Herra sanoo: Kutsun teitä valmistautumaan!

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
alabasteripullo

Herra sanoo: Kutsun teitä valmistautumaan!

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

SANOMA EUROOPALLE


Herra sanoo: Kutsun teitä valmistautumaan!


Eurooppaan on tulossa aika, jolloin monet ovat hyvin epätoivoisia. Seuraavien 17 kk:n aikana tulee olemaan paljon ravistelua. Monia kauheita asioita kuullaan Euroopasta. Monien ihmisten elämää ravistellaan. Ihmiset ovat epätoivoisia eivätkä enää tiedä, mistä saa tulevaisuuden toivoa.

Mutta minä sanon omilleni: Valmistautukaa, koska tämä on teidän hetkenne loistaa kirkkaasti. Tämä on teidän hetkenne osoittaa minun kirkkauttani elämänne kautta. Kyseessä on aika antaa epätoivoisille toivoa, jota he ovat etsineet.

Herra sanoo, että omieni Euroopassa tulee valmistautua. Nyt on aika, jolloin en salli ihmisen korottaa itseään. Tämä on aikaa, jolloin Kirjoitukset toteutuvat. Kaikki, mikä voi järkkyä, tulee järkkymään. Koska tulette näkemään valtakunnan, joka ei järky. Sanon omilleni:

Valmistautukaa tätä hetkeä varten Euroopassa.

Yhdistän kansani, ne, joilla on samanlainen sydän. Yhdistän ihmiset, joilla on totinen sydän minun suunnitelmilleni eikä heidän omalle ohjelmalleen. Ja ne kansastani ja johtajista, joilla on ollut omat suunnitelmansa, tulevat näkemään miten heidän palvelutehtävänsä romuttuvat.

He tulevat näkemään, miten heidän elämänsä hajoaa. Sillä Herra sanoo: Minä rakastan syvästi tätä maanosaa. Ja olen nähnyt sen tuhon, jonka humanismi on aiheuttanut.

Olen nähnyt myös sen tuhon, mitä monet demoniset opetukset ovat aiheuttaneet tälle mantereelle. Ja olen kuullut niiden huudon, joilla ei ole enää jäljellä tulevaisuutta eikä toivoa.

Herra sanoo: Olen valmis tekemään jotakin, jota Eurooppa ei ole koskaan nähnyt. Ja kutsun omaa kansaani olemaan siinä mukana. Siksi kutsun kansaani valmistautumaan olemaan osallisena siinä, mitä minä tulen tekemään Euroopassa. Nyt ei ole aika rakentaa omaa palvelutehtävää eikä ole aika ajaa omia suunnitelmia. Nyt on aika olla minun suunnitelmissani, tarkoituksissani ja sydämeni mukaisesti.

Monet teistä ovat pettyneet – olette pettynet ihmisiin, joihin olette luottaneet. Herra sanoo: Minä halusin, että petyit, koska luotit ihmiseen etkä minuun.

Halusin tämän pettymyksen johtavan sinut takaisin alkulähteelle, joka olen minä.

Ja kun sinä käytät tätä kärsimääsi tuskaa ihmiseen pettymisestä niin, että tulet takaisin minun luokseni, joka olen toivon lähde, ja ojennat sydämesi minun sydämeni mukaiseksi, valmistaudut olemaan osana sitä, mitä tulen tekemään tässä maanosassa.

Herra sanoo: Älä välitä siitä ravistelusta, mitä näet ympärilläsi, äläkä välitä siitä poliittisen maailman ravistelusta, mikä tapahtuu Euroopassa.

Huomaa, miten poliittinen korruptio paljastuu EU:ssa.

Katso, miten tuon julkisiksi asiat, jotka on puhuttu salassa. Herra sanoo: Kaiken tämän tarkoitus on valmistaa Eurooppa sitä sadonkorjuuta varten, joka on tulossa.

Tästä syystä sanon kansalleni: Valmistautukaa! Ojentakaa sydämenne minun sydämeni mukaisiksi. Hylätkää omat suunnitelmanne, joita olette toteuttaneet niin kauan.

Herra sanoo, että muutaman seuraavan viikon aikana (2019) Hän tulee vapauttamaan uuden esirukouksen Hengen omiensa ylle Euroopassa.

Kyse ei ole samanlaisesta esirukouksesta, jota on aiemmin ollut.

Ihmiset sanovat, että tulee rukoilla, jos etsit minun kasvojani.

Nyt on kyse esirukouksesta, joka on syntynyt minun Hengestäni. Kun Henkeni herättää lapseni keskellä yötä, he alkavat itkeä minun kyyneleitäni.

Kun Henkeni liikkuu lasteni työpaikoilla, he jättävät työnsä ja alkavat itkeä minun kyyneleitäni.

Herra sanoo: Teen yliluonnollista verkostoitumista omieni keskuudessa Euroopassa ja yhdistän lapseni tällä mantereella yliluonnollisesti.

Isot konferenssit suurine puhujineen eivät houkuttele heitä. Heitä ei enää vedä ihmisen voima tai maine. Heitä vetää vain minun Henkeni, jolla on uskomaton tavoite.

Ja ne, joilla on korva, kuulevat. Ja ne, joilla on korva, hylkäävät omat pyrkimyksensä.


Mutta on niitä, jotka eivät kuuntele, ja niitä jotka jatkavat omia uskonnollisia pelejään. Tulee olemaan niitä, jotka sanovat: 'Herra kehotti minua tekemään näin', mutta he puhuvat omasta sydämestään. Ja he jatkavat suurten tapahtumien järjestämistä. Mutta näissä tapahtumissa ei ole elämää.


Koska se, mitä minä teen Henkeni kautta, on hyvin erilaista. Minä yhdistän kansani yliluonnollisella tavalla. Kyseessä on sydänten yhteys. Henkilökohtaiset tavoitteet eivät ole tärkeitä. He kaikki kuulevat saman äänen. He kuulevat Pyhän Hengen kutsun olla osallisena sadonkorjuussa.


Herra sanoo, että on ihmisiä, joita ei vielä tänään tunneta, mutta huomenna he ovat osa siitä, mitä minä teen tällä mantereella. On ihmisiä, jotka ovat hyvin tunnettuja kristillisissä, hengellisissä piireissä tässä maanosassa. Mutta huomenna he ovat jo historiaa, koska heidän sydämensä ei ole yhtä minun sydämeni kanssa.


Minä kutsun kansaani valmistautumaan. Ja seuraavien kuukausien aikana monet lapseni näkevät profeetallisia unia. Nämä unet ovat kuin palapelin palasia. Omani alkavat puhua näistä unistaan. Ja kun ne laitetaan yhteen, niistä muodostuu kaunis kuva. Kun omani alkavat kertoa profeetallisista unistaan, palaset alkavat loksahtaa paikoilleen. Yhdellä ihmisellä ei ole koko kuvaa, tarvitaan lapseni kokoamaan palat yhteen.


Kun omani jakavat profeetallisia uniaan, minä nostan esiin niitä, joilla on profeetallinen unien tulkintakyky. Ja niille teistä, jotka menneisyydessä ovat tulkinneet profeetallisia unia, mutta lahja on pettymysten vuoksi jäänyt käyttämättömäksi, Herra sanoo nyt: Minä herätän sen lahjan toimimaan uudelleen.

Ja niiden sydämet, jotka on kutsuttu ymmärtämään profeetallisia unia ja symboleja, minun Henkeni sytyttää. Heidän sydämessään tulee olemaan vahva jano ymmärtää profeetallisia sanomia ja unia. Minä yhdistän nämä ihmiset. Ja antamani näyt laitetaan yhteen, ja siitä tulee kaunis kuva. Siinä on Kristus korotettuna Euroopan yllä. Tämä on se kuva, jonka annan kansalleni.


Mutta Herra sanoo: Muista että sinun on valmistauduttava saattamalla sydämesi olemaan yhtä minun sydämeni kanssa.


Ei pyytämällä minua siunaamaan sitä, mitä olet tekemässä vaan huutamalla sydämesi syvyydestä minun valtakuntani tulemista ja minun tahtoni tapahtumista.


Ja ne, joiden sydämessä on tämä huuto, heidän sydämensä ovat yhtä minun sydämeni ja tarkoitusteni kanssa. Ja minä käytän heitä voimallisesti valtakunnassani.



Kristilliseen maailmaan Euroopassa on tulossa muutos. Kukaan ihminen ei voi pysäyttää tätä muutosta.


Sillä Herra sanoo: Olen vuodattanut niin monia kyyneleitä tämän mantereen vuoksi. Olen itkenyt niin paljon tämän mantereen kansojen vuoksi. Herra sanoo: Asiat muuttuvat tämän mantereen kristillisessä maailmassa.


Kuuluisat kristilliset johtajat eivät ole enää kuuluisia; ne jotka tavoittelevat omia valtakuntiaan; ne, jotka rakentavat korkeita torneja ja laittavat nimensä niiden huipuille – näistä tulee merkityksettömiä nopeasti.


Mutta on niitä, jotka eivät koskaan halunneet rakentaa tornia. He ovat vain halunnet rakentaa asumuksen tai pyhäkön, jossa Henkeni voi asua. He ovat niitä, joista tulee merkittäviä.


Sillä minun mielisuosioni on temppelissä, jossa Henkeni on kotona, jossa Henkeni on hyvä olla.

Katso ja huomaa: asiat Euroopassa tulevat muuttumaan!




Reinhard Hirtler Puolassa 28.4.2019



En pysty linkittämään. En löytänyt googleelta tähän liittyvän linkin. Kopioin tämän toisesta keskustelupalstasta.
Viimeksi muokannut alabasteripullo, 31 Maalis 2022, 12:55. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2210
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Herra sanoo: Kutsun teitä valmistautumaan!

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Ok. Tällöin laita linkki siihen ketjuun/keskustelupalstalle, josta viesti on kopiotu. Eli, kopioit osoitepalkista osoitteen, ja liität sen sitten viestiisi.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
alabasteripullo

Re: Herra sanoo: Kutsun teitä valmistautumaan!

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Anteeksi, en sinua huomannut. Missä se ketju on? Sori lyhytmuistisuuteni enkä muista missä ketjussa…
Avatar
Hes33
Viestit: 204
Liittynyt: 31 Joulu 2021, 16:42

Re: Herra sanoo: Kutsun teitä valmistautumaan!

Viesti Kirjoittaja Hes33 »

Tuossa on kyllä harvinaisen paljon asiaa.

AOAOAOAO, anteeksi jos jo vastasit tähän jossain aiemmin ja minulta on mennyt ohi, mutta saanko kysyä vielä että miksi haluat sanomiin aina linkin mistä se on kopioitu? Usein tällaiset sanomat kiertävät tietyn ajanjakson ajan uskovien pienissä piireissä aika vilkkaasti, ja melkein 100% varmuudella alabasteripullon käyttämä lähde on vain joku foorumi tai some-ryhmä johon joku on kopioinut sanoman jostain muualta. Johon se on kopioitu jostain muualta, jne. Alkulähdettä tietää tai muistaa hyvin harvat. En tarkoita kritisoida, mutta ihmettelen vaan onko jokin syy mitä en tule ajatelleeksi, miksi on hyvä laittaa lähde mukaan. Sillä itse en aio laittaa linkkiä jos olen esim kopioinut sanoman anonyymilta kirjoittajalta anonyymilla foorumilla. Se ei tuo mielestäni mitään lisäarvoa.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2210
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Herra sanoo: Kutsun teitä valmistautumaan!

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Hes33 kirjoitti: 31 Maalis 2022, 13:14 Tuossa on kyllä harvinaisen paljon asiaa.

AOAOAOAO, anteeksi jos jo vastasit tähän jossain aiemmin ja minulta on mennyt ohi, mutta saanko kysyä vielä että miksi haluat sanomiin aina linkin mistä se on kopioitu? Usein tällaiset sanomat kiertävät tietyn ajanjakson ajan uskovien pienissä piireissä aika vilkkaasti, ja melkein 100% varmuudella alabasteripullon käyttämä lähde on vain joku foorumi tai some-ryhmä johon joku on kopioinut sanoman jostain muualta. Johon se on kopioitu jostain muualta, jne. Alkulähdettä tietää tai muistaa hyvin harvat. En tarkoita kritisoida, mutta ihmettelen vaan onko jokin syy mitä en tule ajatelleeksi, miksi on hyvä laittaa lähde mukaan. Sillä itse en aio laittaa linkkiä jos olen esim kopioinut sanoman anonyymilta kirjoittajalta anonyymilla foorumilla. Se ei tuo mielestäni mitään lisäarvoa.
Kyllä, olen kirjoittanut aiemminkin asiasta. :geek:

Kun lainataan jonkun toisen kirjoittamaa tekstiä, tulee tuo alkuperäislähde mainita, ja aina kun mahdollista niin laittaa linkki tuohon lainattuun/kopioituun alkuperäislähteeseen. Aina tätä mahdollisuutta ei tietenkään ole, mutta yleensä on.

Näin foorumin lukijat pystyvät itse arvioimaan lähteen luotettavuuden niin halutessaan.

Ja, kun joku toinen on nähnyt vaivan, ja joskus tehnyt isonkin työn jonkin tekstin tuottamiseen, niin hänelle kuuluu myös kiitos-kunnia tuosta työstä.

Joskus joissakin viesteissä on ollut vaikeata erottaa mikä on foorumin jäsenen omaa tuotosta, ja mikä taas viestissä on jonkun toisen henkilön siteeraamista, onneksi näitä on ollut harvemmin. Siteeratessa toista on hyvä käyttää noita lainausmerkkejä, niin kuin on hyvin käytettykin.

Tarkoitus ei siis ole kiusata eikä vaikeuttaa kirjoittelua foorumilla, vaan kunnioittaa alkuperäistekstin kirjoittajaa tekemästään työstään, eikä yrittää ottaa itselleen kuulumatonta kunniaa toisen työstä.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1257
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Herra sanoo: Kutsun teitä valmistautumaan!

Viesti Kirjoittaja Sanna »


Palstalla on yleisenä sääntönä se, että kaikkeen kopiointiin on löydyttävä linkki tai osoite, mistä asia on kopioitu.

Linkki ja sivuston nimi on helpompi kopioida kuin itse teksti joten kalskahtaa korvaan kopiointi ongelmat. Esim facebookista pystyy kopioimaan ainakin kirjoittajan nimen ja sivuston nimen jos ei muuta.

Asianomaiselle on tästä toistuvasti huomautettu ja yleisenä huomiona se, että säännöt koskevat myös Kristittyjä.

Koska kyse on uskonasioista eikä mistään suomi24 jaarittelusta, on kaikkien etu että lähdetiedot on esillä, jotta voimme varmistua tietojen ja sivustojen oikeellisuudesta.

On hyvä huomata että uskon asian tiimoilta löytyy paljon väärää tietoa ja profetioita ja meiltä kuulijoilta viedään koettelun mahdollisuus, pimittämällä lähdetiedot.

On myös yleisen käytöstapojen mukaista antaa kirjoittajalle kunnia tekstistään ja muistaa lähdeviittaukset.

Tämä ei ole kiusaamista ketään palstalaista kohtaan, vaan tämän tarkoituksena on estää väärän informaation leviämistä sekä karsia pois käyttäjiä ja provoja jotka oman agendansa mukaisesti jakavat tietoa Jumalan sanan nimessä.


Itse profetia on kiinnostava, joten olethan ystävällinen ja kerrot sivuston nimen josta tämän olet löytänyt.
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1257
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Herra sanoo: Kutsun teitä valmistautumaan!

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Ai, AOAO kerkesikin ensin 😊🙏
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
alabasteripullo

Re: Herra sanoo: Kutsun teitä valmistautumaan!

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Okei, miten poistetaan tuo postaus? Voisitko poistaa sen?
Avatar
Hes33
Viestit: 204
Liittynyt: 31 Joulu 2021, 16:42

Re: Herra sanoo: Kutsun teitä valmistautumaan!

Viesti Kirjoittaja Hes33 »

Kiitos molemmille.

Teillä on täysi oikeus päättää foorumistanne, mutta kehoitan miettimään eikö pelkästään profetian alkuperäisen tuojan nimi riittäisi. Kun tosiaan melkein täydellä varmuudella sanomat kopioidaan tänne jostain, johon ne on kopioitu jostain, johon kopioitu jostain jne. Eli mitä luultavimmin edeltävä lähde ei ole ansainnut mitään kunniaa muusta kuin copy-paste toiminnon käyttämisestä. Mutta asia selvä eikä tästä enempää.
alabasteripullo

Re: Herra sanoo: Kutsun teitä valmistautumaan!

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Olisi kysyttävää. Auttaisiko jos laitan tuon profetian blogiin ja sitten laitetaan se blogi linkkinä tänne?
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2210
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Herra sanoo: Kutsun teitä valmistautumaan!

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

alabasteripullo kirjoitti: 31 Maalis 2022, 14:36 Olisi kysyttävää. Auttaisiko jos laitan tuon profetian blogiin ja sitten laitetaan se blogi linkkinä tänne?
Kyllä tuo viestisi tuossa voi olla, älä murehdi. :)

Koita vaan jatkossa muistaa laittaa linkki mukaan viestiisi kun tuot foorumille jonkun toisen tuottamaa tekstiä,tai kuvaa.

Olen joskus tehnyt näiden puuttuvien linkkien lisäyksiä viesteihin jos niitä on unohdeltu, en tietenkään aina koska " en asu täällä", ainakaan koko aikaa.


:)
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
alabasteripullo

Re: Herra sanoo: Kutsun teitä valmistautumaan!

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Okei, kiitos. 🙂 Yritän muistaa… ☺️
Usko

Re: Herra sanoo: Kutsun teitä valmistautumaan!

Viesti Kirjoittaja Usko »

Oheisen linkin takana on ilmeisesti alkuperäinen julkaisu:
https://www.facebook.com/kingsministrie ... cale=fi_FI
Viimeksi muokannut Usko, 01 Huhti 2022, 07:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Tuija
Viestit: 2835
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Herra sanoo: Kutsun teitä valmistautumaan!

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Sain eilen myös tuon profetian ja koen sen tärkeänä. Se vastaa monessa siihen mitä olen viime aikoina Herralle huokaillut ja kysellyt.
Ojentakaa sydämenne minun sydämeni mukaisiksi. Hylätkää omat suunnitelmanne, joita olette toteuttaneet niin kauan.
... en tiedä mistä on lähtöisin, mutta uskon että veli joka tuon lähetti, löysi sen varmaankin Facebookista. 🤔
Kyselin Herralta teinkö oikein kun luovuin minulle tärkeistä asioista ja tämä oli täydellinen vastaus.
Hän piti minulle "Jumalan tahto" koulun ja nyt sille tuli selitys ja vahvistus. 🔥👑🔥
Nyt tulee tärkeäksi olla Jumalan edessä avoin ja Hänen tahtonsa mukainen ja KUULIAINEN!
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2835
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Herra sanoo: Kutsun teitä valmistautumaan!

Viesti Kirjoittaja Tuija »

... ps. Huomasin juuri kuinka epäitsekkäästi Esterikin toimi. Hän laittoi itsensä likoon täydellisesti Juutalaisen kansansa puolesta.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Hes33
Viestit: 204
Liittynyt: 31 Joulu 2021, 16:42

Re: Herra sanoo: Kutsun teitä valmistautumaan!

Viesti Kirjoittaja Hes33 »

Hadassa kirjoitti: 31 Maalis 2022, 19:01 Sain eilen myös tuon profetian ja koen sen tärkeänä. Se vastaa monessa siihen mitä olen viime aikoina Herralle huokaillut ja kysellyt.
Ojentakaa sydämenne minun sydämeni mukaisiksi. Hylätkää omat suunnitelmanne, joita olette toteuttaneet niin kauan.
... en tiedä mistä on lähtöisin, mutta uskon että veli joka tuon lähetti, löysi sen varmaankin Facebookista. 🤔
Kyselin Herralta teinkö oikein kun luovuin minulle tärkeistä asioista ja tämä oli täydellinen vastaus.
Hän piti minulle "Jumalan tahto" koulun ja nyt sille tuli selitys ja vahvistus. 🔥👑🔥
Nyt tulee tärkeäksi olla Jumalan edessä avoin ja Hänen tahtonsa mukainen ja KUULIAINEN!
Aamen, kiitos Hadassa.
alabasteripullo

Re: Herra sanoo: Kutsun teitä valmistautumaan!

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Tänään päivällä olimme matkalla, näin pilven joka muistuttaa sydäntä joka on kaatunut ja on kyljellään oikealla puolella ja sen keskellä on reikä. Mua lohduttaa tämä Reinhard Hirtlerin saama profetia jonka mukaan Jumala tulee puhdistamaan kaikki pois ja pitää huolen että rikkoutuneet sydämet saa eheytyksen Jumalan Sanojen kautta.

Otin pilvestä kuvan ja lisäsin pisteillä että sä lukija pystyt hahmottamaan sen sydämen muoton ja sen keskellä on reikä. 🫠 💔 ❤️‍🩹 Aatelen että Herra voi viestittää pilvellä ja tahtoo näyttää että Reinhard Hirtlerin saama profetia tulee tapahtumaan.

Jumala tulee tuomitsemaan noita jotka tekevät Jumalan Sanat tyhjäksi koska niiden kautta on ainoa Herran mahdollisuus toimia ja nostaa ja sitoa rikkoutuneet sydämet ehjiksi.


pilvi sydän 1.4.2022 mökkimatkalla.jpg
Vastaa Viestiin