Hallava hevonen

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4814
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Hallava hevonen

Viesti Kirjoittaja Eero »

Shalom!

Olin äsken rukouksessa ja purin ahdistustani Herralle, niin sain tällaisen sanoman ja kehoituksen jakaa se:

"Minä puhun sinulle:

Turvaa Minuun, ikiaikojen Jumalaan, joka Olen nähnyt kaikki teot hyviksi Herrassa Jeesuksessa Kristuksessa. Pian on tuleva aika, jolloin kaikki teot, jotka eivät perustu tähän kallioon, se on Jeesukseen Kristukseen, tulevat murtumaan. Maailmalle se on tuleva yllätyksenä, mutta sinä tiedät mikä se on, hallava hevonen."

Koetelkaa!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Tuija
Viestit: 2827
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Hallava hevonen

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Amen.
Olen saanut samankaltaista.
💜👑💜
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
alabasteripullo

Re: Hallava hevonen

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Eero kirjoitti: 31 Touko 2022, 19:02 Shalom!

Olin äsken rukouksessa ja purin ahdistustani Herralle, niin sain tällaisen sanoman ja kehoituksen jakaa se:

"Minä puhun sinulle:

Turvaa Minuun, ikiaikojen Jumalaan, joka Olen nähnyt kaikki teot hyviksi Herrassa Jeesuksessa Kristuksessa. Pian on tuleva aika, jolloin kaikki teot, jotka eivät perustu tähän kallioon, se on Jeesukseen Kristukseen, tulevat murtumaan. Maailmalle se on tuleva yllätyksenä, mutta sinä tiedät mikä se on, hallava hevonen."

Koetelkaa!
Saisinko kysyä, ymmärrätkö sanomaa, Eero? Olisi tärkeintä rukoilla pelastumattomien ja uskonnollisten ihmisten puolesta että kuolema jota hallava hevonen ei toisi heitä kohtaan niin he ehtisivät pelastua Jeesukselle ja uskonnolliset ihmiset ehtisivat korjata suunta Kristukseen päin. 🙏
Avatar
Tuija
Viestit: 2827
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Hallava hevonen

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Mustan hevosen jälkeen tulee hallava hevonen:

Ilm.6:5. Ja kun Karitsa avasi kolmannen sinetin, kuulin minä kolmannen olennon sanovan: "Tule!" Ja minä näin, ja katso: musta hevonen; ja sen selässä istuvalla oli kädessään vaaka.
6. Ja minä kuulin ikäänkuin äänen niiden neljän olennon keskeltä sanovan: "Koiniks-mitta nisuja yhden denarin, ja kolme koiniksia ohria yhden denarin! Mutta älä turmele öljyä äläkä viiniä."
7. Ja kun Karitsa avasi neljännen sinetin, kuulin minä neljännen olennon äänen sanovan: "Tule!"
8. Ja minä näin, ja katso: hallava hevonen; ja sen selässä istuvan nimi oli Kuolema, ja Tuonela seurasi hänen mukanaan, ja heidän valtaansa annettiin neljäs osa maata, annettiin valta tappaa miekalla ja nälällä ja rutolla ja maan petojen kautta.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
alabasteripullo

Re: Hallava hevonen

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Hallavasta hevosesta vielä...

Hallavalla hevosella kuolema ratsastaa, hänen jäljessään ratsasti tuonela mukanaan. he saivat haltuunsa neljännen osan maailmaa sodalla, nälällä, rutolla ja maan pedojen kautta.
Ilm. 6:8 Ja minä näin, ja katso: hallava hevonen; ja sen selässä istuvan nimi oli Kuolema, ja Tuonela seurasi hänen mukanaan, ja heidän valtaansa annettiin neljäs osa maata, annettiin valta tappaa miekalla ja nälällä ja rutolla ja maan petojen kautta.
Koen että on tärkeä rukoilla eksyksissä kulkevien uskonnollisten ja uskovien ja pelastumattomien ihmisten puolesta että pelastuisivat Jeesukselle joka on kallio johon tulee juurtua Jumalan Sanoilla kun on vielä armon aikaa. Sielunhätä. 🙏
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1250
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Hallava hevonen

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Sen verran itselle tullut lähtöön/loppuun viittavia muita sanomia etten pidä tätä sinun sanomaa kyllä mitenkään epätodellisena. Se mikä on varmaa että Herrassa on pysyttävä kun alkaa rytisemään.
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1250
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Hallava hevonen

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Vilkaisin etusivulta, niin pojat ovat päässeet ilmestyskirja sarjassaan viimeiseen jaksoon.
Ilm 22
12 Katso, minä tulen pian, ja minun palkkani on minun kanssani, antaakseni kullekin hänen tekojensa mukaan.
13 Minä olen A ja O, ensimmäinen ja viimeinen, alku ja loppu.
14 Autuaat ne, jotka pesevät vaatteensa, että heillä olisi valta syödä elämän puusta ja he pääsisivät porteista sisälle kaupunkiin!
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4814
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Hallava hevonen

Viesti Kirjoittaja Eero »

Joo, Herra ei avannut tätä sen enempää kuin että viesti oli ”teille” eli uskoville.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Pigeon
Viestit: 891
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Hallava hevonen

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Kiitos Eero, kun toit meille🙏
Toissa aamuna heräsin myös johonkin sanomaan, joka kyllä karkasi minulta herätessä.. mutta viesti oli että ”Jumala voi vielä kääntää suunnan Suomenkansan kohdalla, jos..”
Rukous on aseemme🙏 Rukousta päättäjiemme ja kansan puolesta ja itsemme puolesta, että olemme kelvolliset pakenemaan tätä kaikkea!
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1250
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Hallava hevonen

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Niin tosiaan, kiitos Eero jakamisesta 🙏 Ja kyllä, vahvaa rukoilua 🙏💕
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Hallava hevonen

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Mielenkiintoista! Kiitos Eero!

Hallava hevonen on yksi ja viimeinen neljästä ratsumiehestä, jota HUOM! seuraa tuonela.
Minä sain heti tähän ajankohtaisen sanoman Jesajan luvun 5 jakeista:
11 Voi niitä, jotka aamuvarhaisesta väkijuoman jäljessä juoksevat ja iltamyöhään viipyvät viinistä hehkuvina!
12 Kanteleet, harput, vaskirummut, huilut ja viinit on heillä pidoissansa, mutta Herran tekoja he eivät tarkkaa, eivät näe hänen kättensä töitä.
13 Sentähden minun kansani siirretään maastansa äkkiarvaamatta, sen ylhäiset kärsivät nälkää, ja sen remuava joukko nääntyy janoon.
14 Sentähden tuonela levittää kitansa ammolleen, avaa suunsa suunnattomaksi; ja sinne menee sen loisto, sen remuava ja pauhaava joukko, kaikki sen ilonpitäjät.
15 Silloin ihminen masentuu ja mies painuu maahan, maahan painuvat ylpeitten silmät;
16 mutta Herra Sebaot on oleva korkea tuomiossa, pyhä Jumala on oleva pyhä vanhurskaudessa.
Avatar
Tuija
Viestit: 2827
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Hallava hevonen

Viesti Kirjoittaja Tuija »

1.5.2022. Tänä aamuna kun olin rukouksessa, näin kuvan jossa oli kuin raamit, kuvan kehykset ja noissa kehyksissä oli hyvin komea musta hevonen. Kuin elokuvan Black Beauty, Uljas musta, Musta ori. Se oli täydellisen musta ja kohta se vapautui noista kehyksistä. Ylväänä se asteli minua kohti ( kuvan katsojaa). Katse sillä oli hieman vasempaan. Pää oli uljaasti pystyssä ja se kuin tunnusteli mihin suuntaan se lähtee.

Tiesin tämän ilmestyskirjan mustaksi hevoseksi, joka nyt oli vapautettu. Ja se tulee tuomaan talouden romahdusta ja nälänhätää.
...... ...... ..... ........

Tämä on vahvistusta tuohon toukokuiseen näkyyni, mustasta hevosesta jonka jälkeen tulee tuo haluava hevonen.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2203
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Hallava hevonen

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Tuija kirjoitti: 01 Kesä 2022, 13:05 1.5.2022. Tänä aamuna kun olin rukouksessa, näin kuvan jossa oli kuin raamit, kuvan kehykset ja noissa kehyksissä oli hyvin komea musta hevonen. Kuin elokuvan Black Beauty, Uljas musta, Musta ori. Se oli täydellisen musta ja kohta se vapautui noista kehyksistä. Ylväänä se asteli minua kohti ( kuvan katsojaa). Katse sillä oli hieman vasempaan. Pää oli uljaasti pystyssä ja se kuin tunnusteli mihin suuntaan se lähtee.

Tiesin tämän ilmestyskirjan mustaksi hevoseksi, joka nyt oli vapautettu. Ja se tulee tuomaan talouden romahdusta ja nälänhätää.
...... ...... ..... ........

Tämä on vahvistusta tuohon toukokuiseen näkyyni, mustasta hevosesta jonka jälkeen tulee tuo haluava hevonen.
Kun ensimmäisen kerran toit tämän näkysi, pidin sitä kauniina, en pelottavana. Samoin nyt.

Ehkä sinä esitit Tuija sen niin kauniisti tuon hevosen että minulle jäi siitä jotenkin pelkästään hyvä kuva.
:)
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Tuija
Viestit: 2827
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Hallava hevonen

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Kiitos AO. Minulla on tapana yrittää sanoin kuvittaa sitä minkä näin. Ehkä siksi Herra on antanut minulle tuon lahjan.
Tiedämme tuon mustan hevosen ja haluavan hevosen merkityksen ja se ei ole kaunista. Mutta tuo kuva joka minulle näytettiin oli todella kaunis tai jopa komea. Tuo musta hevonen aivan kiilsi ja oli todella ylväs näky. Siinä oli sellaista " maallista valtaa ja voimaa", joka tuo sitten tullessaan maailmasta johtuvan kauheuden, nälän ja kuoleman.
Me voimme ja meidän tulee rukoilla, mutta ymmärrän myös että jotkut asiat Raamatusta vain tapahtuu. Ne ovat Jumalan suunnitelmaa jotka eivät jää toteutumatta. Se on mikä kirjoitettu on, eikä sitä tulla perumaan.
Mutta se voi tuoda tullessaan myös herätystä, sitä Hengen vuodatusta josta myös on saatu lähiaikoina näkyjä.
Kaikki eivät herää vaikka kuinka koetellaan mutta jotkut saavat sen herätyksen. Näin kävi myös Egyptin vitsauksissa. Kuinka paljon ihminen tarvitseekaan kuritusta ennen kuin oppii ymmärtämään. Rakastava Isä myös kurittaa lastaan jotta tämä oppisi. Kaiken Hän tekee kuitenkin Rakkaudessa ja se jos mikä on sen kaiken keskellä kaunista.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
alabasteripullo

Re: Hallava hevonen

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Sen katse tuntuu viittaavan vuohiin. Yhtäkkiä tuli mieleen vuohet koska ne aina puskevat toisiaan vastaan oikeassa olemisen kanssa puolustaen perinnäissääntöjä.
Matt. 25:33 Ja hän asettaa lampaat oikealle puolelleen, mutta vuohet vasemmalle.
Kysymys; eikö tullut Herralta profeetallinen käsky lähtemään heidän vitsauksista pois?

Noin 20 vuotta sitten jos muistan oikein, muutamaan seurakuntaan tällainen profetia on jo tullut ja ne kehottivat rukoilemaan uskovien puolesta että he tajuaisivat lähtemään pois ettei tulisi osallisiksi heidän vitsauksista.

Eikö se profetia tullut täällä foorumissa?

Lampaille lohdutukseksi Ilm. 3:10 kun lampaat ottavat kärsivällisesti Herran Sanasta niin Herra varjelee lampaita koetuksen hetkestä joka on tulossa koko maailmaan koettelemaan niitä jotka asuvat maan päällä.
Ilm. 18:4 Ja minä kuulin toisen äänen taivaasta sanovan: "Lähtekää siitä ulos, te minun kansani, ettette tulisi hänen synteihinsä osallisiksi ja saisi tekin kärsiä hänen vitsauksistansa.
Ilm. 3:10 Koska olet noudattanut minun kestävyyteen kehottavaa sanaani, niin minäkin varjelen sinut koetuksen hetkestä, joka on tulossa koko maailmaan koettelemaan niitä, jotka asuvat maan päällä.

11 Minä tulen pian . Pidä kiinni siitä, mitä sinulla on, ettei kukaan ottaisi kruunuasi. Raamattu kansalle
alabasteripullo

Re: Hallava hevonen

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Kannattaa jatkaa rukoilua heidän puolesta. 🙏
alabasteripullo

Re: Hallava hevonen

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Anteeksi, onko todella sanoma Herrasta? Kai sopii kysyä?
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2203
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Hallava hevonen

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

alabasteripullo kirjoitti: 01 Kesä 2022, 15:32 Anteeksi, onko todella sanoma Herrasta? Kai sopii kysyä?
Kyllähän aina kysyä sopii ;)

En epäile pätkääkään etteikö kuva olisi ollut Jumalan antama. On niitä tässä vuosien varrella jo jokunen "nähty" :)
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
alabasteripullo

Re: Hallava hevonen

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

AOAO, voisitko tarkentaa mitä tarkoitat "nähty"?
alabasteripullo

Re: Hallava hevonen

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Saako kysyä vielä jos sopii?

Sama profeetallinen sana muutamaan seurakuntaan tuli ja kehotti rukoilemaan uskovien puolesta jotka istuvat vielä seurakunnassa ja Herra tahtoo että he lähtisivät sieltä pois etteivät he tulisi osallisiksi heidän vitsauksista koska siellä suvaitaan asioita, syntejä ja siellä opettaa perinnäissääntöjä.

Sen jälkeen en ole tavannut sitä samaa profetiaa FB-ryhmässä enkä täällä foorumissa vaikka olen odottanut. Kysyin jo sieltä FB-ryhmästä.

Muistaakseni se oli noin 20 vuotta sitten jos muistan oikein. Pitäisikö huolestua?
Vastaa Viestiin