TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4814
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen!

Kyllä tuntuu, että nyt on laitettu ”unilääkettä” ihmisten laseihin kun niin kovasti väsyttää. Mutta siitä tietää myös mikä hetki yöstä on käsillä.

Kutsuhuutohan me ollaan kuultu jo, nyt vaan pitää vaalia liekkiä ja pitää se Hengissä, silloin se ei pääse sammumaan ja uni tule ennen aikojaan!

Olette Rakkaat, veljet ja siskot Herrassa ja oot Tuija aivan oikeassa, ilman tätä palstaa ja meidän kaikkien työtä sen ja lähimmäisten eteen olisi jo varmasti moni sydän kylmennyt ja siemen jäänyt kasvamatta.

Täällä voi olla joskus vilkkaampaa, joskus hiljaisempaa, mutta yhtä kaikki, usko ja meidän yhteys säilyy silti. Ei sitä voi murtaa mikään voima, koska Kristus itse on sen asettanut.

Joku voi sanoa, että hulluutta ja toinen voi pilkata, mutta Kristus on silti Herra!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Tuija
Viestit: 2827
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Huomenta te rakkaat sisaret ja veljet.
Tänään rukoiltuani näin oudon kuvan. Tämän nyt jaan, mutta tämä tulee koetella. En jaa tätä vielä blogiini. Ehkä tämä ei ole mitään, mutta katsotaan alkaako Herra vahvistaa sitä niin että se alkaa saamaan elämää?
Kuvassa oli kaksi miestä. He seisoivat siinä edessäni kuin poseeraten. Vasemman puoleinen oli aivan normaali ja avoimin kasvoin hän siinä seisoi, mutta tuon oikean puoleisen miehen kasvot oli sidottu valkoisella siteellä, eikä kasvoista näkynyt kuin vähän keskeltä. Tuo side oli löysästi hänen kasvoillaan. Siinä he aivan vieretysten seisoivat ...
Tästä nousee tuo Raamtun jae.. peittämättömin kasvoin...
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2203
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Huomenta, kiitos näystä. Tuo sama Raamatun kohta tuli minunkin mieleeni. Mutta, voi olla kyllä henkilökohtainenkin jollekin.....näin koen....tai sitten ei.

Löysästi oleva side....ehkä se on lähdössä pois ? ;)
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Tuija
Viestit: 2827
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Amen. AO. Tuota myös mietin, että tuo siteen löystyminen kertoo tuon " peitteen" irtoamista/ poistumista. Samoilla linjoilla ollaan.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2827
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Tuija »

KR 1933/-38
2Kor. 3:18 Mutta me kaikki, jotka peittämättömin kasvoin katselemme Herran kirkkautta kuin kuvastimesta, muutumme saman kuvan kaltaisiksi kirkkaudesta kirkkauteen, niinkuin muuttaa Herra, joka on Henki.

Rinnakkaisviitteet (KR 1933/-38)
2Moos. 24:17 Ja Herran kirkkaus vuoren kukkulalla näytti israelilaisten silmissä kuluttavalta tulelta.

Joh. 17:24 Isä, minä tahdon, että missä minä olen, siellä nekin, jotka sinä olet minulle antanut, olisivat minun kanssani, että he näkisivät minun kirkkauteni, jonka sinä olet minulle antanut, koska olet rakastanut minua jo ennen maailman perustamista.

Room. 8:29 Sillä ne, jotka hän on edeltätuntenut, hän on myös edeltämäärännyt Poikansa kuvan kaltaisiksi, että hän olisi esikoinen monien veljien joukossa;

1Kor. 13:12 Sillä nyt me näemme kuin kuvastimessa, arvoituksen tavoin, mutta silloin kasvoista kasvoihin; nyt minä tunnen vajavaisesti, mutta silloin minä olen tunteva täydellisesti, niinkuin minut itsenikin täydellisesti tunnetaan.

1Kor. 15:49 Ja niinkuin meissä on ollut maallisen kuva, niin meissä on myös oleva taivaallisen kuva.

2Kor. 4:4 niissä uskottomissa, joiden mielet tämän maailman jumala on niin sokaissut, ettei heille loista valkeus, joka lähtee Kristuksen kirkkauden evankeliumista, hänen, joka on Jumalan kuva.

2Kor. 5:7 sillä me vaellamme uskossa emmekä näkemisessä.

1Joh. 3:2 Rakkaani, nyt me olemme Jumalan lapsia, eikä ole vielä käynyt ilmi, mitä meistä tulee. Me tiedämme tulevamme hänen kaltaisikseen, kun hän ilmestyy, sillä me saamme nähdä hänet sellaisena, kuin hän on.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
alabasteripullo

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Huomenta. :)

Jos se tarkoittaa siitä tiettyä Raamatun kohtaa. Niin se tarkoittaa että meidän tulee hylätä kaikki ihmisten perinnäissäännöt joita ei tulisi omaksua ja katsoa sormesta läpi että ne olisi raamatun mukaista koska ne pitäytyy vain ihmisten perinnäissääntöihin eikä Kristukseen.
Kol. 2:8 Varokaa, ettei kukaan saa teitä saaliikseen järkeisopilla ja tyhjällä petoksella, jotka perustuvat ihmisten perinnäissääntöihin ja maailman alkeisvoimiin eivätkä Kristukseen. Raamattu kansalle

Kol. 2:8 Älkää antako kenenkään turmella uskoanne ja iloanne omilla teorioillaan, jotka liittyvät ihmisten perinteisiin ja keskittyvät maailmankaikkeuden henkivaltoihin eikä Kristukseen. Elävä uutinen
Huom, siinä lukee; "maailmankaikkeuden henkivallat", ne viittaavat tyhjään petokseen. Saatana osaa siteerata Raamattua ja lisää jotain omaa vaikka 10% eikä mikään hänessä ole totuutta.

Koska teologinen järkeisoppi synnyttää järkeisuskoa ja ylpeyttä jota Herra on vastaan. Meidän usko ei tule ihmisten viisauteen puolustamalla niitä katsoaksemme että ne olisi kristillisiä mutta ne ei ole totuudesta.

Älkäämme pettäkö itseämme ja tulkaamme vaeltaa vain Jumalan Sanoilla viitoittamaa tietä joka pitäytyy Kristukseen. :)

Jos omaksumme ne silloin peite on vielä ottamatta pois sydämen päältä. Ne ihmisten perinnäissäännöt rinnallistaa myös eksytyskeskeisiä asioita samalla tavalla kun juutalaiset uskovat pelastuvan Jumalan lakeja noudattamalla.

Kristus on ainoa pelastuksen tekijä - tässä maailmassa. Kun käännetään Kristuksen puoleen ja usko pitäytyy vain Häneen silloin peite sydämen päältä otetaan pois. Herra on Henki ja Hän vapauttaa ihmisen. Hän tuo Kristuksen esiin meidän silmien eteen.

Ja sitten olemme niin kuin "peilejä" jotka heijastavat esteettömästi Herran kirkkautta peittämättömin kasvoin.
2Kor. 3:14 Mutta heidän mielensä paatuivat, sillä vielä tänäkin päivänä sama peite, vanhan liiton kirjoituksia luettaessa, pysyy poisottamatta, sillä vasta Kristuksessa se katoaa.

15 Vielä tänäkin päivänä, kun Moosesta luetaan, on peite heidän sydämensä päällä;

16 mutta kun heidän sydämensä kääntyy Herran tykö, otetaan peite pois.

17 Sillä Herra on Henki, ja missä Herran Henki on, siinä on vapaus.

18 Mutta me kaikki, jotka peittämättömin kasvoin katselemme Herran kirkkautta kuin kuvastimesta, muutumme saman kuvan kaltaisiksi kirkkaudesta kirkkauteen, niinkuin muuttaa Herra, joka on Henki.
Siunattua sunnuntaita. 🌸
Avatar
Tuija
Viestit: 2827
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Kiitos sisko tästä, juuri tuosta samasta äsken tuolla Petri Paavolalta luin, tässä on meille kaikille paljon mietittävää.
Voisin ehkä käyttää myös tuota sinun kommenttiasi kun vien tätä pikkuhiljaa blogiini????
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
alabasteripullo

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Tuli mieleen mun yksi juttu niin haluaisin kans tuoda se tänne jos sulle sopii.

Jokunen vuosi sitten profeetallinen näky tuli. Siinä sanotaan että kävelen pimeässä tunnelissa läpi ja kaikki ihmiset vetävät mun puoleen kun he näkevät vain Kristuksen kirkkauden mun kautta.

Sitten se unohtui kokonaan. Myöhemmin mun piti tarkistaa erääntyneet laskut. Ne oli muistitaulussa seinää vasten. Oikealla kädelläni selasin ne erääntyneet laskut mutta jokin häiritsi silmiäni. Jokin kirkkaus valo pisti silmiini ja häiritsi silmiäni.

Luulin että se tuli oikean puoleisesta ikkunasta. Niin katsoin ikkunaan ja tarkistin tuleeko valo sieltä mutta siellä ei ollut mitään.

Sitten katsoin vasemmanpuoleiseen ikkunattomaan käytävään ja tarkistin tuleeko valo sieltä. Mutta siellä ei ollut mitään. Vielä silmiäni häiritsi valo. Sitten hämmentyneenä huomasin miten kirkas valo tuli mun oikeasta kädestäni.

Hämmästyin kovasti ja sitten muistui profeetallinen näky jonka mukaan kävelen pimeässä tunnelissa niin mun puoleen vetää kaikki ihmiset jotka näkevät Kristuksen kirkkauden kauttani.

Koska pysyn yksin Jumalan Sanoissa, en seuraa ihmisten perinnäissääntöjä enkä noudata niitä. :)
alabasteripullo

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Tuija kirjoitti: 10 Heinä 2022, 10:10 Kiitos sisko tästä, juuri tuosta samasta äsken tuolla Petri Paavolalta luin, tässä on meille kaikille paljon mietittävää.
Voisin ehkä käyttää myös tuota sinun kommenttiasi kun vien tätä pikkuhiljaa blogiini????
En tiedä... :oops:
Avatar
Tuija
Viestit: 2827
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Okei.. en käytä, kaikki hyvin, siksi kysyin. :P
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
alabasteripullo

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

En oikein tiedä mutta kirjoitan huonosti että hävettää... :oops:

Siunattua päivänjatkoa sulle. 🌸
alabasteripullo

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Tuija kirjoitti: 10 Heinä 2022, 10:16 Okei.. en käytä, kaikki hyvin, siksi kysyin. :P
Kiitos. :) Meidän tulee olla peittämättömin ja avoimin kasvoin Kristusta kohtaan pitäytymällä Häneen ja pysymällä Jumalan Sanoissa, ne on annettu tien ohjeeksi.

Nyt lopettelen. Siunausta. :)
Avatar
Tuija
Viestit: 2827
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Kiitos ja Siunausta myös sinulle.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2827
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Tuija »

MUUTUMME SAMAN KUVAN KALTAISIKSI

Tänään rukoiltuani näin oudon kuvan. Koeteltuani tätä näkemääni nousi eräs Raamatun paikka miltei heti mieleeni. Ehkä tämä ei ole mitään, mutta katsotaan alkaako Herra vahvistaa sitä niin että se alkaa saamaan elämää?
Kuvassa oli kaksi miestä. He seisoivat siinä edessäni kuin poseeraten. Vasemman puoleinen oli aivan normaali ja avoimin kasvoin hän siinä seisoi, mutta tuon oikean puoleisen miehen kasvot oli sidottu valkoisella siteellä, eikä kasvoista näkynyt kuin vähän keskeltä. Tuo side oli todella löysästi hänen kasvoillaan. Siinä he aivan vieretysten seisoivat ...

LUE LISÄÄ ...
https://sinettisormus.blogspot.com/2022 ... siksi.html
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1250
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Ehkä saamme todistaa tuota siteen lähtemistä
🙏🥰✝️🏳😇
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Tuija
Viestit: 2827
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Amen Rosita. Tuo sama kävi sydämessäni. Kiitos Jeesus Kristus mitä meille taas annoit.
🙇‍♀️🙇‍♀️
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Pi_O
Viestit: 74
Liittynyt: 10 Heinä 2022, 15:31

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Pi_O »

Toisinaan otan Raamatusta peukalopaikkoja, vaikka tapa ei yleisesti ottaen ole välttämättä se oikea tapa keskustella Jumalan kanssa.

Lähes aina, viesti on ollut "Odota vielä hetki" tai "tullaan luoksesi". Yhteenvetona viesti on aina ollut, että minun tulee odottaa, että enkeli tai profeetta tmv. tai itse Jeesus tulee luokseni.

Eilen pitkästä aikaa minulle tuli tunne, että pitäisi taas ottaa peukalopaikka. Ensin ajattelin, että mitä suotta, kun taas vastaus on, että "Odota, tullaan tullaan!" No otin sitten kumminkin taas peukalopaikan.

Eilen klo. 8-9.00 välillä Raamatun peukalopaikka oli:

Johannes 11
14 Siksi Jeesus sanoi suoraan: "Lasarus on kuollut.
15 Teidän tähtenne olen iloinen, etten ollut siellä: tämä vahvistaa teidän uskoanne. Nyt lähdemme hänen luokseen."


Joka tapauksessa minulle on monesti annettu viesti korkeuksista, että minun pitäisi tulla julkisuuteen siis omilla kasvoilla.
Olen vielä ujo, enkä ole kehdannut ladata edes Tubeen videota.
Tosin, se viimeinen merkki eli konkreettinen henkilökohtainen tuki ja aisapari puuttuu.
Lähettihän Jeesuskin aina ainakin kaksi opetuslastaan samaan paikkaan.

Josko tämä olisi vastaava viesti Tuija sinulle?
Vai oliko se kannustus jollekin toiselle(kin) lukijalle?

Sen olen toisaalta huomannut, että nyt on alkanut tulemaan rytinällä paljastuksia mm. viranomaisista. Ehkä nyt haudattu menneisyys kaivetaan esiin ja tuodaan kaikkien ihmeteltäväksi.

Tänään sattui taas hauska "vinkki."
Olen viimeaikoina etsinyt tämän sivuston hakukoneen kautta.
Yleensä ensin on tullut tämä sivusto.
Tänään ensimmäisenä tuli kalastusopas. Vasta sitten tämä sivusto.
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1250
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Pi_O kirjoitti: 11 Heinä 2022, 15:15 Toisinaan otan Raamatusta peukalopaikkoja, vaikka tapa ei yleisesti ottaen ole välttämättä se oikea tapa keskustella Jumalan kanssa.

Lähes aina, viesti on ollut "Odota vielä hetki" tai "tullaan luoksesi". Yhteenvetona viesti on aina ollut, että minun tulee odottaa, että enkeli tai profeetta tmv. tai itse Jeesus tulee luokseni.

Eilen pitkästä aikaa minulle tuli tunne, että pitäisi taas ottaa peukalopaikka. Ensin ajattelin, että mitä suotta, kun taas vastaus on, että "Odota, tullaan tullaan!" No otin sitten kumminkin taas peukalopaikan.

Eilen klo. 8-9.00 välillä Raamatun peukalopaikka oli:

Johannes 11
14 Siksi Jeesus sanoi suoraan: "Lasarus on kuollut.
15 Teidän tähtenne olen iloinen, etten ollut siellä: tämä vahvistaa teidän uskoanne. Nyt lähdemme hänen luokseen."


Joka tapauksessa minulle on monesti annettu viesti korkeuksista, että minun pitäisi tulla julkisuuteen siis omilla kasvoilla.
Olen vielä ujo, enkä ole kehdannut ladata edes Tubeen videota.
Tosin, se viimeinen merkki eli konkreettinen henkilökohtainen tuki ja aisapari puuttuu.
Lähettihän Jeesuskin aina ainakin kaksi opetuslastaan samaan paikkaan.

Josko tämä olisi vastaava viesti Tuija sinulle?
Vai oliko se kannustus jollekin toiselle(kin) lukijalle?

Sen olen toisaalta huomannut, että nyt on alkanut tulemaan rytinällä paljastuksia mm. viranomaisista. Ehkä nyt haudattu menneisyys kaivetaan esiin ja tuodaan kaikkien ihmeteltäväksi.

Tänään sattui taas hauska "vinkki."
Olen viimeaikoina etsinyt tämän sivuston hakukoneen kautta.
Yleensä ensin on tullut tämä sivusto.
Tänään ensimmäisenä tuli kalastusopas. Vasta sitten tämä sivusto.


Kiitos viestistäsi Pi_O ja tervetuloa takaisin. Kiitos myös noista peukalopaikka kokemuksistasi, ihana kuulla noista vastauksista. Välillä mietin että kuulenko olemattomia vastauksia mutta tuo vahvisti omia juttuja 😊

Olen saanut useamman kerran lähiaikoina kehoituksen todistaa. Olen vaan sellaisessa paikassa tällä hetkellä että siellä ei uskovia ole 😔 Ja juu juuri uskosta osattomille sitä pitäisikin todistaa. Arkajalka täälläkin.

Tiedän että pitäisi laittaa nimi julkiseksi täällä ja toisaalla blogissa mutta siirrän sitä kokoajan 😳

Ja tämän hetkisistä tapahtumista näkee että ei tässä kauaa ole aikaa "piilotella."

Kehoitus kalastamiseen tosiaan 😄
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Tuija
Viestit: 2827
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Vinkki ja rohkeutta:
Hommatkaa raktaatteja ja lähtekää lenkille. Vastaantuleville annatte tuon raktaatin sanoen: Jeesus rakastaa ja kutsuu sinua. Se jolla tahto on pysähtyy kyllä juttelemaankin. Siinä voi sitten todistaa kuinka Jeesus on toiminut teidän elämässä.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Kulkija
Viestit: 188
Liittynyt: 27 Joulu 2020, 09:57

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Kulkija »

Okei, yritin tänne päivällä kirjoittaa ja kysyä teiltä mielipidettä unesta mutta poistin kirjoituksen heti sillä koin, että mun pitää odottaa vahvistusta suoraan Jumalalta. Mutta te kirjoititte sen sisällön tähän samana iltana!!

Näin nimittäin unen reilu viikko sitten, hetäsin siihen, että unen henkilö tuli kasvotusten ja sanoi selkeästi nimellä, 'Kulkija, voisitko kuvitella, että kiertelisit pyörällä maaseudulla ja jakelisit evankeliumia, vähän niinkuin zigzag?

Olen niin miettinyt oliko se vain uni..
Vastaa Viestiin