Sanoma palstalle

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2081
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Sanoma palstalle

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Palstan paluu armon julistamiseen Jumalan Sanan, ylistyksen ja palvonnan kautta raamatunjakein sekä ilovirtten pauhinain kautta eheytymiseksi ja ihmis-suhteitten korjautumiseksi.

Kunkin omassa kodissa harjoittaman jumalanpalvelus-elämän uudistaminen Sanan, rukouksen ylistyksen ja palvonnan kautta.

Tuokaa palstanne Minulle niin Minä annan sen teille niin etteivät tuonelan portit enää sitä horjuttaa voi.

Kuuluttaa koolle juhlakokous ja pyhä paasto. Minä tulen pian. Katsokoon kukin tekojaan ja puhdistautukoon vereni armahtavassa syleilyssä aamuin illoin kiitosta ylistystä ja palvontaa tuoden.

Jeesus olkoon Herra.

Kutsukaa takaisin heidät jotka ovat jääneet taustoihin. Minä tahdon heitäkin vielä täällä käyttää ja armoani heidän kauttaan julistaa.

Pian. Minä tulen pian. Rakkaani, jääkää vereni turviin. Huomenna so. pian - pian on toisin. Tulkaa rukouksessa tulkaa palvonnassa - tulkaa armoni kaitselmuksessa.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4828
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Sanoma palstalle

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen, palauttakaamme palsta siihen mihin se on tarkoitettu, Herrramme ylistykseen ja veljien ja siskojen vahvistamiseen vaikeina aikoina! Aamen.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Pigeon
Viestit: 892
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Sanoma palstalle

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Aamen!!
Pelastus21!
Viestit: 46
Liittynyt: 21 Loka 2021, 06:52

Re: Sanoma palstalle

Viesti Kirjoittaja Pelastus21! »

Aamen!
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2210
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Sanoma palstalle

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Uskon Jeesukseen kirjoitti: 14 Joulu 2021, 20:24 Palstan paluu armon julistamiseen Jumalan Sanan, ylistyksen ja palvonnan kautta raamatunjakein sekä ilovirtten pauhinain kautta eheytymiseksi ja ihmis-suhteitten korjautumiseksi.

Kunkin omassa kodissa harjoittaman jumalanpalvelus-elämän uudistaminen Sanan, rukouksen ylistyksen ja palvonnan kautta.

Tuokaa palstanne Minulle niin Minä annan sen teille niin etteivät tuonelan portit enää sitä horjuttaa voi.

Kuuluttaa koolle juhlakokous ja pyhä paasto. Minä tulen pian. Katsokoon kukin tekojaan ja puhdistautukoon vereni armahtavassa syleilyssä aamuin illoin kiitosta ylistystä ja palvontaa tuoden.

Jeesus olkoon Herra.

Kutsukaa takaisin heidät jotka ovat jääneet taustoihin. Minä tahdon heitäkin vielä täällä käyttää ja armoani heidän kauttaan julistaa.

Pian. Minä tulen pian. Rakkaani, jääkää vereni turviin. Huomenna so. pian - pian on toisin. Tulkaa rukouksessa tulkaa palvonnassa - tulkaa armoni kaitselmuksessa.
Mistä palstan tulee palata ?
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2081
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Sanoma palstalle

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Kiitos kysymyksestä!
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2210
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Sanoma palstalle

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Uskon Jeesukseen kirjoitti: 16 Joulu 2021, 16:17 Kiitos kysymyksestä!
Niin, kysyn kyllä ihan tosissani. :geek:

Odottelin muiden tulkintoja/mielipiteitä ennen kuin itse aloin keksustella aiheesta, mutta kukaan ei nostanut asiaa esille, siksi kysyin sinun omaa mielipidettäsi.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2210
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Sanoma palstalle

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Kysyn saman kysymyksen jo kommentin lähettäneille Eerolle, Pigeonille ja Pelastus21!:lle..

Jos UJ:n viesti on Jumalan antama, enkä sitä tässä kyseenalaista,niin miksi tuollainen sanoma, joka kehoittaa meitä (= palstaa) palaamaan takaisin ?

Onko palsta siis toiminut tosin, onko tapahtunut jonkinlainen muutos palstalla kuin on ollut aiemmin ? Sillä eihän Jumala huvikseen tuollaisia kehoituksia/neuvoja anna, vai kuinka ? :geek:
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2081
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Sanoma palstalle

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

AOAOAOAOAO kirjoitti: 16 Joulu 2021, 19:55
Uskon Jeesukseen kirjoitti: 16 Joulu 2021, 16:17 Kiitos kysymyksestä!
Niin, kysyn kyllä ihan tosissani. :geek:

Odottelin muiden tulkintoja/mielipiteitä ennen kuin itse aloin keksustella aiheesta, mutta kukaan ei nostanut asiaa esille, siksi kysyin sinun omaa mielipidettäsi.
Voithan sinä kysyä Jumalalta, että onko tämä häneltä. Toinen keino on koetella sanomaa Raamatun avulla.
Kolmantena voi tutkia palstan aihesisältöä vaikkapa viiden vuoden ajalta tai alkupuolisko verrattuna loppupuoliskoon, että onko "julistus" siirtynyt raama-tullisten näköalojen julistamisesta enemmänkin yhteiskunnallisten aiheiden ja vaikkapa lopunaikojen julistamiseen.

Meillä on kaikilla eri aihealueita, joihin liittyen olemme viestitelleet palstalle. Lukemista voi tehdä vaikkapa 20 aktiivisimman foorumilaisen "käppyräesitys". Samoin, luultavasti, koko palstan aiheista voidaan tehdä graafinen esitys.

Eli vaikkapa ensimmäisen vuoden aihesisältö verrattuna suhteutetusti viimeisimmän vuoden aihesisältöön. Oliko alussa paljon raamatunsanaa ja julistuksellista sisältöä ja nyt "lopussa" vastaavasti saman verran tai kenties vähem-män.

etc.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4828
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Sanoma palstalle

Viesti Kirjoittaja Eero »

Pistän yhden korren tänne ”lopun puolelle”:

Jer. 20:13 Veisatkaa Herralle, ylistäkää Herraa, sillä hän pelastaa köyhän pahantekijäin käsistä.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2210
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Sanoma palstalle

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Uskon Jeesukseen kirjoitti: 14 Joulu 2021, 20:24 Palstan paluu armon julistamiseen Jumalan Sanan, ylistyksen ja palvonnan kautta raamatunjakein sekä ilovirtten pauhinain kautta eheytymiseksi ja ihmis-suhteitten korjautumiseksi.

Kunkin omassa kodissa harjoittaman jumalanpalvelus-elämän uudistaminen Sanan, rukouksen ylistyksen ja palvonnan kautta.

Tuokaa palstanne Minulle niin Minä annan sen teille niin etteivät tuonelan portit enää sitä horjuttaa voi.

Kuuluttaa koolle juhlakokous ja pyhä paasto. Minä tulen pian. Katsokoon kukin tekojaan ja puhdistautukoon vereni armahtavassa syleilyssä aamuin illoin kiitosta ylistystä ja palvontaa tuoden.

Jeesus olkoon Herra.

Kutsukaa takaisin heidät jotka ovat jääneet taustoihin. Minä tahdon heitäkin vielä täällä käyttää ja armoani heidän kauttaan julistaa.

Pian. Minä tulen pian. Rakkaani, jääkää vereni turviin. Huomenna so. pian - pian on toisin. Tulkaa rukouksessa tulkaa palvonnassa - tulkaa armoni kaitselmuksessa.
Samana päivänä kun sinä UJ toit saamasi kehoituksen Jumalalta PALATA TAKAISIN, niin kirjoitit myös tämän alla olevan viestin ;
Re: Kaikenlaisista jutustelua 8
Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen » 14 Joulu 2021, 19:21

Ensimmäinen viestini 9.6.2020

"Hei ja rauhaa ja iloa Herrassa Jeesuksessa Kristuksessa

Meidän on nyt tärkeää valmistautua ylöstempaukseen puhdistautumalla päivittäin Jeesuksen veressä, eli kun me tunnustamme syntimme on Jumala uskollinen ja vanhurskas ja meille meidän syntimme anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.

Uskon Jeesukseen

Tunnustan Jeesuksen Herrakseni"

Muistelneeko kuka muu eka viestiään?
Odotin että SINÄ ITSE huomaisit kirjoituksiesi yhtäläisyyden, mutta valitettavasti et sitä huomannut.

Kun tämä Jarmon perustama foorumi 2016 vuoden alkupuolella perustettiin, Sinetti vahvasti mukana, kirjoitusten SISÄLTÖ oli vahvasti Raamattuun painottuvaa. Näin oli aina vuoden 2020 alkupuolelle. Siitä lähtien, YHÄ ENEVÄSTI kirjoittelu siirtyi koronaan , ja kaikkeen siihen liittyvään.

Myös SINUN , UJ, viestisi olivat aivan jotain muuta kuin mitä ne ovat olleet vimeiset reilut 1,5 vuotta, kuten yllä oleva lainaus 1.viestistäsi foorumilla todistaa. Sitten asiat muuttuivat.

Juuri sinun kauttasi, UJ, Jumala muistutti meitä KAIKKIA tuosta muutoksesta joka foorumien viesteissä on tapahtunut. Foorumilla olevat aiheet, viestit, olivat foorumin 4 ensimmäistä vuotta suurimmaksi osin Raamattuun ja pelastukseen liittyviä, mutta eivät ole olleet sitä enää vuoden 2020 kevättalvesta alkaen.

UJ, ja te kaikki foorumilaiset.Tuo UJ kautta tullut Jumalan kehoitus PALATA TAKAISIN on foorumin yli 5,5 vuoden aikana ensimmäinen kerta kun JUMALA meitä näin huomauttaa.

-----------------------------------------

JUMALA HALUAA MEIDÄN PALAAVAN TAKAISIN ENTISEEN, NIIN EMMEKÖ SITÄ YRITTÄISI ?

KÄYTÄNNÖSSÄ TÄMÄ TARKOITTAA KORONA-AIHEISTEN VIESTIEN MERKITTÄVÄÄ VÄHENTÄMISTÄ, TAI LOPETTAMISTA.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1257
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Sanoma palstalle

Viesti Kirjoittaja Sanna »

En nyt osannut tähän lainata ylläolevista viesteistä kaikkia kohtia mitä olisin halunnut mutta kiitos sanomasta! ja kiitos Eero, AOAO ja Uskon Jeesukseen tulkinnasta ( ja jos joku jäi mainitsematta)

Kysymykseen mihin pitäisi palata niin olen kanssa samalla linjalla ylläolevien kanssa tulkinnasta että tärkeämpää olisi palata palstan alkulähteille ja ylistykseen kuin keskittyä pelkästään yhteiskunnallisiin asioihin. Toki uskon että näistäkin saa jossain määrin keskustella, itseä ainakin on helpottanut teidän kannat rokotekeskusteluun mutta sanoman tarkoitus varmaan oli pysytellä ylistyksessä ja sanan jakamisessa. Sillä me pelastumme ja pelastamme muita sekä nostamme horjuvan uskonveljen jaloilleen.

Tämän hetkiset tapahtumat on myös eksytys henkisessä mielessä siinä että koko maailma seuraa uutisten kulkua, rajoituksia, seuraavia siirtoja ja hallituksien toimia, eikä näe (keskity) siihen mitä ympärillä todellisuudessa tapahtuu ja miten uskovan kuuluu menetellä.
Kulisseja kasataan tulevalle pedolle. Tärkeämpää meidän olisi keskittyä ylistykseen, Raamatun sanaan, yhdessä paastoamiseen ja toisten tukemiseen sanan voimalla sekä juhlimiseen että saamme todistaa Herran paluuta ja profetian täyttymistä. Tiedämme kyllä Ilmestyskirjasta mitä on tulossa. Ja me tulemme vasta taivaassa tietämään totuuden tämän hetkisistä tapahtumista. Me emme saa eksyä polultamme viime metreillä epäolennaisuuksiin.

Tuo kohta "tuokaa palstanne minulle niin minä annan sen teille niin etteivät tuonelan portit enää sitä horjuttaa voi" tarkoittanee sitä että jos ylistämme Herraa ja levitämme Raamatun sanaa rakkaudessa, Herra pitää huolen että palstamme saa jatkua tulevan sensuurin alla. Jos taas keskitymme maallisiin asioihin ja unohdamme tärkeimmän, ei palstaamme varjella.

Pahinta lienee se missä katseemme ja tekomme on ylösoton ja/tai lopun tapahtumien alkaessa. Katsokaamme siis ylös ja palvelkaamme Herraa.

1. aikakirja 16:9
Laulakaa hänelle, ylistäkää häntä, kertokaa hänen ihmetöistään.
(Raamattu sovelluksen avulla löytyy Raamatusta 336 kertaa sana ylistys/ylistäkää.)

Siunattua viikonloppua kaikille!

Olisi muuten mukavaa jos voisi kommentoida whatsappin sovelluksen tapaan käyttämällä äänitoimintoa. Viestissä joutuu moneen kertaan muotoilemaan asiaa ettei tule väärinkäsityksiä tai liian kärkkäitä komentteja :D
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Sanoma palstalle

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Nyt minun pitää antaa AO:lle valtaoikeus tässä kohtaa ja rukouksessa toivon, että Jumalan käsi puuttuu nyt peliin. Haluan teille kaikille hyvää, varsinkin eräille ihanille tahoille, jotka tuottavat palstalla hyvää oloa ja ammentavat toisistamme voimaa.

Kaikenlainen häiriö ei ole täällä hyväksi ja siksi pitää kunnioittaa valvojien ja ylläpidon sanaa.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4828
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Sanoma palstalle

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen! Tärkeintä olisi mun mielestä, että ollaan kohteliaita toisillemme niin kuin Herra on meitä opettanut.

Jos se vaan sopii, niin kyllä mun mielestä tästä korona-asiastakin pitäisi pystyä kirjoittamaan, mutta ei niin että se täyttää koko palstan.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4828
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Sanoma palstalle

Viesti Kirjoittaja Eero »

Mua kyllä jäi nyt hämäämään tämä asia eli saako palstalle vielä kirjoittaa koronaan liittyvistä asioista?
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Sanoma palstalle

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Saa tottakai Eero rakas!

Siis minä olen selkeästi rokotedenialisti ja olen sen selvästi ilmaissut.
Pidetään se sitten omana osionaan, kuten AO ohjeistaa. Joohan?
On tärkeää, että kunnioitamme jotain tahoa, joka pitää hommaa paketissa.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4828
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Sanoma palstalle

Viesti Kirjoittaja Eero »

Joo, hyvä juttu! Mulla on yksinkertainen ratkaisuehdotus, lopetetaan aiheesta kinastelu, niin aivan varmasti jää tilaa taas muullekin ja Herra pääsee eheyttämään meitä.

Tää on aivan varmasti mahdollista meille uskovaisille, jos vaan sitä haluamme!

Jeesus olkoon Herra!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Vastaa Viestiin