Hallava hevonen

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
alabasteripullo

Re: Hallava hevonen

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Katse Kristukseen päin. 🙂🙏❤️
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4799
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Hallava hevonen

Viesti Kirjoittaja Eero »

Älä Alabasteripullo suotta pelästy jos sanomat kertovat vaikeiden aikojen olevan tulossa ja jo täällä, vain sitä kautta paha myös lopullisesti kukistetaan ja kaikille tarjotaan mahdollisuus kääntyä Jeesuksen puoleen, niin kuin Raamatussa sanotaan.

Eikä se ole tuhon toitottamista pelkästään, vaan siihen sisältyy myös rauha Kristuksessa. Ja oot oikeassa, että rukous on meidän voimallisin aseemme sekä luottamus Herraan joka tilanteessa. Siitä ainakin tuo mun, myöskin rukouksessa saatu sanoma kertoo mun mielestä, että kun onnettomuus täysin murtautuu, niin silloin me voimme tehdä niitä tekoja toisten hyväksi, koska vain ne teot kestävät, jotka on tehty Herrassa ja rukous on tietenkin yksi niistä.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
alabasteripullo

Re: Hallava hevonen

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Eero kirjoitti: 02 Kesä 2022, 13:09 Älä Alabasteripullo suotta pelästy jos sanomat kertovat vaikeiden aikojen olevan tulossa ja jo täällä, vain sitä kautta paha myös lopullisesti kukistetaan ja kaikille tarjotaan mahdollisuus kääntyä Jeesuksen puoleen, niin kuin Raamatussa sanotaan.

Eikä se ole tuhon toitottamista pelkästään, vaan siihen sisältyy myös rauha Kristuksessa. Ja oot oikeassa, että rukous on meidän voimallisin aseemme sekä luottamus Herraan joka tilanteessa. Siitä ainakin tuo mun, myöskin rukouksessa saatu sanoma kertoo mun mielestä, että kun onnettomuus täysin murtautuu, niin silloin me voimme tehdä niitä tekoja toisten hyväksi, koska vain ne teot kestävät, jotka on tehty Herrassa ja rukous on tietenkin yksi niistä.
Aamen. Kiitos Eero.❤️ 🙂
Vastaa Viestiin