MINÄ KULJETAN TEIDÄT MAAHAN

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Avatar
Tuija
Viestit: 2788
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

MINÄ KULJETAN TEIDÄT MAAHAN

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Uskova veli sai rukous hetkellä sanoman jonka kokee meille Herran omille, Morsiamelle ja hän pyysi minua jakamaan tuon sanoman:

Pyysin Herraa puhumaan ja hetken kuluttua tuntui, että Herran Henki oli läsnä. Hän puhui: ”Minä kuljetan teidät Maahan”.

Sitten näytettiin valkoista kyyhkyä, 🕊 jolla oli kukka nokassaan, jossa oli valkoisia pallonmuotoisia kukkia.”🌼🌼🌼🌼🌼

Symbolit ovat aika selkeitä, Luvattu Maa elo Taivas ja Nooan kyyhkynen, 🕊️ mutta mitä muuta? Avataan sydämemme Hänelle, Yljälle joka pian saapuu. Hän on elävä ja numero 1🥇 . Ei ole mitään tärkeämpää. Vain Häneen voimme luottaa. Hän lohduttaa ja vahvistaa meitä.
🙏❤‍🔥👑❤‍🔥🙏
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2788
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: MINÄ KULJETAN TEIDÄT MAAHAN

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Tämä Raamatun paikka nousi sydämelle juuri äsken, kun tuota sanomaa mietin:

https://www.koivuniemi.com/raamattu?til ... ehto=2ko+4

2.kor.4:8.Me olemme kaikin tavoin ahtaalla mutta emme umpikujassa, neuvottomia mutta emme toivottomia.
4:9 vainotut, mutta emme hyljätyt, maahan kukistetut, mutta emme tuhotut.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2788
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: MINÄ KULJETAN TEIDÄT MAAHAN

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Amen.
Me olemme luottaneet liikaa ihmiseen ja he meidät ylitse tallaavat. Ihminen on kuin Nooan aikana. Emme saa enää luottaa ihmiseen vaan yksin ja ainoastaan Herraamme, Jeesukseen Kristukseen, Jumalaamme, joka meitä Pyhässä hengessä ohjaa ja johdattaa. Hän tietää meidän tilanteemme.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Vastaa Viestiin