Näky:valkoinen jauhe ja sanat:viattoman kätkeminen on rikos!

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
katso7
Viestit: 1422
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Näky:valkoinen jauhe ja sanat:viattoman kätkeminen on rikos!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Mulle tuli vaan jotenkin selitys tälle näylle näin ite koin näin. Valkoinjauhe kuvaa puhtautta. Viattoman kätkeminen kuvaa tätä eli kun meillä on Jeesus Kristus sydämessä ei mielessä eli se ainoa joka on täysin puhdas vailla mitään virhettä niin se että kätkemme tämän uuden elämän ja toivon elämässämme emme koskaan tunnusta suullamme tai todista siitä koskaan elämämme aikana Jumala ei siihen mielisty. Jos Hän vetäytyy pois ei minun sieluni mielisty häneen. ja toinen raamatunpaikka . sinä paha palvelija kätkit leiviskäsi!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Samuli

Re: Näky:valkoinen jauhe ja sanat:viattoman kätkeminen on rikos!

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Ajattelen jotenkin näin, että maailma on täynnä Jumalan lapsia, jotka eivät muista Isäänsä, mistä ovat tulleet ja me jotka olemme armosta Isän löytäneet, niin mikä sen mieluisempaa onkaan Isälle ja Hänen lapsilleen kuin kutsua lapsia, jotka eivät vielä ole löytäneet Isän tykö.
Riemu on suuri kun Isä kohtaa kadonneen lapsensa. Tosin eivät kaikki ole Hänen lapsiaan, koska eivät halua tunnustaa Häntä Isäkseen, mutta emme sitä tiedä etukäteen kuka on ja kuka ei.
Sinettisormus

Re: Näky:valkoinen jauhe ja sanat:viattoman kätkeminen on rikos!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kun luin tuon näyn, aivan pian minulle nousi nämä sanat:" Hän muistaa meidät maantomuksi." Osa tuosta tomusta, maanpäällä, on saanut tuon Jumalan vanhurskauden, ja tomu muuttuu valkoiseksi, puhtaan valkoiseksi, joka kirkkaana loistaa muulle tomulle, mutta teemme väärin jos tuon lahjan kätkemme, sillä ei se ole itseämme varten, vaan niinkuin Jeesuskin levitti maailmaan Jumalan valtakunnan sanaa, niin on meidänkin tehtävä, olla valona maailmalle. Jeesus on tuo viaton, joka tuli tuomaan meille tuon kalliin Jumalan lahjan, sovituksensa kautta, tuota sanomaa ei tule kätkeä, vaan julistaa sitä katoilta!

PSALMIT 103
1. Daavidin virsi. Kiitä Herraa, minun sieluni, ja kaikki, mitä minussa
on, hänen pyhää nimeänsä.
2. Kiitä Herraa, minun sieluni, äläkä unhota, mitä hyvää hän on sinulle tehnyt,
3. hän, joka antaa kaikki sinun syntisi anteeksi ja parantaa kaikki sinun sairautesi,
4. joka lunastaa sinun henkesi tuonelasta ja kruunaa sinut armolla ja laupeudella,
5. joka sinun halajamisesi tyydyttää hyvyydellään, niin että sinun nuoruutesi uudistuu kuin kotkan.
6. Herra tekee vanhurskauden ja hankkii oikeuden kaikille sorretuille.
7. Hän on tehnyt Moosekselle tunnetuksi tiensä, Israelin lapsille suuret tekonsa.
8. Laupias ja armahtavainen on Herra, pitkämielinen ja suuri armossa.
9. Ei hän aina riitele eikä pidä vihaa iankaikkisesti.
10. Ei hän tee meille syntiemme mukaan eikä kosta meille pahain tekojemme mukaan.
11. Sillä niin korkealla kuin taivas on maasta, niin voimallinen on hänen armonsa niitä kohtaan, jotka häntä pelkäävät.
12. Niin kaukana kuin itä on lännestä, niin kauas hän siirtää meistä rikkomuksemme.
13. Niinkuin isä armahtaa lapsiansa, niin Herrakin armahtaa pelkääväisiänsä.
14. Sillä hän tietää, minkäkaltaista tekoa me olemme: hän muistaa meidät tomuksi.
15. Ihmisen elinpäivät ovat niinkuin ruoho, hän kukoistaa niinkuin kukkanen kedolla.
16. Kun tuuli käy hänen ylitsensä, ei häntä enää ole, eikä hänen asuinsijansa häntä enää tunne.
17. Mutta Herran armo pysyy iankaikkisesta iankaikkiseen niille, jotka häntä pelkäävät, ja hänen vanhurskautensa lasten lapsille,
18. niille, jotka pitävät hänen liittonsa ja muistavat hänen käskynsä ja noudattavat niitä.
19. Herra on pystyttänyt istuimensa taivaisiin, ja hänen kuninkuutensa hallitsee kaikkia.
20. Kiittäkää Herraa, te hänen enkelinsä, te väkevät sankarit, jotka hänen käskynsä täytätte, kun kuulette hänen sanansa äänen.
21. Kiittäkää Herraa, kaikki hänen sotaväkensä, te hänen palvelijansa, jotka hänen tahtonsa teette.
22. Kiittäkää Herraa, kaikki hänen tekonsa, hänen valtakuntansa kaikissa paikoissa. Kiitä, minun sieluni, Herraa.
Viimeksi muokannut Sinettisormus, 01 Heinä 2016, 11:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sinettisormus

Re: Näky:valkoinen jauhe ja sanat:viattoman kätkeminen on rikos!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

"Mekin olemme Jumalan tekoa,
luotuja Kristuksen Jeesuksen yhteyteen
toteuttamaan niitä hyviä tekoja,
joita tekemään Jumala on
meidät tarkoittanut."
Ef. 2:10
Sinettisormus

Re: Näky:valkoinen jauhe ja sanat:viattoman kätkeminen on rikos!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Rakas Taivaallinen Isämme, me kiitämme Sinua: http://images.slideplayer.biz/7/1992846 ... ide_30.jpg
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2206
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Näky:valkoinen jauhe ja sanat:viattoman kätkeminen on rikos!

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

No, olin tänään auttamassa isääni maalaushommissa, kiipesin useammankin kerran katolle, ja yhdessä vaiheessa huomasin käsiin tulleen valkoista tomua...

Ehkä tästä ei pidä vetää mitään "profeetallisia" johtopäätöksiä, mutta oli pakko mainita kun Sinetti vielä mainitsi tuon " katolle kiipeämisen ". ;)
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Näky:valkoinen jauhe ja sanat:viattoman kätkeminen on rikos!

Viesti Kirjoittaja Maria »

katso7 kirjoitti: 30 Kesä 2016, 22:56 Mulle tuli vaan jotenkin selitys tälle näylle näin ite koin näin. Valkoinjauhe kuvaa puhtautta. Viattoman kätkeminen kuvaa tätä eli kun meillä on Jeesus Kristus sydämessä ei mielessä eli se ainoa joka on täysin puhdas vailla mitään virhettä niin se että kätkemme tämän uuden elämän ja toivon elämässämme emme koskaan tunnusta suullamme tai todista siitä koskaan elämämme aikana Jumala ei siihen mielisty. Jos Hän vetäytyy pois ei minun sieluni mielisty häneen. ja toinen raamatunpaikka . sinä paha palvelija kätkit leiviskäsi!
Nostan tässä vielä tämän keskustelun.

Tuli mieleen, että joskus Jumala on käynyt meidän kanssamme keskustelua asioista jo hyvissä ajoin ennen itse todellista ajankohtaa. Kun uusi ovi avautuu, niin toinen aina sulkeutuu. 2020 sulkeutuivat vapauden ovet yli 70 vuotiailta, ja nyt ne sulkeutuvat niiltä jotka eivät omista r-passia tai ajantasaista todistusta terveydentilastaan. Tämä sama metodi vangitsee osan ulkopuolelle leirin. Mutta Raamattu kehottaa omiaan menemään ulkopuolelle leirin. Jeesuksen jalanjäljissä, omia rakastaen, ristin pilkkaa kantaen. Johannes Kastaja sanoo aika kovallakin tavalla oman ajan ihmisille
Luuk. 3:7 Niin hän sanoi kansalle, joka vaelsi hänen kastettavakseen: "Te kyykäärmeitten sikiöt, kuka on teitä neuvonut pakenemaan tulevaista vihaa?
Meillä on ajankohtaista sanoa asiat hyvin pehmeästi ja hienotunteisesti. Se onkin hyvä tiettyyn rajaan asti. Mutta herätyspuhe on kyllä räjähtävä ja vapisuttava. Se saa todellakin jalat notkahtamaan. En haluaisi koskaan olla sillä paikalla, että olen sielunvihollisen asialle omistautunut, kuten voin ymmärtää tuon Johanneksen sanoman tässä vaiheessa itselleni. Saatan olla väärässä, mutta Herra on tullut lähellemme ja Hänen tulemuksensa on lähellemme. Olisiko mahdollista olla puhdas, jos ei ensin Jumala sisintäni puhdistaisi kaikista maailman asioista. Siksi ymmärrän, että jokin tässä ketjussa varoittaa nyt minua. Elä sillä tavoin, että pidät Jumalan ykkösenä, käskyt tärkeinä, et varasta, et tee valhetta omassa elämässä ja rakastat Jumalan omia ja Hänen omaisuuskansaansa Israelia. Jeesus-tunnukset ovat näkyvissä ja ruokin sisintäni Sanalla.

Sinettisormus sai ihanan Hengen kuvan Herralta
Hän muistaa meidät maantomuksi." Osa tuosta tomusta, maanpäällä, on saanut tuon Jumalan vanhurskauden, ja tomu muuttuu valkoiseksi, puhtaan valkoiseksi, joka kirkkaana loistaa muulle tomulle, mutta teemme väärin jos tuon lahjan kätkemme, sillä ei se ole itseämme varten, vaan niinkuin Jeesuskin levitti maailmaan Jumalan valtakunnan sanaa, niin on meidänkin tehtävä, olla valona


Tätä valoa me saamme levittää ja tuo maantomu on sitä juuri, että olemme armosta pelastetut. Että ei ole mahdollista kerskata. Yksin Jeesuksen veren voimassa ja nimessä on mahdollista saada synnit anteeksi. Joka päivä.

Johannes Kastaja jatkaa seuraavassa jakeessa:
Tehkää sentähden parannuksen soveliaita hedelmiä, älkääkä ruvetko sanomaan mielessänne: 'Onhan meillä isänä Aabraham', sillä minä sanon teille, että Jumala voi näistä kivistä herättää lapsia Aabrahamille.

Ja tuo leiviskä vielä. Olin itsekin useita kertoja päivässä avuton leiviskäni kanssa läpi elämäni. Herra ei syytä, hän toivoo, että annamme itsemme uudelleen Hänelle. Sitten Hän saa näyttää miten sydän kuuluu Jumalalle ja Hän itse auttaa ja johdattaa leiviskämme kanssa. Hän johtaa työ, asunto, perhe, avio ja muissa asioissa. Tässä ja nyt. Herramme on uskollinen nyt ja aina! ❤️ 🙏
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Vastaa Viestiin