Ryhdistäydy!

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1213
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Ryhdistäydy!

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Uskonaskel sivustolta poimittu. Samaa mitä moni täälläkin saanut:
Eli, näky meni näin. Käydessäni nukkumaan ja silmäni sulkiessa välkkyi valkoinen valo, kuin strobovalo. Avasin välillä silmäni. Mutta yritin nyt nukahtaa. Silloin, silmieni eteen tuli loistamaan sataprosenttisen selkeästi kynttilä, jonka liekki oli aivan ylimaallisen kirkas ja heti kun tuo näky tuli, oli minun pakko avata silmäni, sillä hetkessä tuon kynttilän valo kävi vieläkin kirkkaammaksi, en pystynyt katsomaan siihen.

Hetken pohdin tuota näkyä ja "suoristu ja loista" oli yhdet sanat, jotka tulivat mieleeni.
-
Mulla on tullut viime viikkoina vahva kehoitus valmistautua ja erottautua tästä kaikesta katsellessani tätä hullua maailman menoa luopumusta Jumalasta ja Jumalan sanasta.
Tulkaa pois babyloniasta ja siitä juopuneitten haureuden viinistä mitä näette nyt tapahtuvan. Keskittyen itse Kristukseen ja Hänen johtamaansa tietä.
Yhdistykää Kristuksen yhtenä seurakuntana ja ruumiina, sillä olemme kaikki yksi samassa Pyhässä Hengessä ja toimimme sen mukaan. Pitäkää yhteyttä veljiinne-ja sisariinne. Kokoontukaa yhdessä vaikka missä. Joka kerta kun kokoonnutte yhteisen leivän murrossa (ehtoollinen), keskustelette, luette Jumalan sanaa yhdessä, ylistätte Herraa Jeesusta Kristusta, niin Herra on väkevästi teidän keskellänne.


Yhdistykää vielä kun aikaa on!


Mutta sitten kun vainot on toden teolla päällä, niin se netissä oleva mukava nimimerkki ei paina paljoa. Siinä voi olla elämän ja kuoleman kysymys, että tuntee muita luotettavia uskovia ja että he myös tuntevat sinut ja luottavat sinuun.
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1213
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Ryhdistäydy!

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Liitän tuon omankin nyt tähän, Tuijan lumi tekstissä olikin jo kertaalleen.

Älä peitä Minulta kasvojasi. Minä iloitsen kyyneleistäsi, surustasi. Minä iloitsen kanssasi. Minä herätän sinut ja vahvistan.
Kun te suljette silmänne, te näette Minun kirkkauden. Minä olen teissä.
Ilman Minua, te ette mitään ole. Tulkaa ja menkää ja tehkää. Maailma on teidän. Poika on annettu ohjenuoraksi ja pelastukseksi.
Ikiaikainen Jumala on hänessä. Minä Herra Sebaot, minä olen Hänessä.
Olkaa siunatut, menkää ja olkaa väkeviä.
Lahjaksi olette saaneet, lahjaksi antakaa.
Mikä on Minun, on sinun. Veljesi ja siskosi tarvitsevat sinua. Kukaan ei ole ulkopuolinen. Kaikki ovat minun.
Te olette tekijöitä. Älkää jääkö puhujiksi.
Teissä on voima. Se on teille annettu. Menkää. Olette Minun. Kaiken minä voin tehdä kauttanne. Älkää siis pelätkö. Teidän on kutsuttu parantamaan, auttamaan ja lääkitsemään. Jokainen teistä on sopiva. Minä en kysy kelpaavuutta, Minä kysyn rohkeutta. Minussa te olette ja Minun te olette.
Rohkaistukaa, jokainen teistä!
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4764
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Ryhdistäydy!

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen Sanna, kiitos kun jaoit, vilja on valmis leikattavaksi ja tummat pilvet taivaalla jo. Herra pistä meidät töihin, tässä olemme!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Ryhdistäydy!

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Pyhä Henki sanoi, että tämä sukupolvi on suuresti humalassa hypnoosin hengestä. He viettävät aivan liian paljon aikaa televisioitaan, puhelimiinsa, tabletteihinsa ja muihin elektronisiin laitteisiinsa tuijottaen, eivätkä he vietä paljon aikaa rukoillen ja Hänen Sanaansa. Tutki sydäntäsi ja kysy itseltäsi, kuinka monta tuntia käytät elektroniikkaan verrattuna aikaan, jonka vietät Hänen kanssaan salaisessa paikassasi. Hän on ollut uskollinen kutsuessaan kansansa tulemaan luokseen, eivätkä monet ole kuulleet. En tiedä kuinka monta kertaa Yahwe on antanut minulle Rhema-sanan sanoen: ' TULE MINUN TYKÖNI '. Usein näin Yeshuan käsivarret ojennettuna valmiina ottamaan vastaan ​​kaikki, jotka tulisivat Hänen luokseen; Hänen äänensä kaikui pyyntönä. Pian Hän kääntää selkänsä niiltä, ​​jotka eivät ole kuunnelleet, eikä kuule sinua, ellet todista katuvaa tilaasi. Sillä välin sinun on kannettava tottelemattomuutesi seuraukset.

https://444prophecynews.com/prophetic-i ... ing-place/
Avatar
Rakastettu
Viestit: 255
Liittynyt: 15 Elo 2021, 19:13

Re: Ryhdistäydy!

Viesti Kirjoittaja Rakastettu »

Mä oon erittäin riippuvainen mun puhelimesta :(. Haluaisin eroon siitä, mutta en tiedä mihin sitten aikaa käyttäisi ja mun keskittymis kyky on huono puhelmen käytön takia. Rukoilu on vaikeaa kun mulla harvoin on mitään sanottavaa. Raamatun lukeminen on vähän turhauttavaa kun en ymmrrä mitään.
Avatar
Tuija
Viestit: 2791
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Ryhdistäydy!

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Rakastettu, sinä tarvitsisit ikäisesi uskovan ystävän jostain lähellä olevasta seurakunnasta, tms. Ihmisen joka on elävä ja rakastava. Joka haluaa jakaa aikaansa kanssasi. Elävä ihminen tuon kuolleen puhelimen sijaan. Sinun täytyy vain uskaltaa mennä. Sitä kautta ystävä/ ystävät löytyy.
Eikä tämä ole mikään diipadaapa ohje vaan ohje josta tulee arvokas apu. Ehkä koko elämäsi mittainen apu. Voitte sitten yhdessä esim. käydä Raamattua läpi .. tai ihan mitä tahansa. Tätä minä sinulle suosittelen, mutta sinun tulee nyt voittaa arkuutesi. Vinkkinä vielä että älä ota ystävää joka haluaa hallita sinua.
Tätä sinulle toivon ja rukoilen. 🙏
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Ryhdistäydy!

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Rakastettu kirjoitti: 06 Marras 2023, 15:06 Rukoilu on vaikeaa kun mulla harvoin on mitään sanottavaa. Raamatun lukeminen on vähän turhauttavaa kun en ymmrrä mitään.
Tuohon rukoilemiseen voin neuvoa, että rukoile, eli siis pyydä, Jumalaa pelastamaan sinulle läheisiä ihmisiä...sukulaisia, naapureita, tuttavia, ystäviä, sinulle kaupassa hymyn suoneita ihmisiä, julkisuuden henkilöitä....pyydä Jumalaa antamaan sunun ajatuksiisi näitä ihmisiä, ja asioita myös, joiden puolesta Jumala haluaa juuri sinun rukoilevan.

Luettele ihan nimeltä mainiten näitä eri ihmisiä Jumalalle, ei tarvitse väkisin keksiä mitään erityisiä sanamuotoja, kyllä se Jumala ymmärtää ilmankin ;) ;)

Tietenkin on "helpompi" rukoilla niiden pelastumisen puolesta, jotka ovat sinulle tärkeitä ja läheisiä, se on ihan luonnollista.

Ja, jos tiedät jollakin olevan taloudellisia vaikeuksia niin pyydä Jumalaa auttamaan tätä henkilöä tuossa asiassa. Samoin jos kellä on sairauksia, fyysisiä tai psyykkisiä, niin rukoile Jumalaa näissä asioissa apua ihmisille pyytäen.

Pyydä Jumalalta siunausta ja apua myös kotikuntasi erilaisten asioiden puolesta, ja tietenkin Suomen asioiden puolesta...jne.

Ja, muista myös kiittää niistä asioista joista olet kiitollinen. :) :) :)
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1213
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Ryhdistäydy!

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Aamen!!


Sulla oli rakastettu hyvä lista jossain ketjuissa rukous aiheista. Silmät vaan kiinni rukouksessa ja käyt kiitos aiheet kiittäen läpi ja sen jälkeen niinkuin AO:kin ohjeisti voit rueta rukoilemaan muiden puolesta ja niitähän täällä maailmassa riittää, eri kansakunnat, muut uskontoyhteisöt, oman kaupungin asiat yms.

Kun maltamme viipyä rukouksessa ja välillä vaikka hiljaakin niin kyllä Pyhä Henki tulee mukaan usein.

Tarkoitus ei tietenkään ole lukea valmiita listoja päivästä toiseen, vaan ne saattaa opettaa mieltä muistamaan, minkä kaiken puolesta voi rukoilla.

Jos me ei lueta sanaa, eikä pidetä seurakunta yhteyttä, niin me ei myöskään päästä kasvamaan uskossa. Jumalan tärkein työkalu puhua meille on juuri Raamatun sanan kautta. Pyhä Henki kyllä avaa sitä jokaiselle pyytävälle

Usein liha meissä on Raamatun lukua ja muuta hengellistä vastaan ja siksi meidän jokaisen täytyy sitä vastaan taistella, sillä meillä ei voi olla rakkaus maailmaan ja Jumalaan, vaan jompi kumpi pitää valita.
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Vastaa Viestiin