maailmasta olisitte, niin maailma omaansa rakastaisi; mutta koska te ette ole maailmasta, vaan minä olen teidät maailmasta valinnut, sentähden maailma teitä vihaa.
20. Muistakaa se sana, jonka minä teille sanoin: 'Ei ole palvelija herraansa suurempi'. Jos he ovat minua vainonneet, niin he teitäkin vainoavat; jos he ovat ottaneet vaarin minun sanastani, niin he ottavat vaarin teidänkin sanastanne.
21. Mutta kaiken tämän he tekevät teille minun nimeni tähden, koska he eivät tunne häntä, joka on minut lähettänyt.
22. Jos minä en olisi tullut ja puhunut heille, ei heillä olisi syntiä; mutta nyt heillä ei ole, millä syntiänsä puolustaisivat.
23. Joka vihaa minua, se vihaa myös minun Isääni.
24. Jos minä en olisi tehnyt heidän keskuudessaan niitä tekoja, joita ei kukaan muu ole tehnyt, ei heillä olisi syntiä; mutta nyt he ovat nähneet ja ovat vihanneet sekä minua että minun Isääni.
25. Mutta se sana oli käyvä toteen, joka on kirjoitettuna heidän laissaan: 'He ovat vihanneet minua syyttä'.
26. Mutta kun Puolustaja tulee, jonka minä lähetän teille Isän tyköä, totuuden Henki, joka lähtee Isän tyköä, niin hän on todistava minusta.
27. Ja te myös todistatte, sillä te olette alusta asti olleet minun kanssani."
Sinettisormus

Re: Näky; Minun Isäni kodissa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

7.02.2003 klo 23.30 Älköön teidän sydämenne olko murheellinen, älköönkä peljätkö. Uskokaa Jumalaan ja uskokaa Minuun. Minun Isäni kodissa on monta asuinsijaa. Jos niin ei olisi, sanoisinko Minä teille, että menen valmistamaan teille sijaa.

Lue lisää: http://www.webbinetti.net/profetia/profetia05.htm
Sinettisormus

Re: Näky; Minun Isäni kodissa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Mietin tuota naista näyssäni, joka oli tulossa kohti taloamme. Katselin että hänessä oli jotain tuttua, mutta tunsinko hänet? Ajattelin liittyykö tämä siihen, kun avasin kotini ovet jossa uskovien ystävieni kanssa saamme viettää noita Rukousyhteys hetkiä. Huomenna taas kokoonumme rukouksen ääreen ja on ollut ilo huomata kuinka aina tulee uusia ihmisiä piiriimme. Jotkut oikein kyselevät:
-"Saisinkohan minäkin tulla?"
Ja vielä on tilaa riittänyt ja sydämeni on avoin kaikkien puoleen. Olemme myös alkaneet jakaa näitä rukoushetkiä keskenämme, sillä minulta on kysytty:
- "Voisinko minä pitää meidän kotona, voisimme vuorotella, ettei kaikki paine kohdistu sinuun."
Ja tietysti minä tuohon suostun, onhan ilo jakaa yhteisiä asioita. :D
Sinettisormus

Re: Näky; Minun Isäni kodissa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

JOS SINÄ VIELÄ ETSIT; RUKOILE TÄMÄ; JEESUKSEN KASVOJEN EDESSÄ:

Pelastusrukous

Rakas Jeesus, minä tarvitsen ihmeen.
Uskon, että Sinä voit tehdä minut uudeksi ihmiseksi.
Anna minulle kaikki syntini anteeksi ja vapauta minut.
Minä uskon, että Sinä olet Jumalan Poika,
että Sinulla on kaikki valta taivaassa ja maan päällä
ja että Sinä kuulet minun rukoukseni.
Minä annan elämäni Sinulle juuri nyt ja uskon Sinun sanaasi ja
otan vastaan Sinun rakkautesi ja anteeksiantosi.
Tule Herrakseni ja Vapahtajakseni.

Aamen. Kiitos Jeesus
Sinettisormus

Re: Näky; Minun Isäni kodissa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tuli mieleni lauluun; Tahdon kertoa taivaasta: https://www.youtube.com/watch?v=7ZnKeMiXInc

Tahdon kertoa taivaasta

Tahtoisin kertoa sinulle taivaasta
Jumalan kodista ja valtakunnasta
Tien meille aukaisi, Jeesus kun sovitti
omalla verellään Hän meidät lunasti
Kun näen taivaan niin kohtaan Jeesuksen
ja tunnen Herran suuren pyhyyden
Eteesi silloin polvistun
ja palvon, kiitän, pelastit mun
Poissa on kyyneleet, sairaudet kipuineen
ei enää kuolemaa, se täysin katoaa
Ei riitaa ihmisten, vaan juhlaa rakkauden
pahuus ei milloinkaan palaa maailmaan
Sinettisormus

Re: Näky; Minun Isäni kodissa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Jumalan, Taivaan Isän kodissa on monta huonetta, jokaiselle omansa. Se on meidän perintö osamme. Meillä on oikeus perillisinä tehdä työtä tuolla taivaan kodissa, mutta käytämmekö tuota perintö osuuttamme, vai jääkö se käyttämättä ja huone tyhjäksi? Tämä ajatus nousi tässä juuri ja sitä tässä nyt pohdiskelen.... :geek:
Sinettisormus

Re: Näky; Minun Isäni kodissa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kun rukoilemme ... tulkoon sinun Valtakuntasi .... uskommeko todella sen olevan siinä vierellämme, tai TÄSSÄ, itsessämme?
Sinettisormus

Re: Näky; Minun Isäni kodissa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Suomi24 profetioista. http://keskustelu.suomi24.fi/t/14378853 ... aton-huone löysin näkyyni sopivan näyn, jotka vahvistavat toisiaan:

Olin majatalossa jossa valitsin huoneenMajatalo oli pitkä ja käytävän puolella oli monia huoneita .Olin astumassa yhteen niistä sisään kun vieressäni seisoi mies joka sanoi että valitettavasti tämä huone ei ole käytössa. Ihmettelin tätä näkyä.
1 Kor 4:2
... sitä tässä huoneenhaltijoilta vaaditaan että heidät havaitaan uskollisiksi
Huomaa että tämä ei ole pyyntö vaan käsky. Uskovilta puuttuu uskollisuus olla alamainen ja tottelevainen Yljälleen joka haluaa meidän palvelevan häntä eikä itseämme..sen tähden paimenpsalmi sanoo ei minulta mitään puutu vaikka puuttuisi kaikki. Kun Jeesus on kaikkemme emme mene hänen luokseen aina ensimmäiseksi pitkän listan kanssa. On eri asia jos käymme rukousta toistemme puolesta.Rakkaus unohtaa aina itsensä lähimmäisten hyväksi. Käyttämätön huone kuvaa myös leivisköitä jokaisella on joku lahja Jumalalta mutta monet seurakunnat ovat niin kangistuneita kaavoihin että siellä ei kyllä jokainen voin antaa leiviskäänsä. Kaikki puheet ja esiintyjät on etukäteen määrätty. Missähän se hengen vapaus ja virtaus on. Tuuli puhaltaa missä tahtoo. Uskonnolisuus kontrolloi mutta rakkaus aina rakentaa.
Matt 25:25
Ja peloissani minä menin ja kätkin leiviskäni maahan katso tässä on omani
Leiviskä joka oli piillotettu ei ollut tuottanut pätkän vertaa hedelmää. Ja Jeesus Jumala oli vihainen. On aika uskossa ottaa leiviskät esiin että tämä maamme saisi elävää leipää ja suolaa joka automaattisesti estää pahuuden voimien esiinmarssin ja joka voi antaa herätyksen maallemme.
Matt 25:25,29,30
Ja peloissani minä menin ja kätkin sinun leiviskäsi maahan jakatso tässä on omasi
Heittäkää tuo kelvoton palvelisa ulos pimeyteen siellä on itku ja , siellä on oleva itku ja hammasten kiristys
- See more at: http://www.joh832.fi/majatalon-kayttama ... ye6Za.dpuf
Sinettisormus

Re: Näky; Minun Isäni kodissa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

.. ja vähän laulelua sekaan, Isän koti: https://www.youtube.com/watch?v=8LIo6VtKxNE
Sinettisormus

Re: Näky; Minun Isäni kodissa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Eilen meillä oli taas mahtava Rukous ilta ja Pyhä Henki oli läsnä. Veljeni ilmoitti, juuri kun olin alkamassa kertomaan n. viikon tapahtumia ja näkyjäni, että hän sai sananpaikan, kumpi kertoo ensin? Sanoin, että kerro ensin tuo Sananpaikka.
Hyvä, että se meni juuri niin päin, sillä kun veljeni alkoi lukemaan tuota ja päätös sanat luettuaan, sain huutaa iliosesti:"AAMEN!"
Veljeni ei tiennyt tästä perjantaisesta näystäni, joka aloituksessa on, mutta sananpaikka alkoi näin: "Isäni talossa on monta asuinsijaa..."
Näkyni tuli siinä vahvistettua. Ja lopussa rukoilimme toisillemme ja veljeni puhui vaimonsa kanssa että ovat rukoilleet halvemman asunnon puolesta.
Sanoin, että tähän on tulossa myös muutos, sillä meillehän kerrottiin: "Isäni talossa...."
Veljeni hihkui Aamenta, sillä se sopii myös rukousvastaukseksi heille.
Amen.
Vanha Uskis

Re: Näky; Minun Isäni kodissa

Viesti Kirjoittaja Vanha Uskis »

Mietin tuota naista näyssäni, joka oli tulossa kohti taloamme. Katselin että hänessä oli jotain tuttua, mutta tunsinko hänet? Ajattelin liittyykö tämä siihen, kun avasin kotini ovet jossa uskovien ystävieni kanssa saamme viettää noita Rukousyhteys hetkiä. Huomenna taas kokoonumme rukouksen ääreen ja on ollut ilo huomata kuinka aina tulee uusia ihmisiä piiriimme. Jotkut oikein kyselevät:
-"Saisinkohan minäkin tulla?"
Ja vielä on tilaa riittänyt ja sydämeni on avoin kaikkien puoleen. Olemme myös alkaneet jakaa näitä rukoushetkiä keskenämme, sillä minulta on kysytty:
- "Voisinko minä pitää meidän kotona, voisimme vuorotella, ettei kaikki paine kohdistu sinuun."
Ja tietysti minä tuohon suostun, onhan ilo jakaa yhteisiä asioita. :D
Kirjoitusta lukiessani Vanhan Uskiksen silmät kostuivat ilosta, en muista koska edellisen kerran olisin kokenut vastaavaa en ainakaan tällä vuosikymmenellä. Olisikohan meille uskoville nyt edessä oleva syksy virvoittavien syyssateiden aikaa. Itse vierailin eilen jo vuosikymmeniä uskossa olleen luona joka ei ole löytänyt mistään hengellistä kotia ja hänkin pohtii nyt jospa alkaisi omassa kodissaan pitämään Hengellisiä tilaisuuksia.
Vanha Uskis

Re: Näky; Minun Isäni kodissa

Viesti Kirjoittaja Vanha Uskis »

^
(napsu)
Vanha Uskis, kun viittaat edelliseen kirjoitukseen, ei ole tarvetta lainata sitä kokonaisuudessaan, koska se jo näkyy heti yllä.

Jotkut teistä jotka avaatte kotinne ovet, saatte pitää tietämättänne enkeleitä vierainanne...
Vanha Uskis

Re: Näky; Minun Isäni kodissa

Viesti Kirjoittaja Vanha Uskis »

Vanhan uskiksen silmät eivät kostuneet edellistä kirjoitusta lukiessa enkä siihen myöskään viitannut, tämä napsulle tiedoksi. Vaan kyseinen kirjoitus oli kirjoitettu 15 heinäkuuta 2016 kello 10:32
olli

Re: Näky; Minun Isäni kodissa

Viesti Kirjoittaja olli »

Sorry, moden silmät ovat sitten sirittäneet pahemman kerran. Palautettu ekaan, mutta toisessa taisit lainata juuri itse edellä kirjoittamasi viestiä.
Sinettisormus

Re: Näky; Minun Isäni kodissa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tämän unohdin kertoa tuosta lauantaisesta rukoushetkestämme, kun rukoilimme tostemme ympärillä, yksi aina tuolilla istuen rukoiltavana, että kun veljeni rukoili kädet pääni yllä, valtasi minut ilo, kun tunsin kuinka öljy valui päähäni ja sitä valui kaulallenikin, eikä veljeni käyttänyt tuossa hetkessä rukous öljyä. Öljyn täytyi olla siis sitä taivaallista.... :D
Sinettisormus

Re: Näky; Minun Isäni kodissa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tässä kauniissa laulussa odotellaan myös pääseväksi pian kotiin: Taivaan koti: https://www.youtube.com/watch?v=wSAdRpO42wk
Sinettisormus

Re: Näky; Minun Isäni kodissa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos Jarmo, kokeilin tuota kuva juttua tonne alkuu ja hyvin tossa toimi. Saa uusia ulottuvuuksia... tuota kokoa en sitten minäkään hallitse, pitänee valita pienempii kuvii :P
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky; Minun Isäni kodissa

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Nonnih, niinpäs näkyy :D kiva!
Vastaa Viestiin