TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Avatar
Tuija
Viestit: 2759
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Tuija »

"Menkää ja tehkää...'

Kiitos! Nyt täyttyi tuo 60 000 katsontaa! Yhdessä sen olemme tehneet. Täällä käy monista kansoista ihmisiä ja se on minusta jotkin ihmeellistä, Jeesuksen Kristuksen johdatusta ja ohjausta. Itsessäni tätä en saa aikaiseksi ...

https://sinettisormus.blogspot.com/2022 ... 0.html?m=1
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2759
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

ARMOSSA ON USKOVIEN TOIVO

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Shalom!
Tänä aamuna rukoiltuani ja ilmoitettuani Jeesukselle, että nyt minun on nyt noustava tähän päivään Hänen kanssaan, sain nähdä siinä vielä kuvan sormuksesta, jossa oli tuo neliskulmainen sormus/kivi pohja ja sen sisässä, keskellä oli hyvin tumma kivi, omissa silmissäni se näytti melkeinpä mustalta. Ihmettelin tuota noin synkkää väriä ja sitä aloin avaamaan ja löysin tämän mustan kiven:

LUE LISÄÄ: https://sinettisormus.blogspot.com/2022 ... toivo.html
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2759
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

ARMOSSA ON USKOVIEN TOIVO

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Tiedän tämän olevan meille kaikille, mutta erityisesti koin tämän ulkopuoliselle, joka juuri on kastettu. Kun sain tämän blogi tekstin lähetettyä tuli tämä siskoni vahvasti sydämelleni. Kiitos Jeesus! Sinä olet hänen kanssaan ...
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2759
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Isarel ilta soihtu srk.2.7.2022.
https://youtu.be/vARSJHpCq9I

Eilen kuuntelin vasta loppu puolelta tätä videota. Täytyy kuunnella uudestaan paremmin. Siellä oli mielenkiintoista tutkielmaa Israelin kadonneista heimoista. Nousi heti näkyni tuosta sormuksesta jossa oli nyt musta kivi tai mustalle se näytti. Tuo vaikutti minuun suuresti ja aloin tutkimaan lisää ja löysin myös Joosefilla olevan mustan kiven, kuin myös asserilla. Kun kävin nukkumaan, rukouksessa kyselin tätä itkien ja että Herra avaisi tätä enemmän. Niin vahvasti tämä vaikutti. Sain siinä rukouksessa nähdä uudestaan tuon sormuksen ja se oli puhtaan kultainen ja sitä känneltiin joka puolelta edessäni. Kun nukahdin, näin koko yön noista kadonneista heimoista unta. Yritin jollekkin niitä selittää, että ne palaavat takaisin. Välillä heräsin ja kun nukahdin niin sama uni jatkui. Koen että tällä on nyt vahva merkitys. Mietin sinettisormusta jossa oli alussa tuo sininen kivi. Nyt se oli musta. Ymmärsin jo aikoja sitten tuosta sormuksesta Haggain sanan mukaan olevani valittu .. johonkin? Nyt minulle tarjottiin tätä uudella kivellä olevaa sormusta ja tuo video vahvisti sitä lisää + oma tutkimus ja uni sen jälkeen..
Herra avaa tätä vielä lisää. Se on nyt mieleni ja sydämeni täyttänyt. Suuri on kunnioitus tätä näkyä ja tietoa kohtaan.
🙏❤‍🔥👑❤‍🔥🙏
http://www.israelinhuone.com/breratmech ... okivet.php

Nämä kaikki tuli melkein yhtä aikaa kuin vahvistamaan toisiaan. Jumalalta saatu tieto paketti?
Kivet kuvastaa noita Juudan heimojen kivi jotka olivat pappien rintakilvissä . 12 kiveä.
https://fi.frwiki.wiki/wiki/Tribu_de_Juda

Olen joskus myös miettinyt tehdä tuollaista kivi taulua, jossa olisi nuo Juudan 12 kiveä.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2759
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Tuija »

https://www.koivuniemi.com/raamattu?til ... ehto=hag+2

Tänään tämä puhuttaa.. ajankohtainen.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2759
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Tuija »

SEITSEMÄNNESSÄ KUUSSA ... HERRAN SANA
https://sinettisormus.blogspot.com/2022 ... -sana.html
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1207
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Hetki lyö pian kun palvelijoiden pitää olla valmiina ennen viimeistä koitosta 🙏🥰🎺
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Tuija
Viestit: 2759
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

JUMALAN VUORELLA ASUU ONNELLINEN KANSA

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Herra olkoon meidän kanssa ...

Tänään näin rukouksen jälkeen kuvan, josta sanoin Herralle etten tätä jaa, mutta toisin taas kävi, näin matalan mäen joka oli päällystetty kuin mukula katu, mukula kivin.

Olen saanut Herralta noita vuori ja mäki kuvia, mutta tämä oli nyt todella pieni mäki. Saman muotoinen kuin on lasten liukumäet. Ja sen yläpuolella oli vain taivas. Ymmärsin että matka oli enää lyhyt. Olemme pian perillä.. vahvista Herra että tämä on sinulta. 🙏🙏🙏

LUE LISÄÄ: https://sinettisormus.blogspot.com/2022 ... kansa.html
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1207
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Haluan vahvistaa kuvasi, siskoni.

Paljoa ei ole ollut viimeaikoina sanottavaa, itsekin viihdyn tuolla kesälaitumilla, mutta tänään rukouksessa pyysin jotain lohdun sanaa tänne sivustolle.

Näin (ehkä saman) mäen ja edessäni näin ihmisen kävelevän mäkeä ylös, hän oli jo lähes ylhäällä, sen verta että alhaalla näkyi todella kaunis laakso, kuin Jerusalem joka hehkui. Kävelijällä oli liian suuret mustat saappaat jalassaan. Hyvin raskaan näköiset ja jo ravasta kuraantuneet. Matka meillä kaikilla on ollut raskas mutta enää pieni hetki niin olemme perillä.



-Omaa tulkintaa. Jos matkaamme tuonne laaksoon asti ja mäki mennään vielä alas jonka huippu on lähellä, niin se on varmaa, että se menee nopeaa. Pitäkää siis huiveistanne ja kauluksistanne kiinni, rakkaat uskonsiskot- ja veljet.

Koetteluun siis. Sinä Tuija yleensä koet samat asiat hengessäsi jos ne Herralta ovat 🥰


istockphoto-612236136-612x612.jpg
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Tuija
Viestit: 2759
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Amen. Kiitos tästä rakas Rosita sisko. Vahvistit ihanasti tuota näkyä. Ja todella nuo saappaat on olleet raskaat mutta hyvin ne ovat suojanneet. Kura on vain ulkopinnalla, sisimpään ei vihollinen ole päässyt kajoamaan. Vihollinen riehuu eteisessä mutta sisimpään sillä ei ole asiaa.
Viime päivät ovat olleet hyvin raskaat. Eilenkin rukoilin miltei itkien Herran puoleen. Tuntuu etten jaksa enää yhtään mutta tiedän yhtä aikaa että matka on enää lyhyt, meille jotka olemme Kristuksen omat.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2185
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Rosita kirjoitti: 08 Heinä 2022, 09:13

Näin (ehkä saman) mäen ja edessäni näin ihmisen kävelevän mäkeä ylös, hän oli jo lähes ylhäällä, sen verta että alhaalla näkyi todella kaunis laakso, kuin Jerusalem joka hehkui. Kävelijällä oli liian suuret mustat saappaat jalassaan. Hyvin raskaan näköiset ja jo ravasta kuraantuneet. Matka meillä kaikilla on ollut raskas mutta enää pieni hetki niin olemme perillä.

-Omaa tulkintaa. Jos matkaamme tuonne laaksoon asti ja mäki mennään vielä alas jonka huippu on lähellä, niin se on varmaa, että se menee nopeaa. Pitäkää siis huiveistanne ja kauluksistanne kiinni, rakkaat uskonsiskot- ja veljet.

istockphoto-612236136-612x612.jpg
Kiitos jaetusta näystä. :)
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Tuija
Viestit: 2759
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Tää oli lohduttava näky. En ole pitkään aikaan päässyt mihinkään seurakuntaan. Kotona olen joutunut olemaan. Juuri äsken mietin, että mitä tämä tarkoittaa? Tuntuu että tämä some on tällä hetkellä minun ainoa seurakunta. Eikä täälläkään juuri ole ketään. Voi Herra nyt olisi jo aika tulla. Minua väsyttää niin kuin siinä laulussa; Kirkossa.

https://youtu.be/aVUvCIEo66I

Minulle on tärkeää saada olla Herran läsnäolossa ennen kuin nousen ylös. Siinä saattaa mennä puoli tuntia. Illalla nukkumaan mennessä sama.
Ollaan nyt saatu muutamana viikkona hälytyksen askolaan tallikirkolle. Niillä on ollut niin paljon ruokaa etteivät ole tienneet mihin sitä kaikkea laittaa. Saan aina hälytyksen watsapp ryhmässäni.
Sain mieheni lähtemään ja ollaan jaettu ruokaa. Viime viikolla nauroin miehelleni, että onko Jumala tekemässä meistä ruuan jakajia? 😄.. kukapa tietää.😇😇
Tuota nyt olen rukoillut sydän kyynelissä, että mitä on tapahtumassa? Miksi nuo kaikki esteet seurakuntiin pääsyyn? Pitäisikö aloittaa koti kokoukset uudelleen? Ym.ym. kysymyksiä riittää.

Tänään näin näkynä ulkopuolelta talon, joka näytti meidän talolle. Näin ikkunasta kuinka sisällä oli pöydän ääressä ihmisiä. Kysyin, oliko tuo kokous? Ehkä sittenkin .. mutta siinä kyseisessä huomasin ja ymmärsin, että katselin tuota kuvaa ulkopuolelta, eli aika silläkin taholla olisi kohdaltani ohi?
Pyysin tuota vastausta ilta rukouksessa ja tuon sain aamulla. Ennen tuota kuvaa näin vihreän köynnös kasvin. Siinä ei ollut kukkia mutta se oli terveen vihreä. Tuolle en ole vielä saanut selitystä. Ehkä jotain uutta on kasvamassa Jumalan pelolla? Ehkä Jumala todella asettaa minut ja mieheni tehtävään jota saamme yhdessä tehdä ja samalla alkaa orastaamaan myös mieheni usko, joka jo pienellä taimella on.
Anna Herra näin olla, jollei sitten kohta perillä olla ...
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2759
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Tein tästä keskustelusta/ vahvistuksesta bostauksen:
https://sinettisormus.blogspot.com/2022 ... mosta.html
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
alabasteripullo

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Hei Tuija, olet ahkera kirjoittamaan sinua koskevat jutut täällä. En paljoa seuraa tätä sun postausta mutta mikä on sinun tarkoitus jos saa kysyä? :)

Siunattua kesänaikaa Sulle. 🍓🙂
Avatar
Tuija
Viestit: 2759
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Ymmärrän, että minun tulee jakaa se minkä uskon saavani Herralta. Hän on sen minulle vahvistaen näyttänyt ja vahvistanut tämän myös uskovien sisarien ja veljien taholta. Herra näyttää unia ja pääosin näkyjä, joskus tiedonsanoja. Ne voivat olla minulle mutta myös jollekkin muulle. Minulle eräs pastori on sanonut, että se minkä näin saamme, sitä emme saa pantata itsellemme. Yksi sanakin saattaa joskus olla apu jollekkin. Hän tunnistaa tilanteensa vaikka yhdestä sanasta. Minulla ei ole oikeutta jättää kertomatta ja jakamatta sitä minkä Herra on antanut. Se on armolahja ja jos sitä en oikein käytä, se voidaan ottaa myös pois. Moni on kertonut kuinka ovat kokeneet jonkin näyn olleen heille. Jumala on näyttänyt asioita joita en tiennyt olevan olemassakaan ja näin opettanut että Hän on esim. näyn takana. Tätä on vaikea toiselle kertoa. Se on niin sydämen sisään rakennettu asia. Jumala on kouluttanut minua tähän vuosia. Eikä tuo koulutus tulle loppumaan niin kauan kuin täällä olen. Itsessäni en voi mitään. Jos Jumala ei tätä kaikkea antaisi, ei minulla olisi tätä jakaa..
En ota tätä kunniaa itselleni. Olen nöyränä Herran edessä. Silloin kun Hän on hiljaa, tuntuu ettei ole mitään. Hän on vienyt minut tilaan, jossa en ole enää minä vaan Jeesus minussa.
Kuinka paljon tästä lahjasta ollenkaan saanut kärsiä, mutta Jeesus kärsi meidän edestä paljon enemmän. Pilkkaajia on riittänyt, mutta minun on pakko jaksaa. Jos tätä en tekisi, kääntäisin Jeesukselle selkäni. En olisi enää kuuliainen, eikä voisi edes sanoa että minulla mitään uskoa olisi. Jeesus Kristus on minun Herra ja Häntä minä palvelen.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2759
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Tuija »

... olen Hänen työkalunsa.
En voi vaatia muita uskomaan mitä jaan, mutta itse uskon ja se on tärkein. Herra on vahvasti tämän minulle näyttänyt ja todistanut.
Se on jokaisen oma asia ottaako vastaan vai ei.
Ihmettelen, miksi juuri nyt tätä kysyt?
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2759
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Vastasiko tuo yhtään sinun kysymykseen?
Voin vastata vielä niin kuin Jeesus vastasi, ettei Hän itseään todistanut, vaan Hänestä joka Hänet oli lähettänyt.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2759
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Joskus minua on syytetty että ei kukaan voi noin paljon saada. Olen vain vastannut, että kuka sanoo meistä, kuinka paljon Jumala voi antaa?
Tiedän monia jotka saavat vielä enemmän kuin minä.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
alabasteripullo

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Kiitos Tuija.

Tiedät varmaan että kaikki profetiat, näyt, unet ja ilmestykset tulee aina koetella Sanalla. Se koskee myös sun saamia. Koska oikea henki sallii sen. :)

Meidän tulisi koetella myös uskovien mielipiteitä Jumalan Sanalla vaikka mielipiteet ovat hyviä mutta silti ne on vajavaisia.

Emme tulisi juosta toisten vajavaisten uskovien mielipiteiden perään ja pitää ne enemmän auktoriteettina kuin Jumalan Sanat vaan tulisi turvautua Herraan kokosydämisesti niin Herra avaa meille ymmärrystä Jumalan Sanoihin mitä niissä sanotaan koskevista asioista. :)

Meidän tulisi turvautua enemmän kokosydämisesti ja ensisijaisesti Jumalaan koetellen kaikkea Sanalla niin saamme harjaantua ja kasvaa Jumalan Sanan mukaan.



Haluaisin lukea elävää uutista sulle.
Sen sijaan se, joka profetoi eli välittää sanomaa Jumalalta, auttaa muita kasvamaan Herran seuraajina ja rohkaisee ja lohduttaa heitä (1Kor. 14:3).

Koska tahdotte niin innokkaasti saada armolahjoja, pyytäkää niitä, joista on eniten apua seurakunnalle (1Kor. 14:12).
1Kor. 14:3 Mutta profetoiva puhuu ihmisille rakennukseksi ja kehoitukseksi ja lohdutukseksi.

4 Kielillä puhuva rakentaa itseään, mutta profetoiva rakentaa seurakuntaa.

5 Soisin teidän kaikkien puhuvan kielillä, mutta vielä mieluummin soisin teidän profetoivan; sillä profetoiva on suurempi kuin kielillä puhuva, ellei tämä samalla selitä, niin että seurakunta siitä rakentuu.

12 Samoin tekin, koska tavoittelette henkilahjoja, niin pyrkikää seurakunnan rakennukseksi saamaan niitä runsaasti.
Sä varmaan tiedät ettei ole toista armolahjaa tärkeämpää vaan kaikki armolahjat ovat seurakunnan yhteiseksi rakentumiseksi. :)

Niin seurakunta rakentuu niiden kaikkien armolahjojen ohessa eikä kukaan elä itselleen armolahjan kanssa. :)
1Piet. 4:10 Palvelkaa toisianne, kukin sillä armolahjalla, minkä on saanut, Jumalan moninaisen armon hyvinä huoneenhaltijoina.
Herran siunausta kanssasi. 🙂
alabasteripullo

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Yksi juttu vielä. Sun armolahja on myös uskovia varten ja sun tulisi enemmän palvella uskovia armolahjalla niin he saavat rakentua ja he saavat kehotuksen ja lohdutuksen.

Haluaisin sanoa sen sulle. Herran siunausta. ❤️
Vastaa Viestiin