Ohjeistus ja tiedoksianto

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1253
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Ohjeistus ja tiedoksianto

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Uusille, tuleville palstalaisille ja näiden asioiden kanssa painiville.

Tämä on sen verran vakava aihe että pyydän teitä, rakkaat vanhemmat uskonsiskot ja -veljet tällä palstalla, koettelemaan tämän kirjoituksen ja korjaamaan jos korjattavaa on. Myöskin jos ei ole suotavaa kirjoittaa tällaista niin poistanette tämän.


--
Lopunajalle on ihmisille luvattu enemmän merkkejä. Kuitenkin nyt kun profetioita tulee kuin sieniä sateella on hyvä pitää järki päässä ja Jumalan sana sydämessä.

Minä olen vain tavallinen Jumalan palvelija mutta tämä on se mitä olen elämäni aikana profetoista ja näyistä olen ymmärtänyt ja on annettu ymmärtää. Huoli on kova kaikenmaailman eksyttäjistä, jotka uskovia vievät kuin pässiä narussa.
--

Oikeat Jumalan antamat profetiat
  • 🔸️Profetiat ei koskaan pelottele tai luo ahdistusta
    🔸️Profetiat korottaa aina Jumalan voimaa
    🔸️Profetiat varoittaa tai kehoittaa parannukseen tai luo turvaa
    🔸️Profetiat ei kehu ihmisiä tai Herraa, Hänen tekonsa kyllä näkyvät kaikessa
    🔸️Profetiat eivät ole pitkiä selkeitä selostuksia, selkeää kuvaa ja selkeää sanomaa.
    🔸️Profetia ei ikinä kumoa Jumalan sanaa tai Raamatun antamaa ilmotusta
    🔸️Profetiat ovat ennemminkin lohdullisia näkyjä

Oikeat Profeetat
(Ketään mainitsematta tai tuomitsematta )
  • 🔸️Ovat nöyriä Jumalan palvelijoita, eivät kulje limusiineilla
    🔸️Eivät kaada porukkaa kuin heinää, luo mitään transseja tai maassa makaamisia ja joukkohysterioita
    (Pyhän Hengen kosketus on eri, se lävistää, sitä ei ihminen omista voimistaan tee)
    🔸️Ei ole Jeesuksen kaltaisia eikä esiinny Jeesuksen kaltaisina
    🔸️Ei korota itseään
    🔸️Ei kerää rahaa ja kunniaa itselleen
    🔸️Ei manipuloi, syyttele, uhkaile, eikä herjaa

🔸️Säkkipukuiset todistajat tulevat vasta ahdistuksen aikana, he saattavat saada herätyksen aikaan mutta heillä ei tule olemaan yletöntä kansan suosioita, suuria lavoja ja monia sometilejä, he eivät perusta omia seurakuntia mitä ihmeellisimmällä nimillä. (Kuten näin on erään profeetan kanssa jo käynyt.)

🔸️Kaikki profetiat ja profeetat pitää koetella Raamatun sanalla. Oikeat, Jumalasta tulleet kestävät sen.
🔸️Mikään näky, profetia tai varoitus ei kumoa Jumalan sanaa eikä Raamatun antamaa ilmoitusta
🔸️ Ihmiset on usein omien tulkintojensa varassa kertoessaan näyistään.
🔸️Johanneksen ilmestyskirja käsittelee näkyä ja siksi siihen on hyvä pyytää apua ja ymmärrystä. Hänen näky ei ole tullut yhdellä kertaa.
🔸️Pyhän Hengen antamat ilmoitukset ovat lyhyitä
🔸️Meille ei anneta mitään kristillilamppua käteen missä on selkeät vaikkapa seuraavan 5 tai 10 vuoden tapahtumat selitettynä.
🔸️ Raamatusta löytyy kaikki se mitä meidän pitää tietää. Ilmestyskirja on se mitä tulee tapahtumaan.
🔸️Näyt ja merkit ovat ikään kuin vahvistuksia Jumalan sanalle. Profetoihin ei saa liikaa kiinnittyä ja lakata elämästä.


🔻Saatanalla on lupa eksyttää ihmisiä lopunajassa. Hän pystyy ihmisten kautta jäljittelemään Raamatun sanaa. Hän pystyy tekemään myös ihmeitä ihmisten kautta. Kaikki suuria parantamisihmeitä tekevät profeetat eivät ole Jumalasta. Eivätkä välttämättä edes oikeasti paranna.

🔸️Profetioita saa jakaa ja kertoa, älä arastele kertoessasi näyistäsi. Kaikki on tarkoitettu koeteltavaksi. Joskus menee vikaan mutta siitä ei kannata pahastua vaan iloita siitä että väärät selviävät meille.
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Ohjeistus ja tiedoksianto

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Amen! Ilemstyskirja on koko Raamatun pelottavin kirja ja vaikein selitettävä. Ihmiset ovat yleisesti löytäneet ilmestyskirjasta vain saatanoita, perkeleitä ja tulta ja tulikiveä, jotka ihmisten päälle langetetaan. Ilmestyskirjaan kannattaa silti suhtautua pikkusen eri tavalla, kuin Hollywood ja sensaatiohakuiset tekee, nimittäin moni ei tajua, että ilmestyskirjan kirjoitti Rakkauden Apostoli Johannes.

Olen Klasun kanssa tehnyt ilmestyskirjasta koostetta, jossa näytetään perustellusti, kuinka Rakkauden Apostoli ilmestyksensä sai ja kuinka se pitäisi tulkita. Raamattu on 3D kirja, joten siitä löytyy myös monia asioita, jotka ovat taas sitten luku sinänsä.

https://www.youtube.com/c/Operaatiokesk ... mattutunti
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2077
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Ohjeistus ja tiedoksianto

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Ilmestyskirja on mielestäni suuri rakkauden osoitus Jumalalta ihmiskunnalle sen kertoessa lopunajasta ja tuodessaan siitä esiin tapahtumia, jotka ovat meille varoitukseksi ja sitä kautta pelastukseksemme tulevalta vihalta niin, että voimme kilvoitella päästäksemme pyhityselämän kautta osalliseksi Jumalan valtakunnan jäsenyydestä ja ikuisesta elämästä.

Kiitos Jeesus:

Ilm. 1:1-8 Jeesuksen Kristuksen ilmestys, jonka Jumala antoi hänelle, näyttääkseen palvelijoillensa, mitä pian tapahtuman pitää; ja sen hän lähettämänsä enkelin kautta antoi tiedoksi palvelijalleen Johannekselle, joka tässä todistaa Jumalan sanan ja Jeesuksen Kristuksen todistuksen, kaiken sen, minkä hän on nähnyt. Autuas se, joka lukee, ja autuaat ne, jotka kuulevat tämän profetian sanat ja ottavat vaarin siitä, mitä siihen kirjoitettu on; sillä aika on lähellä! Johannes seitsemälle Aasian seurakunnalle: Armo teille ja rauha häneltä, joka on ja joka oli ja joka tuleva on, ja niiltä seitsemältä hengeltä, jotka ovat hänen valtaistuimensa edessä, ja Jeesukselta Kristukselta, uskolliselta todistajalta, häneltä, joka on kuolleitten esikoinen ja maan kuningasten hallitsija! Hänelle, joka meitä rakastaa ja on päästänyt meidät synneistämme verellänsä ja tehnyt meidät kuningaskunnaksi, papeiksi Jumalalleen ja Isälleen, hänelle kunnia ja voima aina ja iankaikkisesti! Amen. Katso, hän tulee pilvissä, ja kaikki silmät saavat nähdä hänet, niidenkin, jotka hänet lävistivät, ja kaikki maan sukukunnat vaikeroitsevat hänen tullessansa. Totisesti, amen

Sekä:

Ilm. 21:1-7 Ja minä näin uuden taivaan ja uuden maan; sillä ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa ovat kadonneet, eikä merta enää ole. Ja pyhän kaupungin, uuden Jerusalemin, minä näin laskeutuvan alas taivaasta Jumalan tyköä, valmistettuna niinkuin morsian, miehellensä kaunistettu. Ja minä kuulin suuren äänen valtaistuimelta sanovan: "Katso, Jumalan maja ihmisten keskellä! Ja hän on asuva heidän keskellänsä, ja he ovat hänen kansansa, ja Jumala itse on oleva heidän kanssaan, heidän Jumalansa; ja hän on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä, eikä kuolemaa ole enää oleva, eikä murhetta eikä parkua eikä kipua ole enää oleva, sillä kaikki entinen on mennyt." Ja valtaistuimella istuva sanoi: "Katso, uudeksi minä teen kaikki." Ja hän sanoi: "Kirjoita, sillä nämä sanat ovat vakaat ja todet." Ja hän sanoi minulle: "Se on tapahtunut. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Minä annan janoavalle elämän veden lähteestä lahjaksi. Joka voittaa, on tämän perivä, ja minä olen oleva hänen Jumalansa, ja hän on oleva minun poikani.

Sekä:

Ilm. 22:1-7 Ja hän näytti minulle elämän veden virran, joka kirkkaana kuin kristalli juoksi Jumalan ja Karitsan valtaistuimesta. Keskellä sen katua ja virran molemmilla puolilla oli elämän puu, joka kantoi kahdettoista hedelmät, antaen joka kuukausi hedelmänsä, ja puun lehdet ovat kansojen tervehtymiseksi. Eikä mitään kirousta ole enää oleva. Ja Jumalan ja Karitsan valtaistuin on siellä oleva, ja hänen palvelijansa palvelevat häntä ja näkevät hänen kasvonsa, ja hänen nimensä on heidän otsissansa. Eikä yötä ole enää oleva, eivätkä he tarvitse lampun valoa eikä auringon valoa, sillä Herra Jumala on valaiseva heitä, ja he hallitsevat aina ja iankaikkisesti. Ja hän sanoi minulle: "Nämä sanat ovat vakaat ja todet, ja Herra, profeettain henkien Jumala, on lähettänyt enkelinsä näyttämään palvelijoilleen, mitä pian tapahtuman pitää. Ja katso, minä tulen pian. Autuas se, joka ottaa tämän kirjan ennustuksen sanoista vaarin!"

Sekä:

Ilm. 22:12-14 Katso, minä tulen pian, ja minun palkkani on minun kanssani, antaakseni kullekin hänen tekojensa mukaan. Minä olen A ja O, ensimmäinen ja viimeinen, alku ja loppu. Autuaat ne, jotka pesevät vaatteensa, että heillä olisi valta syödä elämän puusta ja he pääsisivät porteista sisälle kaupunkiin!

Sekä:

Ilm. 22:17 Ja Henki ja morsian sanovat: "Tule!" Ja joka kuulee, sanokoon: "Tule!" Ja joka janoaa, tulkoon, ja joka tahtoo, ottakoon elämän vettä lahjaksi.

Sekä:

Ilm. 22:20-21 Hän, joka näitä todistaa, sanoo: "Totisesti, minä tulen pian." Amen, tule, Herra Jeesus! Herran Jeesuksen armo olkoon kaikkien kanssa. Amen.
Avatar
Hes33
Viestit: 204
Liittynyt: 31 Joulu 2021, 16:42

Re: Ohjeistus ja tiedoksianto

Viesti Kirjoittaja Hes33 »

Tärkeä aihe opeteltavaksi ja opetettavaksi.

Tietysti ihmisten reaktiot voivat olla erilaiset, joten pelkästä ihmisen reaktiosta ei voi päätellä onko sanoma Jumalasta. Tarkoitan esimerkiksi tuota kohtaa, jossa sanotaan että profetiat eivät koskaan luo ahdistusta. Joku ihminen voi ahdistua sellaisesta, mistä toiset eivät ahdistu ollenkaan. On myös muistettava, että Pyhä Henki kirkastaa todeksi synnin, vanhurskauden ja tuomion. Prosessi joka lopulta johtaa vapauteen ja iloon, voi kulkea ahdistuksen ja pelonkin kautta.
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1253
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Ohjeistus ja tiedoksianto

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Ja siis lisäyksenä tuohon omaan tekstiini että ihmisellähän ei ole oikeutta raamittaa Jumalaa.

Tuo profetia ohjeistus on siis vain sellainen lista minkä avulla voi yrittää tulkita onko joku Jumalasta vai ei. Herran tiet on tutkimattomat ja Hän voi kyllä halutessaan laittaa jonkun ihmisen profetoimaan Mannerheiminkadulle yötä päivää viikon ajaksi tai peruuttaa tuomioitaan jos kaikki ihmiset vaikkapa kääntyisi yhtäkkiä uskoon. Herraa ja Hänen tekemisiään ei voi ihminen määritellä ja Hän on kaikki voipa tekemään mitä vaan ja siinä kohtaa ei päde ihmistulkinnat ja ohjeistukset.
Jumala kuitenkin rakastaa maailmaa ja ihmisiä ja Hänen teoistaan ja armonsa laajuudesta meillä ihmisillä ei ikinä tule olemaan täyttä käsitystä.

-jarmo- kirjoitti

Amen! Ilmestyskirja on koko Raamatun pelottavin kirja ja vaikein selitettävä. Ihmiset ovat yleisesti löytäneet ilmestyskirjasta vain saatanoita, perkeleitä ja tulta ja tulikiveä, jotka ihmisten päälle langetetaan.

---

Uskon Jeesukseen kirjoitti

Ilmestyskirja on mielestäni suuri rakkauden osoitus Jumalalta ihmiskunnalle sen kertoessa lopunajasta ja tuodessaan siitä esiin tapahtumia, jotka ovat meille varoitukseksi ja sitä kautta pelastukseksemme tulevalta vihalta niin, että voimme kilvoitella päästäksemme pyhityselämän kautta osalliseksi Jumalan valtakunnan jäsenyydestä ja ikuisesta elämästä.
Aamen! En ymmärrä niitä ihmisiä mitkä eivät ole uskossa ja perustelevat agendaansa sillä, että Jumala on ankara, epäoikeudenmukainen ja julma vaikka Raamattu muuta todistaa.
Hes33 kirjoitti

Tietysti ihmisten reaktiot voivat olla erilaiset, joten pelkästä ihmisen reaktiosta ei voi päätellä onko sanoma Jumalasta. Tarkoitan esimerkiksi tuota kohtaa, jossa sanotaan että profetiat eivät koskaan luo ahdistusta. Joku ihminen voi ahdistua sellaisesta, mistä toiset eivät ahdistu ollenkaan
Totta! Hyvä pointti. Niiden jotka ahdistuu on hyvä muistaa että Jumala on armahtava Jumala ja rakkaudessaan pelastaa kyllä kaikki Hänen poikaansa turvautuneet.
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Vastaa Viestiin