Minä pelastan!

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1213
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Minä pelastan!

Viesti Kirjoittaja Sanna »

pexels-photo-9825421.jpeg

Teidän vanhuuteenne asti minä olen sama, hamaan harmaantumiseenne saakka minä kannan; niin minä olen tehnyt, ja vastedeskin minä nostan, minä kannan ja pelastan. Jesaja 46:4


Saatu sana. "Kuin kotka, Minä vien teidät turvaan, ahdingostakin pelastan. Älkää pelätkö. Minä nostan, kannan ja pelastan."



Tässä on meidän turvamme ja tähän voimme luottaa 🙏

Usko Jumalaan ja Hänen Poikaansa Jeesukseen Kristukseen on sekä ainoa toivomme maanpinnalla että ainoa tarvitsemamme toivo ✝️
Se ei petä 💖

Polish_20221211_120921728.jpg
Veresi virrassa vapauden sain,
kahleista tämän maan.
Voitosta laulaa, nyt saan Kuninkaan,
ilon onnen mä voin omistaa.

Nielty kuolema,
on voitto saavutettu,
synnit sovitettu,
vapaa olla saan.

Kiitos, Halleluja, Aamen,
Totisesti, kaiken tämän
teki poika Jumalan

https://youtu.be/59peAMkHhus
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Tuija
Viestit: 2791
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Minä pelastan!

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Amen!
Kiitos Sanna. Tämä on vahvistukseksi.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4764
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Minä pelastan!

Viesti Kirjoittaja Eero »

Tämä voi olla viittaus myös Ilmesryskirjaan:
Ilm. 12:14 Mutta vaimolle annettiin sen suuren kotkan kaksi siipeä hänen lentääksensä erämaahan sille paikalleen, jossa häntä elätetään aika ja kaksi aikaa ja puoli aikaa poissa käärmeen näkyvistä
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1213
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Minä pelastan!

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Totta Eero! Joku nyytti kotkalla oli suussaan minkä ihmiseksi/lapseksi tulkitsin.
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Minä pelastan!

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Aamen! kiitos sanasta!🙏❤️
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4764
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Minä pelastan!

Viesti Kirjoittaja Eero »

Hyvä, että kerroit Sanna!

Tiedän, että Raamatussa on muitakin kirjoja kuin Ilmestyskirja, mutta kun nyt olemme Lopunaikojen lopussa, niin sieltä löytyvät tämän ajan tapahtumat sekä suuri määrä viittauksia varsinkin Vanhaan Testamenttiin. Eikä se ole ihme, koska Ilmestyskirja antaa vastauksen kaikkien asioiden päätökseen ja myös Vanhan Testamentin vertauskuvien täyttymykseen: pelastuksen kannalta Raamatussa on kaksi tärkeää tapahtumaa, Jeesuksen syntymä maan päälle eli Ensimmäinen Adventti ja Jeesuksen paluu maan päälle hakemaan omansa luokseen eli Toinen Adventti.

Tämä voi olla monille jo tuttua, mutta kirjoitan itseänikin varten . Tuo Kotka, jonka näit on Jumala itse, jos näin voi sanoa:
2Moos. 19:4 'Te olette nähneet, mitä minä olen tehnyt egyptiläisille ja kuinka minä olen kantanut teitä kotkan siivillä ja tuonut teidät luokseni.
Ja tuo ihminen tai lapsi Kotkan viemänä on Jeesus Kristus itse, Poikalapsi sekä Hänen Ruumiinsa eli Seurakunta, me uskovat:
Ilm. 12:4 ... Ja lohikäärme seisoi synnyttämäisillään olevan vaimon edessä nielläkseen hänen lapsensa, kun hän sen synnyttäisi
Ilm. 12:5 Ja hän synnytti poikalapsen, joka on kaitseva kaikkia pakanakansoja rautaisella valtikalla; ja hänen lapsensa temmattiin Jumalan tykö ja hänen valtaistuimensa tykö.
...
Ilm. 12:13 Ja kun lohikäärme näki olevansa heitetty maan päälle, ajoi hän takaa sitä vaimoa, joka oli poikalapsen synnyttänyt.
Ilm. 12:14 Mutta vaimolle annettiin sen suuren kotkan kaksi siipeä hänen lentääksensä erämaahan sille paikalleen, jossa häntä elätetään aika ja kaksi aikaa ja puoli aikaa poissa käärmeen näkyvistä.
Vaimo on Israelin kansa, johon Jeesus Kristus, syntyi ja johon me olemme oksastetut, Se osa Israelia, joka ei usko Jeesuksen olevan Kristus, Messias, jää tänne muiden uskomattomien ihmisten kanssa Ahdistuksen aikaan, kun Seurakunta temmataan Päänsä luo. Mutta Herra itse suojelee kansansa Israelin maan päällä kahden ja puolen vuoden ajan, kunnes lohikäärme vihastuu Israeliin ja lähtee sotimaan muita uskovia vastaan eli esimkerkiksi niitä, jotka ovat olleet uskossaan penseitä ja joiden lyhdystä on loppunut öljy odottaessaan Jeesusta palaavaksi, mutta jotka nyt ovat maailman tapahtumien myötä heränneet.
Ilm. 12:17 Ja lohikäärme vihastui vaimoon ja lähti käymään sotaa muita hänen jälkeläisiänsä vastaan, jotka pitävät Jumalan käskyt ja joilla on Jeesuksen todistus.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1213
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Minä pelastan!

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Kiitos vastauksista 🙏 Ja kiitos Eero tuosta Ilmestyskirjan avaamisesta 🙏💖 Upeaa että täällä on ihmisiä, jotka osaavat Raamatun paremmin kuin itse.
Tuo avasi kyllä asiaa ihan eritavalla. Niin kuin Ilmestyskirjakin lupaa, se mikä näystä vahvimpana tuli, oli turvallisuuden tunne. Meitä suojellaan nyt ja ahdistuksessa, kaikkia jotka Jeesukseen turvaavat 💖💖
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Tuija
Viestit: 2791
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Minä pelastan!

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Amen!!!
💖👑💖
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4764
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Minä pelastan!

Viesti Kirjoittaja Eero »

Kolmen ja puolen vuoden ajan piti sanoa. Tää on Hengessä tulkittua, Raamattu kyllä avautuu kenelle tahansa, joka sitä haluaa.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Vastaa Viestiin