Hallava hevonen

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2203
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Hallava hevonen

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

alabasteripullo kirjoitti: 01 Kesä 2022, 15:41 AOAO, voisitko tarkentaa mitä tarkoitat "nähty"?

Tarkoitin sitä, että Tuija on jo monena vuotena tuonut saamiaan näkyjä ja unia tänne foorumille. Eli, me olemme "nähneet" niitä kun olemme "lukeneet" niistä.

Emmekä me siis epäile viestien aitoutta, vaikka emme aina niitä ymmärtäisikään. :geek:
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Tuija
Viestit: 2826
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Hallava hevonen

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Olen saanut nuo kuvat / näyt aina rukous hetkellä, kun olen Herrani, Jeesuksen Kristuksen kanssa läsnäolossa.
Facebookissa en ole niitä itse jakanut. Olen kyllä antanut luvan siihen.
Minua on monasti pyydetty facebookin mutta se ei ole minun paikkani, jokin sydämessä sotii sitä asiaa vastaan.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2826
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Hallava hevonen

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Eeron sanoma hallavan hevosesta tässä ketjussa ja minun vahvistukseni mustasta hevosesta näylläni, kertovat siitä samasta sanomasta mitä ilmestyskirja kertoo lopunajoista.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2826
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Hallava hevonen

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Jos lähtisin jossittelemaan, kieltäisin Jumalan? Kyseenalaistasin Jumalan, että oletko se todella sinä? Missä ja mikä olisi uskoni? Hän tietää että minä jaan sen minkä uskon Häneltä olevan vaikka epäilijöitä ja pilkkaajia on paljon. Niin oli Jeesuksellakin ja Hän lupasi meille, Hänen omilleen sitä samaa.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
alabasteripullo

Re: Hallava hevonen

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

AOAOAOAOAO kirjoitti: 01 Kesä 2022, 16:14
alabasteripullo kirjoitti: 01 Kesä 2022, 15:41 AOAO, voisitko tarkentaa mitä tarkoitat "nähty"?

Tarkoitin sitä, että Tuija on jo monena vuotena tuonut saamiaan näkyjä ja unia tänne foorumille. Eli, me olemme "nähneet" niitä kun olemme "lukeneet" niistä.

Emmekä me siis epäile viestien aitoutta, vaikka emme aina niitä ymmärtäisikään. :geek:
Saako kysyä mitä mieltä olet siitä Sanalla koettelemisesta jolla koetellaan kaikki?
alabasteripullo

Re: Hallava hevonen

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Tarkoitan sitä profetiaa joka tuli muutamaan seurakuntaan eri paikoin Suomea päin vahvistukseksi mutta sitä ei silti julkaistu FB-ryhmässä eikä tässä foorumissa.
Avatar
Tuija
Viestit: 2826
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Hallava hevonen

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Mikähän tuo profetia sitten on? Vaikea ymmärtää kun ei tiedä koko profetiaa ja jostain syystä jako ei ole tullut tänne asti.
⁉️⁉️⁉️
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
alabasteripullo

Re: Hallava hevonen

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Että lähtemään seurakunnasta ettei tule osallisiksi heidän vitsauksista.
Avatar
Tuija
Viestit: 2826
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Hallava hevonen

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Jotain tuon tapaista olen kuullut, mutta en muista tarkempaan.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
alabasteripullo

Re: Hallava hevonen

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Ok. Ihmettelen että sitä ei kirjoitettu vaikka sanoma oli Herralta.
Avatar
Tuija
Viestit: 2826
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Hallava hevonen

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Itseasiassa olen joskus itse saanut myös samankaltaista viestiä Herralta.
Tuo profetia ei ole ilmeisesti tullut palstalaisia vastaan ja siksi ei ole täällä.
En tiedä onko tuosta mitään teksti muodossa olevaa?
Se mitä itse olen saanut( siitä on jo jonkin aikaa) viesti oli että seurakunnat, eritoten kirkon piirissä alkaa kuolemaan. Näin virrat joista muodostuu puroja ja ne lisääntyvät ja tarkoittaa että kotikokoukset alkaa lisääntyä ja tulee arvoon arvaamattomaan. Kun uskovien vaino lisääntyy on nuo kotikokoukset hyvin tärkeitä. Sen näkee jo esim. Kiinassa jossa kristillisyys kielletään ja kokoukset pitää pitään "maanalla". Näin tulee tapahtumaan myös venäjällä ja se tulee leviämään ...
Alkuseurakunta tulee uudestaan niin kuin se oli Jeesuksen aikaan.
Kun ensimmäisen kerran tuon sain, laitoin sähköpostilla sen kotikirkkoni kirkkoherralle ja kerroin tuon sanoman että kirkoissa tulee istumaan kuolleita luita. ( vertauskuvallinen) Sain kyllä vastauksen mutta vastaanotto ei ollut kovin mieluinen. Vahvistin sen Hesekielissä olevassa kuolleista luista.
Mutta tätä on tuon jälkeen alkanut tulemaan muilta, tuota sanomaa kirkon romahtamisesta ja ehkä siellä on mukana joitain muitakin seurakuntia ..
Tiedän ja olen saanut kokea monia seurakuntia joissa ei valitettavasti ole Pyhä Henki läsnä ja sen voi nähdä nopeasti. Pitää muistaa että seurakunnat koostuu meistä ihmisistä ja meissä uskovissa on moneksi. Olen joskus sanonutkin että jotkut menee seurakuntaan tai kirkkoon vain näyttääkseen " uutta pyhäkolttua". ( tuokin vertauskuvallisesti ajateltuna)
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2826
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Hallava hevonen

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Kuolleet luut heräävät eloon
https://rll.fi/2017/11/luut-heraavat-eloon/

Pyhän Hengen vuodatus kaiken lihan ylle?
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2826
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Hallava hevonen

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Jos tiedät tuon profetian niin jaa se tänne. Yritin etsiä sitä mutta en tiennyt löysinkö oikeaa? Oli pari erilaisistakin.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
alabasteripullo

Re: Hallava hevonen

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Ok, olen jo etsinyt mutta en löytänyt mistään. Muistan jotain sen suuntaista profetiaa että seurakunta on luopio ja suvaitsee syntejä.

Luultavasti uskovat luulivat että se ei koske heidän seurakuntaa ja jättivät mainitsematta tai kirjoittamatta vaikka sanoma on vakava asia.
Avatar
Tuija
Viestit: 2826
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Hallava hevonen

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Jos löydät sen niin tee siitä tähän profetia osioon oma aloitus.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
alabasteripullo

Re: Hallava hevonen

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Okkay, katotaan jos löydän sen.
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1250
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Hallava hevonen

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Tätä keskustelua seuratessa tuli nämä jakeet ajatuksiin.


Yksikään profeetallinen sana ei ole tullut julki ihmisten tahdosta, vaan ihmiset ovat puhuneet Pyhän Hengen johtamina sen, minkä ovat Jumalalta saaneet.
2. Pietarin kirje 1:21

Ei Herra Jumala tee mitään ilmoittamatta suunnitelmiaan palvelijoilleen, profeetoille.
Aamos 3:7

Screenshot_20220602-085608_Chrome.jpg
https://www.ristinvoitto.fi


Oli asia kerrottu millä sanoilla hyvänsä niin tärkeintä on sanoma. Että se nojaa jo saatuihin tietoihin.

En ymmärtänyt alabasteripullo miten tämä etsimäsi profetia liittyi koetteluun niinkuin kirjoitit, sinulla on hyvin persoonallinen tapa kirjoittaa ja se ei ole moite. Mutta Ilmestyskirjahan vahvistaa meille nuo Eeron ja Tuijan saamat hevoset. Tarkkoja aikoja meille ei anneta. Tiedämme kuitenkin jo nyt että hevoset tulevat ja uskon että nämä on meille kaikille varoitukseksi.

Huoleesi seurakunnan lähtemisestä sodomasta, uskon että kaikki tämän puolesta rukoilevat ja näkisin Herran tarkottavan tuolla tuomiolla niitä, jotka kirkon väärin oppeihin mukaan lähtevät, siis synnin elämään. Ei ketään Jeesusta seuraavaa rangaista siitä, että kuuluu pakosta tai kehotuksesta johonkin seurakuntaan ollakseen siellä valona.

Ne penseät ja Jeesuksen jättäneet kuuluvat tuon tuomion alle ja todennäköisesti ovat niitä vertauksen neitsyitä. Jotka ei enää kerkeä herätä.

Kaikessa voimme kuitenkin Jumalan tahtoa rukoilla tapahtuvaksi ja pelastumista jokaisen sielun kohdalla.
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Tuija
Viestit: 2826
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Hallava hevonen

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Amen.
Samoilla mietteillä täällä Rosita.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
alabasteripullo

Re: Hallava hevonen

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Eilen mulle tuli yhtäkkiä sana "katteeton". Pitää kaikki aina koetella Sanalla. Katteeton sanoma ei tarkoita että uskovassa olisi väärä henki. Voi saada joskus katteettoman koska se on vajavainen vaikka Jumala käyttää uskovaa. Siksi Hän antoi tämän kehotuksen sanan.
1Tess. 5:21 mutta koetelkaa kaikki, pitäkää se, mikä hyvää on;
22 karttakaa kaikenkaltaista pahaa.
Ei kannata antaa katteettoman pitää meitä talutusnuorassa vaan koetelkaamme aina kaikki kaikella ymmärryksellä että kyse on vajavaisuudesta.

Mitä seurakuntaan tulee, Raamatusta löytyy sanat joiden mukaan Jumalan lasten ei tule osallistua heidän synteihin ja pitää erottaa heistä ja lähteä pois sieltä luopioseurakunnasta joka suvaitsee syntejä.
Jer. 51:6 Paetkaa Baabelista ja pelastakoon kukin henkensä, älkää hukkuko sen syntiin. Sillä tämä on Herran koston aika, hän maksaa sille, mitä se on ansainnut.

2Kor. 6:17 Sentähden: "Lähtekää pois heidän keskeltänsä ja erotkaa heistä, sanoo Herra, älkääkä saastaiseen koskeko; niin minä otan teidät huostaani

Ilm. 18:4 Ja minä kuulin toisen äänen taivaasta sanovan: "Lähtekää siitä ulos, te minun kansani, ettette tulisi hänen synteihinsä osallisiksi ja saisi tekin kärsiä hänen vitsauksistansa.
alabasteripullo

Re: Hallava hevonen

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Sen sisällä on eläviä uskovia joiden takia on hätärukous. Koska he ovat meidän siskoja ja veljiä ja Jumalan rakkaita lapsia. 🙏❤️
Vastaa Viestiin