TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Avatar
Tuija
Viestit: 2758
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Muutamia päiviä sitten, (13.4) sain nähdä Jeesuksen astuvan eteeni. Meni pieni hetki siitä, kun sitten yhtäkkiä kuulin laulua, se ääni oli vanhan miehen laulua ja näin Hän lauloi minulle:

"Kirkkauden Sanat! Kirkkauden Sanat; autuaaksi Jeesus on tehnyt ihmisen!"

💛👑

Voi kuinka iloitsin tuosta laulusta. Minulle nousi tuosta laulusta heti Jeesuksen vuorisaarna jossa Hän puhuu meille noista autuaista ja se on selityksenä myös tähän tämän päivän ihanaan lahjaan! Tämä on meille, Hänen omilleen.


Evankeliumi Matteuksen mukaan 5

1. Kun hän näki kansanjoukot, nousi hän vuorelle; ja kun hän oli istuutunut, tulivat hänen opetuslapsensa hänen tykönsä.
2. Niin hän avasi suunsa ja opetti heitä ja sanoi:
3. "Autuaita ovat hengellisesti köyhät, sillä heidän on taivasten valtakunta.
4. Autuaita ovat murheelliset, sillä he saavat lohdutuksen.
5. Autuaita ovat hiljaiset, sillä he saavat maan periä.
6. Autuaita ovat ne, jotka isoavat ja janoavat vanhurskautta, sillä heidät ravitaan.
7. Autuaita ovat laupiaat, sillä he saavat laupeuden.
8. Autuaita ovat puhdassydämiset, sillä he saavat nähdä Jumalan.
9. Autuaita ovat rauhantekijät, sillä heidät pitää Jumalan lapsiksi kutsuttaman.
10. Autuaita ovat ne, joita vanhurskauden tähden vainotaan, sillä heidän on taivasten valtakunta.
11. Autuaita olette te, kun ihmiset minun tähteni teitä solvaavat ja vainoavat ja valhetellen puhuvat teistä kaikkinaista pahaa.

.........................
Amen.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2185
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Autuaita ovat ...

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Voisitko laittaa tulevat saamasi näyt/ilmestykset vaikka tähän samaan aloittamaasi ketjuun, jos niitä tulee vaikka vielä paljonkin ;) niin ei profetia-osio "tukkeudu", olisi näin käytännöllisempää. :)
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Tuija
Viestit: 2758
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Autuaita ovat ...

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Okei .. mietinkin miten tämän tänne jakaisin. 💜🤗👑
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2758
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Tänään jaoin watsapp ryhmälleni tämän Matt.13. Ja se puhutteli myös minua siitä mitä Herra on nyt minulle antanut ja mitä Hän minulle tänään näytti.

Kiitos Eero ja Uskon Jeesukseen. Jeesus Kristus on siunaava teitä lähimmäisen rakkaudestanne.
Olen saanut olla viime päivät Jumalan hoitopöydälle ja Hän on uudistamassa minun elämässä jotain. Eilen kun puolestani rukoiltiin, tapahtui jotain todella voimallista jota en ole ennen kokenut. Ensin minulla oli valtava ilo ja kiitos. Sitten kasvoissani alkoi tuntua valtava kuumuus ja kohta molemmat korvanikin olivat aivan kuumat. Se oli Jumalan tulen kuumuus ja kohta siinä silmät kiinni olessa koin silmieni kautta kirkkautta ja kyyneleet alkoivat virrata silmistäni. Sen tiedän Jumalan rakkaudeksi.
Nyt kiitoksella odotan mitä tuleman pitää? Mihin Herra minut asettaa?
Tänä aamuna kun olin rukouksessa Hän näytti minulle kättä joka keltaisella maalilla maalasi puolikaari liikkein jotakin kaarta.. ehkä se lopulta oli ympyrän muotoinen. Tuo keltainen on ihana profetaalinen väri... voi kuinka Häntä rakastankaan!!! Mutta minun rakkauteni ei ole mitään siihen kuinka Hän rakastaa.. minua, sinua ja meitä!

Evankeliumi Matteuksen mukaan 13
1. Sinä päivänä Jeesus lähti asunnostaan ja istui järven rannalle.
2. Ja hänen tykönsä kokoontui paljon kansaa, jonka tähden hän astui venheeseen ja istuutui, ja kaikki kansa seisoi rannalla.
3. Ja hän puhui heille paljon vertauksilla ja sanoi: "Katso, kylväjä meni kylvämään.
4. Ja hänen kylväessään putosivat muutamat siemenet tien oheen, ja linnut tulivat ja söivät ne.
5. Toiset putosivat kallioperälle, jossa niillä ei ollut paljon maata, ja ne nousivat kohta oraalle, kun niillä ei ollut syvää maata.
6. Mutta auringon noustua ne paahtuivat, ja kun niillä ei ollut juurta, niin ne kuivettuivat.
7. Toiset taas putosivat orjantappuroihin, ja orjantappurat nousivat ja tukahuttivat ne.
8. Ja toiset putosivat hyvään maahan ja antoivat sadon, mitkä sata, mitkä kuusikymmentä, mitkä kolmekymmentä jyvää.
9. Jolla on korvat, se kuulkoon."
10. Niin hänen opetuslapsensa tulivat ja sanoivat hänelle: "Minkätähden sinä puhut heille vertauksilla?"
11. Hän vastasi ja sanoi: "Sentähden, että teidän on annettu tuntea taivasten valtakunnan salaisuudet, mutta heidän ei ole annettu.
12. Sillä sille, jolla on, annetaan, ja hänellä on oleva yltäkyllin; mutta siltä, jolla ei ole, otetaan pois sekin, mikä hänellä on.
13. Sentähden minä puhun heille vertauksilla, että he näkevin silmin eivät näe ja kuulevin korvin eivät kuule, eivätkä ymmärrä.
14. Ja heissä käy toteen Esaiaan ennustus, joka sanoo: 'Kuulemalla kuulkaa, älkääkä ymmärtäkö, ja näkemällä nähkää, älkääkä käsittäkö.
15. Sillä paatunut on tämän kansan sydän, ja korvillaan he työläästi kuulevat, ja silmänsä he ovat ummistaneet, etteivät he näkisi silmillään, eivät kuulisi korvillaan, eivät ymmärtäisi sydämellään eivätkä kääntyisi ja etten minä heitä parantaisi.'
16. Mutta autuaat ovat teidän silmänne, koska ne näkevät, ja teidän korvanne, koska ne kuulevat.
17. Sillä totisesti minä sanon teille: monet profeetat ja vanhurskaat ovat halunneet nähdä, mitä te näette, eivätkä ole nähneet, ja kuulla, mitä te kuulette, eivätkä ole kuulleet.
18. Kuulkaa siis te vertaus kylväjästä:
19. Kun joku kuulee valtakunnan sanan eikä ymmärrä, niin tulee paha ja tempaa pois sen, mikä hänen sydämeensä kylvettiin. Tämä on se, mikä kylvettiin tien oheen.
20. Mikä kallioperälle kylvettiin, on se, joka kuulee sanan ja heti ottaa sen ilolla vastaan;
21. mutta hänellä ei ole juurta itsessään, vaan hän kestää ainoastaan jonkun aikaa, ja kun tulee ahdistus tai vaino sanan tähden, niin hän heti lankeaa pois.
22. Mikä taas orjantappuroihin kylvettiin, on se, joka kuulee sanan, mutta tämän maailman huoli ja rikkauden viettelys tukahuttavat sanan, ja hän jää hedelmättömäksi.
23. Mutta mikä hyvään maahan kylvettiin, on se, joka kuulee sanan ja ymmärtää sen ja myös tuottaa hedelmän ja tekee, mikä sata jyvää, mikä kuusikymmentä, mikä kolmekymmentä."
24. Toisen vertauksen hän puhui heille sanoen: "Taivasten valtakunta on verrattava mieheen, joka kylvi hyvän siemenen peltoonsa.
25. Mutta ihmisten nukkuessa hänen vihamiehensä tuli ja kylvi lustetta nisun sekaan ja meni pois.
26. Ja kun laiho kasvoi ja teki hedelmää, silloin lustekin tuli näkyviin.
27. Niin perheenisännän palvelijat tulivat ja sanoivat hänelle: 'Herra, etkö kylvänyt peltoosi hyvää siementä? Mistä siihen sitten on tullut lustetta?'
28. Hän sanoi heille: 'Sen on vihamies tehnyt'. Niin palvelijat sanoivat hänelle: 'Tahdotko, että menemme ja kokoamme sen?'
29. Mutta hän sanoi: 'En, ettette lustetta kootessanne nyhtäisi sen mukana nisuakin.
30. Antakaa molempain kasvaa yhdessä elonleikkuuseen asti; ja elonaikana minä sanon leikkuumiehille: Kootkaa ensin luste ja sitokaa se kimppuihin poltettavaksi, mutta nisu korjatkaa minun aittaani.'"
31. Vielä toisen vertauksen hän puhui heille sanoen: "Taivasten valtakunta on sinapinsiemenen kaltainen, jonka mies otti ja kylvi peltoonsa.
32. Se on kaikista siemenistä pienin, mutta kun se on kasvanut, on se suurin vihanneskasveista ja tulee puuksi, niin että taivaan linnut tulevat ja tekevät pesänsä sen oksille."
33. Taas toisen vertauksen hän puhui heille: "Taivasten valtakunta on hapatuksen kaltainen, jonka nainen otti ja sekoitti kolmeen vakalliseen jauhoja, kunnes kaikki happani".
34. Tämän kaiken Jeesus puhui kansalle vertauksilla, ja ilman vertausta hän ei puhunut heille mitään;
35. että kävisi toteen, mikä on puhuttu profeetan kautta, joka sanoo: "Minä avaan suuni vertauksiin, minä tuon ilmi sen, mikä on ollut salassa maailman perustamisesta asti".
36. Sitten hän laski luotaan kansanjoukot ja meni asuntoonsa. Ja hänen opetuslapsensa tulivat hänen tykönsä ja sanoivat: "Selitä meille vertaus pellon lusteesta".
37. Niin hän vastasi ja sanoi: "Hyvän siemenen kylväjä on Ihmisen Poika.
38. Pelto on maailma; hyvä siemen ovat valtakunnan lapset, mutta lusteet ovat pahan lapset.
39. Vihamies, joka ne kylvi, on perkele; elonaika on maailman loppu, ja leikkuumiehet ovat enkelit.
40. Niinkuin lusteet kootaan ja tulessa poltetaan, niin on tapahtuva maailman lopussa.
41. Ihmisen Poika lähettää enkelinsä, ja he kokoavat hänen valtakunnastaan kaikki, jotka ovat pahennukseksi ja jotka tekevät laittomuutta,
42. ja heittävät heidät tuliseen pätsiin; siellä on oleva itku ja hammasten kiristys.
43. Silloin vanhurskaat loistavat Isänsä valtakunnassa niinkuin aurinko. Jolla on korvat, se kuulkoon.
44. Taivasten valtakunta on peltoon kätketyn aarteen kaltainen, jonka mies löysi ja kätki; ja siitä iloissaan hän meni ja myi kaikki, mitä hänellä oli, ja osti sen pellon.
45. Vielä taivasten valtakunta on kuin kauppias, joka etsi kalliita helmiä,
46. ja löydettyään yhden kallisarvoisen helmen hän meni ja myi kaikki, mitä hänellä oli, ja osti sen.
47. Vielä taivasten valtakunta on nuotan kaltainen, joka heitettiin mereen ja kokosi kaikkinaisia kaloja.
48. Ja kun se tuli täyteen, vetivät he sen rannalle, istuutuivat ja kokosivat hyvät astioihin, mutta kelvottomat he viskasivat pois.
49. Näin on käyvä maailman lopussa; enkelit lähtevät ja erottavat pahat vanhurskaista
50. ja heittävät heidät tuliseen pätsiin; siellä on oleva itku ja hammasten kiristys.
51. Oletteko ymmärtäneet tämän kaiken?" He vastasivat hänelle: "Olemme".
52. Ja hän sanoi heille: "Niin on jokainen kirjanoppinut, joka on tullut taivasten valtakunnan opetuslapseksi, perheenisännän kaltainen, joka tuo aarrekammiostaan esille uutta ja vanhaa".
53. Ja kun Jeesus oli lopettanut nämä vertaukset, lähti hän sieltä.
54. Ja hän tuli kotikaupunkiinsa ja opetti heitä heidän synagoogassaan, niin että he hämmästyivät ja sanoivat: "Mistä hänellä on tämä viisaus ja nämä voimalliset teot?
55. Eikö tämä ole se rakentajan poika? Eikö hänen äitinsä ole nimeltään Maria ja hänen veljensä Jaakob ja Joosef ja Simon ja Juudas?
56. Ja eivätkö hänen sisarensa ole kaikki meidän parissamme? Mistä sitten hänellä on tämä kaikki?"
57. Ja he loukkaantuivat häneen. Mutta Jeesus sanoi heille: "Ei ole profeetta halveksittu muualla kuin kotikaupungissaan ja kodissaan".
58. Ja heidän epäuskonsa tähden hän ei tehnyt siellä monta voimallista tekoa.

Amen!

Silloin vanhurskaat loistavat Isänsä valtakunnassa niinkuin aurinko!!!! KELTAINEN Profetaalinen väri on: Jumalan kunnia. Tuo puolikaari jota Hän maalasi keltaisella värillä.
Viimeksi muokannut Tuija, 25 Huhti 2022, 13:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2758
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Kuva
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2758
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: HADASSAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Tuija »

https://www.uusisuomi.fi/uutiset/ukrain ... b186443f57

https://sinettisormus.blogspot.com/2022 ... a.html?m=1

Onko tämä noiden näkyjeni yllättävä käänne?
Kohta on tulossa myös se venäjän voitonjuhla? Kuin tuossa näyssä se toinen kuva.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2758
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Tuija »

... muistan että tuossa toisessa juhlakuvassa vallitsi siniset ja keltaiset värit. 🌻🌻🌻
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2758
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Tänä aamuna sain kuin varoitus unen, jonka jaan nyt tässä tämän linkin kautta teille: NIIN KUIN NOOAN AIKANA :
https://sinettisormus.blogspot.com/2022 ... ivina.html
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2758
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Nyt toteutuu vahvasti tuo Matt.24. aika. Uskon että elämme tuota Raamatun kohtaa ja se tulee entisestään syvenemään. Pysykää tiukasti Jeesuksen Kristuksen kasvojen edessä. Vaikka mitä tapahtuisi uskostanne ette saa laskea irti!
💜👑💜
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2758
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Autuaat
https://youtu.be/v3PHAvZ_LMI

Tämä taas alkoi puhuttaa ... lauloin tuossa niitä sanoja jotka tuossa muutama aamu sitten kuulin rukous hetkelläni: " Kirkkauden Sanat, Kirkkauden Sanat, Autuaaksi Jeesus on tehnyt ihmisen ... 💜💜💜👑💜
Sain kuulla Hänen äänensä laulavan. 😍💜
https://sinettisormus.blogspot.com/2022 ... e.html?m=1

Valtavaa Jumalan Rakkautta ja lohdutusta.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1207
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Totisesti vaikka pinnan alla itselläkin kuohuu niin Jeesuksen antama autuus ja rauha on silti sydämessä 🙏
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Tuija
Viestit: 2758
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Olen tässä monta päivää miettinyt yhtä vanhaa untani, joka nousee mieleen aina välillä. Olen tämän kertonut mielestäni. Näin unen joskus 2010? Olin silloin kehitysvammaisten ohjaajana.
Unessa olin raskaana ja yksi hoitajista tuolta työstä, teki unessa minulle tutkimuksen raskaudesta ja kertoi että olin kolmannella kuulla raskaana ja laskettu aika olisi 25.5.
Nyt vuosia tuosta unesta taas sitä muistelen ja mietin, että mikä olisi tuon lasketun ajan vuosi? Niin tänäkin vuonna kun tuo laskettu aika lähenee ja tämä aika on mikä on. Muistan että joku kertoi joskus unen jossa suomalaiset katselivat rauhassa tv:stä toukokuussa jotain kisoja, oli kyse ilmeisesti tuosta jääkiekosta. Sitten kesken pelin jotain tapahtui.. jokin suuri räjähdys!! Kaikki oli kauhuissaan mitä tapahtuu...

Tästäkin unesta on jo jonkin aikaa enkä muista mistä tuon luin? Kerroin sen nyt niin kuin sen suurinpiirtein muistan...
Mutta tuo uni ajoittuu samaan kohtaan kuin oma uneni. Onko nyt tuo Toukokuu? 🤔🤔🤔
Viimeksi muokannut Tuija, 29 Huhti 2022, 18:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2758
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Onko tuo siis päivämäärä jolloin Suomessa/ maailmalla tapahtuu jotain?
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2185
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Tuija kirjoitti: 29 Huhti 2022, 17:38 Olen tässä monta päivää miettinyt yhtä vanhaa untani, joka nousee mieleen aina välillä. Olen tämän kertonut mielestäni. Näin unen joskus 2010? Olin silloin kehitysvammaisten ohjaajana.
Unessa olin raskaana ja yksi hoitajista tuolta työstä, teki unessa minulle tutkimuksen raskaudesta ja kertoi että olin kolmannella kuulla raskaana ja laskettu aika olisi 25.5.
:) Tuli unestasi mieleeni oma uneni, jonka sain 1.3.2018 aamusella. Se oli tosi lyhyt.

" Unessa ultrasin omaa alavatsaani, ja näin luvun 79, joka mielestäni tarkoitti sykettä. Sitten ymmärsin että siellä on kaksi sykettä. " Uni päättyi.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2185
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Unessa raskaana oleminenhan kuvaa "odottamista", jonkun asian tai ihmisen tai tapahtuman. Tämä on Jumalan suunnitelmien toteutumisen odottamista. Itse pidän nämä "raskaus-unet" hyvinä asioina, mitä ne sitten tarkoittavatkaan.....
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Tuija
Viestit: 2758
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Niinpä. Näin nämä olen myös ymmärtänyt. Tuossa unessa mietityttää tuo päivämäärä, onko se jokin ennakko ilmoitus?
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2758
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Tuo sinun numero 79 unessa jäi mietityttämään. 🤔 .. sillä on jokin tarkoitus ja tuolla toisella sykkeellä. Jokin ajatus nousi mutta en sitä uskalla vahvistaa ...
Onko itsellesi noussut ajatuksia siitä?
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2185
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Tuija kirjoitti: 29 Huhti 2022, 18:52 Tuo sinun numero 79 unessa jäi mietityttämään. 🤔 .. sillä on jokin tarkoitus ja tuolla toisella sykkeellä. Jokin ajatus nousi mutta en sitä uskalla vahvistaa ...
Tuija :D Tuli hetki sitten eräs ajatus mieleen, ja päätin varmistaa pitäiskö ajatukseni paikkansa......hain vanhan kalenterini....

Nuo päivämääräthän voivat olla esikuvallisia, tai todellisia....

Raskaushan kestää 9 kuukautta ... :)

No, jos sinun "synnytys" pitäisi tapahtua 25.5., niin tällöinhän raskautesi on saanut alkunsa 9 kuukautta aikaisemmin.

....laske Tuija vanhasta kalenteristasi 9 kuukautta taaksepäin, tapahtuiko tuolloin elämässäsi jotakin mitä voisi pitää "alkuna" raskaudelle. En tiedä minkä vuoden kalnteria sinun tulee käyttää, mutta uskon että itse tiedät. Todennäköisesti 2010, tai ennen, liittyneesinun tuolloisiin "työkuvioihisi", näin luulen.

------------------------------

Minä tein tuon laskutoimituksen myös :D :D :D :D :D :D

"79" = 7.9.

Itse aloitin työt noiden kehitysvammaisten parissa 8.12., josta on TASAN 9 kuukautta tuohon 7.9. :D

Eli, oma raskauteni liittyisi jotenkin näihin nykyisiin työkuvioihini tuolla kuntouttavassa työtoiminnassa......mitä se sitten lieneekään. Ehkä jokin loppuu, tai alkaa. En tiedä. :)
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Tuija
Viestit: 2758
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Mielenkiintoista. 🤗 Kiitos tästä.
Ehkä jokin loppuu.. mutta myös alkaa, sillä unessasi oli myös tuo toinen syke.
😀👍
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4730
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Eero »

Raamatussa raskaana oleminen liittyy synnytyskipuihin eli tällä voi olla sekin tulkinta.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Vastaa Viestiin