TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Tuija kirjoitti: 12 Touko 2022, 20:11 Löysin tälläisen vanhan 23.7.2018. unen. Siinä ei ollut kyllä Putinia, mutta paljon muitakin raskaana olevia kuin minä ja meille kaikille tehtiin hätäsektio!
Minulle syntyi ISO POIKA! Tempaus/ ylösotto?!
viewtopic.php?f=17&t=1209&start=80
Jos tuon "raskauden" aiheuttaja oli Putin,silloin pitäisi etsiä jotakin Putinin aiheuttamaa asiaa, jonka seurauksena olisi jonkin "syntyminen".

25.5. on kovin pian, tuskin kai on mahdollista, tai ainakaan realistista, odottaa Suomen Nato-jäsenyyden hyväksymistä tuolloin...? Sillä, Putin itse aikaan sai teollaan Suomen hakeutumisen Naton jäseneksi.

Mielenkiintoista kuitenkin. Voisitko Tuija pyytää Jumalalta vaikka uutta unta tuosta "raskaudesta" joka selventäisi että mitä tässä oikein "odotetaan" :)

En usko mihinkään Venäjän hyökkäykseen Suomeen, jos se taas jollakulla mieleen pompahti. :geek:
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1213
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Selasin blogiasi ja olet jakanut tällaisen profetian. Teksi oli todella pitkä ja otan vain pari kohtaa siitä.


"Näky Suomen rajoista 29.8.2014

Julkaistu 16 10 2014 - 08:55 by Leonid

Jeesus sanoi sanan, koska Hänen omansa ovat huutaneet Hänen puoleensa.
Hänen käskystään nämä väkevät enkelit seisovat Suomen ja Venäjän rajalla eivätkä saatanan joukot voi edetä Suomen rajan toiselle puolen.
Venäjän puolella, aivan rajan tuntumassa on saatanan
joukkojen valtava armeija; tykkejä, panssarivaunuja, lennostoja, miehiä aseet olallaan joukko-osasto toisensa jälkeen.
Niitä on massiivisia määriä mustaten maan kuin heinäsirkkalauma mustaa taivaan. Enkeleihin verrattuna nuo joukko-osastot, panssarit ja muut sotakalustot ovat pieniä kuin muurahaiset, mutta niitä on todella paljon. Joukot seisovat rajan tuntumassa, mutta vain siihen asti mihin niiden oli sallittu edetä ja ne odottivat esteen poistumista rajalta.
Sillä hetkellä jos/kun enkelit siirtyvät sivuun, saatanan joukot pääsevät etenemään. Eivät yhtään aiemmin.

Kysyn, mikä on se tekijä, joka saa enkelit siirtymään sivuun Suomen rajalta?
Kysyin kolme kertaa.

Henki sanoo: kuuntele tarkkaan, katsele tarkkaan. Se minkä minä sinulle puhun, puhu ääneen, kerro kansalleni...



Minkä Henki sinulle puhuu, se puhu!
Sitten katseeni palaa takaisin katsomaan Suomen ja Venäjän välistä rajaa. Ne ovat pyhien rukoukset, jotka pitävät enkelit seisomassa Jumalan käskystä rajalla. Kuitenkin valtaosa pyhistä ei tajua mikä aika on. Näen pyhien nauravan, juhlivan keskenään, katsovan tv:tä ja surffaavan netissä. Osa on huolissaan, mutta eivät osaa toimia. Näen heidän aiemmin verellä pestyn, valkoisen vaatteen tahraantuneen. Hengellinen huolettomuus on vallannut pyhät. Evankeliumin kengät seisovat nurkassa, osalla käyttämättömänä, osalla vain hiukan käytettynä. Mammona on pettänyt pyhiä niin, että osa heistä on sokeutunut, osa näkee vain heikosti. He elävät kuin muutkin ihmiset.

Vain harva pyhistä kuulee, mitä Henki seurakunnalle sanoo. Vain harva huutaa Hänen
armoaan. Vain harva ymmärtää mikä aika on.

https://sinettisormus.blogspot.com/2018 ... a.html?m=0




Myöskin erääseen raskauspostaukseen on tullut tällainen kommentti.
Jakeessa 7 ilmoitetaan, että ennekuin siionille (Israelin pelastuvat) tulee synnytystuskat niin heille syntyy lapsi eli lopunajan lopun messias, joka on ihmisen pojan kaltainen eli ihmisistä edeskäypä.
Tämän jälkeen siionin eli pelastautuvien synnytystuskat alkavat, koska ihmisen pojan kaltainen eli lopunajan lopun messias heitä ja kaikkia muita vielä totuudesta muistuttaa?
https://sinettisormus.blogspot.com/2021 ... t.html?m=1




EN sano että liittyy asiaan. Herätti vaan mielenkiinnon lukiessa. Ja mistäs AOAO arvasit että laitan sotaan viittaavaa 😄
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1213
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Löysin sen!!
7.4. eilen, aamuyöllä näin unta. Unesta en juuri muuten muista mitään, mutta tämä kohta jäi mieleen ja sitä olen tässä mutustellut mielessäni. Odotin lasta Putinille, en pitänyt tilanteesta, mutta ei ollut mitään pelkoakaan. Päälläni oli jokin ulkotakki, jota yritin kaksin käsin pidellä kiinni. Sitten Putin tuli katsomaan meitä Suomeen ja hän tuli luokseni ja avasi takkini, tyytyväisen virallinen hymy kasvoillaan, kun näki vauva vatsani ....

https://sinettisormus.blogspot.com/2018 ... 2.html?m=1
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Rosita kirjoitti: 12 Touko 2022, 23:11 Löysin sen!!
7.4. eilen, aamuyöllä näin unta. Unesta en juuri muuten muista mitään, mutta tämä kohta jäi mieleen ja sitä olen tässä mutustellut mielessäni. Odotin lasta Putinille, en pitänyt tilanteesta, mutta ei ollut mitään pelkoakaan. Päälläni oli jokin ulkotakki, jota yritin kaksin käsin pidellä kiinni. Sitten Putin tuli katsomaan meitä Suomeen ja hän tuli luokseni ja avasi takkini, tyytyväisen virallinen hymy kasvoillaan, kun näki vauva vatsani ....

https://sinettisormus.blogspot.com/2018 ... 2.html?m=1
Uni oli siis vuodelta 2010...taitaa tuo "raskaus" 25.5. olla jo toteutunut....on sen verran jo kulunut aikaa :?:
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Tuija
Viestit: 2788
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Kiitos Rosita että näit vaivaa. Minäkin niitä eilen pengoin ja noita vauva unia jossain vaiheessa tuli useampia.
Tuo oli juuri se uni Putinista. Muistan nyt tuon omahyväisen hymyn kun hän katsoi tuota vauva vatsaani... mutta olin sen kaiken "yläpuolella", enkä kokenut tuota pelkoa.
Niin kuin nyt, kaikesta vouhotuksesta huolimatta en ole kokenut pelkoa, vaikka on ymmärrys että voi tapahtua nyt vaikka mitä. Me olemme Voittajan puolella ja vain Hänen kasvojen edessä.
Jumala kyllä näyttää sen mikä on tarpeen. Tämä nyt jostain syystä muistui mieleeni.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2788
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Tuija »

... Mietin vain ovatko nuo unet jatkumoa toisilleen ja ehkä avaisivat sen kautta jotain?
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1213
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Juu, totta Herra avaa jos tarpeelliseksi näkee 😊
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Tuija
Viestit: 2788
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Nuo raskaudet ovat uusia asioita elämäämme. Sen me tiedämme ja noita unia on tullut nähtyä.
Todellakin, tuo 25.5. on tainut jo toteutua ja se oli yksi elämäni tärkeimpiä hetkiä. Nyt tuon unen ymmärrän ja voin sen sijoittaa oikeaan paikkaan. Joskus unen jälkeen sain kutsun Jumalalta.
20.11.2010. Jumala kutsui minut uskon kasteelle, eli minä näin tuon unen joskus keväällä. Eli tuon unen näkemisestä saattoi olla hyvinkin tuo " odotusaika", n.9kk. Kun tuon kutsun sain tuon uneni jälkeen, olisiko ollut juuri tuo 25.5. se oli kuin itkuherätys, itkin vain ja minun oli aivan pakko toteuttaa tuo kutsu tavalla tai toisella.
Pelkäsin tuota asiaa sillä en osaa uida. Muuta päätin sen tehdä siitäkin huolimatta ja pyysin että Herra ottaisi kaikki esteet pois. Ja niin kävi. Vihollinen yritti estää, mutta se ei saanut minun sydäntäni asiasta enää kääntymään.
Tiesin että kun Herra oli puolellani, ei enää mikään voinut minua pysäyttää eikä estää.. se oli ensimmäinen uudesti syntymä.
Nuo muut raskaus unet ovat olleet niitä uusia asioita, lahjoja joita sen jälkeen aloin saamaan ..

Amen.
Viimeksi muokannut Tuija, 13 Touko 2022, 11:27. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2788
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Tuija »

... sydämeni laulaa Herralle kiitosta 🙌🙌🙌
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4763
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Eero »

Mulle tulee mieleen, ikävä kyllä, että jos lapsi on Putinin ja tämä uni koskee sekä Venäjän kansaa, jota Putin edustaa ja Herran Morsianta Suomessa, jota sinä Tuija edustat, niin "Venäjän karhu voi yrittää ottaa Suomi-neidon väkisin saattaakseen sen raskaaksi omasta synnistään" ja sen jälkeen tulla voitonriemuisesti toteamaan työnsä tulosta. Tämä on linjassa niiden muiden profetioiden kanssa, joita Suomelle on annettu ja Jarmolla oli tuolla Miekka Suomelle -sivulla hyvä huomio, että britit ovat nyt luvanneet tulla Suomen avuksi hädän hetkellä, joka saattaa täyttää profetian Venäjän hyökkäyksen pysähtymisessä Etelä-Suomessa. Tällöin Suomi-neito joutuu polvilleen sekä kartalla että kansan puolesta ja se taitaa olla ainut asia jolla tämä kansa saadaan käännettyä takaisin Herran puoleen.


18 Jos ette sittenkään kuule minua, niin minä vielä kuritan teitä seitsenkertaisesti teidän syntienne tähden.
19 Ja minä murran teidän ylpeän uhmanne; minä teen teidän taivaanne raudankovaksi ja maanne vasken kaltaiseksi.
20 Ja teidän voimanne kuluu hukkaan, sillä teidän maanne ei anna satoansa eivätkä maan puut anna hedelmäänsä.
21 Ja jos te sittenkin käytte minua vastaan ettekä tahdo kuulla minua, niin minä lyön teitä vielä seitsenkertaisesti, teidän syntienne mukaan.
22 Minä lähetän teidän sekaanne metsän pedot riistämään teiltä lapsenne, raatelemaan karjaanne ja vähentämään teidän lukuanne, niin että teidän tienne tulevat autioiksi.
23 Jos te ette vielä tästäkään minun kurituksestani ota ojentuaksenne, vaan yhä käytte minua vastaan,
24 niin minäkin käyn teitä vastaan ja lyön teitä seitsenkertaisesti teidän syntienne tähden.
25 Minä saatan teidän kimppuunne miekan, joka kostaa rikotun liiton; ja kun te kokoonnutte kaupunkeihinne, niin minä lähetän teidän sekaanne ruttotaudin, ja teidän on antautuminen vihollisen valtaan.
26 Kun minä murran teiltä leivän tuen, niin kymmenen vaimoa paistaa teidän leipänne yhdessä uunissa, ja he tuovat kotiin teidän leipänne vaa'alla punnittuna; ja kun te syötte, ette tule ravituiksi.
27 Ja jos te ette vielä sittenkään kuule minua, vaan yhä käytte minua vastaan,
28 niin minäkin kiivastuksessani käyn teitä vastaan ja kuritan teitä seitsenkertaisesti teidän syntienne tähden.

3. Moos. 26
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Tuija
Viestit: 2788
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Joo.. tää Putin uni onkin sitten asia erikseen mitä se tarkoittaa? Miksi tuossa unessa oli Putin? Mielestäni olen niitä nähnyt kahdesti, mutta tämä tuli nyt vahvemmin mieleen.
Näemme mitä on nyt tapahtunut Ukrainassa, se voi kohdistua myös meihin. Hyvä tuossa unessa oli se ettei minulla ollut pelkoa.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1213
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Eero osasi sanoittaa kyllä hyvin mitä kanssa pohdin ja itse en sanoiksi osannut pukea. Näitä Venäjään liittyviä näkyjä ja asioita on nyt tullut niin monelle että jotain on tapahtuva. Kaikki kuitenkin pohjautuu tuohon Tukholma profetiaan. Eikö jossain lukenut että nämä näyt ja muut on palapelin palasia jotka lopussa saadaan koottua yhteen? Siis oikeat Herran antamat tietenkin.

Sain oliko eilen vai toissapäivänä pitkässä rukouksessa lauseen ulkomaankielellä jota en koskaan ole opiskellut. En ajatellut tätä jakaa koska pohdin että miksi tämä ei tullut suomeksi.
Lause oli kuitenkin google kääntäjän mukaan "olette pitäneet sapattinne". Rukouksessa rukoilin myös Herran tahtoa tapahtuvaksi tässä Venäjä asiassa. Tarkoittaako lause että Suomen rauhanaika on ohi? Vai tarkottaako mitään, se jää nähtäväksi. Itse miellän että mahdollinen Venäjän Suomeen tulo on Jumalan tahto syntivelasta ja se saadaan ärsyttämällä Naton kautta Venäjää.

Siksi tuo jaettu profetia siitä että enkelit seisoo Suomen rajalla minkä alabsteripullokin johonkin ketjuun jakoi on mielestäni hyvin tärkeä taistelurukouksen kohde. Uskon että se on ainoa joka meitä auttaa. Rukoilu.

Kiitos myös tuosta Mooseksen kirjan kohdastaja poimin tähän jakeen 22.. " Minä lähetän teidän sekaanne metsän pedot riistämään teiltä lapsenne, raatelemaan karjaanne ja vähentämään teidän lukuanne, niin että teidän tienne tulevat autioiksi."
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Tuija
Viestit: 2788
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Amen.
Itselle nousi myös tuo Tukholman profetia. Nythän Venäjä joutuu tuomaan Naton myötä joukkojaan aivan koko rajan tuntumaan. He yrittävät kyllä ylimielisesti pelotella (Putin), mutta meillä ei ole pelkoa kun saamme olla Jeesuksessa Kristuksessa. Ei ollut minullakaan tuossa unessa, vaikka Putin ilkkuen omahyväisen hymyili kuin pelotellen.
Tuossa profetiasta Jumala oli sanonut; Älä turmele öljyä äläkä viiniä. Tämä sanottiin Venäjän sotilaalle. Venäjän sotilas kuuntelee tämän Sanan ja nyökkää, että on ymmärtänyt.
Raskaus, eli uusi asia meille kansana tässä hetkessä.
Saikohan tästä selvää.. 😀
Viimeksi muokannut Tuija, 13 Touko 2022, 13:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2788
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Tuija »

"Pelkoa ei rakkaudessa ole, vaan täydellinen rakkaus karkottaa pelon. Pelossahan on jo rangaistusta; se, joka pelkää, ei ole tullut täydelliseksi rakkaudessa" (1. Joh. 4:18).
Jumala tietää ettemme ole täydellisiä.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4763
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen Rosita ja Tuija! Venäjän reaktiot ovat median mukaan olleet mietoja, ilmeisesti on puhuttu ”tutkien lisäämisestä” itärajalle, ei välttämättä joukkojen keskittämisestä.

Tämä voi tietenkin muuttua ja Suomen itärajahan voi olla myös suhteellinen käsite, jota voi tarvittaessa ”hioa”, kuten aikaisemmin keväällä asia ilmaistiin.

Nyt on ainakin kovasti sotilastoimintaa Suomessa uutisten mukaan, mikä on tietenkin sinällään hyvä asia, että ilmoitetaan naapurille että Suomi on tosissaan.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Tuija
Viestit: 2788
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

PUKEKAA PÄÄLLENNE UUSI

Viesti Kirjoittaja Tuija »

https://sinettisormus.blogspot.com/2022 ... i.html?m=1

Tuon tämän nyt näin linkistä luettavaksi kun täältä mökiltä on vähän vaikea näitä kännykällä lähetellä.
Mutta tämän aamun rukouksessa tänään sain ..

kuvan jossa oli punaiset, lenkkikengät, jotka päältä olivat hyvin riekaleisiksi käyneet. Ne olivat olleet kovassa käytössä ja kaipasivat nyt uudistusta ..
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2788
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

KUNNIA OLKOON JUMALAN!!!

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Lue lisää :
https://sinettisormus.blogspot.com/2022 ... a.html?m=1

Tämän aamun kuva Herralta...
Kuva oli kuin kartta. Maa alue vasemmalla puolella kaareutui oikealle ruskean värisenä ja oikea puoli oli siniharmaa kuin meri. Vasemmassa yläkulmassa näin kämmenet avoimina kohti taivasta, kuin vastaan ottaen rukous vastausta, jonka oli Jumalalle lähettänyt .......
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1213
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Rukoustyön mahtava voima 🙏🙏🥰💕
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Tuija
Viestit: 2788
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Viime yönä koettua ..
Pyhä Henki, Jumalan Henki.
https://sinettisormus.blogspot.com/2022 ... i.html?m=1
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2788
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Aamu rukouksen jälkeen näkemäni näyt/kuvat, tältä aamulta. Eilen kotiuduimme mökiltä ja nyt hyvin väsynyt matkasta ...


Shalom! Herran Rauhaa..

Tänä aamuna kun olin jo rukoillut vuoteellani, sain nähdä kaksi kuvaa joista ensimmäinen oli minulle merkityksellisempi, mutta saattoivat kertoa samaa kieltään, viimeinen vain maallisesti kuvattuna.

Lue lisää:
https://sinettisormus.blogspot.com/2022 ... laman.html
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Vastaa Viestiin