A N T I K R I S T U S ILMAANTUU NYT?

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2077
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

A N T I K R I S T U S ILMAANTUU NYT?

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

TÄMÄ HENKILÖ PROFETOI PÄIVÄLLEEN SODAN SYTTYMISEN NYT HELMIKUUSSA:

“32 TUNNIN KULUTTUA…”

https://444prophecynews.com/32-hours-fr ... rine-orts/

13. MAALISKUUTA 2022 KLO 12.00
MICHELLE KATHERINE ORTS

13. maaliskuuta 2022

Hyvä 444.Prophecy.News/Jonathan,

Sain eilen aikaherkän ja erittäin yksityiskohtaisen Rhema Wordin Herralta Jeesukselta. Odotin vahvistustekstien julkaisua. Nyt voin vapauttaa tämän. Sekä David että minä heräsimme saamaan saman tarkan numeron Jeesukselta, Daavid sai näyn, jossa hän näki "32" ja minä kuulin "32 tunnin kuluttua..."

Esitän tämän kuuliaisuudesta Herrallemme Jeesukselle rukoillen tarkasteluun ja julkaisuun liittyvään harkintaan. Kaikki kunnia kuuluu Jeesukselle aina kaikesta. Jeesus yksin on kaiken kunnian, kunnian ja ylistyksen arvoinen.

Jeesuksen pyhässä Agape-rakkaudessa,
Sisaresi Kristuksessa, Michelle

Pääkirjoitus:

Jeremia 52:31

Valtuutettu (King James) versio:
https://www.biblegateway.com/passage/?s ... rsion=AKJV

Profeetallinen unelma, Rhema-sana ja visio Jeesukselta Jumala "teki lihaksi" aviomiehelleni pastori David Ortsille ja minulle, Michelle Katherine Ortsille eli Turtle Dovelle, kuningas Jeesuksen tyttärelle.

Jeesus puhui minulle unessa (ja näyssä heräämisen jälkeen aviomiehelleni Davidille) ja tämän Rhema-sana:,

“ 32 tunnin kuluttua…”

Heräsin eilen kuullessani Herran Jeesuksen sanovan minulle hyvin selvästi: "32 tunnin kuluttua..."

“32 (kolmekymmentäkahden) tunnin kuluttua…”

Jeesus puhui minulle tuolloin aikaikkunassa eilen, lauantaina, sapattina 12. maaliskuuta 2022 USA:ssa, noin klo 13.00-13.30 CST.

Taas Jeesus sanoi: " 32 tunnin kuluttua... "

Tuo meillä täsmälleen…klo 21.00–21.30 CT USA, sunnuntai 13. maaliskuuta 2022 – Yksi täysi 24 tunnin päivä ja 8 tuntia eilen vastaanotetusta Rhema Wordista… Kesäajan vuoksi se kääntää itse asiassa tunnin eteenpäin, "kevät eteenpäin" sunnuntaihin 13. maaliskuuta 2022 klo 22.00–22.30 CT USA, joka on kello 5.00–5.30 Jerusalemissa maanantaina 14. maaliskuuta 2022.

Tiesin, että Herra Jeesus puhui numerosta 32 viitaten Antikristukseen, koska olin juuri nähnyt unta myös Antikristuksesta.

Kerrottuaan mieheni Davidin kanssa The Rhema Wordin noin "32 tunnin kuluttua", David paljasti minulle, että hän oli myös saanut vahvistavan näyn numerosta 32, johon liittyy kolme väriä: keltainen, valkoinen ja musta. Hän näki näyn kelta-valkoraitaisesta biljardipallosta, johon oli painettu mustalla numero 32. Davidilla ei ollut enempää yksityiskohtia Herralta Jeesukselta kerrottavana minulle, mutta hän myönsi, että olimme molemmat saaneet vahvistuksen siitä, että numero 32 on suuri merkitys Herralle Jeesukselle kertoaksemme meille molemmille, erikseen, ainutlaatuisilla tavoilla, samaan aikaan.

Sitten etsin Herraa Jumalaa, Luoja Jumalaa Jeesusta ja pyysin Jeesusta selventämään minulle, mitä olin kuullut Hänen sanovan minulle ja mitä Daavidille oli myös näytetty näyssä. "Jeesus, kerro minulle mitä tapahtuu 32 tunnin kuluttua?

Mitä tapahtuu 32 tunnin kuluttua?"

Myöhemmin Jeesus vahvisti minulle sen, mitä olin kuullut ja mitä myös Daavid oli nähnyt.

Jeesus, Jumala, joka tuli lihaksi, puhui tämän myös minulle Pyhän Henkensä kautta ja vastasi ensimmäisiin kysymyksiini sanoen näin: "32 (kolmekymmentäkahden) tunnin kuluttua Antikristus ottaa paikkansa maailman näyttämöllä. Ole valmis. Sano Lapsilleni, ettei heitä eksytetä! Ole valmis. Ole valmis kestämään loppuun asti. Jaa Pelastuksen evankeliumini. Älä ota Luciferin merkkiä, Pedolta, Antikristukselta.

Antikristus on Barack Hussein Obama. Se on kuten olen aina näyttänyt sinulle. Käskin teidän varoittaa Yhdys-valtoja kertomaan heille: "Obaman perhe on väärennös. Hänen avioliittonsa on huijausta. Ja Barack Obama on Antikristus, josta Raamatussa puhutaan." Ja nyt minä käsken sinua varoittamaan maailmaa. Kerro kaikille, jotka kuuntelevat. Antikristus aikoo sujuvasti puhua maailman johtajia antamaan hänelle kaikki voimansa ja auktoriteetinsa.

Langenneet enkelit ja demonit sekä langenneet, pelastumattomat, turmeltuneet miehet ja naiset käyttävät valehtelevia ihmeitä, illuusiota ja Fallen Angel (alien) tekoälyä, kvanttiteknologiaa, jota ei vielä nyt nähdä. Tunnista mikä on Minulta tai tunnista Ääneni. MINÄ OLEN Hyvä Paimen, enkä koskaan johda lampaitani harhaan tai harmin tielle.

Paavi Franciscus, joka otti nimimerkin "Pietari Rooma", on viimeinen paavi, "musta" paavi ja paavi Franciscus on Raamatun ennustettu väärä profeetta. Peto on saatanallinen allianssi, joka on moniulotteinen ja koostuu teknologiasta, tekoälystä, demoneista, The Fallenista ja niistä, jotka ovat orjuuntuneet Saatanalle ja hänen liittoutuneille "One World" -armeijalle. He, The False Trinity eli väärä kolminaisuus, johtavat pelastumattoman, petetyn maailman taistelemaan maailmanlaajuisesti valittujani Israelia vastaan ​​Jerusalemissa.

Silmäteräni Jerusalem, ympäröidään ja lapseni metsästetään rikollisina, koska he eivät kumartaneet Petoa, Saatana Luciferia, Antikristus Barack Hussein Obamaa kautta.

Lapseni kuuntelevat Minua eivätkä muita ääniä. Lapseni eivät kulje pelossa vaan uskossa. Ja Pyhä Henkeni antaa heille voiman, antaa sinulle voiman totella Minua, jotta et peräänny vastustajaa vastaan. MINÄ OLEN sinussa. MINÄ OLEN kaikissa niissä, jotka tunnustavat Minut ihmisten edessä. En jätä sinua. Minä pysyn kanssasi, sinussa ja Pyhä Henkeni lepää sinun päälläsi. Sanani pätevät ja ovat Totta. Kaikki, jotka tuntevat Minut, kaikki, jotka rakastavat Minua, tekevät suuria tekoja Valtakuntani hyväksi kaimani vuoksi. Ole rohkea! Ole rohkea!

Jeesus Kuningasten Kuningas ja Herrojen Herra Jeshua Sana Logos jonka Jumala teki lihaksi."

Lyhyt uskon rakentamisen todistus.

Jumala ylistää Omaa Nimeään! Jumala haluaa tuoda kaikki kadonneet lampaansa kotiin! Jumala paljastaa salaisuuksia palvelijoilleen tarkoitustaan ​​ja pelastavaa hyvää varten julistaakseen Pyhää Voimaansa ja Kaikkitietävää Kaikkivaltias Voimansa. Jumala voi tehdä mitä tahansa.

Eilen näin unta Antikristuksen noususta. Heräsin ja tiesin hengessäni, että Raamatun antikristus ilmestyisi esitellen itsensä "Vapahtajana" Väärä Messiaana, ja minulle näytettiin, että hän aloittaisi maailmanlaajuisen julkisen hallituskautensa hyvin pian.

Minun on korostettava, että kuulin hyvin selkeät Rhema (puhutut) sanat Jeesukselta minulle: "32 tunnin kuluttua..."

Ole hyvä ja ota aina kaikki mitä minä tai joku sanon suoraan Jeesukselle pyytäen Jeesuksen Pyhää Henkeä vahvistamaan kaikki asiat Hänen Pyhällä Kirjoitetullaan ja Rhema-sanallaan ja hakemaan vahvistusta todistamaan Hänen Pyhällä Voitelullaan Jeesuksen Pyhältä Hengeltä, joka tunnustaa sen, että Jeesus on lihassa oleva Jumala .

Jeesuksen pyhässä ja agape-rakkaudessa,

Rouva Michelle Katherine Orts eli TurtleDove ja vaimo miehensä pastori/pastori David Orts
Viimeksi muokannut Uskon Jeesukseen, 13 Maalis 2022, 22:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2077
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: A N T I K R I S T U S ILMAANTUU NYT?

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

https://444prophecynews.com/32-hours-fr ... rine-orts/

"Sota alkaa 23. helmikuuta" - Michelle Katherine Orts
Julkaistu 16.2.2022

"Sota alkaa 23. helmikuuta"

(Huom. sota alkoi tuolloin USA:n aikaan ia sanoma tuli viikkoa aiemmin 16.8.)


16. HELMIKUUTA 2022 19:14
MICHELLE KATHERINE ORTS

14. helmikuuta 2022

Minun piti julkaista tämä Sana ystävänpäivänä, maanantaina 14. helmikuuta 2022. Pyydän Jumalalta anteeksi Jeesuksen Nimessä, etten totellut Jeesusta viipymättä. Rukoilen, etten enää koskaan epäröi totella Jumalaa.

Minun ei pidä pelätä sitä, mitä miehet ajattelevat tai sanovat. Minä olen Herran palvelija. Minun on nyt välittömästi luovutettava tämä Sana Jäännökselle, Lopun ajan soturipyhimmille, Yeshuan morsiamelle, Juudan soturileijoneilleni, veljilleni ja sisarilleni Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.

"Älä halveksi profetointia..."

Otan Jumalan kirjoitetun ja Rhema-sanan erittäin vakavasti. Otan Profetian vakavasti. Jeesus on profetian Pyhä Henki. Jeesus on Logoksen sana lihaksi tehty.

Seuraavaa Rhema Wordia, jonka sain, ei pidä ottaa kevyesti. Ellemme me kirkko esirukoile ja tee parannusta maailmanlaajuisesti ja ellei Jumala päätä antaa periksi Maailmansodan tuomiosta, tämä Profeetallinen Sana tapahtuu aivan kuten Jumala on puhunut minulle ja kaikille Hänen Profeetoilleen.

Useita viikkoja sitten, kun heräsin unesta, kuulin tämän Profeetallisen Sanan sekä unessa että herätessäni, Rhema, Puhuttu Sana Herralta Jeesukselta, Luoja Jumalalta, joka teki lihaksi.

Rhema sana:

" Sota alkaa helmikuun 23. päivänä." kysyin Herralta. "Tämä vuosi?" Jeesus sanoi: "Kyllä. Tämä vuosi."

Nauhoitin sen äänimuodossa ja jätin sen rauhaan kerrottuani Profeetallisen Rhema-sanan mieheni Davidin kanssa. Otin tämän Sanan Jeesukselta kirjaimellisesti. Otan kaiken, mitä Jeesus sanoo minulle kirjaimellisesti, ellei Jeesuksen Pyhä Henki kerro minulle toisin. Olen rukoillut vahvistusta, mukaan lukien konfirmaatiokirjoitukset, ja olen kysynyt Jeesuksen Pyhältä Hengeltä, milloin tämä Sana julkaistaan:

"Sota alkaa helmikuun 23. päivänä."

Toistan selvyyden vuoksi tukkeutuneiden korvien vuoksi.

"Sota alkaa helmikuun 23. päivänä."

Toistaen, että Jumalan armo on meidän kaikkien puolella.

Toinen Rhema-sana tuli minulle juuri nyt, kun tottelin Herraa Jeesusta alkaessani kirjoittaa tätä muistiin ja jakaa tämän teille kaikille, ikuinen perheeni, jäännössoturimorsian:

"Hän, Yeshuan morsian, minun morsiameni täytyy pysyä vahvana lamppunsa täynnä. MINÄ OLEN ei tee mitään ilmoittamatta ensin tulevat asiat Hänen palvelijoilleen Profeetoille ja Profeetalleille. Aamos 3:7*

*Sota on todellakin tulossa. The Red Horse of Revelation julkaistaan ​​pian. Olkaa vahvoja Lapseni. Pysy minussa ja minä pysyn sinussa, Morsiameni Pyhän Henkeni kautta. Luota vain minuun, Jeshuaan, Jeesukseen, Pyhään Henkeeni, joka opettaa sinulle kaiken, mitä sinun tulee tehdä. Eikö Sanani käske olla murehtimatta siitä, mitä sinun* pitäisi sanoa*? Olen kanssanne rakkaani, turtlekyyhkyni, morsiameni, minne tahansa teistä meneekin. Missä tahansa olette, minä olen teidän kanssanne, ystäväni."
- Yeshua, Sana, jonka Jumala teki lihaksi.

Jokainen tähti (* ) tarkoittaa aktiivista jatkuvaa vahvistusta Jeesuksen Pyhän Hengen kautta.

Punainen sodan hevonen

Ilmestyskirja 6:3-5
Monistettu Raamattu
Toinen sinetti – sota

3 Kun Hän (Karitsa) mursi toisen sinetin, kuulin toisen elävän olennon huutavan: "Tule". 4 Ja toinen, tulipunainen hevonen [verenvuodatus], tuli ulos; ja sen ratsastajalla oli valta ottaa rauha maan päältä, jotta ihmiset teurastaisivat toisiaan; ja hänelle annettiin suuri [sodan ja väkivaltaisen kuoleman] miekka.

Kolmas sinetti – nälänhätä

5 Kun Hän (Karitsa) avasi kolmannen sinetin, kuulin kolmannen olennon huutavan: "Tule". Minä katsoin, ja katso, musta hevonen [nälänhätä]; ja ratsastajalla oli kädessään vaaka (vaaka).
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2077
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: A N T I K R I S T U S ILMAANTUU NYT?

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Prophecy of War Begins 23. helmikuuta toteutuu World Watches -tapahtumana

24. HELMIKUUTA 2022 19:03
MICHELLE KATHERINE ORTS


Hyvä 444.Prophecy.News/Jonathan,

Lähetän tämän rukoilevaan tarkasteluun ja julkaisuun. Tämä on tunnustus Jumalalle siitä, että hän on toteuttanut puhutun Rhema-sanan Jumalan profetiasta asettamalla aikataulun sille vaan ei ihmisille. En ota henkilökohtaista kunniaa. Yritän vain totella Jeesusta, kun Jeesus puhuu. Kaikki kunnia, kaikki ylistys kaikki ylistys kuuluu Jeesukselle. Lisäksi. Kukaan ei halua sotaa, minä mukaan lukien. Mutta Jumalalla on tarkoituksensa mielessään, mielessään. Punaisen sodan hevosen toinen sinetti on avattu.

Ilmestyskirja 6:3-4
(Authorized Kuningas James Versio)
3 Ja kun hän avasi toisen sinetin, kuulin toisen pedon sanovan: Tule katsomaan. 4 Ja tuli ulos toinen hevonen, joka oli punainen, ja sen selässä istuvalle annettiin valta ottaa rauha maasta ja tappaa toinen toisensa; ja hänelle annettiin suuri miekka.

Lähdelinkki:
https://www.biblegateway.com/passage/?s ... rsion=AKJV

Prophecy of War Begins 23. helmikuuta toteutuu World Watches -tapahtumana

Tänään Yhdysvalloissa on torstai 24. helmikuuta 2022. MAAILMANSOTA on jo alkanut! Se alkoi 23. helmikuuta 2022 Ukrainassa Vladimir Putinin johtaman Venäjän käsissä. Ainakin kahdeksaa eri maantieteellistä paikkaa Ukrainassa pommitettiin ja siellä on kuollut ihmisiä . Rukoilkaamme kaikkien sielujen puolesta, jotka ovat kadonneet Jeesuksen Nimessä, että heidät otettaisiin vastaan ​​taivaaseen. Kukaan ei pidä sodasta! En pidä sodasta. Jumala kuitenkin käyttää sotaa toteuttaakseen yleissuunnitelmansa.

Tämä sota, joka on todellakin globaali sota, alkoi juuri niin kuin Jumala sanoi sen alkavan. Se tapahtui niin kuin Jeesus sanoi minulle, että se tapahtuisi. Jeesus käski minua kiireesti varoittamaan kansoja ja valmistamaan maailmaa sotaa varten. Tyttärenä ja profeettana Jeesus on valtuuttanut minut puhumaan kaikille kansoille. Olen julkaissut Jeesuksen Rhema Wordin julkisesti täällä 444.Prophecy.Newsin kautta sekä Steve Shultzin Elijah Streamin alustalla nimeltä XAPiT ja olen julkaissut muita Rhema Words -sanoja aiemmin palvelussivustoni kautta nimeltä TurtleDoveSongs.com .

Voit yksinkertaisesti tarkistaa maailmanlaajuiset otsikot nähdäksesi, mitä on todella tapahtunut ja meneillään. Käytä kuitenkin hengellistä erottelukykyä, sillä useimmat uutislähteet vääristelevät totuutta!

Jeesuksen tyttärenä ja Jeesuksen valtuutettuna profeettana minulle on luonnollisesti osoitettu, että Jumalan profeetallinen sana, jonka sain ja jonka olen jakanut 23. helmikuuta 2022 alkavasta maailman-laajuisesta sodasta, on saavuttanut useita avainkansoja, monia tuhansia miehiä ja naisia ​​kaikkialla Euroopassa.

Ylistäkäämme Isä Jumalaa ja Isä Jumalan Poikaa, Luoja Jumalaa Jeesusta ja Jeesuksen Pyhää Henkeä Hänen Sanansa täyttämisestä ja suojelemisesta sekä Omien Lasten suojelemisesta kaikkialla maailmassa. Toivoni ja rukoukseni on, että Jumalan pyhä tahto ja tarkoitukset toteutuvat Jumalan ikuisen valtakunnan laajentamiseksi. Älä ymmärrä minua väärin. Otan nolla kunniaa tarkkuudesta. KAIKKI LUOTTO ja KAIKKI Kunnia menee Jeesukselle aina ja Ikuisesti KAIKESTA! Olen Jumalan Lapsi Palvelen kaikkien Kuninkaiden Kuningastani, Jeshuaa, Jeesusta, Meidän Messiaamme, ja Jumalaa lihassa. Minä kuulun yksin Jeesukselle.

Rukoilkaa esirukoilijat! Rukoilkaa kadonneiden sielujen puolesta, että he pelastuisivat Jeesuksen Nimessä. Rukoile viattomien lasten ja vauvojen puolesta. Rukoile raskaana olevien ja imettävien äitien puolesta. Rukoile Jumalan pyhiä enkeleitä johtamaan Jumalan kansaa, joka on kutsuttu Hänen Nimellään turvallisiin turvapaikkoihin. Rukoile huoltoa, viisautta, suojaa kaikelta pahalta Jeesuksen mahtavassa nimessä. Aamen.

Varoitus, joka on annettu, on Jeesuksen omasta suusta! Maailmanlaajuinen sota, jota johti Ilmestyskirjassa puhuttu Punainen hevonen , on nyt käynnissä aivan kuten Herra Jeesus on varoittanut kansoja. Jeesuksen oma käsi on avannut toisen sinetin. Ilmestyskirjan tuomioita ei voi rukoilla pois. Tuomioita voidaan vain lieventää ja vain Jumalan Oma Jäännös voi rukoilla, jotta Isä Jumala kuulee heidät Jeesuksen Nimessä. Isä Jumala suojelee meitä lapsiaan pyhien enkeliensä ja Isä Jumalan omien siipien kautta.

Mutta meidän TÄYTYY KIINNI HUOMIOTA! Rukoilla! Valmistella! Tämä ei ole testi! Tämä EI ole ennakointia, kuten jotkut sanovat! Tämä on hyvin todellista. Älä kuuntele maailmallisia, lihallisia miehiä/naisia. Älä lainaa korviasi väärille opettajille tai levitä huhuja, joita ovat levittäneet kuuluisat puhuvat päät MSM:ssä tai muilta joita on yksinkertaisesti kutsuttava "Baalin profeetoiksi"!

Rakkaat pyhät, kuunnelkaa VAIN Jeesuksen Pyhää Henkeä! Lue Raamattua. Etsi Luoja Jumala Jeshuaa, Jeesus Jumala tuli lihaksi. KAIKKI totuus löytyy Jeesuksen kirjoitetusta sanasta ja profetian totuus on myös annettu Jeesuksen Pyhän Hengen kautta Pyhän Hengen täyttämässä Rhema-sanassa, jonka antoivat Hänen Valitut Palvelijansa Profeetat!
Viimeksi muokannut Uskon Jeesukseen, 13 Maalis 2022, 21:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2077
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: A N T I K R I S T U S ILMAANTUU NYT?

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Aiempi sanoma toteutui ja vahvistettiin seuraavassa sanomassa (eli nämä kaksi sotasanomaa)

Kuinka on nyt sillä tuosta 32 tunnista on jo osa kulunut.

Siksi molemmat sanomat yhdessä Jos tuo sanoma toteutuu niin kenties Biden syrjäytetään?

Onko muita ajatuksia?
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2206
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: A N T I K R I S T U S ILMAANTUU NYT?

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Uskon Jeesukseen kirjoitti: 13 Maalis 2022, 21:05 Aiempi sanoma toteutui ja vahvistettiin seuraavassa sanomassa (eli nämä kaksi sotasanomaa)

Kuinka on nyt sillä tuosta 32 tunnista on jo osa kulunut.

Siksi molemmat sanomat yhdessä Jos tuo sanoma toteutuu niin kenties Biden syrjäytetään?

Onko muita ajatuksia?
Ajattelin kysyä sinulta UJ ihan samaa, eli miten ymmärsit ?

Minusta tuo teksti oli todella sekavan kuuloista, en tosin siksi sitä kaikkea edes lukenut.....

Oliko jokin tietty kellonaika, Suomen aikaa, jolloin jokin alkaa ? 32 tunnin kuluttua ?
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2077
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: A N T I K R I S T U S ILMAANTUU NYT?

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Nyt uudestaan ilmaantunut sanoma esittää, ettei Obama tulisi olemaan antikristus?
...
Kadotuksen mies

https://www.hiskingdomprophecy.com/the- ... perdition/

14. maaliskuuta 2018 Stephen Hanson

Tiedän, että jotkut eivät ehkä ota vastaan ​​tätä Profeetallista Sanaa ja sitä odotankin.

Mutta minun täytyy pysyä uskollisena sille, mitä HERRA on kutsunut puhumaan.

En ole koskaan seurannut väkijoukkoja tai sitä, mitä muut saattavat puhua tällä hetkellä.

Elämme myrskyisiä aikoja, ja niin monia Kristuksen ruumiissa petetään. Meille kerrotaan, että näitä asioita tapahtuisi ja ne tapahtuvat.

Oppikaamme erottamaan, mikä on totta ja mikä ei.

Sela'

"Ja politiikkansa kautta hän saa myös taidot menestymään käsissään; ja hän on suurente-leva sydämessään, ja rauhan kautta hukuttaa monet; hän myös nousee ruhtinasten ruhtinasta vastaan; mutta hänet murretaan ilman käsiä”, Daniel 8:25 .

"Ja kuningas tekee tahtonsa mukaan; ja hän korottaa itsensä ja korottaa itsensä kaikkien jumalien yläpuolelle, ja puhuu ihmeitä jumalien Jumalaa vastaan, ja menestyy, kunnes suuttumus täyttyy; sillä se, mikä on määrätty, tapahtuu. 
Hän ei pidä isiensä Jumalaa eikä naisten himoa eikä mitään jumalaa katso; sillä hän pitää itsensä yli kaiken. 
Mutta tilassaan hän kunnioittaa voiman Jumalaa, ja jumalaa, jota hänen isänsä eivät tunteneet, hän kunnioittaa kultaa ja hopeaa ja jalokiviä ja kauneuksia." 
Daniel 11:36-38.

"Sanon teille, että Obama ei ole Antikristus.

Tuleva on jo täällä. Hän on se, joka ylpeilee monista asioista, mutta hän tuhoaa kansakunnan.

Hän on jakaja. Hän jakaa ihmiset. Monet teistä ovat hypänneet vaunujen selkään ajatellen, että tuleva on se, jota monet ajattelevat.

Enkö ole sanonut, että "pieni sarvi" ylpeilee monista asioista?

Katsokaa näitä ominaisuuksia Danielin kirjasta:

Hän, joka rakastaa materialismia,

Hän, joka on linnoitteiden jumala,

Sellainen, joka on röyhkeä ja ylpeä.

Miten sinut saataisiin usko-maan, kansani?

Mistä tiedät, ettet joutuisi petetyksi?

Sinut on johdettu tuolle tielle uskomalla, mitä muut sanoi-sivat sinulle. Silmäsi ovat sokeat ja silti voin avata ne, jos sallit Minun sen.

Olette halunneet pelastajan johdattavan teidät pois sotkuista, joissa olette, ja silti MINÄ OLEN ainoa, joka voi tehdä sen.

Se, mikä on suosittua, ei ole aina totta. Se mikä näyttää oikealta, voi hyvinkin olla väärää.

On olemassa vääriä profetioita ja unia, jotka puhuvat tulevasta, ja silti monilla teistä ei ole näkemistä.

Olen sanonut sinulle, että tuntisit heidät heidän hedel-mistään; ja tuon hedelmän pitäisi olla kaikkien nähtävissä.

On aika palata rukouskaappiisi.

On aika luopua ennakkoluu-loistasi.

On aika jättää pois suosikki-profetiasi.

Älä seuraa sitä, mitä yleisö sanoo.

Olen sanonut, että jos mahdollista, valitutkin voidaan pettää ja… sitä sinä olet.

Mitä sanoisit ihmisille, jotka johdetaan niin helposti harhaan?

Kuinka he tulisivat tuntemaan Totuuden?

Miten heidät ohjattaisiin väärin ja johdettaisiin erilleen "The Truthista"?

Nämä ovat niitä, jotka seuraavat salaliittoja mieluummin kuin istuvat Minun edessäni.

Kuinka kansani voivat oppia tuntemaan Totuuden, jos he etsivät sitä, mitä muut ihmiset ovat sanoneet?

Olette typerä kansa.

Mitä muita maukkaita väärien profetioiden palasia etsisit tänään?

Mitä muita valheita uskoisit kuin Totuuden?

Te, jotka olette istuneet edessäni menneisyydessä; kerran kuulitte ääneni selvästi, mutta nyt olett lisänneet oman tulkintanne Sanoihini.

Nyt olet johtanut monia harhaan Kristuksen ruumiissa.

Milloin myönnät olleesi väärässä?

Veri tulee käsiisi.

Tämä kansakunta on pian tulossa raunioiksi, ja silti jotkut teistä ylistävät johtajaa, joka on nyt ruorissa.

Oi sukupolvi, joka on syntynyt monissa asioissa… Oi sukupolvi, joka on oppinut tuntemaan Totuuden.

Sinulla on Sanani siististi piilotettuna nahkaisiin Raamattuihisi.

Sinulla on suosikki Raamatun jakeet.

Sinulla on suosikki Raamatun opettajasi.

Mutta sinä olet jättänyt huomiotta ne, jotka puhuivat puolestani, ja niin on aina ollut."

Aamen
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2077
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: A N T I K R I S T U S ILMAANTUU NYT?

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

AOAOAOAOAO kirjoitti: 13 Maalis 2022, 21:56
Uskon Jeesukseen kirjoitti: 13 Maalis 2022, 21:05 Aiempi sanoma toteutui ja vahvistettiin seuraavassa sanomassa (eli nämä kaksi sotasanomaa)

Kuinka on nyt sillä tuosta 32 tunnista on jo osa kulunut.

Siksi molemmat sanomat yhdessä Jos tuo sanoma toteutuu niin kenties Biden syrjäytetään?

Onko muita ajatuksia?
Ajattelin kysyä sinulta UJ ihan samaa, eli miten ymmärsit ?

Minusta tuo teksti oli todella sekavan kuuloista, en tosin siksi sitä kaikkea edes lukenut.....

Oliko jokin tietty kellonaika, Suomen aikaa, jolloin jokin alkaa ? 32 tunnin kuluttua ?
Elikkä 32 tunnin kuluttua; en olisi laittanut mutta Orts profetoi aivan oikein sodan syttymisen ja siitä laitoin tähän profetian ja sille vahvistuksen .

Jos nyt oikein pähkäilin, niin Suomessa myös maanantaina varhain aamulla, jotain "tiedettävissä"?

...joka on kello 5.00–5.30 Jerusalemissa maanantaina 14. maaliskuuta 2022. Heprealaisessa kalenterissa 14.

Oletus on, että voinee toteutua aimmin toteutuneen perusteella.

Jeff Byerly, joka profetoi Trumpin tappion ja Sisar Barbara ovat myös Obaman kannalla antikristuksen henkilöyden suhteen.

Mitenkähän käynee - tuosta viestistä (linkin eng.kielisestä) kannattanee katsoa koko viesti.

Laitoin myös tänään uusintana olleen viestin, jonka mukaan Obama ei olisi antikristus.

Jos pitää kutinsa, niin Biden syrjäytetään.
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2077
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: A N T I K R I S T U S ILMAANTUU NYT?

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Ukrainan kriisin keskellä Obama tapaa Netanjahun Lähi-idän rauhasta
Kirjailija: Jeffrey H.M.S

HUOM. VUODELTA 2014, JOLLOIN OLI EDELLINEN UKRAINAN KRIISI

WASHINGTON (Reuters) - Presidentti Barack Obama pitää tauon Ukrainan kriisistä käydäkseen maanantaina mahdollisesti vaikeita neuvotteluja Israelin pääministerin Benjamin Netanjahun kanssa Yhdysvaltojen pyrkimyksistä pitää Lähi-idän rauhanneuvottelut hengissä.

Ja nyt Mike Pence:

Bennett and visiting Mike Pence meet, discuss Iran and Ukraine
Former US vice president, seen as a potential 2024 presidential contender, blasts White House for 'unconscionable' decision to continue negotiating Iran deal alongside Russia
By AMY SPIRO
8 March 2022, 5:03 pm
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1253
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: A N T I K R I S T U S ILMAANTUU NYT?

Viesti Kirjoittaja Sanna »

En sano että profetia on väärä mutta eikö antikristuksen tulo ala sillä että tarjoaa Israelille rauhaa?
Ymmärtääkseni hän on myös jotain juutalaista/roomalaista/Israel sukujuurta koska väittää olevansa jumala.
Ja nousee tyhjästä mitä obama ei kyllä ole tehnyt.
Kyseisen henkilön täytyy olla myös hyvin vahva psykopaatti/narsisti koska tulee ajamaan perheet alas, islamin ylös ja vaatii itsensä palvontaa.

Tällä hetkellä tiedettyihin nimiin ainoa mikä mielestäni täsmää on emmanuel macron. Hän itseasiassa on jo väläytellyt tuota rauhaa. Toki antikristus voi olla sellainen mitä kukaan ei tiedä nimeltä vielä.
Nuo tarkat ajat kyllä särähtää korvaan🤔

Olen töissä niin ei ole aikaa etsiä Raamatun kohtia tuohon jatkeeksi.


https://ajankohtainen.wordpress.com/201 ... tikristus/
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2077
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: A N T I K R I S T U S ILMAANTUU NYT?

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Tuo profetia kyllä selviää parin päivän sisään.

Itse ajattelen, että AK olisi kuin Jeesus; saman ikäinen ja juutalainen.

Jokin juutalainen taho varmaan kertoisi heidän ikään ym. liittyvät "edellytykset" messiaalle?
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2206
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: A N T I K R I S T U S ILMAANTUU NYT?

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Jesus, God made flesh, spoke this also to me by His Holy Spirit and answered my intial questions saying this, “32 (thirty-two) hours from now The Anti-Christ will take his place on the world’s stage. Be ready.

No, tuo ei nyt ainakaan toteutunut. :geek: Jos 32 tunnin sisällä piti antikristuksen "ottaa paikkansa maailmannäyttämöllä ", eli CST 13.00 + 32 TUNTIA SIIHEN ----> lauantaista sunnuntaihin meni 24 tuntia, siihen 8 tuntia, eli klo.13.00 + 8 tuntia = klo.21.00 CST-aikavyöhykkeellä, ja Suomessa kello oli tuolloin +7 tuntia, eli klo.21.00 + 7 tuntia = "28.00"

----> 28.00 - 24.00 = klo.04.00 maanantai-aamuna Suomessa

Yleiskuvana itselleni jäi tuosta viestistä, että en kokenut tekstiä Jumalan puheena,vaan kirjoittajan omana tuotoksena....voin tosin väärässäkin...
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2206
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: A N T I K R I S T U S ILMAANTUU NYT?

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Uskon Jeesukseen kirjoitti: 13 Maalis 2022, 21:57 Nyt uudestaan ilmaantunut sanoma esittää, ettei Obama tulisi olemaan antikristus?
...
Kadotuksen mies

https://www.hiskingdomprophecy.com/the- ... perdition/

14. maaliskuuta 2018 Stephen Hanson


"Sanon teille, että Obama ei ole Antikristus.

Tuleva on jo täällä. Hän on se, joka ylpeilee monista asioista, mutta hän tuhoaa kansakunnan.

Hän on jakaja. Hän jakaa ihmiset. Monet teistä ovat hypänneet vaunujen selkään ajatellen, että tuleva on se, jota monet ajattelevat.

Enkö ole sanonut, että "pieni sarvi" ylpeilee monista asioista?

Katsokaa näitä ominaisuuksia Danielin kirjasta:

Hän, joka rakastaa materialismia,

Hän, joka on linnoitteiden jumala,

Sellainen, joka on röyhkeä ja ylpeä.

Miten sinut saataisiin usko-maan, kansani?

Mistä tiedät, ettet joutuisi petetyksi?

Sinut on johdettu tuolle tielle uskomalla, mitä muut sanoi-sivat sinulle. Silmäsi ovat sokeat ja silti voin avata ne, jos sallit Minun sen.

Olette halunneet pelastajan johdattavan teidät pois sotkuista, joissa olette, ja silti MINÄ OLEN ainoa, joka voi tehdä sen.

Se, mikä on suosittua, ei ole aina totta. Se mikä näyttää oikealta, voi hyvinkin olla väärää.

On olemassa vääriä profetioita ja unia, jotka puhuvat tulevasta, ja silti monilla teistä ei ole näkemistä.

Olen sanonut sinulle, että tuntisit heidät heidän hedel-mistään; ja tuon hedelmän pitäisi olla kaikkien nähtävissä.

On aika palata rukouskaappiisi.

On aika luopua ennakkoluu-loistasi.

On aika jättää pois suosikki-profetiasi.

Älä seuraa sitä, mitä yleisö sanoo.

Olen sanonut, että jos mahdollista, valitutkin voidaan pettää ja… sitä sinä olet.

Mitä sanoisit ihmisille, jotka johdetaan niin helposti harhaan?

Kuinka he tulisivat tuntemaan Totuuden?

Miten heidät ohjattaisiin väärin ja johdettaisiin erilleen "The Truthista"?

Nämä ovat niitä, jotka seuraavat salaliittoja mieluummin kuin istuvat Minun edessäni.

Kuinka kansani voivat oppia tuntemaan Totuuden, jos he etsivät sitä, mitä muut ihmiset ovat sanoneet?

Olette typerä kansa.

Mitä muita maukkaita väärien profetioiden palasia etsisit tänään?

Mitä muita valheita uskoisit kuin Totuuden?

Te, jotka olette istuneet edessäni menneisyydessä; kerran kuulitte ääneni selvästi, mutta nyt olett lisänneet oman tulkintanne Sanoihini.

Nyt olet johtanut monia harhaan Kristuksen ruumiissa.

Milloin myönnät olleesi väärässä?

Veri tulee käsiisi.

Tämä kansakunta on pian tulossa raunioiksi, ja silti jotkut teistä ylistävät johtajaa, joka on nyt ruorissa.

Oi sukupolvi, joka on syntynyt monissa asioissa… Oi sukupolvi, joka on oppinut tuntemaan Totuuden.

Sinulla on Sanani siististi piilotettuna nahkaisiin Raamattuihisi.

Sinulla on suosikki Raamatun jakeet.

Sinulla on suosikki Raamatun opettajasi.

Mutta sinä olet jättänyt huomiotta ne, jotka puhuivat puolestani, ja niin on aina ollut."

Aamen
No, en usko näihin Stephen Hansonin tarinoihin pätkän vertaakaan. Hänen "profetiansa" tuomitsee jo etukäteen kaikki ne uskovat, jotka eivät usko tähän Hansonin "profetiaan". Pyhä Henki ei uhkaile, "että jos ette usko tätä miestä /Hansonia, niin huonosti teille käy".

Kaiken lisäksi Hanson kaupittelee kotisivuillaan erilaisia kirjoittamiaan kirjoja. Jumalan antamia profetioita EI KAUPITELLA, VAAN NE OVAT ILMAISTAVARAA.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1253
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: A N T I K R I S T U S ILMAANTUU NYT?

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Selasin vanhoja ketjuja ja Jarmon laittama viesti tuli vastaan. Liitän sen tähän alle. Paniikin välttämiseksi muistutuksena yleisesti tästä aiheesta että, tiedämme olevamme varuillamme silloin kuin joku tulee suurin elkein tyhjästä lavalle, tarjoamaan rauhaa ja pelastusta kaikille. Eksytys saattaa eksyttää valitutkin joten sen on oltava sellainen jota kukaan ei osaa odottaa tai tunnistaa.

Viimeistään siinä kohtaa kun hän/se yhdistää esiintymiseensä tuon pedon kuvan jota ilman ei voi ostaa eikä maksaa.
Oli tuo antikristus tai ensimmäinen antikristus sitten ihminen/puhuva pedonkuva/islam/joku valtio tai ryhmä/kirkkokunta/paavi/uusi maailmanhallitus tai sen johtajat.

Ja ihan viimeistään siinä kohtaa kun pitää valita kumartaako Jumalaa vai petoa. Täytynee olla tarkka että hengessään tuntee mikä on Jumalasta ja mikä ei.
-jarmo- kirjoitti
Site Admin

Re: Antikristus

Viesti 10 Touko 2020, 21:35
Jokainen, joka kieltää isän ja pojan, ovat antikristuksen hengessä. Antikristuksia on aina ollut ja niitä on paljon. Ilmestyskirjan peto, eikä laittomuuden ihminen ole verrattavissa suoraan 1:1 antikristukseen, koska henki on sama ja se ei muuksi siitä muutu. Ei siis voi henkilöittää antikristusta ihmiseksi. Raamattu ei tue sellaista käsitystä. Esimerkiksi jos Johannes olisi mieltänyt Paavalin sanat antikristukseksi, olisi hänkin TOTTAKAI käyttänyt ilmestyskirjassa samaa termiä. Mutta koska Johannes ei mieltänyt petoa ja tämän tulevaa väärää profeettaa ak:n kanssa millään tavalla samaksi, niin tämä ei käyttänyt sitä sanaa ja varsinkin, kun petoja on kaksi, niin miksi ihmeessä AK-bongarit eivät etsi kahta ihmistä, vaan yhtä ja kaiken huipuksi aina maailman vaikutusvaltaisimpien ihmisten joukosta, vaikka sanassa puhutaan aluksi vähäpätöisestä sarvesta muiden joukossa.

Ilmestyskirjan peto tulee yllättämään koko kristikunnan, eikä moni näe tätä, ennen kuin se joutuu sen itse todistamaan ennustetuksi pedoksi profeettoineen, ei siis yksi, vaan kaksi petoa.

"Ilmestyskirja 13 luku. Merestä nouseva peto saa voiman lohikäärmeeltä, puhuu pilkkasanoja, sotii pyhiä vastaan ja voittaa heidät. Toinen peto, maasta nouseva, tekee ihmeitä edellisen pedon nähden, saattaa maan asukkaat kumartamaan sitä ja sen kuvaa sekä panemaan pedon merkin käteensä tai otsaansa."

Esimerkkinä jos antikristus on krislam tai maailmanhallitus niin ne omassa agendassaan ja "säännöissään" puhuu jo pilkka sanoja Jumalaa vastaan kumoamalla lakeja.

Tämä on tälläistä mutuilua, jos hirveästi hakuteillä asiassa, saa korjata.

Lisäsin myös tohon yllä olevaan aikaisempaan viestini linkin missä pohditaan tuota macronin osuutta. En siksi että väittäisin hänen olevan tuo toinen antikristus vaan siksi että siinä on hyvää pohditaa siitä millaiset ominaisuudet hänellä mahdollisesti on.
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Vastaa Viestiin