Verikuu uni 2015 ja näky 2022

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Herännyt_äiti
Viestit: 1
Liittynyt: 05 Tammi 2023, 14:57

Verikuu uni 2015 ja näky 2022

Viesti Kirjoittaja Herännyt_äiti »

Sain unen v. 2015. Kävelin junaradan alikulkutunnelista mieheni kanssa ja peltoaukean kohdalla sanoin miehelleni, että me ei olla osa tätä yhteiskuntaa ja katsotaan sivusta miten muille käy. Peltoaukean yläpuolella oli verikuu. Tiesin että tällä puolen jolla olin, ei ollut mitään hätää. Olin huolissani niistä muista, jotka olivat toisella puolella.
Kun heräsin tästä unesta niin muistin tarkkaan uneni. Kuin maailmanloppu mutta ei loppu. Ihmettelin sitä, miksi ei olla osa yhteiskuntaa.
Kerroin unesta parhaalle ystävälleni 2015.

2020, kun tämä korona alkoi ja olin varma että tämä on nyt se mun uneni. Kun tuli passit 2021, niin kansaa alettiin jakamaan.

2022 alkuvuodesta sain näyn jossa enkeli ilmestyi eteeni. Olin kahden peltoaukean välissä, kun katselin hailakoita revontulia ja mietin maailmanmenoa. Olin todella ahdistunut, kun poikani kouluun (2lk) tuli maski suosituksia ja kokeellisia piikkejä. Otin lapseni pois koulusta kun suorittivat maskiaivopesun... Mutta tosiaan katselin hailakoita revontulia kahden peltoaukean välissä. Yht äkkiä revontulet voimistuivat ja tulivat kuin kohti minua. Kunnes kirkas valo ilmestyi eteeni. Valonsäteet ympäröivät minua ja se oli pääni päällä. Se oli korkea kirkas valo joka sädehti edessäni. Nostin kädet ylös. Enkelihän se siinä edessäni oli. Katselin sitä 5min ja sitten se lähti. Tunsin kuin olisin puhdistunut jostain. Oloni keveni ja aloin lukemaan raamattua. Tulin myös uskoon hiljattain.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2206
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Verikuu uni 2015 ja näky 2022

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Eli, vuoden 2015 unella ja vuoden 2022 enkeli-näyllä oli 7 vuotta väliä. :)
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
jsj
Viestit: 427
Liittynyt: 22 Elo 2021, 21:14

Re: Verikuu uni 2015 ja näky 2022

Viesti Kirjoittaja jsj »

Kiitos kun jaoit!

Samanlaisia tuntemuksia itselläkin, että en oikein ole enää osa tätä nykyistä Suomea, joka tuntuu kovin erilaiselta kuin se Suomi jossa kasvoin.

Onneksi olkoon uskoontulosta, se on suuri ilon aihe!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4817
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Verikuu uni 2015 ja näky 2022

Viesti Kirjoittaja Eero »

Muistelen, että revontulista on saatu sanoma, joka liittyi mahdollisesti tulevaan kolmen päivän pimeyteen. Ne kestäisivät noin 45 minuuttia ja nähtäisiin ympäri maailmaa, sitten alkaisi pimeys.

En ole ihan varma mitä tästä kolmen päivän pimeydestä pitäisi ajatella, jossain vaiheessa ajattelin, että sellainen tulee, mutta siihen liittyvät profetiat tuntuvat pelottelulta, pitäisi pysyä sisällä, sytyttää kynttilöitä, olla avaamatta ovea, vaikka oven takaata kuuluisi mitä tahansa.

Toisaalta Raamatussa sanotaan, että aurinko pimenee ja kuu todella muuttuu vereksi ennen Herran Päivän alkamista. Voimakkaat revontulet voisivat siis viitata johonkin auringon toiminnan häiriöön.

Kiitos kun jaoit!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Vastaa Viestiin