TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Kulkija
Viestit: 188
Liittynyt: 27 Joulu 2020, 09:57

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Kulkija »

Tuija, vastaanotan näystäsi toisen vahvistuksen ja hyvin tarkan vahvistuksen ajatuksilleni, kiitos kun rohkeasti tuot kuuluviin mitä Herralta saat. Tämä voi puhutella muitakin toki mutta minulle näkysi oli tärkeässä kohdassa tarkka ja merkityksellinen, kuin nyökkäys Pyhältä Hengeltä, 'aivan, näin olen tätä sinulle puhunut'. Kiitos Jeesus kun näin pidät meistä huolta, tänään vahvista sisartamme paikallaan lähellä sydäntäsi🙏
Avatar
Tuija
Viestit: 2828
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Kiitos, rakas veljeni, Kulkija.
Olet siunattu Jeesuksessa Kristuksessa.
💖👑💖
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2828
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Tuija »

RIEMUITKOON SYDÄMENI SINUN AVUSTA
https://sinettisormus.blogspot.com/2022 ... stasi.html

... liittyen aikaisempiin.
Kiitos Jeesus! Yksin Sinä; JEESUS KRISTUS!!!!
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1250
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Kiitos Tuija jälleen näystäsi, hienoa nähdä miten Herra toimii tämän "seurakunnan" yhteydessä taaskin 🥰

Viitaten toiseen keskusteluun täällä, en voi muuta kun toivottaa voimia sinulle ❤️ ❤️ Tiedän tuon tilanteen mitä käyt ja pidä omasta jaksamisestasi kiinni. Tilanne kyllä saa loppuun palamisen partaalle varmasti 😔
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
alabasteripullo

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Rakas Tuija, satuin lukemaan tämän. Haluaisin rakkaudellisesti ja ystävällisesti sanoa että uskovan hedelmiä myös seurataan.

Sanassa sanotaan että armolahjaa tulee hoitaa hyvin mutta jos syyllistäminen, murehtiminen ja väärän luulon mukaan eläminen ei kuulu hengen hedelmään.

Niitä tulisi jättää pois ja sitten tulisi hoitaa se hyvin koska vaelluksen hedelmät seurataan tarkistaen ja koetellen Sanalla.

En hallitse suomenkieltä voidakseni pitää puoliani tai korjata väärinymmärrys pois että meillä olisi hyvät välit ja kaikki puhdistettaisiin pois.

Haluaisin terveet rajat ja keskinäistä rauhaa - katse Kristuksessa. Anteeksi sulle enkä tiedä mikä asia sua loukkasi.

Sallithan vielä toisen kerran että yhteisymmärryksen kannalta olisi hyvä kysyä varmistaakseen että ymmärrys menee oikealle perille silloin keskinäinen rauha pysyy keskuudessamme. Yrittäisithän muistaa tämän.

Ja lisäksi tämä on keskustelupalsta jonka kanssa ei mennä kenenkään henkilökohtaisuuteen ja keskustelun tulee pysyä kaikessa rauhassa. Yrittäisithän muistaa myös tämän.

Toivotan sulle kaikkea hyvää ja Herran siunausta! 💕🙂
Avatar
Tuija
Viestit: 2828
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Kiitos Rosita, olet niin rakas sisko.
Kohta lähdemme Kainuuseen mökin lepoon. Kuuntelemaan puron liplatusta kuin Elia aikanaan. Se on minulle juuri sellainen paikka. Lakat kypsyy ja saa myös talven varalle satoa.
Siellä olenkin vain tämän kännyn varassa joten jakaminen hieman vaikeutuu joltain osin.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2828
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Alabaster, minun sydämeni on anteeksi antava, niitäkin kohtaan jotka satuttaa ...
Tästä tämän enempää.
Ole siunattu Jeesuksessa Kristuksessa.
💖👑💖
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
alabasteripullo

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Kiitos paljon, rakas Tuija. 💕 Sallithan vielä yksi juttu. Jos kysymys on vaikea, voi jättää vastaamatta. Ei ole pakko vastata jos ei tiedä tai ei ymmärrä kysymystä niin silloin keskinäinen rauha pysyy. 🙂 💕

Kiitos ja Herran siunausta sun lepokotiin.
Jes. 32:17 Silloin vanhurskauden hedelmä on rauha, vanhurskauden vaikutus lepo ja turvallisuus iankaikkisesti.

18 Ja minun kansani asuu rauhan majoissa, turvallisissa asunnoissa, huolettomissa lepopaikoissa.
alabasteripullo

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Sallithan vielä yhden jutun. Ymmärrätkö koettelemisen tärkeyden Jumalan Sanan kanssa? 🙂
Avatar
Tuija
Viestit: 2828
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Olen monta kertaa ilmoittanut että koettelen kyllä saamani ja ymmärrän sen, mutta siitä jankuttamista en ymmärrä. Aloitit sen jo Uudenluomuksen kanssa. Ystävä joka oli ex huumeriippuvainen. Kyllä, kaiken olen ymmärtänyt.
Oletko ollut vierelläni kun näitä olen Herrani ja Hänen Sanansa kautta näitä koetellut. Joskus Hän antaa sanan paikan suoraan sydämeeni. Enhän minä tässä kirjoittaessa koettele, vaan sille on oma tilansa ja hetkensä, rukouksen muodossa Herralle.
Jos tämä vielä jatkuu koen todella että tahdot vain kiusata minua. Tiedät hyvin meidän pitkän historian. Ne kaikki sähköpostit joita Jarmokin sai. Ei ole voinut unohtua?
Tuohon samaan silloinkin tukeuduit .. kielivaikeuksiin. Ja tämän tietää muutama muukin ettei ole vain minun ymmärrystä.
Viimeksi muokannut Tuija, 15 Heinä 2022, 12:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2828
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Tuija »

.. en halua jatkaa tästä enempää.
Ps. Jostain syystä tämä kohdistuu sinulta vain minuun, ei muille täällä, se on ollut aina näin. Sekin kertoo jotain.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
alabasteripullo

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Hyvä että tiedät. Kiitos että oikaisit ja vahvistit sen. Ja se ei liity henkilökohtaiseen asiaan vaan yleiseen asiaan.

Herran rauhaa ja siunausta sinne lepokotiin. 💕🙂
Avatar
Tuija
Viestit: 2828
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Lepokotiin? Joistain vanhusten ja vammaisten ym. asuntoloissa käytetään nimitystä lepokoti. Olen ollut sellaisessa myös työssä. Mutta sen asukki en ole.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2828
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Ei tästä ole kuin pari päivää kun tässä samassa ketjussa kyselit samaa, vähän eri muodossa. Oikaisin ja kiitit. Sanoit saavasi ymmärryksen?
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
alabasteripullo

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Anteeksi väärä sana. Herran siunausta ja virkistystä sinne missä vietät. 💕
Avatar
Tuija
Viestit: 2828
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Sivulta 8 kävimme tuon keskustelun. Kuinka monennen kerran?
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
alabasteripullo

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Hiominen jatkuu ja jatkuu rakkaudessa kunnes tulee hiotuksi jalo kivi. 🙂

Lopetetaan nyt. Siunausta. 💕
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1250
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Sanna »

YLLÄPIDON TOIMESTA VASTAAN TÄHÄN KETJUUN TOTEAMALLA ETTÄ ASIATON JANKKAAMINEN JA PIILOKUITTAILU JOKAISEEN POSTAUKSEEN EI OLE PALSTAN EIKÄ USKOVAN HYVÄN KÄYTÖKSEN MUKAISTA.

TÄTÄ ON SEURATTU TÄSSÄ KOKO KEVÄT. HUONO KIRJOITUSTAITO JA TAHALLINEN ÄRSYTTÄMINEN ON KAKSI ERI ASIAA.
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Tuija
Viestit: 2828
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Kiitos.🙇‍♀️
Aamuinen rukous vastaus:

Psalm.13:6. Mutta minä turvaan sinun armoosi; riemuitkoon minun sydämeni sinun avustasi. Minä veisaan Herralle, sillä hän on tehnyt minulle hyvin.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2828
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Vehnänjyvän tie
https://youtu.be/Y8-HvZZmsKo

.. sydämeni on täynnä ilon ja rakkauden kyyneleitä. On vielä joku tai joitain, jotka aidosti välittää/ rakastaa.

💞💗💞
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Vastaa Viestiin