AULIKKI HARTIKAISEN PROFETIA

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2076
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

AULIKKI HARTIKAISEN PROFETIA

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Profetia 1.1.2022 Aulikki Hartikainen-Piipponen
Matteuksen evankeliumi: 11:15 Jolla on korvat, se kuulkoon.

Rakkaat lapseni, vuosi on vaihtunut ja te odotatte, että kärsimyksen aika tulee päättymään, mutta lapseni se ei pääty vaan tulee jatkumaan.

Tämä vuosi tulee olemaan vaikea vuosi, tulette näkemään maassanne asioita, joita ette ole uskoneet koskaan näkevänne. Leivän tuki tullaan murtamaan, tulee talou-dellinen romahdus, rakkaat lapseni, valmistautukaa tähän. Kenellä on lainaa, suojatkaa ne, varatkaa käteistä rahaa, sijoittakaa kultaan, kenellä sijoitettavaa on. Katso,
yksi hetki ja kaikki tulee muuttumaan. Te olette eläneet
yltäkylläisyyden maassa, jossa kaikkea on ollut riittävästi, mutta se tulee muuttumaan. Valmistautukaa ja varus-tautukaa siihen, täyttäkää varastonne, kun on vielä mistä täyttää. Rakkaat lapseni, älkää tuudittautuko väärän-laiseen rauhaan.

Rauha, rauha sanoo moni minun palvelijani, sillä he eivät kuule minua, he eivät tunne minun sydäntäni. Nämä palvelijani eivät ole istuneet minun neuvottelussani, kuunnellen sitä, mitä Henki antaa heille puhuttavaksi.
Älkää antautuko mukaan perkeleen salakavaliin juoniin vaan kuunnelkaa mitä Henki teille puhuu. Minä olen teidän suojanne, minä pidän teidät pystyssä. Kääntykää minun tyköni kaikesta sydämestänne, niin minä käännyn teidän puoleenne ja autan teitä.

Lapseni, katsokaa taivaan rantaan, herätys on jo puhkea-massa, se tulee ja mikään ei voi sitä estää. Vaikka pimeys peittää maan ja synkeys kansat, sinun ylitsesi koittaa Herra, ja sinun ylläsi näkyy minun kunniani. Tämän pimey-den keskellä minä tulen pitämään teistä huolen niin kuin
Israelin kansasta Goosenin maassa. Ja enkä vain teistä vaan jokaisesta, joka huutaa minua avuksensa. Minä tulen vuodattamaan taivaani maan päälle, ja tulette näkemään sellaisia pelastumisia, sellaisia ihmeitä,
joista tullaan puhumaan ympäri maata ja maailmaa.


Rakkaat lapseni, en minä tule teiltä salassa, katso herätyshuudon päivä on tulossa, seuratkaa vuosia ja aikainne merkkejä, minä tempaan pois omani pilvissä ja tuulissa, ensin Kristuksessa kuolleet ja sitten te minun rakkaat lapseni, jotka olette vielä elossa. Vasta sitten minä annan viholliselle vaivan ajan toimia maan päällä.
Valvokaa lapseni, valvokaa, pitäkää lamppunne täynnä öljyä, minä tulen pian. Katso vihollinen ärjyy teidän keskellänne, mutta teillä ei ole mitään pelättävää. Älkää menkö sinne, minne tämä maailma menee vaan seu-ratkaa minua, minun lampaani kuulevat minun ääneni. Minä olen teidän suojanne, minä olen teidän kilpenne, mikään paha ei pysty teihin, älkää antako pelolle sijaa elämässänne. Katso, pelko on vihollisen ratsu, jolla se ratsastaa teidän sydämiinne ja mieleenne. Älkää suostuko siihen vaan vastustakaa perkelettä, se kyllä teistä pakenee.

Matt. 13:43 Silloin vanhurskaat loistavat Isänsä valtakunnassa niin kuin aurinko.
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2076
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: AULIKKI HARTIKAISEN PROFETIA

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Tiinan tammikuussa 2022 saama sanoma Suomen kansalle ja sen profeetoille

PIHON Sivusto:

Herra kysyy profeetoiltaan Suomessa näin:

"Vartija, mikä hetki yöstä on? Vartija, mikä hetki yöstä on?"

Minulle tuli tämä Herran sana:

"Ihmislapsi, puhu kansasi lapsille ja sano heille: Jos minä annan miekan tulla maan kimppuun ja maan kansa on ottanut yhden miehen joukostansa ja asettanut hänet vartijakseen ja jos hän näkee miekan tulevan maan kimppuun ja puhaltaa pasunaan ja varoittaa kansaa, ja joku kuulee pasunan äänen, mutta ei ota varoituksesta vaaria, ja miekka tulee ja ottaa hänet pois, niin hänen verensä tulee hänen oman päänsä päälle: hän kuuli pasunan äänen, mutta ei ottanut varoituksesta vaaria; hänen verensä tulee hänen päällensä. Jos olisi ottanut varoituksesta vaarin, olisi hän pelastanut sielunsa.” (Jes.21:11, Hes.33:1-6).

"Nyt Minä nostan tästä maasta profeettoja, sillä profeettain kansa tämä kansa on. He tekevät monta voimatekoa Minun nimessäni, he kostavat Baalille sillä vain Minä olen Herra, Herra.

Minä lasken tämän maan ylle Henkeäni, niin kuin olen luvannut aikain lopulla käyvän ja silloin monet ennustavat Minun nimessäni ja te ihmettelette miten lähelle annan tulla Minun yliluonnollisen maailmani.

Katso, Minun laumani Suomessa, tulevina päivinä nousee monia joita kosketan kammioissa Hengelläni, voitelen omiani kestämään ja valvomaan että he pysyvät hereillä siinä pimeydessä jonka sallin tulla maahanne. Olen valmistellut teitä, olen puhdistanut tulellani jotta kestätte kun kaadan astioihinne taivaallista voimaa, sillä tähän aikaan Minä olen teidät valinnut, te Herran vapahdetut.

Älkää ihmetelkö sitä epäjärjestystä jota ihmeeni vaikuttavat laumassanne, sillä Minä karsin näin tätä laumaa, Minä koettelen sydämet, Minä alennan ja Minä ylennän, Minä tuomitsen lampaan ja vuohen välillä mutta seuratkaa Minua te uskolliset, sillä Minä olen voittanut.

Iloitkaa ja riemuitkaa te vähäiset, kiittäkää nimeäni te arat ja pelokkaat sillä teille olen valmistanut valtakunnan. Iloitkaa ja ihmetelkää sillä teen tämän kansan keskellä kummia, niitä tekoja joita tahdon Minä teen ja epäuskoiset vapisevat, mutta te Minun rakkaani, te saatte iloita ja nauraa sillä Minä olen ylpeitä vastaan mutta nöyrille Minä annan armoni."

Jes. 29:14 "Sentähden, katso, minä vielä teen tälle kansalle kummia tekoja - kummia ja ihmeitä, ja sen viisaitten viisaus häviää, ja sen ymmärtäväisten ymmärrys katoaa."
"Menkää ja lymytkää hetkinen vielä te minun pyhäni, kutsukaa Minua keskellenne niin te näette Minut ja kiitätte huolenpidostani. Kaiken tämän Minä olen teille valmistanut oman nimeni tähden, te Minun lunastettuni, te Minun palvelijani. Minun sukukuntaani te olette ja Minä olen teidät lunastanut, Minulle te kuulutte. Kestäkää vielä vähän, niin saatte iloita kanssani temppelissäni, tuottakaa vielä kunniaa nimelleni, juoskaa hyvä uskonkilvoitus ja auttakaa toisianne. Minä olen Herra, se jonka kädessä te olette, Minä olen tuomari joka tuomitsee maanpiirin, älkää pelätkö, Minä tulen pian."
Jes. 26:16 Herra, ahdistuksessa he etsivät sinua, vuodattivat hiljaisia rukouksia, kun sinä heitä kuritit.
26:17 Niinkuin raskas vaimo, joka on synnyttämäisillään, vääntelehtii ja huutaa kivuissansa, niin me olimme sinun edessäsi, Herra.
26:18 Me olimme raskaina, vääntelehdimme, mutta oli niinkuin olisimme synnyttäneet tuulta: emme saaneet aikaan pelastusta maalle, maanpiirin asukkaat eivät ilmoille päässeet.
26:19 Mutta sinun kuolleesi virkoavat eloon, minun ruumiini nousevat ylös. Herätkää ja riemuitkaa, te jotka tomussa lepäätte, sillä sinun kasteesi on valkeuksien kaste, ja maa tuo vainajat ilmoille.
26:20 Mene, kansani, kammioihisi ja sulje ovet jälkeesi, lymyä hetkinen, kunnes viha on ohitse mennyt.
26:21 Sillä katso, Herra lähtee asuinsijastaan kostamaan maan asukkaille heidän pahat tekonsa, ja maa paljastaa verivelkansa eikä surmattujansa enää peitä."
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4819
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: AULIKKI HARTIKAISEN PROFETIA

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen!

Jos sallitte, niin yhdistän tämän suoraan tämän päivän tapahtumiin: jos nyt on niin että suurvallat kokoontuvat päättämään etupiirijaoistaan, niin kuin tapahtui ennen toista maailmansotaa, niin toivotaan ja rukoillaan että Suomelle olisi valittu inhimillinen osa. Vaikka musta tuntuu, että Suomen ”Nato-kortti” oli ja meni, jollei mitään salaista sopimusta tehty, silloin kun Naton pääsihteeri vieraili Suomessa, tai heti sen jällkeen.

Rukoillaan myös, että jos nyt on kuitenkin niin, että Venäjän aggressio kohdistuu myös Suomeen, että se tapahtuisi mahdollisimman rauhanomaisesti, siinä tapauksessa puolueettomuus on varmasti paras turvamme. Heti Herran jälkeen, ja rukoilkaamme, että vihollisen nuolet lentäisivät täysin ohitsemme (jossa tämänkin palstan rukousketjuilla on vaikutuksensa) ja suojamuuri pitäisi, vaikka vaikeat ajat olisivat aivan edessämme.

Herra varjele Suomen maata ja sen kansaa ja niitä jotka pitävät sen toiminnassa ja turvallisena.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2076
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: AULIKKI HARTIKAISEN PROFETIA

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Piho:

6.1.

Timo Järveläisen 1.1.2022 saama sanoma uskoville

Maailman äänen te kuulette, mutta minun puhettani te ette kuule.

Maailman henki on ajanut teidät ahdistuksen tilaan. Te ette selviä siitä paineesta ilman minua.

Opetelkaa tuntemaan minut, minä tunnen teidät. Te ette ole ohikulkumatkalla.

Te olette minun, jos opitte tuntemaan minut ja minun tahtoni.

Monet teistä ovat itseriittoisia, täynnä itseään. Te viette kunnian minulta, joka olen teidät luonut.

Sellaisistakin asioista, joita olen teihin istuttanut, te annatte kunnian Saatanalle.

Suurelle osalle minä olen kuva seinällä, lause suussa, en muuta.

Tulen palaamaan keskuuteenne melko pian. Monet yllättyvät, koska he eivät keskity minun seuraani.

Tulen puhdistamaan kaikki, ensin seuraajani, jotka on jo suurelta osin koeteltu tulessa.

Seuraajiani ovat ne, jotka hakeutuvat lähelleni jatkuvasti. Heiltä on hävinnyt kiinnostus siihen mitä maailma tarjoaa.

Heiltä on loppunut luottamus maailman uutisiin ja muuhunkin maailmalliseen.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4819
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: AULIKKI HARTIKAISEN PROFETIA

Viesti Kirjoittaja Eero »

No ei ollut Nato-ovi vielä kiinni niin kuin ajattelin, mutta homma selvästi kiihtyy koko ajan ja tämä uutinen on jo melkein kuin kutsu:

”Naton pääsihteeri Jens Stoltenberg: Naton ovi on auki myös Suomelle ja Ruotsille”

https://yle.fi/uutiset/3-12262637
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
jsj
Viestit: 427
Liittynyt: 22 Elo 2021, 21:14

Re: AULIKKI HARTIKAISEN PROFETIA

Viesti Kirjoittaja jsj »

Pahoin pelkään että jos Natoon liitytään, niin Jenkit alkaa käyttämään Suomea suurvaltapolitiikkansa pelinappulana.
Vastaa Viestiin