Pimeyden olennot ja enkelien liikehdintä

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Avatar
Hes33
Viestit: 204
Liittynyt: 31 Joulu 2021, 16:42

Pimeyden olennot ja enkelien liikehdintä

Viesti Kirjoittaja Hes33 »

Näin eilen illalla rukouksessa, kuinka syvyydestä avattiin aukko ja siitä alkoi tulvimaan valtavasti pimeyden olentoja maan päälle.

Sitten näin, kuinka maan päällä Jumalan enkelit alkoivat liikkumaan. Ne jättivät aiempia vartiopaikkojansa, niin että jotkut paikat ja ihmiset jäivät vähälle vartiolle tai jopa täysin ilman vartiota. Ja ne alkoivat kerääntyä tiettyihin paikkoihin.

Sitten ymmärsin, että paikat ja ihmisten joita enkelit jättivät, olivat uskottomia joilla on ollut armon aikaa ja joita Jumala on armostaan varjellut. Ja paikat ja ihmiset jonne enkelit liikkuivat, olivat uskovia jotka etsivät Herraa ehyellä sydämellä, ja elävät rukouksessa ja Pyhässä Hengessä.

Ymmärsin että Herra tekee näin, koska emme muuten selviäisi siitä pimeyden olentojen hyökkäyksestä jonka näin olevan tulossa. Se tulee olemaan moninvertaista suhteessa mihinkään mitä maailma koskaan on kokenut. Ja ne jotka enkelit jättivät täysin oman onnensa nojaan, tulevat täysin pimeyden valtaamiksi. Mutta omiansa Herra ihmeellisesti vahvistaa ja varjelee, niin että saamme jopa enemmän voimaa kuin tähän asti, vaikka ympäröivä pimeys on ennennäkemätöntä.

Tätä kirjoittaessani Henki laski sydämelleni vielä Sanan. Jolla korva on, kuulkoon ja tutkikoon mitä Henki tämän kautta sinulle tahtoo sanoa:

Ja hän vetäytyi heistä noin kivenheiton päähän, laskeutui polvilleen ja rukoili sanoen: "Isä, jos sinä tahdot, niin ota pois minulta tämä malja; älköön kuitenkaan tapahtuko minun tahtoni, vaan sinun". Niin hänelle ilmestyi taivaasta enkeli, joka vahvisti häntä. (Luuk 22:42-43)
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Pimeyden olennot ja enkelien liikehdintä

Viesti Kirjoittaja Maria »

Kiitos tästä. Tämä puhutteli.
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Avatar
Rakastettu
Viestit: 257
Liittynyt: 15 Elo 2021, 19:13

Re: Pimeyden olennot ja enkelien liikehdintä

Viesti Kirjoittaja Rakastettu »

Olisinpa Herran oma. Mä en osaa muutakun sössiä omat asiat😭
jsj
Viestit: 427
Liittynyt: 22 Elo 2021, 21:14

Re: Pimeyden olennot ja enkelien liikehdintä

Viesti Kirjoittaja jsj »

Ulkopuolinen kirjoitti: 12 Maalis 2022, 21:53 Olisinpa Herran oma. Mä en osaa muutakun sössiä omat asiat😭
Et ole siinä mielessä erilainen kuin me muutkaan.

Psalmi 34: 19
"Lähellä on Herra niitä, joilla on särjetty sydän, ja hän pelastaa ne, joilla on murtunut mieli."
Luuk. 18: 9-14
Niin hän puhui vielä muutamille, jotka luottivat itseensä, luullen olevansa vanhurskaita, ja ylenkatsoivat muita, tämän vertauksen:
"Kaksi miestä meni ylös pyhäkköön rukoilemaan, toinen fariseus ja toinen publikaani.
Fariseus seisoi ja rukoili itsekseen näin: 'Jumala, minä kiitän sinua, etten minä ole niinkuin muut ihmiset, riistäjät, väärämieliset, huorintekijät, enkä myöskään niinkuin tuo publikaani.
Minä paastoan kahdesti viikossa; minä annan kymmenykset kaikista tuloistani.'
Mutta publikaani seisoi taampana eikä edes tahtonut nostaa silmiään taivasta kohti, vaan löi rintaansa ja sanoi: 'Jumala, ole minulle syntiselle armollinen'.
Minä sanon teille: tämä meni kotiinsa vanhurskaampana kuin se toinen; sillä jokainen, joka itsensä ylentää, alennetaan, mutta joka itsensä alentaa, se ylennetään."
Pigeon
Viestit: 892
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Pimeyden olennot ja enkelien liikehdintä

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Aamen!🙏
Avatar
Hes33
Viestit: 204
Liittynyt: 31 Joulu 2021, 16:42

Re: Pimeyden olennot ja enkelien liikehdintä

Viesti Kirjoittaja Hes33 »

Ulkopuolinen kirjoitti: 12 Maalis 2022, 21:53 Olisinpa Herran oma. Mä en osaa muutakun sössiä omat asiat😭
Sitä varten Jeesus tuli, korjaamaan sinun ja minun ja meidän kaikkien sössimiset.

Kuva
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Pimeyden olennot ja enkelien liikehdintä

Viesti Kirjoittaja Maria »

Aamen 🙏

Yhdyn kaikkeen tähän sössimis-asiaan. Meillä on yksi ainoa, joka ei sössi ja Jeesus Kristus on se, joka ei sössi. Hän vie meidän asiamme eteenpäin Jumalan valtaistuimelle.

Ei sellaista päivää ole, että ei tule sössittyä! Kiitos tästä Herralle. Ei ole mitään sellaista asiaa, mitä ei voi Hänen korvilleen kertoa. Kuten yllä mainittiin, meillä on vain armoa ja armoa, ei se muuksi muutu. Ja siksi me laitetaan armon silmälasit päähän, että me näemme toisemme samalla tavalla kuin Jeesus näkee meidät. Välillä me laitamme fariseuksen lasit ja niiden kanssa näyttää kaikki hyvältä omasta mielestä, mutta niitä ei Jeesus käytä. Herra on ihan sama tänäänkin 🙏
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Vastaa Viestiin