TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Angelicus
Viestit: 412
Liittynyt: 23 Kesä 2020, 16:39

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiämme

Viesti Kirjoittaja Angelicus »

Ei hätää alabasteripullo! Jokaisella meillä täällä maan päällä on tehtävä. Me, jotka uskomme, tiedostamme, että voimme jokaisen päivän elää hänen johdatuksessaan. Kiitämme toisten armolahjoista ja pyydämme viisautta arvostamaan myös itseämme, vaikka armolahjamme olisivat jotain toisten armolahjoista hyvinkin poikkeavaa. Herramme silmäteriä olemme kaikkityynni. Kun lahjoittaa kykynsä Hänen palvelukseensa, niin kaikki teot julistavat Hänen kunniaansa.
alabasteripullo

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiämme

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Angelicus kirjoitti: 09 Heinä 2022, 21:24 Ei hätää alabasteripullo! Jokaisella meillä täällä maan päällä on tehtävä. Me, jotka uskomme, tiedostamme, että voimme jokaisen päivän elää hänen johdatuksessaan. Kiitämme toisten armolahjoista ja pyydämme viisautta arvostamaan myös itseämme, vaikka armolahjamme olisivat jotain toisten armolahjoista hyvinkin poikkeavaa. Herramme silmäteriä olemme kaikkityynni. Kun lahjoittaa kykynsä Hänen palvelukseensa, niin kaikki teot julistavat Hänen kunniaansa.
Ei ole toista armolahjaa tärkeämpää. Kaikki armolahjat ovat seurakunnan yhteiseksi rakentumiseksi.
Avatar
Tuija
Viestit: 2816
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Kiitos sisko.
Tiedän hyvinkin että kaikki tulee koetella. Enkä anna muiden mielipiteiden vaikuttaa siihen mitä Herran työnä teen. Teen vain sen mihin uskon. Jos välittäisin muiden mielipiteistä olisin jo ajat sitten lopettanut mutta olisin myös itse jäänyt hengellisesti köyhäksi. Olen saanut myös kielillä puhumisen lahjan ja joskus se muuttuu lauluksi Herralle. Olen rukoillut että saisin myös lahjan selittää tuota kielillä puhumista.
Siunausta myös sinulle.
Katsotaan mihin Herra johdattaa...
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
alabasteripullo

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Tuija kirjoitti: 09 Heinä 2022, 21:28 Kiitos sisko.
Tiedän hyvinkin että kaikki tulee koetella. Enkä anna muiden mielipiteiden vaikuttaa siihen mitä Herran työnä teen. Teen vain sen mihin uskon. Jos välittäisin muiden mielipiteistä olisin jo ajat sitten lopettanut mutta olisin myös itse jäänyt hengellisesti köyhäksi. Olen saanut myös kielillä puhumisen lahjan ja joskus se muuttuu lauluksi Herralle. Olen rukoillut että saisin myös lahjan selittää tuota kielillä puhumista.
Siunausta myös sinulle.
Katsotaan mihin Herra johdattaa...
Rukoillaan sulle lahjan selittää... 🙏❤️
Avatar
Tuija
Viestit: 2816
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Moni uskova on ilmoittanut saavansa lohtua noista näyistäni. En halua liikaa korostaa siihen sitä mikä on omaa lihaani, vaan sitä minkä olen Herralta saanut. Se jolla on korvat se kuulee ... Herra antaa ymmärryksen.
Jotkut ovat sanoneet ettei noin voi kirjoittaa, että olen liian runollinen, mutta minä voin, minun on pakko tuoda se niin kuin koen sen tarkoitetun.
Raamattuakin on kirjoitettu monessa kohdin runollisesti.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
alabasteripullo

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Tuija kirjoitti: 09 Heinä 2022, 21:34 Moni uskova on ilmoittanut saavansa lohtua noista näyistäni. En halua liikaa korostaa siihen sitä mikä on omaa lihaani, vaan sitä minkä olen Herralta saanut. Se jolla on korvat se kuulee ... Herra antaa ymmärryksen.
Jotkut ovat sanoneet ettei noin voi kirjoittaa, että olen liian runollinen, mutta minä voin, minun on pakko tuoda se niin kuin koen sen tarkoitetun.
Raamattuakin on kirjoitettu monessa kohdin runollisesti.
Kiitos Herralle! 🤗🥰
Avatar
Tuija
Viestit: 2816
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Tiedätkö alapasteripullo, nämä sanat sinulta on minulle hyvin tärkeitä. Kyyneleet nousee sydämeen ja silmiin.
Jumala on nyt tässä mukana, sillä olen tänään vahvasti miettinyt siirtymistä muualle kun minua on pyydetty, mutta en ole ollut oikein valmis. Pyysin rukoillen että Jeesus vastaisi minulle tähän .. oliko vastaus tässä. Sisko joka lopulta tarttui käteeni.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2816
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Olen näitä joskus jakanut seurakunnissa ja eräskin veli tuli illan päätteeksi kysymään kuka olen, sillä jaoin hänen mielestään jotain hyvin harvinaislaatuista.
( En halua tällä rehvastella, kaikki Herran kunniaksi).
💖👑💖
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
alabasteripullo

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Tuija kirjoitti: 09 Heinä 2022, 21:38 Tiedätkö alapasteripullo, nämä sanat sinulta on minulle hyvin tärkeitä. Kyyneleet nousee sydämeen ja silmiin.
Jumala on nyt tässä mukana, sillä olen tänään vahvasti miettinyt siirtymistä muualle kun minua on pyydetty, mutta en ole ollut oikein valmis. Pyysin rukoillen että Jeesus vastaisi minulle tähän .. oliko vastaus tässä. Sisko joka lopulta tarttui käteeni.
Ai yllätyin itsekin. :) Sun armolahjan kanssa ei voi vetäytyä pois. Armolahja on uskovia ja seurakuntaa varten. Armolahjan kanssa uskonkasvua myöten muuttuu ja kehittyy niin silloin osaa käyttää armolahjaa oikein jos sydän on kokonaan Herralle. ❤️

Jatka Herran antaman armolahjan kanssa ja pidä se palavana. ❤️
Avatar
Tuija
Viestit: 2816
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Jeesus! Tapahtuiko läpimurto? Kiitos siitä.
💖💖
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
alabasteripullo

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Tuija kirjoitti: 09 Heinä 2022, 21:43 Jeesus! Tapahtuiko läpimurto? Kiitos siitä.
💖💖

Hyvää yötä Kristus kanssasi. 🙂❤️
Avatar
Tuija
Viestit: 2816
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Mietin vuosia mikä on kutsumukseni, kunnes sen kaikessa yksinkertaisuudessa ymmärsin. Se on se Rakkaus, minkä saamme Jeesuksen tulessa sydämeen. Sitä Rakkautta meidän tulee välittää eteenpäin. Se on meille kaikille.
Hyvää yötä ja Jeesus myötä.
💖👑💖
Viimeksi muokannut Tuija, 09 Heinä 2022, 22:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Angelicus
Viestit: 412
Liittynyt: 23 Kesä 2020, 16:39

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Angelicus »

[quote=alabasteripullo post_id=45888 time=1657391297 user_id=2396
Ei ole toista armolahjaa tärkeämpää. Kaikki armolahjat ovat seurakunnan yhteiseksi rakentumiseksi.
[/quote]
Niin, eivät tärkeämpiä, mutta toisistaan eroavia, poikkeavia. Sitä tarkoitin. Tietenkin yhteiseksi rakennukseksi.
Avatar
Tuija
Viestit: 2816
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Amen Angelicus! Amen! Jumala on antanut meille jokaiselle ainutlaatuisen oman tehtävän, pidetään niistä kiinni. Emme saa katsoa sitä mitä muille on annettu, sillä se oma tehtävä on juuri sinulle se tärkein. Vaikka se olisi kuinka pientä omasta mielestä, voi se olla suurempaa kuin minkään ison julistavan tehtävä. Se on meidän jokaisen sinettisormus, jonka Jumala on valinnut.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1242
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Sen verran täytyy heittää väliin että ketjuhan on nimen omaan Tuijan näyistä ja Tuija on merkittävän määrän Herran antamilla näyillä ja ilmoituksillaan rakentanut palstaa ja yksittäisiä uskovia täällä. Oma matka olisi katkennut aikaa sitten ilman Tuijaa 🥰

Toki moni muukin on täällä tärkeä, kommentoin vain viimeisimpää aiheeseen. Toisilla on näyt, toisilla Raamatun selitys, joillakin jotkut muut taidot 😊
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Tuija
Viestit: 2816
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Amen Rosita... niin iso AAAMEN!
Pystynköhän minä mihinkään lomalle jäädä? Olette niin rakkaita. Jumala avasi jotain niin suurta nyt, joka on pitkään minua vaivannut. Valtava taakka pois harteilta.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2072
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Tervetuloa lomilta
Avatar
Tuija
Viestit: 2816
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Tuija »

:lol: Amen! Uskon Jeesukseen! Enhän minä varmaan voi Jumalan työstä lomaa pitää. Sen olen Hänelle sanonutkin.
Muutama vuosi sitten sain nähdä kesän alussa näky kuvan jossa luki isolla ; LOMA.
Sanoin heti ja sen jälkeenkin etten Jeesus voi olla lomalla sinusta. Se ei vain onnistu. Joten jos jotain Häneltä saan niin onhan se tuotava tuoreena jakoon ja mielelläni sen teen.
💖💖
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4799
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Eero »

Mäkin annan vähän ”elonmerkkejä”. Joo, jokainen meistä on Herralle yhtä tärkeä, kaikkine lahjoineen, jotka nimensä mukaisesti ovat lahjoja Herralta.

Eikä ole muuta kuin elävä usko Herraanme Jeesukseen, jonka jokainen tuntee sydämessään ja toimii sen tuntemuksen mukaisesti.

Ja jos sen äänen kuulee, niin silloin kaatuvat maalliset raja-aidat ja Herramme jäsenet toimivat yksissä tuumin, jokainen oman kutsumuksensa mukaan.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Tuija
Viestit: 2816
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Amen rakas Eero veli! Amen! Tämä on niin totta.
💖👑💖
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Vastaa Viestiin