Timon 19.8.2021 näkemä uni käärmeistä

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
jsj
Viestit: 427
Liittynyt: 22 Elo 2021, 21:14

Timon 19.8.2021 näkemä uni käärmeistä

Viesti Kirjoittaja jsj »

Jouko Pihon julkaisema uni Timo-nimiseltä henkilöltä:
Pienet käärmeet

Olimme unessani menossa tapaamaan erästä tunnettua helluntaipastoria. Eräs toinen henkilö oli seurueessamme ja tilanne tuntui siltä kuin olisimme menneet tekemään jonkinlaista haastatteluohjelmaa tästä pastorista.

Yhtäkkiä paikalla oli pitkä musta käärme, jonka pastori tappoi rohkeudella ja esitteli sitä sitten meille roikkuvana. Pastori oli varman oloinen ja ymmärrettävästi aivan kuin ”mieheltään” tapahtuneen jälkeen. Oli selvää, että käärme piti tappaa.

Sitten hän alkoi kaivaa sen sisältä tiukan nipun pieniä käärmeitä, jotka yhteen nivoutuneena muodosti tavallaan kokonaisen ison käärmeen. Ne olivat pieniä ja ohuita ja niitä oli varmaan ainakin 50 kpl siinä. Nippu oli tikkusuora, kuin nuolia yhteen niputettuina, mutta niiden päät pystyi tunnistamaan pieniksi käärmeen päiksi.

Pastori sanoi: ”Katsokaas mitä täältä löytyy, nyt on muuten valtavan arvokas setti, näissä on HYVÄ TILI!” Hän päätti antaa sen minulle lahjaksi ja sanoi, että ne ovat vielä ”horroksessa”. Käärmeitä ympäröi jonkinlainen nahkainen sinetti, joka piti nipun koossa. Ihmettelin tässä tilanteessa, että miksi näihin suhtaudutaan niin positiivisesti, mutta en kehdannut kunnioituksesta pastoria kohtaan asiaa kyseenalaistaa. Itselläni oli kuitenkin epäilevä ja paha tunne tästä nipusta.

Minä otin ne kuitenkin mukaan, vein ne kotiseudulle ja mietin epäilevänä, että mitä noille tulisi nyt tehdä. Ne olivat meidän asunnossa aluksi lattialla ja lopulta asia vaivasi minua ja vein ne pihalle ja ajattelin, että illan viileys on riittävä pitämään ne horroksessa. Astuin ojan yli pellolle ja asetin ne maahan, lakoon menneiden erilaisten heinien ja niittykasvien päälle ja hyppäsin takaisin omalle pihalleni.

Sitten paikalle tuli kaksi miestä aivan kuin poliiseja, mutta jotenkin he vaikuttivat ystäviltä. Minulla oli olo, että nämä olivat Herran enkeleitä. He sanoivat: ”Meidän tulee nyt kiireesti lähteä, me tulimme hakemaan sinua.” Minä sanoin siihen: ”Odottakaas, kun minulla on nuo pastorilta saadut käärmeet tuolla, pitäisikö ne laittaa ihan kylmään?”

Toinen miehistä pudisti päätään huolestuneena ja sanoi: ”Ne olisi pitänyt tappaa välittömästi, heti alkujaan katkaista pää poikki.”

Minä juoksin kiireesti nipun luokse, ja kun katsottiin miesten kanssa sitä kohtaa, mihin olin käärmeet jättänyt, niin sinetti oli murtunut ja lähes kaikki käärmeet olivat karanneet ja luikerrelleet peltoon. Muutamalta jäljelle jääneeltä lyötiin pää poikki, mutta tiesimme, että hetken päästä kaikkialla on isoja mustia käärmeitä. Ja siihen uni loppui.
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1241
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Timon 19.8.2021 näkemä uni käärmeistä

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Paholainen levittää myrkkynsä pienten ja muka viattomien asioiden myötä. Kun sanan nälkä kristityssä lakkaa, muuttuuvat he kyynisiksi. Kyynisinä ei näe noiden käärmeiden vaarallisuutta. Käärmeiltä pitää katkaista kaula. Kun ne päästetään sen sijaan vapaaksi alkaa meidän uskovien pako 🤔

Niin kansa tuli Mooseksen luo, ja he sanoivat: "Me teimme syntiä, kun puhuimme Herraa ja sinua vastaan. Rukoile Herraa, että hän poistaa käärmeet meidän kimpustamme." Ja Mooses rukoili kansan puolesta. 4. Moos 21:7

Ps. 58:5 Heidän myrkkynsä on niinkuin käärmeen myrkky, he ovat kuin kuuro kyy, joka korvansa tukitsee.



Psalmi 140:2-7
Päästä minut, Herra, pahoista ihmisistä, varjele minut väkivaltaisilta miehiltä, jotka ajattelevat sydämessään pahaa ja joka päivä yllyttävät sotaan. He hiovat kielensä niinkuin käärmeet, kyykäärmeen myrkkyä on heidän huultensa alla. Suojaa minut, Herra, jumalattomien käsiltä, varjele minut väkivaltaisilta miehiltä, jotka tahtovat saada minun jalkani lankeamaan. Nuo ylpeät virittävät minulle ansoja ja pauloja, levittävät verkkoja minun tielleni, asettavat minulle pyydyksiä. Minä sanon Herralle: "Sinä olet minun Jumalani". Herra, ota korviisi minun rukousteni ääni.

Sillä katso, minä lähetän teidän sekaanne käärmeitä, myrkkyliskoja, joihin ei lumous tehoa, ja ne purevat teitä, sanoo Herra. Jer. 8:17

Älä iloitse, Filistea kaikkinesi, siitä että sauva, joka sinua löi, on murtunut. Sillä käärmeen juuresta kasvaa myrkkylisko, ja sen hedelmä on lentävä käärme. Jesaja 14:29

Katso, minä olen antanut teille vallan tallata käärmeitä ja skorpioneja ja kaikkea vihollisen voimaa, eikä mikään ole teitä vahingoittava. Luukas 10:19
Viimeksi muokannut Sanna, 19 Maalis 2023, 13:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: lisäys
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
jsj
Viestit: 427
Liittynyt: 22 Elo 2021, 21:14

Re: Timon 19.8.2021 näkemä uni käärmeistä

Viesti Kirjoittaja jsj »

Näin se varmasti on.

Ja jotenkin tuossa näyttää olevan myös taloudellinen komponentti mukana, kun pastori korostaa että "näissä on hyvä tili". Unen näkijä tietää sydämessään, että asiassa on jotain väärää, mutta kiinnostaako mahdollinen taloudellinen hyöty kuitenkin sen verran, ettei malta kuunnella omantuntonsa varoitusta.

Ja sitten kun Jumalan enkelit tulevat hakemaan ja tekevät selväksi, että on kiire, niin nämä "taloudelliset" asiat jarruttavatkin lähtöä, jonka olisi pitänyt tapahtua mahdollisimman nopeasti.

Entä kuvastaako pelto unessa myös jotain? Perinteisesti se kai symboloi Jumalan työkenttää. Huono juttu, että ne käärmeet lähtivät juuri sinne. Entä onko jo lakoon menneillä kasveilla myös symbolinen merkitys? Murtunut sinetti on myös mielenkiintoinen yksityiskohta ilmestykirjan sinettien vuoksi.
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1241
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Timon 19.8.2021 näkemä uni käärmeistä

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Aamen!

Ilmastoahdistus ja sukupuolisoppa tuo kirkkoon lisää rahaa? Kirkko luulee pääsevänsä piireihin ja tekevänsä oikein yhdistyessään maailmankirkkoon?

Kansa lakastuu kun Kristuksen sovitus työ ei kaiu kirkoissa. Synnintuntoa ja helvetin pelkoa ei enää ole, joten Kristuksen puhdistava veri valuu tarpeettomana pitkin katua katuviemäreihin, kristittyjen laittaessa telkkaria kovemmalle kotona.

Papit haluavat olla ajassa mukana, mutta koska käärmeelle on jo annettu pikkusormi eikä herätty, sinetit murretaan ja tuomiot alkavat?
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1241
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Timon 19.8.2021 näkemä uni käärmeistä

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Venttaas mulla on tähän toinen näky mikä tuli tänään vastaan..
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1241
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Timon 19.8.2021 näkemä uni käärmeistä

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Näin tammikuun 2023 lopulla näyn kaksikaistaisesta tiestä. Oikean puolisen kaistan nimeksi sanottiin pyhitys.

Vasemmanpuolisen kaistan huomasin ja ymmärsin olevan maailmaa myötäilevää. Sen voisi ikäänkuin rinnastaa kevyen liikenteen väyläksi, koska siellä harrastettiin kevyttä kristillisyyttä. Se oli kevyen kristillisyyden kaista. Myöhemmin sille annettiin nimeksi viihdytyskaista.

Tällä kaistalla pyrittiin mukauttamaan Raamattua ajan henkeen, maailmallisuuteen sopivaksi, eikä itse pyritty mukautumaan sanan mukaan niinkuin Sana Room 12:2 kehottaa.
"Älkääkä mukautuko tämän maailmanajan mukaan, vaan muuttukaa mielenne uudistuksen kautta, tutkiaksenne, mikä on Jumalan tahto, mikä hyvää ja otollista ja täydellistä."


Sanottiin että me nykyajan uskovat olemme sellaisia, että voimme vaihdella näiden kaistojen välissä, toisinaan, useitakin kertoja päivässä.

Tämän jälkeen kuulin hyvin voimakkaat ja painokkaat sanat: Tästä tulee loppu! Minä itse otan kansani johdon ja ravistelen heistä pois ne, jotka eivät Minua tahdo tuntea. Minä kokoan laumani, joka on hajalle lyöty niin, että on vain yksi lauma, jota Minä paimennan.

Minä lähden saleista, joissa Minä en saa johtaa. En tule jättämään yhtään lammasta näihin saleihin. Noudan heidät jopa yksitellen ja kokoan heidät. Vien heidät vihreille niityille pois loppuunkalutuilta laitumilta.

Tämän jälkeen kaistojen väliin alkoi kasvaa valtavalla voimalla keskikaide. Kaistojen välistä maasta nousi ikäänkuin rautaisia tolppia, niinkuin teidenkin keskikaiteilla on mutta paljon jykevämpiä. Ihmiset vasemmalla kaistalla eivät tuntuneet juurikaan huomaavan tätä, koska heidän mielensä oli kiinnitynyt aivan muihin asioihin.

Oikealla kaistalla olevat huomasivat ja aistivat tämän paljon herkemmin. Henkinen välimatka tuntui kasvavan, mahdollisesti hyvänkin ystävän kanssa, jonka kanssa aiemmin oltiin jaettu ilot ja surut.

Samalla näin kuitenkin muutamia vasemmalla kaistalla olevia, jotka tässä vaiheessa palasivat nopeasti oikealle kaistalle. Se tapahtui ihan viime hetkellä. Hetken päästä taivaasta laskeutui ikäänkuin näkymättömiä seinämiä näiden maasta nousseiden pystytolppien väliin. Alhaalta maasta nousset tolpat ja seinät sulautuivat ikäänkuin yhdeksi.

Tämän tapahtuman jälkeen ei ollut enää mahdollista palata, koska heidän aikansa oli loppunut. Niistä rakentui Raamatussa Luukkaan Evankeliumin 16:26 mainittu, näkymätön juopa.
"Ja kaiken tämän lisäksi on meidän välillemme ja teidän vahvistettu suuri juopa, että ne, jotka tahtovat mennä täältä teidän luoksenne, eivät voisi, eivätkä ne, jotka siellä ovat, pääsisi yli meidän luoksemme."

Se tuntui erottavan ihmisestä jonkin osan, joka ei voinut kulkea tuon seinämän lävitse. Se läpäisi kyllä ihmisen fyysisen olemuksen, mutta jokin ihmisyyden osa näytti jäävän toiselle puolelle. Näyssä vaikutti siltä että tuo Raamatussa mainittu juopa on jo alkanut vaikuttaa täällä ajallisessa elämässä.

Näkyä kesti vielä hetkisen ja näin kun vasen kaista rupesi irtoamaan ja kaartumaan enemmän vasemmalle, irti pyhityskaistasta. Lopuksi ikäänkuin näkymätön käsi tuli ja repi ja lopuksi riuhtaisi vasemman kaistan hyvin voimakkaasti irti pyhityskaistasta ja pois luotaan.

Mieleeni tuli Ilmestyskirjan sanan kohta 3:16
"Mutta nyt, koska olet penseä, etkä ole palava etkä kylmä, olen minä oksentava sinut suustani ulos."

Pyhityskaistalla oli tämän jälkeen hyvin rauhaisaa ja siellä vallitsi Jumalan tunteminen ja Israelin Pyhän pelko. Näyssä painotettiin, että tämän pysykaiteen pystyttäminen on alkamassa näinä päivinä. Lopuksi sain kolme Raamatun jaetta: (julkaisussa ei näkynyt kolmas Raamatun jae, jos joku nähnyt julkaisun facessa, liittäkää)

3. Moos 19:2
Puhu kaikelle israelilaisten seurakunnalle ja sano heille: Olkaa pyhät, sillä minä, Herra, teidän Jumalanne, olen pyhä.

3. Moos 20:26
Olkaa siis minulle pyhät, sillä minä, Herra, olen pyhä, ja minä olen teidät erottanut muista kansoista olemaan minun omani.
Markon saama näky, feisbuukissa Anna-Liisan julkaisussa. En pysty kopioimaan koska ei pääsyä faceen. Teksti kopioitu jaetulta tiktok videolta.
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1241
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Timon 19.8.2021 näkemä uni käärmeistä

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Nyt on yhdestoista hetki tehdä valinta, ketä kumartaa! Ne jotka kumartavat maailmaa, jäävät käärmeiden armolle.
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
jsj
Viestit: 427
Liittynyt: 22 Elo 2021, 21:14

Re: Timon 19.8.2021 näkemä uni käärmeistä

Viesti Kirjoittaja jsj »

Kiitos!

Tässä on se kolmas jae tuohon:
Ilm. 22:11
”Vääryyden tekijä tehköön edelleen vääryyttä, ja joka on saastainen, saastukoon edelleen, ja joka on vanhurskas, tehköön edelleen vanhurskautta, ja joka on pyhä, pyhittyköön edelleen.”
Vastaa Viestiin