TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Kulkija
Viestit: 187
Liittynyt: 27 Joulu 2020, 09:57

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Kulkija »

Kiitos, todella hyvä kirjoitus, vihollinen todella yrittää pommittaa , taistelu on todellista. Koen kutsua rukoukseen ja kas kuinka pitkä lista esteitä ilmaantuu milloin missäkin muodossa. Siis sanaa, sanaa, lupauksia, enemmän Isän lupauksia! Mikään ei ole parempaa kuin yhteys 🙏🙏🙏 vaikka mitä ympärillä tapahtuisi. Hän on luvannut pitää kaikessa huolta.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4730
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4730
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Eero »

Tuli muuten tänään mieleen kun olin pihahommissa, että mitäpä jos kesästä tuleekin kohtuullisen viileä ja todella kuiva, tällainen puolipilvinen sää, sekin voi olla huono satoja ajatellen. Mutta tää oli tosiaan vaan ajatus, enkä tiedä onko sillä mitään todellisuusperää. Se tietenkin nähdään ja toivottavasti sää lämpenee pian.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2185
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Eero kirjoitti: 05 Touko 2022, 15:57 Tuli muuten tänään mieleen kun olin pihahommissa, että mitäpä jos kesästä tuleekin kohtuullisen viileä ja todella kuiva, tällainen puolipilvinen sää, sekin voi olla huono satoja ajatellen. Mutta tää oli tosiaan vaan ajatus, enkä tiedä onko sillä mitään todellisuusperää. Se tietenkin nähdään ja toivottavasti sää lämpenee pian.
Viileä kesä ei ole viljasadolle mikään ongelma, melkeimpä päinvastoin.....vanha sanonta ; " vilja kasvaa viileässä ".

Kyllä viljoille pahempia ovat todella pitkä kuivuus sekä armoton paahde. :geek:
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Tuija
Viestit: 2756
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Tuija »

:roll: ... ja myös sade jos sitä tulee kesän aikana liikaa
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4730
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Eero »

Joo, siis tää oli vaan ajatus mikä tuli kun katselin luontoa joka oli hyvin kuivaa. Hyvä sanonta AO, kuivuutta mä siis lähinnä tarkoitinkin, mutta eiköhän se kesä lähde siitä käyntiin, vaikka tuntuu että myöhässä ollaan.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Tuija
Viestit: 2756
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Onkaloihin ja maaluoliin

Viesti Kirjoittaja Tuija »

HE MENEVÄT VUORTEN ONKALOIHIN JA MAALUOLIIN
https://sinettisormus.blogspot.com/2022 ... in-ja.html


Jeesuksen Kristuksen johdatuksessa ...

Tänä aamuna kun olin rukoillut, näin kaksi kuvaa mutta tuo viimeinen kuva pyyhittiin pois mielestäni ja näin ja muistin kuvan suuresta maaluolasta, siinä oli paljon isoja onkaloita kuin erillisiä huoneita ja näin ihmisen ihastelemassa tuota vanhaa luolaa, jonka seinät olivat hiekan ruskeat. Katosta välillä purkautui tuota maa ainesta josta se oli muototunut. Kyselin Herralta tätä kuvaa, josko oli Häneltä? Tämä Raamatun paikka tuli useasti vastaan tutkiessa ja kysellessä tuota näkemääni. Lähenemme tuota aikaa, josta jo Jesaja profetoi:
Jes.
2. luku
Uuden liiton seurakunta
1. Sana, jonka Jesaja, Aamosin poika, näki Juudasta ja Jerusalemista. 2. On oleva aikojen lopulla: Herran temppelin vuori on oleva vahva, kaikkia muita vuoria ylempänä, kukkuloista korkeimpana, ja kaikista pakanakansoista vaeltaa virtanaan sinne väkeä. 3. Monet kansakunnat vaeltavat sinne ja sanovat: Tulkaa mukaan ja nouskaamme Herran vuorelle, Jaakobin Jumalan temppeliin, niin hän opettaa meille tiensä ja me vaellamme hänen polkujaan, sillä Siionista lähtee laki ja Jerusalemista Herran sana. 4. Hän tuomitsee pakanoiden kesken ja myöntää oikeuden monille kansakunnille. Silloin he takovat miekkansa aurankärjiksi ja keihäänsä viinivesoimiksi* eikä kansa nosta miekkaa toistaan vastaan eivätkä he enää opettele käymään sotia. 5. Jaakobin heimo, lähtekää mukaan! Vaeltakaamme Herran valkeudessa. 6. Sillä sinä olet hylännyt kansasi, Jaakobin heimon, koska he ovat täynnä idän menoa, täynnä noitia filistealaisten tapaan ja he ovat liittoutuneet muukalaisten kanssa. 7. Hänen maansa on täynnä kultaa ja hopeaa eikä hänen aarteillaan ole loppua. Hänen maansa on täynnä oriita eikä hänen vaunuillaan ole loppua. 8. Hänen maansa on täynnä epäjumalia, ja he kumartavat kättensä tekoja, omien sormiensa luomuksia.
Ihmisen nöyryytys tuomiopäivänä

9. Mutta ihminen nöyryytetään ja miehen uhma masennetaan, etkä sinä anna heille anteeksi. 10. Astu kallion sisään ja kätkeydy tomuun Herran kasvojen kauhulta ja hänen Majesteettinsa kirkkaudelta. 11. Ihmisten kopeat silmät kokevat nöyryytyksen ja ihmisten mahtavuus painetaan alas, ja Herra yksin on korkea sinä päivänä. 12. Sillä päivä on Herran Sebaotin, ja se on kaikkea ylvästelyä ja mahtavuutta vastaan ja kaikkea itsekorotusta vastaan, niin että se menee matalaksi, 13. ja kaikkia korkeita ja pitkiä Libanonin setrejä vastaan ja kaikkia Baasanin tammia vastaan 14. ja kaikkia korkeita vuoria ja ylhäisiä kukkuloita vastaan 15. ja kaikkia korkeita torneja ja kaikkia lujia muureja vastaan 16. ja kaikkia Tarsiin laivoja ja kaikkea sitä vastaan, mitä mielitellen katsellaan. 17. Ihmisten kopeus masentuu ja heidän mahtavuutensa painuu alas. Herra yksin on korkea sinä päivänä, 18. mutta epäjumalat katoavat kaikki tyynni. 19. He menevät vuorten onkaloihin ja maaluoliin Herran kauhua ja hänen Majesteettinsa kirkkautta pakoon, kun hän nousee saattamaan maan kauhun valtaan. 20. Sinä päivänä ihmiset heittävät myyrille ja lepakoille hopea- ja kultajumalansa, joita he olivat tehneet rukoiltavikseen 21. mennäkseen vuorten onkaloihin ja kallioluoliin Herran kauhua ja hänen Majesteettinsa kirkkautta pakoon, kun hän nousee saattamaan maan kauhun valtaan. 22. Luopukaa siis ihmisistä, jotka ovat henkäys sieraimessa, sillä sellaisiksi heidät on arvioitu.

Amen.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2756
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Ilmestyskirja 6:

Ilm.6: 15. Ja maan kuninkaat ja ylimykset ja sotapäälliköt ja rikkaat ja väkevät ja kaikki orjat ja vapaat kätkeytyivät luoliin ja vuorten rotkoihin
16. ja sanoivat vuorille ja kallioille: "Langetkaa meidän päällemme ja kätkekää meidät hänen kasvoiltansa, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsan vihalta!
17. Sillä heidän vihansa suuri päivä on tullut, ja kuka voi kestää?"
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4730
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen, tämä päivä lähenee, tule Herra ja tee maa astinlaudaksesi.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Tuija
Viestit: 2756
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

ETSIN MIESTÄ JOKA KORJAISI MUURIN; ...

Viesti Kirjoittaja Tuija »

https://sinettisormus.blogspot.com/2022 ... mutta.html
ETSIN MIESTÄ JOKA KORJAISI MUURIN, MUTTA EN LÖYTÄNYT...


Herra olkoon kanssamme joka hetki...

Tänä aamuna rukoiltuani, sain nähdä vanhan, kivisen muurin aukon. Siinä oli vanhat, puiset oven pielet, mutta mitään ovea siinä ei ollut, vain avoin muurin aukko, jota ei vartioinut kukaan. Tuo aukko oli tyhjillään, VOI JEESUS KRISTUS ....

Tätä aloin kysymään Herralta ja että Hän avaisi tätä minulle ja pian tuo alkoi avautua. Tänään on Venäjän voiton päivä, mutta iloitseeko tuosta Taivaan valtakunta? Eteeni tuli Hesekiel 22 ja kuinka sopivasti juuri tähän päivään. Siinäkin on tuo muurin aukko jota kukaan ei vartioinut, ei korjannut kukaan, vaan joka puolella tehtiin omaa riistoa. Rukoilin myös tämän päivän asioita, tätä päivää jota voiton päiväksi "naapurimme" kutsuu. Puhukoon siis tuo Hesekiel puolestaan. Avatkoon Herra Sanansa tämän tekstin kautta. Se jolla on korva kuulkoon:


HESEKIEL 22

1. Ja minulle tuli tämä Herran sana:

2. "Sinä, ihmislapsi, etkö tuomitse, etkö tuomitse verivelkojen kaupunkia? Tee sille tiettäviksi kaikki sen kauhistukset
3. ja sano: Näin sanoo Herra, Herra: Voi kaupunkia, joka on vuodattanut keskuudessaan verta, että tulisi sen aika, ja tehnyt itselleen kivijumalia, että se siitä saastuisi!
4. Verestäsi, jonka olet vuodattanut, sinä olet tullut vikapääksi, ja kivijumalistasi, jotka olet tehnyt, sinä olet saastunut; sinä olet jouduttanut päiviäsi ja olet vuottesi määrään päässyt. Sentähden minä annan sinut pakanain häväistäväksi ja kaikkien maitten pilkaksi.
5. Läheiset ja kaukaiset pilkkaavat sinua, jonka nimi on saastutettu ja jossa on hämminkiä paljon.
6. Katso, Israelin ruhtinaat sinussa luottavat kukin omaan käsivarteensa vuodattaaksensa verta.
7. Isää ja äitiä sinussa ylenkatsotaan, muukalaiselle sinun keskelläsi tehdään väkivaltaa, orpoa ja leskeä sinussa sorretaan.
8. Mikä on minulle pyhitettyä, sitä sinä halveksit, minun sapattini sinä rikot.
9. Sinussa on niitä, jotka panettelevat vuodattaaksensa verta. Uhrivuorilla sinussa syödään. Ilkitöitä sinun keskelläsi tehdään.
10. Isän häpy sinussa paljastetaan. Naiselle, joka on saastainen kuukautistilansa tähden, tehdään sinussa väkivaltaa.
11. Toinen harjoittaa kauhistusta toisensa vaimon kanssa, mies saastuttaa sukurutsauksessa miniänsä, mies tekee sinussa väkivaltaa sisarelleen, isänsä tyttärelle.
12. Sinussa otetaan lahjuksia veren vuodattamiseksi, sinä otat korkoa ja voittoa, kiskot väkivaltaisesti lähimmäistäsi, mutta minut sinä unhotat, sanoo Herra, Herra.
13. Mutta katso, minä lyön käsiäni yhteen sinun väärän voittosi tähden, jota olet hankkinut, ja sinun verivelkojesi tähden, joita keskuudessasi on.
14. Kestääköhän rohkeutesi, pysyvätköhän kätesi lujina niinä päivinä, joina minä sinulle teen, minkä teen? Minä, Herra, olen puhunut, ja minä teen sen.
15. Minä hajotan sinut pakanain sekaan ja sirotan sinut muihin maihin ja poistan sinusta saastaisuutesi.
16. Sinä tulit saastaiseksi oman itsesi tähden kansojen silmissä, mutta sinä tulet tietämään, että minä olen Herra."
17. Ja minulle tuli tämä Herran sana:
18. "Ihmislapsi, Israelin heimo on kuonaksi tullut. He ovat kaikki tyynni vaskea, tinaa, rautaa ja lyijyä ahjossa; he ovat tulleet hopean kuonaksi.
19. Sentähden, näin sanoo Herra, Herra: Koska te kaikki tyynni olette tulleet kuonaksi, sentähden, katso, minä kokoan teidät keskelle Jerusalemia.
20. Niinkuin hopea, vaski, rauta, lyijy ja tina kootaan keskelle ahjoa, että niihin lietsottaisiin tulta ja ne sulatettaisiin, niin minä vihassani ja kiivaudessani teidät kokoan ja asetan ahjoon ja sulatan.
21. Minä kerään teidät ja lietson teihin vihani tulta, ja te sulatte keskellä Jerusalemia.
22. Niinkuin hopea sulatetaan keskellä ahjoa, niin sulatetaan teidät sen keskellä. Ja te tulette tietämään, että minä, Herra, olen vuodattanut kiivauteni teidän ylitsenne."
23. Ja minulle tuli tämä Herran sana:
24. "Ihmislapsi, sano sille: Sinä olet maa, jota ei ole puhdistettu, joka ei ole saanut sadetta vihan päivänä.
25. Profeettain salaliitto sen keskellä on niinkuin ärjyvä, saalista raateleva leijona: he syövät sieluja, ottavat aarteet ja kalleudet ja lisäävät sen keskuudessa sen leskien lukua.
26. Sen papit tekevät väkivaltaa minun lailleni ja häpäisevät sitä, mikä on minulle pyhitetty, eivät tee erotusta pyhän ja epäpyhän välillä, eivät tee tiettäväksi, mikä on saastaista, mikä puhdasta, ja sulkevat silmänsä minun sapateiltani, niin että minä tulen häväistyksi heidän keskellänsä.
27. Sen päämiehet siellä ovat niinkuin saalista raatelevaiset sudet: he vuodattavat verta, hukuttavat sieluja kiskoaksensa väärää voittoa.
28. Sen profeetat valkaisevat heille kaiken kalkilla, kun näkevät petollisia näkyjä ja ennustelevat heille valheita sanoen: 'Näin sanoo Herra, Herra', vaikka Herra ei ole puhunut.
29. Maan kansa harjoittaa väkivaltaa, riistää ja raastaa: kurjaa ja köyhää he sortavat, muukalaiselle tekevät väkivaltaa oikeudesta välittämättä.
30. Minä etsin heidän joukostansa miestä, joka korjaisi muurin ja seisoisi muurinaukossa minun edessäni maan puolesta, etten minä sitä hävittäisi, mutta en löytänyt.
31. Sentähden minä vuodatan heidän ylitsensä kiivauteni, hukutan heidät vihani tulella ja annan heidän vaelluksensa tulla heidän päänsä päälle, sanoo Herra, Herra."

Tapahtukoon Sinun tahtosi,

Amen!
Viimeksi muokannut Tuija, 09 Touko 2022, 09:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2756
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Etsin miestä joka korjaisi muurin ...

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Voiko parempaa Sanaa tulla tälle päivälle? Ns. Voitonpäivälle, jota naapurimme tänään juhlii?
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
NO112
Viestit: 21
Liittynyt: 22 Tammi 2022, 19:41

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja NO112 »

Sellainen kokenut seurakunnissa penseys rukoilemattomuuden synti. Ei ole mitään hyötyä saarnata parannusta, Mikäli ei valvota ja rukoilla. Turvamme ei ole enään Herrassa omassa elämässämme emme etsi enään Herraa vaan lääkäreitä, inhimillistä näkyvää apua, mikäli harrastukset menevät seurakunta elämän edelle on meillä epäjumala sydämmessämme, emme tuo murheitamme Herran eteen rukoillen, vaan yritämme selvitä itse, ihmisviisaudella.
Mikäli meillä on tuo penseyden synti. Tulee se tunnustaa ja katua sitä, ja antaa Herran ottaa se pois. 1joh 1;9 jos me tunnustamme syntimme on hän uskollinen ja vanhurskas, ja antaa meille meidän syntimme anteeksi ja puhdistaa meidät vääryydestä. Jesajan 19:22
"Herra lyö egyptiläisiä, lyö ja parantaa; he palajavat Herran tykö, ja hän kuulee heidän rukouksensa ja parantaa heidät." Johanneksen Ilmestys 3:19
"Kaikkia niitä, joita minä pidän rakkaina, minä nuhtelen ja kuritan; ahkeroitse siis ja tee parannus."
Paljonko otamme kuritusta ennenkuin käännymme? Olemme kurittomia kapinassa
Avatar
Tuija
Viestit: 2756
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Amen, NO112.

Putin tuhri Voitonpäivän: https://www.hs.fi/paakirjoitukset/art-2 ... 99086.html
Tuo kaikki näkyy tuossa Hesekielissä.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1207
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Ompa osuva paikka tuo Hesekiel 22 tähän Venäjän juttuun. 😲

Herra totisesti avaa sanansa niille jotka kuulevat ja näkevät vielä. Pidän kyllä oksettavana kaikenlaista sodanmuistelu tai sotavoittojen juhlimista. Tuotakin mitä Venäjä tekee. Sodassa ei ole voittajia. Jokainen ruumis on jonkun lapsi. Täällä maailmassa juhlitaan kaikkea muuta kuin Herraa. Niinkuin sanassakin taitaa lukea, Jeesus on unohdettu juhlista.



Hyvä muuten toi lisäys blogissa oliko 800(?) teksti. Onnittelut työstä ja kiittäkäämme että Herra on sinullekkin ollut armollinen sanan ja kuvan muodossa noin runsaasti.
Olen lukenut blogia tuolla mobiilipuolella ja se ei näytä noita kaikkia tekstejä, itseasiassa vaan muutamat tai siis minulla ei ainakaan tuota valikkoa näy mistä näkee kaikki. Tänään huomasin ja painoin tuosta verkkoversioista ja kaikki aukeni. Täytyykin lukea säännöstellen ettei mene kahta viikkoa putkeen lukiessa 😂
No112 kirjoitti

Sellainen kokenut seurakunnissa penseys rukoilemattomuuden synti. Ei ole mitään hyötyä saarnata parannusta, Mikäli ei valvota ja rukoilla. Turvamme ei ole enään Herrassa omassa elämässämme emme etsi enään Herraa vaan lääkäreitä, inhimillistä näkyvää apua, mikäli harrastukset menevät seurakunta elämän edelle on meillä epäjumala sydämmessämme, emme tuo murheitamme Herran eteen rukoillen, vaan yritämme selvitä itse, ihmisviisaudella.
Aamen No112!
Viimeksi muokannut Sanna, 09 Touko 2022, 11:46. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Syy: Ja kirjoitusvirheiden korjaus
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1207
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Tuija, tämä sinulle! 🙏


rauhan-kyyhky-rintamerkit-isot.jpg
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Tuija
Viestit: 2756
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Kiitos Rosita ihanasta kuvasta jossa on kaunis vertauskuvalisuus.
Joo .. se teksti oli 800:s. Jaoin sen, kun muistin tuon sinun nro.802.
Katso7 laittoi eilen tuon sanomansa ja olen luvannut jakaa niitä blogissa. Se oli nro.801.
Mietin, mikä tulee olemaan nro.802 teksti? Mikä on sen aihe? Ajaako se jotain meille? Sen tietää vain Jumala.
💜👑💜
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2756
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Ps. ..ja lukemista siellä riittää. Lapsuudesta asti :D
Muutama teksti siellä ei ole omani mutta olen halunut jakaa ne kun on vaikuttaneet minuun syvällisesti.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1207
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Juu en tohon kuvaan uskaltanut kommentoida mitään. Tälläisen näin ja ymmärsin että sinulle oli. Eiköhän Herra vahvista niille, kenelle tarpeellista on 😊
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Tuija
Viestit: 2756
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Amen. Kiitos Rosita sisko.
Itseasiassa tuo on hyvin lohduttava.
Näen tuossa viestin Pyhältä Hengeltä ja luvatusta maasta .. kuin Nooan aikana. Pyhän Hengen tuoma Toivo=tuo oksa. Sain Herralta sanoman pari viikkoa sitten: " Ole sillä paikalla missä olet nyt. Odota. Minä tulen ja johdatan sinua."
💜👑💜🕊🕊🕊
Viimeksi muokannut Tuija, 10 Touko 2022, 17:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2756
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Pyhä Henki nousi ihanasti sydämessä. ❤🕊❤
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Vastaa Viestiin