Näky; Lasti Lepotyynyjä

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus

Näky; Lasti Lepotyynyjä

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tänä aamuna näin näky kuvan, jossa aivankuin erämaassa, näin paketti tai pienen kuormaauton, sellaisen kontillisen. Ja näin kun sen takaovet lensivät auki ja se oli aivan täyteen sullottu tyynyjä ja niitä putoili autosta maahankin... Sitten näin vielä toisenkin kuvan, jossa oli tekstiä. Se näytettiin niin nopeaan etten kerinnyt saamaan selvää kuin yhdestä sanasta. Ensin oli jotain kirjoitettu normaalisti pienellä, mutta sen alle oli kuin ryhmään laitettu sanoja SUURIN ja MUSTIN Kirjaimin. En ymmärtänyt niistä yhtäkään, ne oli kuin jonkun laulun leikkikieltä. Tuo keskimmäinen sana jonka kerkisin mielestäni näkemään, oli sana .... ....... PAVA..... ......
Minulle jäi tunne että tuo olisi voinut olla jokin laulu, mutta mene ja tiedä :?: Mutta tuo auto joka oli täynnä tyynyjä, se mielestäni kuin tarjosi lepoa niille jotka nyt erämaassa vaeltaa. Ottakaa siis tuo lepo vastaan. :roll:
Siunausta ja Rauhaa päiväänne. Jeesus Kristus olkoon kanssanne, rakkaudessa sydämessänne.
Sinettisormus

Re: Näky; Lasti Lepotyynyjä

Psalmi 23; Herra on hyvä Paimen: https://www.youtube.com/watch?v=bRiD89OVq40
Sinettisormus

JESAJA 55
1. Kuulkaa, kaikki janoavaiset, tulkaa veden ääreen. Tekin, joilla ei
ole rahaa, tulkaa, ostakaa ja syökää; tulkaa, ostakaa ilman rahatta, ilman hinnatta viiniä ja maitoa.
2. Miksi annatte rahan siitä, mikä ei ole leipää, ja työnne ansion siitä, mikä ei ravitse? Kuulkaa minua, niin saatte syödä hyvää, ja teidän sielunne virvoittuu lihavuuden ääressä.
3. Kallistakaa korvanne ja tulkaa minun tyköni; kuulkaa, niin teidän sielunne saa elää. Ja minä teen teidän kanssanne iankaikkisen liiton, annan lujat Daavidin armot.
4. Katso, hänet minä asetin kansoille todistajaksi, kansojen ruhtinaaksi ja käskijäksi.
5. Katso, sinä olet kutsuva pakanoita, joita sinä et tunne, ja pakanat, jotka eivät sinua tunne, rientävät sinun tykösi Herran, sinun Jumalasi, tähden, Israelin Pyhän tähden, sillä hän kirkastaa sinut.
6. Etsikää Herraa silloin, kun hänet löytää voidaan; huutakaa häntä avuksi, kun hän läsnä on.
7. Jumalaton hyljätköön tiensä ja väärintekijä ajatuksensa ja palatkoon Herran tykö, niin hän armahtaa häntä, ja meidän Jumalamme tykö, sillä hänellä on paljon anteeksiantamusta.
8. Sillä minun ajatukseni eivät ole teidän ajatuksianne, eivätkä teidän tienne ole minun teitäni, sanoo Herra.
9. Vaan niin paljon korkeampi kuin taivas on maata, ovat minun tieni korkeammat teidän teitänne ja minun ajatukseni teidän ajatuksianne.
10. Sillä niinkuin sade ja lumi, joka taivaasta tulee, ei sinne palaja, vaan kostuttaa maan, tekee sen hedelmälliseksi ja kasvavaksi, antaa kylväjälle siemenen ja syöjälle leivän,
11. niin on myös minun sanani, joka minun suustani lähtee: ei se minun tyköni tyhjänä palaja, vaan tekee sen, mikä minulle otollista on, ja saa menestymään sen, mitä varten minä sen lähetin.
12. Sillä iloiten te lähdette, ja rauhassa teitä saatetaan; vuoret ja kukkulat puhkeavat riemuun teidän edessänne, ja kaikki kedon puut paukuttavat käsiänsä.
13. Orjantappurain sijaan on kasvava kypressejä, nokkosten sijaan on kasvava myrttipuita; ja se tulee Herran kunniaksi, iankaikkiseksi merkiksi, joka ei häviä.
Sinettisormus

Sieluni janoaa Jumalaa

Niin kuin peura janoissaan etsii vesipuroa,
niin minä kaipaan sinua, Jumala.
Minun sieluni janoaa Jumalaa, elävää Jumalaa.
Milloin saan tulla temppeliin,
astua Jumalan kasvojen eteen?
Kyyneleet ovat leipäni päivin ja öin,
kun minulta alati kysytään: "Missä on Jumalasi?"
Tuskassani minä muistelen,
miten kuljin temppeliin juhlasaatossa
ilon ja kiitoksen kaikuessa,
juhlakansan suuressa joukossa.
Miksi olet masentunut, sieluni,
miksi olet niin levoton?
Odota Jumalaa! Vielä saan kiittää häntä,
Jumalaani, auttajaani.
Ps. 42:2-6
Sinettisormus

Psalmi 139; Herra, sinä tunnet minut: https://www.youtube.com/watch?v=Xmbc2kHQVUc
Sinettisormus

Me teemme liian vaikeiksi Jumalalta saadut sanomat/viestit/ lupaukset. Ehkä jo olisi hetki pysähtyä ja antaa Jumalan itsensä tehdä ne muutokset elämäämme, joita hän on meille suunnitellut. Tässä asiasta David Wilkersonin mietteitä:

Jumala ei ole unohtanut sinua!
(God has not forgotten you!)

David Wilkerson

Luissani polttaa eräs sanoma. Se on sanoma, joka jokaisen kristityn täytyy kuulla, erityisesti tässä hyökkäävien kiusausten ja viiltävän tuskan ajassa elävien.

Se sanoma, jonka tuon sinulle Herralta, on yksinkertaisesti tämä: Jumala ei ole unohtanut sinua! Hän tietää tarkalleen, missä olet, mitä käyt läpi juuri nyt, ja Hän pitää silmällä jokaista askelta polkusi varrella. Mutta me olemme aivan kuin ne Israelin lapset, jotka epäilivät Jumalan päivittäistä huolenpitoa, vaikka profeettoja oli lähetetty välittämään heille ihmeellisiä lupauksia taivaasta.

Jumalan kansa istui pimeydessä, nälkäisinä ja janoisina, rukoilemassa johdatusta ja lohdutusta. Jumala talletti jokaisen kyyneleen pulloon, ja Hän kuuli heidän huutonsa ja vastasi, Minä olen sinua kuullut ja pelastuksen päivänä sinua auttanut... Ei heidän tule nälkä eikä jano... sillä heidän armahtajansa johdattaa heitä ja vie heidät vesilähteille... Herra lohduttaa kansaansa ja armahtaa kurjiansa... (Jesajan luvusta 49). Iloitsiko Israel näistä lupauksista, jotka lähetettiin suoraan Jumalan valtaistuimelta? Lakkasiko Jumalan kansa pelkäämästä ja alkoiko se luottamaan Herraan, joka johdattaa heitä? Uskoivatko ne, jotka kärsivät ja olivat hämmentyneitä, yhteenkään lupausten sanoista? Ei!

Mutta Siion sanoo: Herra on minut hyljännyt, Herra on minut unhottanut (Jesaja 49:14). Nämä eivät olleet pilkkaajia tai paholaisen poikia. Ennemmin, he olivat niitä, jotka etsivät Herraa... Aabrahamin poikia... jotka tunsivat vanhurskauden... joiden sydämissä oli Jumalan laki... Kuinka paljon selkeämmäksi Jumalan olisi täytynyt tehdä Sanansa näille uppiniskaisille, epäuskoisille lapsille? Jumala oli suuresti huolissaan, koska he eivät omaksuneet itselleen tai edes kuulleet Hänen lupauksiaan. Voit melkein aistia Herran kärsimättömyyden, kun Hän nuhtelee heitä heidän epäuskonsa tähden. Minä, minä olen teidän lohduttajanne; mikä olet sinä, että pelkäät ihmistä, joka on kuolevainen, ihmislasta, jonka käy niinkuin ruohon, ja unhotat Herran, joka on sinut tehnyt, joka on levittänyt taivaan ja perustanut maan, ja vapiset alati, kaiket päivät, sortajan vihaa, kun hän tähtää tuhotaksensa? (Jesaja 51:12-13).

Lue lisää: http://www.tscpulpitseries.org/finnish/tsfrgttn.htm
Sinettisormus

Vau, mitä tekstiä Wilkersonilta, SUOSITTELEN, jokaisen lukemaan. Tämä kappale nousi mieleeni tuon kirjoituksen luettuani; Vain Sä Voit: https://www.youtube.com/watch?v=0o5B4OHKVBc
Sinettisormus

Kiitos Jeesus Kristus,Herrani, että sinä rakennat elämääni, sinun tahtosi mukaan, niinkuin olet sen minulle suunnitellut. Minä kuljen kuuliaisena sinun valmistamallasi tiellä, täyttäen johdatuksessasi nuo askeleet, askel kerrallaan, sinun jäljessäsi, kiitos että saan luottaen kulkea sinussa ja sinun armossasi. Kiitos Jeesus!
Amen.
Sinettisormus

Olethan nyt hyvässä asennossa siellä Herralta saadulla tyynyllä, hänen läsnäolossaan, jossa voimme hiljaa virittäytyä laulamaan Yljällemme laulua, rakkaus sydämessä; Halleluja, Tunnet sydämmeni: https://www.youtube.com/watch?v=qHKHLRidM4k
Sinettisormus

Kuinka moni teistä on ottanut tuon tyynyn vastaan? Entä sen levon jota tuo tyyny; Herrassa tarjoaa? :roll:
Eikö yksikään :?:
Sinettisormus

Matt.11:28,29
28. Tulkaa minun tyköni, kaikki työtätekeväiset ja raskautetut, niin minä annan teille levon.
29. Ottakaa minun ikeeni päällenne ja oppikaa minusta, sillä minä olen hiljainen ja nöyrä sydämeltä; niin te löydätte levon sielullenne.

1Joh.4:17
17. Näin on rakkaus tullut täydelliseksi meissä, että meillä olisi turva tuomiopäivänä; sillä sellainen kuin hän on, sellaisia mekin olemme tässä maailmassa.

Joh.8:36
36. Jos siis Poika tekee teidät vapaiksi, niin te tulette todellisesti vapaiksi.

Gal.2:20
20. ja minä elän, en enää minä, vaan Kristus elää minussa; ja minkä nyt elän lihassa, sen minä elän Jumalan Pojan uskossa, hänen, joka on rakastanut minua ja antanut itsensä minun edestäni.

Luuk.9:41
41. Jeesus vastasi ja sanoi: "Voi, sinä epäuskoinen ja nurja sukupolvi; kuinka kauan minun täytyy olla teidän luonanne ja kärsiä teitä? Tuo poikasi tänne."

Jes.42:19
19. Kuka on sokea, ellei minun palvelijani, ja kuka niin kuuro kuin minun sanansaattajani, jonka minä lähetän? Kuka on niin sokea kuin minun palkkalaiseni, niin sokea kuin Herran palvelija?

1Tim.4:10
10. Sillä siksi me vaivaa näemme ja kilvoittelemme, että olemme panneet toivomme elävään Jumalaan, joka on kaikkien ihmisten vapahtaja, varsinkin uskovien.

Jes.65:17
17. Sillä katso, minä luon uudet taivaat ja uuden maan. Entisiä ei enää muisteta, eivätkä ne enää ajatukseen astu;

Room.8:28
28. Mutta me tiedämme, että kaikki yhdessä vaikuttaa niiden parhaaksi, jotka Jumalaa rakastavat, niiden, jotka hänen aivoituksensa mukaan ovat kutsutut.

1Tim.3:13
13. Sillä ne, jotka ovat hyvin palvelleet, saavuttavat itselleen kunnioitettavan aseman ja suuren pelottomuuden uskossa, Kristuksessa Jeesuksessa.
-jarmo-
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

No huhhuh, olitpas kirjoittanu tänne paljon siinä ajassa kun väsäsin yhen mailin.

Olen monesti sanonutkin että juutalaisten viettämä lehtimajanjuhla symbolisoi juuri sitä mihin oikea Israel pääsee sitä viettämään. Nuo lepotyynyt ovat lehtimajanjuhla ja 7-vuotinen morsiamen hääjuhla-aika kuherruskuukausineen lehtimajoissa suloista aikaa viettäen, levossa ja rauhassa.
Sinettisormus

Eli et ollut vielä tuolla tyynyllä, mutta nyt on aika ottaa se, käydä Herran kanssa lepoon, hänen läsnäoloonsa. Olit siis ensimmäinen, joka ilmoittautui vastaanottamaan tuon Herralta saadun levon :?: ... olihan se niin :D
Sinettisormus

-jarmo-
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Sinettisormus kirjoitti:Eli et ollut vielä tuolla tyynyllä, mutta nyt on aika ottaa se, käydä Herran kanssa lepoon, hänen läsnäoloonsa. Olit siis ensimmäinen, joka ilmoittautui vastaanottamaan tuon Herralta saadun levon :?: ... olihan se niin :D
Tais olla juuri niin :D
Samuli

Viesti Kirjoittaja Samuli »

näin paketti tai pienen kuormaauton, sellaisen kontillisen. Ja näin kun sen takaovet lensivät auki ja se oli aivan täyteen sullottu tyynyjä ja niitä putoili autosta maahankin...
Jep kiitos, sain myös yhden tyynyn. :)
Tuli heti tarpeeseen, kun nukahdin poikani viereen päikkäreille. Olin kyllä eilen niin kuitti, että en ees jaksanut tätä kommenttia kirjoittaa vaikka mielessä oli.
Sinettisormus

... ja tuula tuolla toisessa ketjussa, iloiten ilmoitteli vastaanottaneen tuon tyynyn, joka niin hyvän levon antaa. Mutta vaikka levossa olettekin, niin älkää tyystin nukkuko, vaan valvokaa levollisin mielin!
Vastaa Viestiin