✨️ SANA SUOMELLE!! ✨️ 🇫🇮

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1241
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

✨️ SANA SUOMELLE!! ✨️ 🇫🇮

Viesti Kirjoittaja Sanna »

✝️🆘️ TÄRKEÄ SANOMA, LUE!!! 🆘️✝️



Tuulan jakama, hänen uskonystävän saatu/jaettu sanoma Suomelle.


Sana Suomelle 💙maana ja kansana💙. 6.12.2022 Suomen 105 v. itsenäisyyspäivänä. 🇫🇮Together after His heart -konferessi Hki.


Näin näyssä kellon ⏰️ ja kuulin hengessä sanat, Suomi elää jatkoajassa.
Suomen kohdalla kello on viisi yli kaksitoista.
Minä (JHWH) olen antanut Suomelle jatkoajan, jotta minun tahtoni voi tapahtua tämän maan kohdalla. Se mitä Minä teen ja toteutan ei tule tämän kansan ansioiden mukaan. Vaan Minun (I AM) suunnitelmani vuoksi joka minulla on tämän maan ja kansan kohdalla.

Suomi 🇫🇮 sinä olet kansana kulkenut Minun ohitseni näkemättä ja kuulematta. Olet sokea ja kuuro. Sinulla ei ole ymmärrystä minun hyvyydestäni ja armoni syvyydestä ja merkityksestä. Olet pitänyt halpana antamani lahjan ja kutsun tälle maalle, etkä ole tehnyt parannusta haureuden synnistä. Olet kuin kansani Israel, joka hylkäsi minut ja valitsi juosta halpojen epäjumalien perässä. Samoin sinä Suomi et ole tunnistanut minua kaikessa hyvyydessä jolla olen tätä maata siunannut.

Siis kuule Suomi.🇫🇮 Tee parannus. Poista suomut silmistäsi ja näe. Puhdista korvasi ja kuule.
Minä puhun vielä sinulle Suomi ja näytän keskuudessasi asioita joita et ole ennen nähnyt.
Minun kunniani tulee tähän maahan. Minä seison tämän maan keskellä.

Suomi (morsian) käännä kasvosi pohjoiseen, etelään, itään ja länteen ja puhu tälle maalle sanoja. Parantavia sanoja. Muuttavia ja elämää tuovia sanoja ja tulet näkemään ennalleenasettamisen.

Minun sydämeni ❤️‍🔥 sykkii tätä kansaa kohtaan. Minulla on suunnitelmani tähän maahan. Tuon kirkkauteni sinulle Suomi ja sinä tulet kirkastamaan minun nimeni kansakuntien keskellä ja minun kansani Israelin keskellä.



Sanaan liittyi useampi näky päivän aikana.
- ylistyksen aikana koin hengessä, miten olimme osana ilmavalloissa käytävää sodankäyntiä. Ylistys Hengellisen sodankäynnin aseena vapautti Jlan ilmapiirin Helsingin ja Suomen ylle.
Hengessä näin, miten valtavan suuri soturi laskeutui Suomen maaperälle. Hän asettui seisomaan haara-asennossa, iski miekkansa Suomen maaperään ja jäi paikoilleen seisomaan kädet miekan kahvassa. Näin hengessä miten (Heskiel 1) taivaalliset olennot laskeutuivat alas tuomaan Jumalan kirkkautta ja kunniaa. Näin ensin lukemattoman määrän kotkia, jotka lensivät eri suuntiin, ja jokaisella oli nokassaan kirjakäärö, joka sisälsi ilmestyksen ja tiedon sanoja. Muut taivaalliset olennot, joita ei voi edes selvästi nähdä, mutta ne voi aistia, tulivat ja laskeutuivat Suomen maaperälle ja KIRKKAUS TULI.

- minut nostettiin hengessä yläilmohin katsomaan Suomea ylhäältäpäin. Koko Suomi oli peittynyt erivärisillä jalokivillä, jotka kimaltelivat pimeässä.

- Suomen maasta nousi lentoon Joutsen. Joutsenella 🦢oli päässään jalokivin koristeltu kruunu 👑 ja nokassa suuri timantti.💎 Joutsen oli kooltaan niin suuri, että kun se levitti siipensä, siipien kärjet ylettyivät idästä länteen Suomen rajoille. Pää ulottui pohjoiseen ja pyrstö etelään. Kun joutsen kohosi Suomen maaperästä lentoon ja levitti siipensä auki, sulkien välistä valui kulta ja jalokivipölyä, jotka levisivät Suomen maaperään. Joutsen oli raskaana synnyttämisen painosta ja taakasta, mutta se tietää tehtävän, mikä hänelle on annettu.

Ne on SUOMEN VAPAUS jja IDENTITEETTI.
Suomi on kuin H.C.Andersenin sadun ruma ankanpoikanen joka syntyi väärään paikkaan ja vääriin olosuhteisiin. Peilit ympärillämme eivät ole heijastaneet meistä oikeaa totuutta. Sitä totuutta, jonka meidän Taivaallinen Isä haluaa meille näyttää - Totuutta Hänessä. Isän sydäntä tätä maata ja kansaa kohtaan.

"Suomi sinä saat vapautesi ja Minä ennallaanasetan sinut siihen suunnitelmaan, jonka olen jo aikojen alusta sinulle suunnitellut. Minä avaan tästä maasta parantumisen lähteet ja minä parannan sinut, Suomi, maana ja kansana💍. Sinä tulet näkemään, miten parantumisen virta leviää kauttasi kansakuntiin ja minun omaisuuskansani ylle. Minä tuon esiin aarteita pimeyden kätköistä. Nyt on niiden aika, Suomi, sinun kohdallasi."💎
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1241
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: ✨️ SANA SUOMELLE!! ✨️ 🇫🇮

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Aamen!! Väkevä ja armollinen Jumala 🙏

Puhdista Herra silmämme ja korvamme sinulle otollisiksi. Raasta sydämemme puhtaaksi ja alttiiksi Sinun työllesi! Herätä Herra meidät, jotta voimme ottaa sateen vastaan! Aamen!



KATSON HILJAA,VAIETEN
TAIVAAN RANTAAN TÄHYILLEN,
MISSÄ VIIPYY, SATEET SEN
MIKSI TAIVAS PIDÄTTÄÄ POUTA
PILVET NYT VAIN NÄÄN
KUNPA SADEPISARAT
VUOTAIS MAAHAN KOSTUTTAIS.

ANNA SADE, JUMALA,

SYDÄN KAIPAA,ODOTTAA
ANNA KASTE GOLGATAN,
VIRVOITTAMAAN KUIVA MAA.

KATSON YLLE VAINION,

TÄHKÄPÄÄT JO KYPSÄT ON.
KORJUU MIEHET PUUTTUVAT
LAPSET, HERRAN UUPUVAT.
JOHDA JÄLLEEN RISTIN LUO,
MISSÄ VIRTAA LÄHDE TUO
JOKA JANON SAMMUTTAA LAPSET,
HERRAN UUDISTAA
Hilja Aaltonen
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Tuija
Viestit: 2816
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: ✨️ SANA SUOMELLE!! ✨️ 🇫🇮

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Tuo profetia on kyllä vahva. Tuossa oli paljon sanomaa jota olen saanut kokea syksyn aikana tähän hetkeen.
Nuo raskaudet joista olemme puhuneet, kertoo uuden tulemisesta ja minä näin unessa nuo 2 vauvaa, jo syntynyttä. Siksi sanoin, uusi on tulossa, jollei ole jo täällä. Sitä olen hokenut sillä koin että tuo jokin on jo. Siitä kertoo tuo kello joka oli jo yli ...
Kiitos Jeesus että näin vahvistat meitä.
Amen.
🙏❤‍🔥👑❤‍🔥
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
NO112
Viestit: 21
Liittynyt: 22 Tammi 2022, 19:41

Re: ✨️ SANA SUOMELLE!! ✨️ 🇫🇮

Viesti Kirjoittaja NO112 »

Itseäni on painanut raskaasti, oma tottelemattomuuteni Herran kehoitukselle. Hän on kehoittanut minua kertomaan siitä mitä hän on minulle tehnyt. No hän kävi kohdallani jokaisen käskyn, haluanko noudattaa niitä. Kun haluan hän siunaa kaikella terveydellä ja hyvinvoinnilla. Kun lipeän lähtee siunaukset pois ja sairaus tulee ja pyhän hengen täyteys lähtee laskuun. Jotenkin ihmettelen että useat uskovista elävät täysin maailman mallin mukaan. Apua haetaan lääkäristä, sosiaalitoimesta, yms eikä siitä että oltaisiin kuuliaisia vaelluksesta Herran sanalle. Erityisesti vaeltaminen Hengessä on unohtunut. Rukoilla pitäisi enemmän, kaikkien puolesta, jokseenkin yhteisiä rukous aamuja tulisi viettää enemmän. Täyttyä Hengellä joka aamu, ennen liikkeelle lähtöä. Rukous, ylistys, laulu, kiittäminen, yms
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4795
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: ✨️ SANA SUOMELLE!! ✨️ 🇫🇮

Viesti Kirjoittaja Eero »

Mä ajattelin tänään aloittaa paastoamisen, ensin se lähti liikkeelle terveydellisestä syystä, kun nivelet on jostain syystä kovilla ja tiedän että paasto auttaa siihen. Mutta sitten Herra kysyi minulta, että tuleeko terveys tosiaan sitä kautta ja Hän sanoi, että paastoa mieluummin Hänen kunniakseen ja ymmärsin, että jos sitä kautta pääsen lähemmäksi Jumalaa ja kuulen paremmin Hänen äänensä, niin silloin se korottaa myös Jeesusta, ei se että kipeä polvi paranee.

Eli kiitos tästä todistuksesta nimimerkki "NO112", koska usein jopa uskonasioita tekee tottumuksesta tai jopa pakosta, joka kohoaa jostakin synnistä, mutta tästä kaikesta Jeesus on meidät vapauttanut, koska Hänen ikeensä on sovelias ja kevyt kantaa!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4795
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: ✨️ SANA SUOMELLE!! ✨️ 🇫🇮

Viesti Kirjoittaja Eero »

Tähän tuli muuten äsken varmistusta kun radiosta soi Suureen Paastoon eli Pääsiäiseen päättyvän 40 päivän paastoon liittyvä hymni "Kuule, oi laupias Luoja".

Katsoin, että Suuri Paasto alkaa tänä vuonna tasan kuukauden päästä eli 22.2.2023, Laskiaisen jälkeisenä Tuhkakeskiviikkona, jos miettii tämän ketjun aihetta, niin voisiko tässä olla nyt myös kehotus laajemminkin Suomen kristityille nousta lähemmäs Jumalaa, kuulemaan Hänen ääntään ja täyttämään sitä tehtävää, jonka Hän on meille antanut, Suomen Hengellinen puolustaminen, jota ilman ei fyysinenklään Suomi kestä!

Näin voisin ajatella, Herra kiitos ja kunnia ja ylistys Sinulle korkeuksissa, laske jo jalkasi astinlaudalle ja taivuta maa ja taivaat!

Tähän liittyvä Sananpaikka:
12:25 Katsokaa, ettette torju luotanne häntä, joka puhuu; sillä jos nuo, jotka torjuivat luotaan hänet, joka ilmoitti Jumalan tahdon maan päällä, eivät voineet päästä pakoon, niin paljoa vähemmän me, jos käännymme pois hänestä, joka ilmoittaa sen taivaista.
12:26 Silloin hänen äänensä järkytti maata, mutta nyt hän on luvannut sanoen: "Vielä kerran minä liikutan maan, jopa taivaankin."
12:27 Mutta tuo "vielä kerran" osoittaa, että ne, mitkä järkkyvät, koska ovat luotuja, tulevat muuttumaan, että ne, jotka eivät järky, pysyisivät.
12:28 Sentähden, koska me saamme valtakunnan, joka ei järky, olkaamme kiitolliset ja siten palvelkaamme Jumalaa, hänelle mielihyväksi, pyhällä arkuudella ja pelolla;
12:29 sillä meidän Jumalamme on kuluttavainen tuli.

Kirje Heprealaisille
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1241
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: ✨️ SANA SUOMELLE!! ✨️ 🇫🇮

Viesti Kirjoittaja Sanna »

NO112 kirjoitti: 22 Tammi 2023, 15:41 Itseäni on painanut raskaasti, oma tottelemattomuuteni Herran kehoitukselle. Hän on kehoittanut minua kertomaan siitä mitä hän on minulle tehnyt. No hän kävi kohdallani jokaisen käskyn, haluanko noudattaa niitä. Kun haluan hän siunaa kaikella terveydellä ja hyvinvoinnilla. Kun lipeän lähtee siunaukset pois ja sairaus tulee ja pyhän hengen täyteys lähtee laskuun. Jotenkin ihmettelen että useat uskovista elävät täysin maailman mallin mukaan. Apua haetaan lääkäristä, sosiaalitoimesta, yms eikä siitä että oltaisiin kuuliaisia vaelluksesta Herran sanalle. Erityisesti vaeltaminen Hengessä on unohtunut. Rukoilla pitäisi enemmän, kaikkien puolesta, jokseenkin yhteisiä rukous aamuja tulisi viettää enemmän. Täyttyä Hengellä joka aamu, ennen liikkeelle lähtöä. Rukous, ylistys, laulu, kiittäminen, yms

Jos haluat niin olemme täällä, jos noita kokemuksiasi haluat jakaa 🙏 Tai jos helpompi niin yksityisviestiäkin saa laittaa.

Ja olet oikeassa, olemme suurin osa haaleita kahden tien kulkijoita. Olemme unohtaneet että Herra on parantaja ja auttaja. Lääkäri ja psykiatri. Tarvitsisimme kipeästi työmiehiämme ja naisiamme barrikaadeille saarnaamaan ja opettamaan. Pyydämme herätystä mutta jäämme itse sohville lojumaan kun pitäisi kääriä hihat tai mennä kuuntelemaan.

Minulla meni maanantaina niska niin jumiin etten saanut päätä käännettyä mihinkään suuntaan. Rukoilin, yritin hieroa ja venytellä mutta illalla tuskastuin siitä ettei helpottanut ja otin jonkun kolmiolääkkeen, lihasrelaksantin.
Melko heti olin kuulevinani äänen "et sitten luottanut minun apuuni". Lääke ei auttanut ja lääkkeen voimasta myös kamala painajainen.
Seuraavana päivänä niska oli aika samanlainen. Tuija rukoili niskan puolesta ja välitön helpotus tuli hetkessä.
Illalla oli kuitenkin aika samanlainen mutta tulin siihen tulokseen että Herra parantaa jos haluaa, lääkettä en ota.
Seuraavana päivänä yritin taas hieroa ja rukoilin. Kuulin lihaksen nimen latinaksi. Olen joskus nuo lihakset joutunut opettelemaan koulussa mutten ollut ymmärtänyt tuota lihasta hieroa, koska luulin että vika oli muualla. Herra armahti puupäistä palvelijaansa ja sain hierottua oikeasta kohdasta.

Kipeähän tuo on ollut kuin mikä, osaltaan omasta kovakouraisesta hieronnastakin mutta tässä tänään tajusin parin hengellisemmän päivän jälkeen, että niska on lähes normaali.

Koronan kohdalla uskalsin luottaa kyllä siihen että Herra pitää huolen ja kuumeen pitää antaa nousta, jotta bakteerit kuolee. Kipulääkkeitä en syönyt enkä sitten yskänlääkettäkään hakenut vaikka olin varma että tukehdun siihen mitä yskiessä tulee.

Kenellekkään ei voi tietenkään sanoa että heittäkää lääkkeet roskiin, mutta mikä saakaan meidät ihmiset etsimään avun aina jostain muualta, nopeammasta lähteestä kuin Herralta?

Olet myös tuosta rukouspiiristä oikeassa sekä ylistämisestä. Etsikäämme tai tehkäämme oma rukouspiiri niiden kanssa jotka tunnemme. Luottakaamme ja kysykäämme Herralta ensin, sitten vasta ihmisiltä 🙏
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1241
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: ✨️ SANA SUOMELLE!! ✨️ 🇫🇮

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Eero kirjoitti: 22 Tammi 2023, 19:32 Tähän tuli muuten äsken varmistusta kun radiosta soi Suureen Paastoon eli Pääsiäiseen päättyvän 40 päivän paastoon liittyvä hymni "Kuule, oi laupias Luoja".

Katsoin, että Suuri Paasto alkaa tänä vuonna tasan kuukauden päästä eli 22.2.2023, Laskiaisen jälkeisenä Tuhkakeskiviikkona, jos miettii tämän ketjun aihetta, niin voisiko tässä olla nyt myös kehotus laajemminkin Suomen kristityille nousta lähemmäs Jumalaa, kuulemaan Hänen ääntään ja täyttämään sitä tehtävää, jonka Hän on meille antanut, Suomen Hengellinen puolustaminen, jota ilman ei fyysinenklään Suomi kestä!

Näin voisin ajatella, Herra kiitos ja kunnia ja ylistys Sinulle korkeuksissa, laske jo jalkasi astinlaudalle ja taivuta maa ja taivaat!
Aamen Eero!!

Vyöttäytykää säkkiin, pitäkää valittajaiset, te papit; valittakaa, te jotka toimitatte palvelusta alttarilla. Käykää sisälle, viettäkää yö säkkeihin puettuina, te jotka toimitatte minun Jumalani palvelusta. Sillä poissa on teidän Jumalanne huoneesta ruokauhri ja juomauhri.
Kuuluttakaa pyhä paasto, kutsukaa koolle juhlakokous, kootkaa vanhimmat ja kaikki maan asukkaat Herran, teidän Jumalanne, huoneeseen ja huutakaa Herran puoleen. Jooel 1:13-14
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
NO112
Viestit: 21
Liittynyt: 22 Tammi 2022, 19:41

Re: ✨️ SANA SUOMELLE!! ✨️ 🇫🇮

Viesti Kirjoittaja NO112 »

Herra paransi minut 3v sitten, kun olin ensin ollut ns Danielin paastossa herkut, yms liha, pois liki 3v. Ja sitten 3vrk vesipaastossa, koko ajan hain terveyttä reumaan, ja allergioihin. Sekä sydän vikaan. Olin voimakkaasti alipainoinen ja lääketieteellisesti otin kuolemaa halveksivan riskin parantuakseni, puoliraskaassa töissä paastossa, ilman sydänläälkeistä, ilman lääkärin määräämää sydämen tahdistinta. Eli siirryin kylmästi sen 2000v taaksepäin terveyden huollossa. Ja vastaus tuli taivaasta sekä tuli/kultaisena kielenä päälleni, sekä korvin kuultavin sanoin sinä paranet. Tästä kaikesta armosta ja Herra Jeesus veti parannukseen kiitos ja kunnia hänelle. Siitä että etsimme Herraa avuksemme ilman tämän maailman konsteja, tulee siunaus. Jos olisin tullut seurakuntaan ennen näitä tapahtumia olisin eksynyt ylensyöntiin, mässäyksiin, yms. kaikki rohkeus ja viisaus, ymmärrys, tekeminen ja tahtominen tulee anoa Herralta, jos joku suorittaminen tuntuu vaikealta pyytäkää Herralta viisautta ja voimaa. Sen jos ei voi paastota niin siihenkin voi pyytää Herralta apua ja aikataulua, silloin onnistuu varmasti, mutta tulee muistaa odoittaa Herraa milloin se hetki on. Lääkkeistä varmaan haluaa jokainen eroon? Rukoilkaa siihen Herran Jeesuksen apua johdatusta ja viisautta, rohkeutta. Kaikki tulee ylhäältä eikä meistä itsestämme.
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1241
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: ✨️ SANA SUOMELLE!! ✨️ 🇫🇮

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Aamen!! Kiitos todistuksestasi NO112!! Ja kyllä hattua täytyy nostaa tuosta sinun suorituksestasi, uskomaton selkäranka kyllä sinulla! Ja kyllä se oli Herrankin mielestä, kun avokätisesti sinut palkitsi terveydellä 🙏💖

Ja sinäpä sen sanoit, kaikki tulee ylhäältä, eikä meistä. Tästä syystä Herra haluaa että kerromme Hänen teoistaan jotta Hän tulisi korotetuksi, jotta Hänen työnsä kädenjälki näkyisi meissä, uskollisissa palvelijoissa 💖
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
jsj
Viestit: 427
Liittynyt: 22 Elo 2021, 21:14

Re: ✨️ SANA SUOMELLE!! ✨️ 🇫🇮

Viesti Kirjoittaja jsj »

Kiitos todistuksestasi ja kunnia Jumalalle korkeuksissa!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4795
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: ✨️ SANA SUOMELLE!! ✨️ 🇫🇮

Viesti Kirjoittaja Eero »

Halleluja!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Vastaa Viestiin