ROHKAISEVIA SANOMIA

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2077
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

ROHKAISEVIA SANOMIA

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

https://www.hiskingdomprophecy.com/the- ... -presence/

HERRAN läsnäolon salainen paikka
12. elokuuta 2023 Deborah Waldron Fry

"Rakas. Älkää antako tämän maailman huolien tukahduttaa Ääntäni näinä viimeisinä päivinä.

Tule istumaan alemmaksi ja lähelle Minun jalkojeni juureen.

Vaikka monet sanovat tehneensä suuria tekoja Nimessäni, ne jotka minua rakastavat, nöyräni; he tuntevat Minut ja kuulevat Minun ääneni

Kun istut läsnäoloni salaisessa paikassa, et enää kamppaile kuullaksesi.

Visiot ja unelmat ja Rhema-sanat tulevat vain sinulle, kun istut Jalkojeni ääressä. On niin helppoa astua tähän läheisyyden paikkaan, lapseni.

Ota vain vähän aikaa ja ajattele Minua, niin pääset helposti kohtaamispaikallemme. Ajattele Minua, katso Minuun, viivy siellä Minun kanssani. Kuule Pyhän Hengen kutsuvan sinun nimeäsi.

Rakkaani, tulen JUOSTEN tapaamaan sinua siellä, missä olet. Mene Mirhan vuorelle ja suitsutuskukkulalle.

MINÄ kokoan teidät Siipieni alle tänään. Heittäkää kaikki huolenne Minulle. Tule, Väsyneeni, niin minä annan sinulle levon.

Anna Rakkauteni verhota sinut ilolla ja rauhalla. Tiedän mitä tarvitset ennen kuin edes kysyt. Rakkauteni ei koskaan petä.

Tule ja astu turvapaikkaasi. Jätä maailma taakseen vähäksi aikaa. Taistelu kuuluu Minulle.

Tule, morsiameni. Rakkauteni juoksee luoksesi. Anna sielusi takertua Minuun; Oikea käteni tukee sinua.

Laula ilon kanssa vielä kerran siipieni suojassa."

“He that dwells in the Secret Place of the most High shall abide under the shadow of the Almighty. He will cover you with His feathers; under His wings you will find refuge; His faithfulness is a shield and rampart.” Psalm 91:1,4

“I sleep, but my heart is awake. A sound! My Beloved is knocking: “Open to Me, My Sister, My Darling, My Dove, My flawless one. My Head is drenched with dew, My hair with Drops of the night.” Song of Solomon 5:2

SISTER : Strong’s Hebrew 269: “Companion, Bride”

FLAWLESS : Strong’s Hebrew 8535: “Complete and Perfect (through Christ)”

DEW : Strong’s Hebrew 2919: “The Dew of Heaven (brings prosperity)”

“Before the day breaks and the shadows flee, I will make my way to the mountain of myrrh and to the hill of frankincense. You are altogether beautiful, My Darling; in you there is no flaw.” Song of Solomon 4:6-7

“When I remember You on my bed, I think of You through the watches of the night. For You are My Help; I will sing for joy in the shadow of Your wings. My soul clings to You; Your right hand upholds me.” Psalm 63:6-8

“You shall hide them in the Secret Place of Your Presence. From the plots of man; You shall keep them secretly in a Pavilion from the strife of tongues.” Psalm 31:20

“Now the Lord came and stood and called as at other times, “Samuel! Samuel!” And Samuel answered, “Speak, for Your servant hears.” 1 Samuel 3:10

~ Deborah Waldron Fry
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2077
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: ROHKAISEVIA SANOMIA

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

https://www.hiskingdomprophecy.com/now-it-begins/

Nyt Se Alkaa!
1. marraskuuta 2023

Henki herätti minut yhtäkkiä yöllä sanoilla: "Nyt se alkaa. Sulje kaikki ovet, ikkunat, portaalit, halkeamat ja raot viholliselta."

Tämä tarkoittaa täydellistä sulkeutumista Pyhään Henkeen, kuten israelilaisten päivinä.

Jumala haluaa vuodattaa tulensa maan päälle. Tämä tarkoittaa Pyhää Tulta Hänen valituilleen ja Tuomion Tulta maan päällä.

Minut johdatettiin lukemaan Jeremia 29-33 .

Kun rukoilin sen kuultuani, kuulin: "Tuomio alkaa HERRAN huoneessa."

Minut johdettiin rukoilemaan Hengessä, joka käski rukoilla, että Jumala " puhdistaa ensin temppelinsä ".

”Syntiä käsitellään selvemmällä tavalla, mikä paljastaa ne, jotka opettavat, saarnaavat ja profetoivat valheellisesti.

Niitä, jotka salaa syntiä tekevät ja näyttävät ulkopuolelta vanhurskailta, rangaistaan." HERRA sanoi: "Ne ovat kuin mädät viikunat". (Jeremia 29:17)

Puhdistu, piiloudu Korkeimman salaiseen piilopaikkaan!

Ota vastaan ​​rauha, joka tulee piiloutumisesta Häneen!

Sano ei pelolle – ja kävele pyhyyden valtatietä!

Psalmi 91 on avain:

Psalmi 91:1 Joka Korkeimman suojassa istuu ja Kaikkivaltiaan varjossa yöpyy, 2 se sanoo: "Herra on minun turvani ja linnani, hän on minun Jumalani, johon minä turvaan". 3 Sillä hän päästää sinut linnustajan paulasta, turmiollisesta rutosta. 4 Sulillansa hän sinua suojaa, ja sinä saat turvan hänen siipiensä alla; hänen uskollisuutensa on kilpi ja suojus. 5 Et sinä pelkää yön kauhuja, et päivällä lentävää nuolta, 6 et ruttoa, joka pimeässä kulkee, et kulkutautia, joka päiväsydännä häviötä tekee. 7 Vaikka tuhat kaatuisi sinun sivultasi, kymmenen tuhatta oikealta puoleltasi, ei se sinuun satu. 8 Sinun silmäsi saavat vain katsella ja nähdä, kuinka jumalattomille kostetaan. - 9 Sillä: "Sinä, Herra, olet minun turvani". - Korkeimman olet sinä ottanut suojaksesi. 10 Ei kohtaa sinua onnettomuus, eikä vitsaus lähesty sinun majaasi. 11 Sillä hän antaa enkeleilleen sinusta käskyn varjella sinua kaikilla teilläsi. 12 He kantavat sinua käsillänsä, ettet jalkaasi kiveen loukkaisi. 13 Sinä kuljet leijonan ja kyykäärmeen ylitse, sinä tallaat nuorta jalopeuraa ja lohikäärmettä. - 14 "Koska hän riippuu minussa kiinni, niin minä hänet pelastan; minä suojelen hänet, koska hän tuntee minun nimeni. 15 Hän huutaa minua avuksensa, ja minä vastaan hänelle, minä olen hänen tykönänsä, kun hänellä on ahdistus, minä vapahdan hänet ja saatan hänet kunniaan. 16 Minä ravitsen hänet pitkällä iällä ja suon hänen nähdä antamani pelastuksen."

Jeremia 33: 3 Huuda minua avuksesi, niin minä vastaan sinulle ja ilmoitan sinulle suuria ja salattuja asioita, joita sinä et tiedä.
Vastaa Viestiin