Profetia Legioonasta 7.1.2017.

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Avatar
Tuija
Viestit: 2817
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Profetia Legioonasta 7.1.2017.

Viesti Kirjoittaja Tuija »

PROFETIA LEGIOONASTA
7.1 2017

"Katso tuolta he tulevat! Minun legioonani, se armeija joka on tulessa puhdistettuja palvelijoitani. Sieltä he hoippuvat, laahustavat ja ryömivät, sillä he tulevat kuritettuina ja he ovat palaneet minun tulessani niin kauan että kuona on irronnut heistä. Puolikuolleina mutta valittuina armeijaani he tulevat yhteen, sillä he kuulevat minun kutsuhuutoni joka huutaa heidät eteeni erämaasta.

He tulevat Baalin palvelijoiden tilalle, niiden jotka ovat ryöstäneet kunniaani! Nämä vähäiset minä itse olen kerännyt ja valinnut kansasi joukosta, sillä olen kiivastunut vahvojen omaan kunniaan. Nämä ulosheitetyt, nämä hyljeksityt jotka tietävät etteivät ole mitään,ovat koulutetut yksinäisyydessä ja minä itse olen heidät kouluttanut. He kuulevat minun ääneni ja tuntevat minut, sillä minä olen heitä viihdytellyt jotta he ovat kestäneet kurituksessani.

Jokainen heistä nousee omaan tehtäväänsä ja heissä on niitä jotka puhaltavat viimeisiin pasuunoihin, heistä löytyy niitä jotka laittavat kätensä sairaiden päälle ja nämä paranevat. Katso heissä on niin pieniä, että he voivat tehdä minun suuria ihmetekojani ja he ymmärtävät olevansa vain palvelijoitani ja kanaviani.

Nämä vähäisimmät minä valitsin saattaakseni häpeään ne jotka jotain luulevat olevansa, sillä sinun kansasi on ylpeää ja omavoimaista kansaa ja minä olen vihastunut heihin!

Näistä viimeisistä minä nostan tiennäyttäjiä, niitä jotka näyttävät suuntaa mihin kulkea, sillä minä olen vihastunut sokeisiin taluttajiin jotka vievät kansaani harhaan.

Katso minä ravistelen kansaasi ja minä nostan viimeisistä ensimmäisiä ja lasken ensimmäiset viimeisiksi sillä minä olen Herra, Herra! Enkö minä olisi sama ensimmäisessä ja viimeisessä ja enkö minä voisi tehdä omalleni mitä tahdon? Kuulkaa minua te valmistetut. Olkaa hereillä, olkaa valmiina. Minä tulen pian ja ennalleen asetan valtasuuruuteni ja te saatte aina olla minun kanssani.

Olkaa lujia ja palvelkaa minua. Minä olen teidän kanssanne, seuratkaa minua!"

..... ..... .... ....... ......

Ps. linkkiä tms. en tiedä se laitettiin viestinä minulle.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1243
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Profetia Legioonasta 7.1.2017.

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Taas niin lohdullista sanomaa uskoville tässäkin.
Luin eilen pitkälle yöhön Jarmon blogijuttuja pitkästä aikaa. Monta vastausta omiin kysymyksiin tulikin ja samalla huomasi omat vajavaisuudet omissa kirjoituksissa. Mutta eihän meistä kukaan valmiiksi tule ja täyttä tietämystä ei anneta kenellekkään.
Jokainen meistä Herrassa roikkuu viimeiseen henkoseen asti ja koska lopunajalle on luvattu
Ja on tapahtuva viimeisinä päivinä,
sanoo Jumala,
että minä vuodatan Henkeni
kaiken lihan päälle,
ja teidän poikanne ja tyttärenne
ennustavat,
ja nuorukaisenne näkyjä näkevät,
ja vanhuksenne unia uneksuvat.
18Ja myös palvelijaini
ja palvelijattarieni päälle
minä niinä päivinä vuodatan Henkeni,
ja he ennustavat.
Apostolien teot 2:17
Niin monet valittelevat profetioiden paljoutta mutta uskon että ne on meille lohduksi. Koetelkaa ja pitäkää se mikä hyvää on. On niin kovat tuomiot tulossa maailmaan että mielestäni Jumalamme ei olisi rakastava Jumala, jos meille ei lohdunsanomaa ja varoitusta lähettäisi Raamatun tueksi. Meidät on kuitenkin koettelemaan kehoitettu. Blogissa mainittu Laulujen laulu 2 jäi mieleen ja sopisi tänne mielestäni useampaakin ketjuun:


"10 Nouse, kalleimpani, kauneimpani,
tule kanssani ulos!
11 Talvi on mennyt, sade on laannut,
se on kaikonnut pois.
12 Kukat nousevat maasta,
laulun aika on tullut,
joka puolella huhuavat metsäkyyhkyt.
13 Viikunapuussa kypsyvät ensi hedelmät,
viiniköynnöksen nuput aukeavat
ja levittävät tuoksuaan.
Nouse, kalleimpani, kauneimpani,
tule kanssani ulos!
14 Kyyhkyni, kallion kätkemä,
vuoren seinässä lymyävä,
anna minun nähdä kasvosi,
anna minun kuulla äänesi,
sillä sinun äänesi on suloinen,
ihanat ovat sinun kasvosi."

Aikaa ei ole ketunpoikien metsästykseen.
Olkaamme valmiina ja odottakaamme riemumielin Herraa, Karitsaa ja viinitarhamme Kaitsijaa.
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Vastaa Viestiin