TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Avatar
Tuija
Viestit: 2819
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Amen Kulkija! Amen! Nyt se on vahvistettu ei kun vain matkaan!
Olen tuota samaa työstänyt ja miettinyt että mitä sanon kun kohtaan ihmisen ja sitten se tuli: "Jeesus rakastaa ja kutsuu sinua."
Loppu hoituu itsestään .. tai Herran ohjauksessa
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Kulkija
Viestit: 188
Liittynyt: 27 Joulu 2020, 09:57

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Kulkija »

❤️ Olen niin kovasti myös miettinyt, miten se käytännössä toteutuisi. Ja löytyykö rohkeutta.

Sitten olen ajatellut, että mehän kuljemme Jumalan ennalta valmistamissa teoissa? En muista raamatunkohtaa mutta sellainen on? Että ehkä on vaan hylättävä tämä rakas kotisohva ja lähdettävä johonkin liikkeelle. Ja katsoa mitä tapahtuu. Tuija ajatuksesi oli tähän nyt niin vastaus ja miltä se tuntuikaan äsken lukea!
Kulkija
Viestit: 188
Liittynyt: 27 Joulu 2020, 09:57

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Kulkija »

Niinpä, Herran ohjauksessa.
Avatar
Tuija
Viestit: 2819
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Amen! Sydän täällä riemuitsee! 🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2819
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Tää ruokajakelu homma on myös poikinut uutta. Eräs uskova sisko ehdotti että aletaan vaikka torilla jakamaan kahvia ja jotain syötävää. No, minä rohkaistuin kysymään että josko paikallinen seurakunta missä käymme, antaisi meidän pitää pientä kahvila toimintaa kerran viikossa heidän tiloissa ja tuotto seurakunnalle. Vain pieni 1e/ vapaaehtoinen maksu kahvista ja pullasta/piirakasta.
Seurakunta otti ilolla vastaan ehdotuksemme. Jaamme siinä samalla ehkä noita traktaatteja ja jotain hengellistä, esim. musiikin muodossa. Mahdollisesti myös keskustelua ja rukousta.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Kulkija
Viestit: 188
Liittynyt: 27 Joulu 2020, 09:57

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Kulkija »

Mahtavaa, Tuija! Teette paljon hyvää, ja ovet jatkaa avautumistaan😍
Avatar
Tuija
Viestit: 2819
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Joo. Me molemmat siskot ollaan kyselty pitkään Herran puoleen: Mitä tästä eteenpäin? Mikä on paikkani?
Sain tiedon sanat jotka on kuin meille molemmille: "Älä ... ole siinä missä nyt olet. Odota!"
Sein tein ja nyt kerroin siitä tuolle siskolle.
Kun jäin odottamaan, enkä enää huuhaillut Herran puoleen tuota yhtä samaa, niin jo kohta tapahtui ja ruokajakelu alkoi. Minua ja miestäni pyydettiin apuun. Veimme ruokaa myös tälle siskolle ja loppu onkin historiaa ...
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Kulkija
Viestit: 188
Liittynyt: 27 Joulu 2020, 09:57

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Kulkija »

Aivan ihana. Luottaen saa rauhassa olla ja leväten odottaa, mitä taivaan tie tuo tullessaan.
Avatar
Pi_O
Viestit: 74
Liittynyt: 10 Heinä 2022, 15:31

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Pi_O »

Ihanaa, että asiat etenee ja tuottaa hedelmää.
Tämä oli siis oli todellakin rohkaisuksi Kristuksen omille <3
Hetki vielä niin sananasaattajat pääsevät täyteen kukoistukseen :D
Avatar
Tuija
Viestit: 2819
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Amen. 💖💖
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Kulkija
Viestit: 188
Liittynyt: 27 Joulu 2020, 09:57

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Kulkija »

Pi_O, kyllä, kiitos, viestisi rohkaisi, erityisesti kun puhuit työparista, lamppu täällä syttyi hehkumaan uudella tavalla. Viestisi oli vahvistusta❤️🙏
Avatar
Pi_O
Viestit: 74
Liittynyt: 10 Heinä 2022, 15:31

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Pi_O »

Kulkija kirjoitti: 11 Heinä 2022, 22:03 Pi_O, kyllä, kiitos, viestisi rohkaisi, erityisesti kun puhuit työparista, lamppu täällä syttyi hehkumaan uudella tavalla. Viestisi oli vahvistusta❤️🙏
❤️🙏
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1243
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Pakko tulla jakamaan kun sattu niin sopivaan ajankohtaa. Otin tossa kesäks töitä vastaan olosuhteiden pakosta ja kassalle tuli toissapäivänä vanhempi nainen mikä käy useasti. Hän kysyi mitä mieltä olen tämän hetkisistä maailman tapahtumista ja syystä että nyt ei voi kassalla kaikkea sanoa mitä ajattelee niin mutisin jotain ympäripyöreää vastaukseksi.

Nainen ojensi Jehovan todistajien käyntikortin ja sanoi että käy lukeen sivuilta lisätekstiä. En viittinyt rouvan päivää pilata tokaisemalla että olet vääräuskoinen, tyydyin vain hymyilemään.

Pointti tässä kirjoituksessa oli se että naiselta sujui todella luontevasti "käyntikortin" ojennus ja evankeliointi että tässä on oppimisen paikka itselle.

Jos tilais vaikka mannalappuja niin ne ois helppo ojentaa jos traktaatit tuntuu hankalalta. Monestihan yksittäinen Raamatun lause pysäyttää ihmisen.

Aion siis seuravan kerran jos rouva tulee puhumaan mainostaa olevani kristitty. Nyt tuli tilanne niin puun takaa etten osannu reakoida.

Eli siis Jeesuksen todistaminen mokattu taas mutta hyvä oppitunti tuli itselle siitä että ei tollaisten lappusten antaminen niin vaikeaa ole 😊

Harmi kun pelastussanoma sivustolle ei oo käyntikortteja 😅
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2203
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Rosita kirjoitti: 14 Heinä 2022, 11:38
Eli siis Jeesuksen todistaminen mokattu taas mutta hyvä oppitunti tuli itselle siitä että ei tollaisten lappusten antaminen niin vaikeaa ole 😊
:) Juu, tuo homma me kaikki osataan todella hyvin :D
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Tuija
Viestit: 2819
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Totta! Ei vaikeaa yhtään kun on valmius. Rintataskuun sopivia julistus kortteja/ traktaatteja. Niitä voi tehdä itsekin. Kopio koneella
tietokoneelta joku hyvä hengellinen kuva. Leikkaa ja liimaa jollekkin tukevalle, korttimaiselle alustalle.
👍👍👍
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Kulkija
Viestit: 188
Liittynyt: 27 Joulu 2020, 09:57

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Kulkija »

Viikonloppuna askartelu alulle😊 kiitos kun olette🙏
Kulkija
Viestit: 188
Liittynyt: 27 Joulu 2020, 09:57

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Kulkija »

Mutta ehkä kirjoitin ihan ohi aiheen, usein niin käy kun kiireessä lukee😄 anteeksi, hyvää yötä
Kulkija
Viestit: 188
Liittynyt: 27 Joulu 2020, 09:57

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Kulkija »

Siihen toiseen yritin vastata.. Huokaus, unen aika💓
Avatar
Tuija
Viestit: 2819
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Tänään näin kuvan rukoukseni jälkeen juuri kun olin ylösnousua tekemässä.
Kuvassa näin miehen ajavan polkupyörällä kuin minua kohti ( näyn katsojaa). Hän oli keski ikäinen tai ehkä vähän vanhempi mies. Hänellä oli vaalea lippalakki päässä.
Hän kannatteli ajaessa sarvien yli vaaleaa, muovista saavia, mitä lie se sisälsi ....

Tuosta kuvasta tuli jostain syystä hyvä mieli. Jostain syystä koin hänet Kulkijaksi. Olithan puhunut pyöräilystä. Koin tuossa, että ehkä Jumala ilmoittaa sinulle, kuka tuo nyt sitten onkaan, että sinulla on paljon tarjottavaa/ jaettavaa.
Mutta tämä voi olla meille myös yleisesti.
Eilinen ilta oli raskas mutta pakko on eteenpäin mennä, pysähtyä ei saa ...
Tiedän että on niitä jotka ei luota minun jakamaani, siihen minkä uskon itse olevan Jumalalta saatua. Lyöjiä on paljon, mutta niin lyötiin Jeesustakin vielä enemmän. Siitä tiedän myös olevani oikealla tiellä.
Kiitos Jeesus lohdutuksesta ja siitä että kun minä en enää jaksa nuo Sinä kyllä kannat.
Amen.

... koettelen tätä Herrani, Jeesuksen Kristuksen kanssa ennen kuin tämän jakoon blogiini vien ja kerään voimia viedä tätä eteenpäin.
Herra kyllä oikeastaan jo vastaili tuon psalmi13 kautta ja tuon laulun joka tuli aamulla vastaan: Herrani en ymmärrä.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2819
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Herra antoi minun myös ymmärtää tuon edellisen näkyni noista kahdesta miehestä. Toisella oli avoimet kasvot ja toisen kasvot oli peitetty tuollaisella siteellä joita käytetään haavojen sitomiseen. Sairaan kohdan peittämiseen. Eilinen ilta avasi minulle myös tuon näyn. Sitä en tämän enempää avaa. Sain sen itse kokea ...
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Vastaa Viestiin